-
Dobrý den.
Mám negativní zkušenost s nákupem v obchodě Orion v České republice, v nákupním centru Liberec Plaza. Velmi nepříjemný prodejce, který prodával nekvalitní zboží. Vybral jsem si produkt z výlohy, ale prodejce slíbil, že mi stejný přiveze ze skladu. Zboží, které mi přivezli, se ukázalo jako nekvalitní, jednalo se o termosku, která protékala. Chtěl jsem nekvalitní zboží vrátit, což mi bylo odmítnuto, protože chápali, že jsme cizinci a máme velmi špatnou češtinu. Prodejce se choval velmi drze a hrubě. V tomto obchodě už si nic nekoupím. Tento obchod kategoricky nedoporučuji, a zvláště pokud jste cizinec, buďte velmi opatrní, protože vás mohou "nacpat" se zbožím nekvalitní kvality a peníze nedostanete zpět a zboží vám nebude vráceno. -
Доброго дня.
Маю негативний досвід покупки в магазині оріон, Чехія,м.Ліберець ТЦ Плаза. Дуже неприємний продавець, яка продала неякісний товар. Я вибрала товар з вітрини, але продавець наполяла що принесе мені такий ж з складу. Товар який мені принесли, виявився не якісни, це був термос, який протіка. Хотіла повернути неякісний товар, на що отримали відмову, так як зрозуміли що ми іноземці і дуже погано володіємо чеською мовою. Продавець поводила себе дуже зухвало і неввічливо. Більще в даному магазині нічого купувати не буду. Категорично не рекомендую даний магазин, а особливо якщо ви іноземець, будьте дуже обачні, так як вам можуть "втулити" товар неналежної якості , і ви не отримаєте коштів назад і товар не обіняють -
Velmi špatné zkušenosti v prodejně Orion-DBK - kolikrát není problém počkat si u opuštěné pokladny pět minut, než si paní dožvaní s kamarádkou. Dnes (8.7.2022) pro změnu čtvrt hodiny před zavírací dobou mě odmítla prodavačka (pí. Kinclová?) obsloužit - že je prý nová, že si chce udělat pokladnu, že je jí úplně jedno, že jsem jel přes půl Prahy a že je jí ukradené, že si chci stěžovat vedení. Dobré osmdesátkové retro; upřímně, už jsem takovému chování za poslední čtvrt století odvykl. To je problém sehnat někoho méně arogantního a dodržujícího otvírací dobu? Nebo v prodejně nabízející zboží nižší kvality je druhořadé chování personálu odpovídajícím standardem firmy?
-
Jelikož jsem nenakupoval přes Heureku, ale přímo na prodejně, tak mi nelze napsat recenze přímo.
Ač nerad, tak musím napsat velice negativní recenzi na Orion a to pouze z důvodu ochrany dalších spotřebitelů, ne z důvodu poškození společnosti (ikdyž by si to za jejich jednání zasloužila).
V obchodě jsem koupil nerezové hrnce, které reznou (konkrétně dno) a upozorňuji, že máme doma i jiné nerezové hrnce od jiného výrobce, ale tam se žádná rez za posledních 5 let neobjevila.
Reklamace byla zamítnuta s vyjádřením, že jsme nádobí dlouhodobě přepalovali a nečistili?..
Nicméně materiálový rozbor nezávislým soudním znalcem, pomocí spektrometru prokázal, že hrnce nesplňují materiálové vlastnosti dna 18/0, ale obsahuje pouze 11% Chromu - což má dle vyjádření soudního znalce vliv na korozi. (PS: oficiálně Orion deklaruje výrobek z nerezové oceli 18/10).
I přes sdělení této zásadní informace si Orion trval na svém a reklamaci stále odmítá (upozorňuji, že svá tvrzení nemají nijak podložená)...
To, že materiál není dokonalý, nebo, že se během výroby stane problém, to vše jsem ochoten akceptovat. Bohužel nejsem ochoten akceptovat arogantní a nadřazené chování této společnosti...
Děkuji za "prvotřídní kvalitu" zboží - již nikdy více...