Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží nedorazillo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    13.10. jsem dostala zprávu, že zboží je připravováno a do dnešního dne 20.10. nic. Chystám se objednávku zrušit.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud prodejna nemá zboží skladem, musí objednat z centrálního skladu a čekat na dodání. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    objednáno v pohodě
    e shop přehledný
    dlouhá dodací lhůta ( zatím týden, s oznámením "Objednávka čeká na zboží")

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace.
    Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud prodejna nemá zboží skladem, musí ho objednat z centrálního skladu a čekat na dodání. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Čekat na dodání zboží na prodejnu skoro týden mi v dnešní době připadá poměrně dost dlouhá doba.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud prodejna nemá zboží skladem, musí ho zajistit z centrálního skladu. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • délka dodání

    Těžko hodnotit kladně, když ani po týdnu objednané zboží (které je dostupné) na prodejnu nedorazilo. Poslední objednávka putovala na prodejnu více jak 14 dní.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud prodejna nemá zboží skladem, musí ho objednat z centrálního skladu. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejem pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    trvá to už 14 dní co nemám zboží které jsem si objednala na prodejnu z e-shopu je tam špatná domluva více si u Orion neobjednám

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud prodejna nemá požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrálního skladu. Tím se může doba dodání prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • velký výběr zboží

    objednáno na prodejnu, přišel mail a sms, že mám objednávku připravenou na prodejně ul. Cihlářová, ale obchod v té době již na tomto místě nebyl...
    stěhován do nových prostor, ale to mi nikdo nedal vědět

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Tato prodejna byla přestěhována do nových prostorů vedle nového Kauflandu. 30.8. byla znovu otevřena.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží nedoručeno

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Prodejna zboží vyskladňuje z vlastních skladových zásob. Pokud zboží skladem nemají, musí objednat z centrálního skladu a čekat na doručení. Tím se může celková doba dodání prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Způsob přihlašování je tragický, končím s tímto obchodem ...

    Způsob přihlašování je tragický, končím s tímto obchodem ... na všech ešopácích jim stačí 10 míst na heslo, tady chtěli 12, nebudu si pamatovat další heslo navíc... končím s tímhle obchodem ...

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měl při registraci tento problém. Delší heslo je na našem eshopu vyžadováno z bezpečnostních důvodů. Dlouhé heslo je složitější prolomit.
    Na eshopu je možné objednat i bez registrace.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    nevím nevím

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání zboží ještě ani není na cestě. Nikdo mě nekontaktoval, ani když jsem si tam zavolal, nikdo mi nedokázal říct, kdy to opravdu pošlou...

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Aktuálně přecházíme na nový systém a kvůli tomu došlo ke zpoždění odeslání objednávek. Vaše objednávka byla 3.8. odeslána.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    za tyden nejsou schopni mi napsat co je z dodávkou zboží ruším objednávku s pozdravem čest práci

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Aktuálně přecházíme na nový systém a kvůli tomu došlo ke zpoždění odeslání objednávek. Vaše objednávka byla 3.8. odeslána.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Před 7 dny jsem obdržela po potvrzení objednávky email, že objednávka čeká na zboží a od té doby nic ani žádná zpráva ani zboží...

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Prodejna zboží vyskladňuje z vlastních skladových zásob. Pokud zboží skladem nemají, musí objednat z centrálního skladu a čekat na doručení. Tím se může celková doba dodání prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi slabá komunikace
    • Zboží doposud nemám

    Objednávku jsem vytvořila 30.6., zboží skladem, doprava na prodejnu. O týden později 6.7. napsali, že kvůli objednávce na prodejnu došlo ke zdržení. Od té doby žádná komunikace, žádné informace. Je 11.7. a zboží ani jakékoliv informace stále nemám!

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Prodejna zboží vyskladňuje z vlastních skladových zásob. Pokud zboží skladem nemají, musí objednat z centrálního skladu a čekají na doručení. Tím se může doba dodání prodloužit. Prodejna Vás bude informovat, až bude zboží připraveno k odběru.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • V nabídce jsou velice nekvalitní plechy na pečení

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, pokud máte negativní zkušenost s naším zbožím. Pokud nefunguje, jak má, můžete ho reklamovat.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace, neschopnost, dlouhé dodací lhůty a nakonec nedodání

    Více jak týden čekám abych mohl vyzvednout. Prý pro mě převáží na prodejnu......

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Objednávky s osobním odběrem vyskladňuje prodejna z vlastních skladových zásob. Pokud ale zboží skladem nemají, musí objednat a čekají na doručení z centrálního skladu. Tím se může doba dodání prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firmu Orion nedoporučuji! Objednala jsem si větší množství výrobků a doručit jsem si je nechala domů, a to proto, abych nezatěžovala jak kamennou prodejnu (velký nákup, fronta lidí...), tak abych já sama nemusela jezdit do města. Zboží dorazilo v avizovaném termínu, ovšem vadné, doslova se mi rozpadlo v rukou, jen co jsem balík otevřela! Ten, kdo zboží balil, musel evidentně vidět, že není v pořádku! Balík byl neporušen, vinu nesl jednoznačně sklad, který takové zboží vydal! Zboží jsem objednávala přímo na stránkách Orionu, z katalogu Orion a myselela jsem si tedy, že když OSOBNĚ zajedu do prodejny Orion (i když jsem se PRÁVĚ TOMUTO chtěla vyhnout a trávila jsem čas objednáváním přes internet), že se mi Orion omluví za komplikace, za to, že mi vědomě poslal úplně zničené zboží, že mi poděkuje za to, že jsem jim zboží donesla až do prodejny, a že mi okamžitě zboží vyreklamuje a předá nepoškozené. Tak ne. V balíku chyběl "reklamační protokol" (ano-další věc, kterou skladník udělal špatně!),a já si tedy tento papír musím stáhnout, třikrát (!!!!) vypsat a odeslat s reklamací!!! Prodejna (Orion!!!) prý s vadou nemá nic společného,musím to udělat vše sama! Odjela jsem domů s nepořízenou a vadným výrobkem! Komplikace, které mi to přineslo a přináší rozhodně nestojí za to, abych si od firmy Orion ještě někdy něco koupila! Nedoporučuji a z Orionu už si sama nic neobjednám!

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Reklamace přímo na prodejně bohužel opravdu není možná. Zboží zakoupené na eshopu je potřeba poslat obyčejným balíkem na naši adresu, nebo zanést na naši nejbližší prodejnu Orion, která ale pouze zajistí převoz na centrálu. V obou případech je třeba přiložit pečlivě vyplněný reklamační list, který je ke stažení na našich webových stránkách.
    Můžete nám napsat na email [email protected] a reklamaci se pokusíme vyřešit co nejjednodušeji.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    6 dnů a zboží nikde nic moc

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud ovšem nemají zboží skladem, čekají na dodání z centrálního skladu a tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Již podruhé objednávka z e-shopu Orion a opět zboží vracíme. Očividné vady výrobku.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Obraťte se prosím přímo na prodejnu, kde jste si zboží vyzvedla.
    Přejeme pěkný den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V den doručování mi přišla zpráva, že došlo k poškození balíčku a doručování může být opožděno o 48 hodin. Je to již 5 dní a zásilka stále nikde....

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Balíček se vrátil k nám a 22.5. Vám byly refundovány peníze.
    Přejeme pěkný den. ORION