Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Došlo rychle (za dva dny) a v pořádku. Obchod proběhl OK

  • Nedoporučuje obchod

    • Patří Burešovi .

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,

    vlastník našej firmy nič nemení na kvalite produktov a služieb, ktoré poskytujeme.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereaguje na reklamaci

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    Reklamácia bola vytvorená 10.12.2024 a aj s ohľadom na maximálnu snahu reagovať na všetky reklamácie v čo najkratšom čase, za 2 dni bohužial nestíhame preveriť všetky aspekty reklamácie.
    Kolegovia sa Vám vyjadria hneď, ako budú mať pre Vás nové informácie.
    Ďakujeme za trpezlivosť.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé odeslání

    Nekvalitní obuv, první zakoupené pánské pantofle jsme ve lhůtě vrátili z důvodu vadně nalepené stélky která byla na pravé botě dost nakrčená až vadila při obutí...

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť, balíček s tovarom už máme u nás a už Vám boli za výrobok aj vrátené finančné prostriedky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod objednávky pouze přijímá, zákazník ho bohužel nezajímá
    • Špatná komunikace

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Možete nám prosím upresniť viac detailov na email [email protected], radi by sme situáciu preverili, aby sme zistili, kde došlo k pochybeniu.
    Ďakujeme

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Není umožněno opětovné odeslání zásilky

    Stala se mi nepříjemná věc, že jsem si nestihla vyzvednout přichystanou, zaplacenou objednávku z boxu, protože mi byla doručena zpráva s pokyny k vyzvednutí na špatné telefonní číslo a ačkoliv jsem si toho hned daný všimla, eshop mi neumožnil znovu zaslání objednávky a protože je zboží již vyprodané (ačkoliv se jim má nevyzvednutá zásilka vrátila), tak mi jej nemohou prodat a já tak přišla o vánoční dárek pro svou maminku a jsem z toho velmi smutná, stejně jako z velmi laxní komunikace, kdy mi na email nebylo odpovězeno vůbec a na telefonický dotaz jsem dostala nezúčastněnou odpověď, jako by na mě a mé objednávce absolutně nezáleželo.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    kolegovia robia, čo je v ich silách, aby všetky objednávky včas zabalili a odoslali. V prípade, že si objednávku nevyzdvihnete, naozaj nie je možné ju znovu odoslať. Dovodom nie je náš nezáujem o Vás ako klienta, ale systémové nastavenie, kedy k už odoslanej objednávke nie je možné znovu vygenerovať štítok pre prepravcu. Je potrebná nová objednávka a ak je tovar vypredaný a my nemáme informáciu, kedy sa nevyzdvihnutý balíček vráti, nemáme možnosť vyjsť v ústrety.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Zboží dorazilo zašpiněné, asi mi poslali zkušební pár bot, za tak drahé boty neakceptovatelné
    • Ihned jsem volala, poslala mail s fotkami, dosud žádná reakce

    Jsem nespokojená s velmi laxním přístupem k řešení problémů. Přijde mi to velmi neseriózní Také se mi nelíbí, že zboží nebylo možné vyzvednout na prodejně v Praze, prý pro přeplněnou kapacitu. Vždy když jsem na prodejně byla, tak rozhodně nepůsobila přetíženě ... Pokud by si zákazník mohl zboží vyzkoušet a zkontrolovat, určitě by si neodnesl pár bot s ošuntělým ovčím kožíškem, který evidentně sloužil jako zkušební pár. Při takových cenách zákazník čeká produkty v perfektním stavu!

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa, nie je to umyselné. Každý výrobok dosledne kontrolujeme. Situáciu aktuálne preverujeme, ako mohlo dojst k odoslaniu zašipineného tovaru. Balíček s topánkami sa nám vrátil, kolegovia Vás určite budú v krátkej dobe kontaktovať.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nebylo mě doručena.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    objednávka bola vytvorená 2.12.2024 a nasledujúci deň bola z našej strany odoslaná. Za zdržanie sa ospravedlňujeme, podľa údajov od prepravcu už máte balíček v poriadku doručený.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Provedení výrobku je nedostatečné k plnění funkce,suchý zip absolutně nedostačuje velikosti

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    viete nám prosím poslat bližšie informácie na email [email protected]? Pri vašej objednávke neevidujeme ani vratku ani reklamáciu. Nedokážeme sa teda k danej veci vyjadriť.
    Ďakujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Výrobek mě za tu cenu zklamal , střih rukavice špatný , budu vracet zboží .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní výrobek

    S překvapením jsme zjistzili, že výrobek byl nekvalitně vyroben . Naštěstí jsme to zjistili dřív, než jsme dárek předali. A ještě větší překvapení bylo, že i když zboží je dodáváno okamžitě po objednávce ( do 3 dnů bylo doručeno), tak reklamace může trvat 30 dní. Takže odezva zatím žádná, tím pádem další objednávky v tomto obchodě nehrozí.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že Vám výrobok nevyhovoval. Reklamáciu sme dostali 3.12.2024, kolegyňa Vám o 7 dní neskor posielala stanovisko. Áno, reklamácia može trvať až 30 dní v súlade s aktuálne platnou legislavívou, avšak snažime sa reagovať na reklamácie v čo najkratšom čase.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé dodání
    • ponožky různých typů ve stejné velikosti se liší až o 6 cm na délku

    Bohužel si z objednávky budu nechávat jen málo ponožek. Objednala jsem několik ponožek ve velikosti 40-42 a liší se až o 6 cm na délku. Mám 4 tipy a takové rozdíly v reálné velikosti jsem nečekala.
    Psala jsem do Ovečkárny e-mail a bohužel nenpsali zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    ČEKÁM JIŽ DLOUHO NA DODÁNÍ MÉ OBJEDNÁVKY

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    Vaša objednávka bola vytvorená 24.11.2024 a odoslaná 26.11.2024. Aktuálne je v rukách prepravcu, kedy ju doručí, to nemože ovplyvniť žiaden e-shop.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo skladem a musela jsem se sama dvakrát připomínat, abych to zjistila, na shopu to nebylo vidět.
    Objednávka tedy zrušená, ale zase mi poslali 12 (slovy dvanáct) emailů s nabídkami během dvou týdnů.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa, občas sa technickou chybou stane, že dvaja klienti objednajú tovar, ktorý máme na sklade len 1ks. Snažíme sa všetkých klientov informovať, avšak aj naša šikovná ovečka sa občas stratí na lúke a niečo prehliadne.
    Emaily s nabídkami sa generujú a odosielajú automaticky. Na konci každého emailu je možnost nastavit si, ako často alebo s akými nabídkami si želáte, aby sme Vás oslovovali.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velikost bačkor neodpovídá

    Obvykle mám velikost 44-45, objednal jsem tedy velikost 45, odpovídal i údaj délky chodidla v mm. Když jsem bačkory obdržel, ukázalo se, že jsou malé. Vrátil jsem je a objednal velikost 46. Ale ani ty nejsou dost velké. A velikost 47 je vyprodána (asi ne náhodou). Takže po celé anabázi zůstávám bez bačkor.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    ďakujeme za objednávku. Pri každej obuvi je veľkostná tabuľka. Pred objednaním odporúčame premerať si nohu a veľkosť vždy vyberať podľa rozmerov v tejto tabuľke.
    Ďakujeme za pochopenie a želáme krásny deň.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Nedodržuji termín dodání a boty jsou od Bate

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,

    objednávka bola vytvorená 25.11.2024 vo večerných hodinách a nasledujúci deň bola zabalená a odoslaná.

    Ako dlho trvá doručenie balíčku prepravcovi, my, ako e-shop nemáme možnosť ovplyvniť.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko můžu doporučit obchod, když je při objednání zboží uvedeno skladem a pozítří u Vás. Už je to týden a u objednávky je stále "zpracovává se". Komunikace sama od sebe absolutně žádná. Měla by být jejich povinnost informovat o problému.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. Aj napriek maximálnej snahe našich ovečiek sa občas niečo nepodarí, ale sľubujeme, že nabudúce si už dáme pozor.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepreferuji čínské výrobky.

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    zakladáme si na kvalite materiálu aj celkovo našich výrobkov, preto výrobcov dosledne preverujeme. Prosím kontaktujte nás na náš email [email protected] s detailami o čínskych výrobkoch, ktoré Vám boli doručené z nášho eshopu.
    Ďakujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedodržení dohody o expedici
    • Zničí tím možnost druhého nakoupit vánoční dárek

    Nedoporučuji, nemá slušné jednání, nedrží daně slovo, peníze a zisk jsou u něj na prvním místě

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    odoslanie Vašej objednávky sme pozdržali maximálne ako to šlo a to na základe Vašej poznámky v objednávke.
    Objednávku ste vytvoril 12.11.2024 a uvolnili sme ju na zabalenie a expedíciu až 27.11.2024.
    Ďakujeme za pochopenie.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplacené zboží po více než týdnu od objednání nedorazilo. Nemám ani zboží, ani peníze. Aktuálně se řeší, kde se stala chyba, což může trvat i 30 dní. U sezónního zboží je to celkem závažný nedostatek...

    Reakce obchodu Ovečkárna.cz

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že Vás tovar ešte nebol doručený. Kolegovia z reklamačného oddelenia preverujú, kde nastala komplikácia. Akonáhle budeme mať bližšie informácie, určite Vás budeme kontaktovať a dohodneme s Vami ďalší postup.
    Ďakujeme za pochopenie.