Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu mi vedoucí obchodu, kam jsem si zboží nechala doručit volala s tím, že zboží objednala (??? to jsem přece objednala já???), ale nebylo jim doručeno. A jestli se prý nechci poptat po jiných prodejnách (!), jestli tam zboží nemají... Odpověděla jsem, že nechci a že trvám na doručení do jejich prodejny, případně, že na zboží počkám. Slíbila, že tedy zkusí znovu objednat (???). Dvě hodiny na to mi do mailu přišlo sdělení, že objednávka byla zrušena. Proto jsem během několika minut dané zboží objednala na ALZA a hned druhý den dopoledne jsem si ho vyzvedávala v boxu.

    Takže Orion je tvrdý socík. Připomnělo mi to dětství :-)

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Prodejna zboží vyskladňuje z vlastních skladových zásob. Pokud ovšem zboží skladem nemají, musí objednat z centrálního skladu.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží došlo ve velmi poškozeném stavu. (hrnec byl velmi potlučený). Již řeším reklamaci.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Reklamace bude určitě vyřízena.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    4.5.2023 mi přišel email "Dne 27. 04. 2023 jste zakoupili...." To je výsměch.
    Dnes je 5.5.2023 a stále mi zpráva o doručení zboží z eshopu na prodejnu nedorazila.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem vyskladňují prodejny z vlastních skladových zásob. Pokud ovšem zboží skladem nemají, čekají na dodání z centrálního skladu. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednávka byla potvrzena k vyzvednutí, ale při tom nebyla vůbec na skladě obchodu!

    Objednávku jsem si šla vyzvednout, protože přišla výzva, že je vše na prodejně, ale nakonec neměli 10ks, jak bylo objednáno, ale pouze 3ks a ty mi prodavačka odmítla dát, protože bychom objednávku museli prý zrušit a udělat novou...Takže jsem odešla bez zboží s tím, že se mám za týden zastavit znovu, pro celých 10ks...Nechápu, proč to nešlo, alespoň částečně vydat?

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace, které vznikly při vyzvednutí zboží.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem separátní dva boxy Multi..ještě jsem nedostal ani jeden, ale pořád mi chodí dotazník, jak jsem spokojen s nákupem..? Zatím nic moc..:-(

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Prodejny vyskladňují zboží z vlastních skladových zásob, pokud ovšem zboží skladem nemají, čekají na dodání z centrálního skladu. Tím se může doba doručení prodloužit. Pro informace o termínu dodání prosím kontaktujte přímo odběrnou prodejnu.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Orion prodává zboží, konkrétně Podložka na indukci nerez s odjímatelnou rukojetí pr. 20 cm, které je pro účel vaření na indukční varné desce naprosto nevhodné a po druhém vaření dále nepoužitelné.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Indukční podložku prosím reklamujte na prodejně, kde jste si ji vyzvedla.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slabá komunikace a naprosto nevhodná doba dodání. Objednané zboží vůbec nedošlo.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s odběrem na prodejně vyskladňují prodejny ze svých skladových zásob. Pokud zboží skladem nemají, čekají na dodání z centrálního skladu. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    S nabídkou a se zbožím jsem byla spokojená, avšak při návštěvě obchodu byla jedna z prodavaček velice nepříjemná, vadilo jí, že jsem vjela do prodejny s nákupním vozíkem (brala jsem větší objednávku a nákup z obchodu), neustále mě sledovala, a to i přesto, že do úzkých uliček jsem nevjížděla. Paní za pokladnou byla milá a vstřícná, ale ta, která tam "lítala s koštětem", byla jako fúrie. Prodejna Brno, Řípská.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za tuto zkušenost. Bude sjednána náprava.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 18.3. a dodnes nedorazilo

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Prodejna zboží vychystává z vlastních skladových zásob , pokud ho ovšem skladem nemají, čekají na dodání z centrálního skladu. Tím se může doba dodání prodloužit.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedna z objednaných věcí byl nerez ešus. Ten mi na prodejně připravili ohmataný, zkřivený, evidentně dlouho vystavený nebo použitý. Chtěla jsem na místě výměnu. Po 15-ti minutách mi přinesly ešuš, kdy vnitřní díl nerez ešusu byl poškozený jakousi korozí. Nakonec z obou ešusů vybraly "to nej" a splácaninu jsem si odnesla, neb jsem ešus potřebovala. Doma jsem se o vnější obal v místě spoje uvnitř pořezala, manžel musel obrousit v práci, a křivý držák narovnat kleštěmi.

    Obchod se mi snažil nacpat ohmatané ošuntělé poškozené zboží. Donutila jsem je k výměně na místě, vyměněné zboží však taky mělo vady, které se snažily prodavačky při předváděčce skrýt.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Pokud chcete zboží reklamovat, můžete na prodejně, kde jste vyzvedla.
    Přejeme pěkný den, ORION.

  • Nedoporučuje obchod

    Ani za týden zboží nedorazilo na prodejnu. K tomu není co dodat.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Prodejna zboží vyskladňuje z vlastních skladových zásob, pokud ho skladem nemají, čekají na dodání z centrálního skladu. Tím se může doba dodání prodloužit.
    Přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nefunguji vůbec platby kartou,při neúspěšném použití třetí platební karty jsem objednávku zrušila

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Při nepovedené platbě kartou lze objednávku zaplatit na dobírku.
    Přejeme pěkný den, ORION.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Palička je naplněna jakýmsi pískem, který při naklepávaní vypadává na maso!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    firma děkuje za objednávku ale čekám už týden a nic jen to, že se čeká na zboří , a tak čekám a čekám , platba byla předem

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    prodejna čeká na dodání Vašeho zboží, jen co bude připraveno, bude Vás informovat.
    Zboží budete platit přímo na prodejně.
    Děkujeme za pochopení, ORION

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Mam objednavku ale od te doby nic.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    zboží máte připraveno na prodejně.
    Děkujeme, ORION

  • Nedoporučuje obchod

    Před týdnem objednávka a stále nic nepřišlo

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    jen co bude zboží na prodejně, bude Vás prodejna kontaktovat.
    Děkuji za pochopení, ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výběr
    • ceny
    • zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    jen co bude mít prodejna Vaše zboží, budou Vás kontaktovat.
    Děkuji za pochopení, ORION

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé objednání a vyzvednutí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.12. Jsme rádi, že Vás můžeme informovat o tom, že Vaše objednávka je připravena k odběru. Můžete si ji vyzvednout během následujících 5 pracovních dnů.

    30.12. Rádi bychom Vás informovali, že vaše objednávka byla zrušena.

    odpověď na dotaz důvodu zrušení: "obraťte se prosím přímo na prodejnu."

    po minulých dobrých zkušenostech, tedy budu raději objednávat jinde, kde nedojde k rušení bez udání důvodu (tj. kdekoliv, toto se mi nikde nestalo)

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za tuto nepříjemnou zkušenost ale bohužel nevíme proč prodejna Vaší objednávku zrušila.
    Prosím obraťte se přímo na ní, sdělí Vám důvod zrušení.
    Děkuji za pochopení, ORION

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nekvalitní výrobek. Mlýnek na nudle nefunkční.

    Obchod dle obsluhy v pořadu. Zboží nefunkční.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouváme, mohlo se jednat o vadný kus, obraťte se přímo na prodejnu, určitě s Vámi rádi reklamaci vyřeší.
    Děkuji za pochopení, ORION