Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    příšerně nepříjemná a neochotná prodavačka u pokladny!

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za nepříjemnosti na prodejně, bude zjednána náprava.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Před 10 dny objednáno,zatím jsem neobdržel termín,kdy si můžu zboží osobně vyzvednout

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nebylo na prodejně skladem, info o doručení do 2-4 pracovních dnů. Po 7 pracovních dnech žádné info z obchodu.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si zboží s osobním vyzvednutím v Praze v Orionu na Budějovické. Vyzvednutí do 1.11.2024.
    Obchod mi objednávku zrušil 4dny před uplynutím této lhůty.
    Neobtěžovali se ani uvést důvod.
    Zboží jsem si dříve nestihla vyzvednout (svátek 28.10. - prodloužený víkend a zavřené obchody).
    Naprosto neseriózní jednání a chování.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace s vyzvednutím objednávky. Bude zjednána náprava.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr zboží
    • komunikace
    • dodací doba

    Zboží objednáno pro osobní odběr na prodejně, na e-shopu info do 2-4 dní. Pátý den hovor na linku prodejce a pak další na prodejnu, protože na lince věděli jen, že má dodávka zpoždění. Sděleno, že zboží dorazí asi v dalším závozu další středu. Komunikace nula, SMS/e-mail, nic, proč by zákazník měl taky vědět, že má objednávka zpoždění. Místo 2-4 dní bude k odběru za 10, pokud se tedy podaří. V dnešní době těžko pochopitelný přístup....

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží pro neochotu prodavačky se nepodařilo vyzvednout.

    Neuvěřitelně neochotná a protivná prodavačka honící si ego na zákaznících. Nejedřív jsem schytal poznámku, proč si to objednávám po internetu, když to maj na skladě. Když jsem ji řekl, jak to mám vědět, tak že prej si to mám přijít ověřit. Pak na mě vyjela tónem, jako bych to ukrad, co to držím v ruce, říkám sklenici na jogurt, kterou jsem si přines na porovnání. Při otázce, jestli mohu sklenice vrátit, pokud mi nebudou pasovat do jogurtovače se začala hádat, že Orion nic zpátky nebere. Když jsem jí říkal, že při prodeji přes internet mám právo zboží vrátit, a když to neví ať mi zavolá vedoucí, řekla, že nikoho volat nebude. Tak jsem se otočil a odešel.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za nepříjemnosti na prodejně. Bude zjednána náprava.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 9.10.2024 žádné avizo o doručení zboží na vybranou prodejnu. Stále čekám.
    a dnes je 21.10.2024

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Vaše objednávka byla vytvořena 14.10. a prodejna aktuálně čeká na dodání zboží z centrály.
    Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel forma nebyla v original obale, byla me vydana bez krabice a oduvodneni. Byla posledni, ale to nedava duvod nemit k ni krabici, takze jako darek nevhodne.

    Moc dekuji

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace, tahle situace by se stávat neměla.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží do teď není k odběru i kdyz byli skladem, je to tyden.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    I když nelze upřít firmě Orion snahu o pestrý sortiment zboží, měli by si jejich nákupčí "omakat" výrobky před uvedením do prodeje. Určitě by se pak nedostali do nabídky nefunkční výrobky!

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Pokud objednaný výrobek nefunguje, jak má, reklamujte ho prosím.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Koupila jsem si infuzer, dala do nej caj vlozila do hrnecku s cajem a o 10 vterin pozdeji jsem vytahla jen polovinu infuzeru zbytek skla bylo v caji ktery letel do kose. NEKUPOVAT

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedokážu zhodnotit, neboť ani po týdnu od objednání nedorazilo ani zboží, ani informace o stavu objednávky.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pěkné zboží
    • eshop objednávka dodána bez krabice a originál balení, zboží poškozeno, u zboží za 699,- si to fakt nekoupím,náhradní termín nového by trval týden??? To snad ne..žádná jiná snaha o nápravu. V době mobiních telefonů snad stačí zavolat, že mám problém a zda to zákazníkovi nevadí..a navrhnout alternativu.
    • Prodejna na Řepích v Praze

    Velmi si příště rozmyslím, zda si ještě něco objednám. Peníze nekradu, a pokud je v obchodě takovýto přístup, ztrácím v něj důvěru.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Budeme si dávat pozor, aby se podobná situace neopakovala.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdyby vše fungovalo, tak bych ocenila os. vyzvednutí na prodejně.
    • Objednala jsem si fialovou barvu hrníčku, na prodejně mi byla vydána barva šedá s odůvodněním, že se to běžně stává, protože barvu na int. stránkách volit nelze. Navíc měl tento dětský hrníček velmi ostré okraje určené k pití (přetoky materiálu), kdy hrozilo pořezání, objednávka byla zrušena.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace, výběr barvy této položky bohužel na e-shopu není možný. Dodávané barvy záleží na aktuálních skladových zásobách.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vše v pořádku, až na Dvoustěnné sklenice DOUBLE espresso 0,11l které mají ve skutečnosti jen 0,08l (naplněné až po okraj).

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    objem na našem e-shopu uvádíme vždy celkový, nikoliv užitný. Pokud Vám sklenice nevyhovují, do 14 dnů je můžete vrátit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dobré ceny
    • dodání trvá příliš dlouho
    • doba doručení je 5 dní, ale ani po 8 nic nepřišlo

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny. Pokud na prodejně nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem 22.7. a po týdnu jsem zkusil obchod kontaktovat.Bylo mě sděleno,že zboží musí na prodejnu odeslat z centrálního skladu.Dodnes nemám z obchodu žádnou informaci...

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny, pokud nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Prozatím komunikace formou zaslané faktury, bohužel nikoliv zboží.
    • Možná by se hodilo info o zpoždění dodání zboží.

    Po zkušenosti opět nákup raději přímo na prodejně, jako v několika předchozích nákupech, s prozatím nakoupeným zbožím jinak pozitivní
    zkušenost.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace. Objednávky s osobním odběrem jsou vyskladňovány ze skladových zásob prodejny, pokud nemají požadované zboží skladem, musí ho objednat z centrály. Tím se může doba doručení prodloužit.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na stránkách obchodu jsem zboží nenašla, tak jsem objednala přes e shop.
    Nejprve byl problém s drobnými, musela jsem si jít rozměnit peníze, což bych pochopila, byla to malá položka, ale pak mi paní prodavačka celou dobu vyčítala, že kvůli tak malé položce musí vyplňovat formulář, lézt po žebříku, protože to mají uložené vysoko atd. a že jsem si takovou drobnost - stěrku- měla koupit normálně bez objednávky.
    Když jsem jí vysvětlovala, že na prodejně mi to toto zboží nenašlo, řekla, že si mám příště zavolat...
    Asi platí "Náš zákazník náš pán" jen u velkých objednávek...

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnosti na prodejně. Bude zjednána náprava.
    Přejeme hezký den. ORION

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • - kohoutek netěsnil, voda protékala kolem, což je u nádoby na vodu zásadní problém
    • - zboží nebylo zabaleno v krabici, pokud bych si neřekla, že chci zabalit alespoň do papíru a dát do tašky, tak by mi dali jen jednotivé části do ruky
    • - ve chvíli, kdy jsem čekala na zaplacení, tak si šla slečna nejdříve vybalit zboží než mě obsloužila a to jsem byl v obchodě jediný zákazník

    Nemohu říci, že bych do Orionu v Jesenici šla znovu. Věřím, že v jiných pobočkách to může být jiné, ale zde jsem byla opravdu zklamaná.

    Reakce obchodu Orion

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace. Láhev prosím reklamujte na prodejně, kde byla zakoupena.
    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den. ORION