Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, dnes mi dorazila sedací souprava. Sedací souprava dorazila poškozená. Na dodání bylo 5 až 9 dní sedačka dorazila až po 14 dnech. Po 14 dnech dorazila poškozená. Volal jsem přepravní společnosti ta mě odkázala že reklamaci musím řešit s obchodem ze kterého jsem sedací soupravu objednával. na internetu jsem vyplnil reklamační formulář. Jak dlouho bude trvat než se tato situace vyřeší sedací soupravu jsem si objednával protože jí potřebuji využívat bytě. Jak dlouho budu čekat? Vrátíte mi peníze nebo mi pošlete jiné zboží? Rád bych chtěl zboží úplně stejné. Objednával jsem si sedačku za centrálního skladu a na centrálním skladě jsou ještě 3 ks prosím mohli byste mě tedy kontaktovat a domluvit se se mnou na dalším postupu. Číslo objednávky 9130762655.

  • Jak teď tak čtu ty komentáře tak začínám mít obavy . Na seznamu dnes článek , že je firma v dluzích a já taky čekám na sedací soupravu . Poslal jsem 30 000 korun a na emaily ani neodpovídají . Tak snad se dočkáme

    • Dobrý den,
      veškeré objednávky, které zákazníci učiní jsou dodávány v souladu s VOP, zákazník VŽDY obdrží zboží nebo v případě odstoupení veškeré uhrazené finanace.
      Martin z OKAY.

    • Tady komentujete do mailu jen lžete. A nic neřešíte vše jsem již předal čoi i vaše zprávy že zboží přebral dopravce i jeho vyjádření že od vás nic nepřevzal . Dokud nebudu mít od vás sedací soupravu nebo peníze budu vás reklamovat všude . Už jsem podal i podnět tv nova na vaši straně . Vše ještě můžete napravit piscarostislav@ seznam.cz objednávka 9130762287

  • Objednal jsem si sedačku, která je skladem, s doručením do 9 pracovních dní. Už jsem si představoval, jak dva silní stěhováci s úsměvem vynášejí mou novou sedačku do třetího patra, zatímco sousedi na chodbě závistivě koukají. Firma hrdě informuje, že obvykle odesílají do 5 pracovních dnů – takže to vypadalo, že během několika dní si budu užívat na nové sedačce.

    No, jak naivní jsem byl.

    11. den uběhl a sedačka stále nikde. Nevolali mi z přepravní společnosti, ani se neozval žádný zaměstnanec firmy. Takže jsem se rozhodl napsat jim e-mail, na který mi přišla automaticky vygenerovaná odpověď, že „drobné zpoždění“ mě nemine. Teď je to 18 dní od objednávky a sedačka, která je skladem, stále nedorazila. Místo toho, abych se lebedil na nové sedačce, mi sousedi s úsměvem nabízejí polštáře, abych měl sezení na zemi pohodlnější. Sousedé si ze mě utahují a firma se svým přístupem také.

    A co je na tom největší paradox? Měl jsem možnost vzít jinou sedačku za stejné peníze u konkurence – ta by tu byla druhý den. Ale ne, rozhodl jsem se pro tento dobrodružný zážitek. Teď čekám, jestli se sedačky vůbec někdy dočkám.

    Takže příště rozhodně nebudu mít blbý nápad si něco objednávat od této firmy a raději se jí vyhnu obloukem. Možná umí prodávat elektro, ale nábytek? To je pro ně očividně příliš velká výzva. Už se nemohu dočkat, až mi sedačka konečně přijde, a doufám, že přijdou s nějakou omluvou (víno nepiju, ale zlobit se nebudu). Tenhle přístup se mi opravdu nezamlouvá; mohli zavolat předem, omluvit se a navrhnout nějaký termín. Takto se k zákazníkovi chovat prostě nemají…

    • Dobrý den,
      mrzí nás vzniklá situace.
      V případě objednání zboží s doplňkovými službami (např. výnos dvoučlennou posádkou bez asistence zákazníka) je termín dodání upřesněn přepravní společností dle kapacit, orientační datum dodání je sděleno v průběhu expedice automatickou zprávou. Pokud Vám termín nevyhovuje, je možné se domluvit na následném, nelze však, bohužel, uplatnit terminovanou vykládku na přesnou hodinu.
      Martin z OKAY.

    • A dodali jste pánovy zboží já také čekám poslal jsem vám 30 000 Kč a dovolat se nedá a na emaily nikdo neodpovídá . Na pobočkách jen vyhýbavé odpovědi a nic se neděje . Do toho na seznamu ze jste před úpadkem

  • Eshop ceny obrovský a ještě zvýrazněný červeně bez DPH a ty s DPH nejsou ani vidět už z toho principu nebudu u Vás nakupovat zavání to podvodem na koncového zákazníka co musí vždy platit cenu s DPH.

  • Příšerná zkušenost s nákupem kuchyně a následnou snahou o reklamaci jedné poškozené desky.

    Zboží jako takové je kvalitní, pěkné a za přijatelnou cenu.
    Taktéž komunikace ohledně doručení proběhla na jedničku, chválím proaktivní přístup a vstřícnost při domluvě na datu doručení.

    Přes zmíněné klady zde důrazně nedoporučuji objednávat nábytek. Pokud zboží dorazí poškozené, nemáte šanci uspět v reklamaci. Popřou veškerou zodpovědnost za poškození, jako viníka označí vás a reklamaci zamítnou. Jednání oddělení reklamací je arogantní a odůvodnění zamítnutí postrádá selský rozum - zboží jsem si měla zkontrolovat při převzetí a poškození hlásit přímo kurýrovi, jinak smůla. Takováto kontrola daného zboží by vzhledem k objemu trvala hodinu, přičemž kurýr by takto dlouho jistě nečekal. Vybalené zboží by se potom zbytečně obtížně vynášelo do třetího patra.
    Na stížnosti nereagují.

  • Okay Přerov: Nechoďte tam, vezmou vás na hůl. Koupil jsem originálně zabalenou CO2 bombu do Sodastream, byla ovšem prázdná. Ani bublinka doma nevyšla. Hmotnost mi byla podezřelá, ale nevrátil jsem se. Měl jsem. Prodavač je samozřejmě podvodník, dobře věděl, že mi prodává prázdnou. Prodal jich už hodně, předpokládám. Ma to v ruce. Pan vedoucí ho přikryl, že prý to musím vrátit dnes. Jenže bydlím dále a tak akorát bych těch 200 Kč projel autem.

    Nikdy více u podvodníků!
    Dejte si na ně pozor!

    Vít Strakoš

  • Řešení reklamace nábytku na téměř půl roku, absolutně neodborné posouzení vedlo k špatně dodaným novým dílům. Ten kdo to má na starosti absolutně nerozezná schéma návodu a ani dekor netrefí. K tomu arogance vedoucího reklamačního oddělení, který po hlase bude mladý klouček který dostal funkci za nic a o to více si ji užívá. Nedoporučuji nákup, vyhnout se obloukem!

    • Dobrý den,
      veškeré reklamace jsou řešeny v souladu se zákonem, pokud se obě zúčastněné strany na prodloužení reklamační lhůty, je to stále v souladu se zákonem. Nelze jednostranně změnit způsob vyřízení reklamace.

      Martin z OKAY.

  • Objednal jsem di obývací stěnu, zboží přišlo poškozené, reklamoval jsem a po 20 dnech mi konečně přišli náhradní díly(v emailu mi bylo napsáno , že potvrzenim podpisu přebírám zboží v pořádku a na další reklamace nebude bran zřetel, což si myslím, že je nesmysl). Zboží přivezl kurýr a byl dost naštvaný, že si to chci zkontrolovat. Zboží bylo opět poškozeno, takže jsem jej neprevzal. Zboží bylo zabaleno super, kurýr ho nemohl poškodit, prostě ho poškozené zabalili,takže napristo nedoporučuji.

    • Dobrý den,
      u reklamací je vyžadována kontrola, jelikož zákazník podpisem převzetí bez výhrad stvrzuje, že je zboží v pořádku a bez vad. Kurýrní společnost má povinnost zákazníkovi umožnit ko ntrolu zásilky a v případě jejího poškození ji nepřevzít. V takovém případě zajistíme náhradní dodávku dílů, bližší informace vám poskytnou na reklamačním oddělení.

      Martin z OKAY.

  • Dne 26.4. v ranních hodinách návštěvuji prodejnu elektra Okay v Kroměříži. Poohlížím se po pračce a zajímám se o pračku Beko WUE 6512CSXO U které je cenovka 6790,- přičemž všude i na e-shopu elektra ,konkrétně přímo Kroměříže je uvedena cena 5999,- .
    Šlo mě o večerní páteční slevu na DPH a tak jsem si domluvil že se pro pračku zastavím po 19te hodině. Počítal jsem slevu 21% z 6790,- a tak cena měla být 5365,-kc . Paní po mě chtěla rovných 6000,- tak se ptám jaktože tolik když je tam sleva DPH 21% a paní že Okay tam má nastavené jen 17%.
    Ať počítám jak počítám tak i kdyby to tak bylo tak jsem měl zaplatit 5636,-kc . To bych ale měl platit při reálné ceně 6790,- .
    Bohužel reálná cena všude je 5999,-kc a já bych měl správně platit jen 4739,-.
    Takže původně jsem si myslel jak ušetřím, ale ve finále jsem Okay elektro skočil jen na špek.
    Bylo vidět už na paní prodavačce že moc dobře ví co provádí, že ze zákazníka dělají jen blba . Vše jsem si od samého rána zadokumentoval, ke všemu mám i svědky a jediné co teď můžu udělat je že předám podnět české obchodní inspekci pro klamání spotřebitele a dále již nikdy více u těchto podvodníků nic nekupovat . Ještě jsem psal pokus o smírné řízení ale pochybuji . Přidávám číslo účtenky kdyby se tenhle podnět dostal i k zástupcům z Okay elektro F705900381, ostatním přeji lepší zkušenosti

    • Vážený zákazníku,

      rád vám akci "bez DPH" vysvětlím.

      Akce se vztahuje vždy na vybraný sortiment zboží na našem e-shopu a prodejnách. Zboží, které je v akci zahrnuto, je viditelně označeno příznakem nebo žlutou cenovkou, kdy je u daného artiklu ihned po vložení zboží do košíku sleva ve výši DPH odečtena, na prodejnách na kase. To znamená, že zboží prodáváme o 17,36% levněji - matematicky není zpětný odečet 21% stejnou částkou. Nicméně informace o ceně musí být vždycky v objednávce i ve faktuře uvedena s DPH, nemůžeme údaj o DPH úplně vynechat, porušili bychom tím zákon. Zaplatíte samozřejmě nižší částku – bez DPH. A z této nižší částky dle zákona teprve odvádíme DPH. Pro zákazníky, předem registrované k odběru newsletteru, máme možnost s pomocí kuponu uplatnit na dané zboží slevu ve výši DPH dle výše uvedeného den předem. Podmínky této akce byly prezentovány v našem eshopu a jsou k dispozici na prodejnách.

      Děkuji za pochopení.
      Martin z OKAY.

  • Obchod nedoporučuji,,,dovezli špatné díly,čekalo se na reklamací a po uznání čekat další2-3 týdny.Vubec žádná ochota komunikovat,,jedna věta stačila.Je jim jedno že máte kvůli nim problémy,že jste si zaplatily lidi kteří měli výrobek postavit,že máte rozbitou a rozdělanou celou kuchyň,,,, Nehledě na to,že máte(zbytečnou )dovolenou.Kde jsou nějaké práva zákazníků,když jejich chybou nedostanete to co jste si zaplatili.Ohrazují se jen svými podmínkami,chtěla jsem ať si pro zboží dojedou než dovezou(nové) díly,ale opět odpověď,,,Dle podmínek můžeme vrátit peníze až po 30dnech nedodržení reklamační doby.takze čekat, čekat,čekat!!!!Jako že omluva, nebo nějaká pomoc třeba, že alespoň výrobek vynesou, nejlépe dokončení montáže,,,Nic!!Je mi za takové obchodníky smutno,,,,,a nikdy více . Styďte se

    • Dobrý den,

      mrzí nás, že zboží vykazovalo vady. Bohužel, neuvádíte konkrétní výrobek ani identifikaci nákupu, můžeme se tedy vyjádřit pouze všeobecně.
      Zákazník má vždy povinnost zboží po převzetí zkontrolovat, jakékoliv rozpory je nutné hlásit obratem. V případě nekompletních dílů má na výběr buď zboží vrátit do 14 dní ode dne převzetí výrobku při objednávce na e-shopu, nebo uplatnění reklamace, kde se délka může lišit v záležitosti na rozsahu vad a postupu dodavatele. Postup reklamace je dán reklamačním řádem, který je v souladu s platnou českou právní úpravou.

      Martin z OKAY.

  • Upozornění pro potencionální zákazníky, nábytek u OKAY nekupovat!!!!!!!!! Zboží dorazilo nejspíš dopravcem úplně rozmlácené, ihned oznámeno OKAY, bylo mi odpovězeno, že musí dát na posouzení výrobcem. Dopravce poškodil zboží a já musím čekat na vyjádření výrobce, neskutečné. Nezajímá mě nějaký výrobce, kupní smlouvu mám uzavřenou s OKAY!!! Na mé vyjádření s nesouhlasem s postupem reklamace, byly vždy odpovězeny irelevantní výmluvy, na žádost o navrácení uhrazené částky odpověď žádná. Na výměnu zboží bez jakékoli informace čekám již 10 dní.
    Nejedná se o reklamaci používaného zboží, kde platí vyřízení reklamace do 30-ti dnů, ale nové zboží, které bylo doručeno rozflákané. Zvažuji, že se obrátím na Českou obchodní inspekci, jelikož se dle zákona jedná o nekalé praktiky.

    • Dobrý den,
      při přebírání zboží od dopravce má zákazník právo zásilku před převzetím zkontrolovat, v případě převzetí výrobku od přepravce bez výhrad nelze uplatnit reklamaci přepravy. Informaci uvádíme v košíku, v potvrzení objednávky i obchodních podmínkách. Jakékoliv mechanické poškození je třeba hlásit do 48 hodin nejpozději od převzetí, v případě pozdějšího hlášení nemusí být uznáno - mechanické poškození není bráno jako výrobní vada.
      Děkujeme za pochopení.
      Tým OKAY.

  • Doporučuji tento obchod. Koupena pračka přes e-shop. Rychlost dodání.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaše hodnocení.
      Tým OKAY.

  • Doporučuji tento obchod. Koupena pračka přes e-shop. Rychlost dodání.

    • Dobrý den,

      děkujeme za Vaše hodnocení.

      Tým OKAY.

  • Obchod se při řešení reklamace nezachoval v souladu se zákonem. Uznal reklamaci, vada je neopravitelná, totožné zboží neměl a jako další možnost nám nabídl vybrat si ihned jiné zboží nebo vystavení poukázky. Peníze odmítl vrátit. Neustále nám pan vedoucí opakoval, že peníze vrací až když se vada vyskytne třikrát. Jak se může vada vyskytnout třikrát, když je poprvé neopravitelná?! Protože jsem nechtěla vyvolat konflikt, nakonec jsem kývla na vystavení poukázky, jinou možnost jsem neměla. Na dohadování jsem opravdu neměla sílu ani náladu. Přesto s tímto řešením nesouhlasím a ráda bych dostala zpět peníze.

    • Dobrý den, paní Pavlíčková,

      Vámi popisovaný proces odpovídá řešení reklamace v rámci "bleskové výměny", kdy v případě závady na zboží je reklamace na místě vyřízena bez zapojení servisu v rámci pojistky výměnou za jiné zboží nebo vystavením kuponu v hodnotě kupní ceny zboží. Bližší informace poskytneme rádi na naší zákaznické lince nebo na příslušné pobočce, prosíme o vyplnění nákupního dokladu a podrobnou identifikaci k prověření.

      Děkujeme za spolupráci.
      Tým OKAY.

  • Nejhorší obchod, ve kterém jsem kdy nakupoval. Zboží dorazilo nefunkční, ještě týž den jsem chtěl reklamovat na nejbližší pobočce, přesně dle pokynů uvedených na stránkách obchodu. Zde odmítli se mnou řešit reklamaci či odstoupení od smlouvy. Musel jsem reklamaci řešit na jiné pobočce, reklamace stále ještě probíhá.

    • Dobrý den,
      zboží ze sortimentu elektra je možné reklamovat pouze na prodejně s elektrem, nábytek zase reklamujete z pohodlí domova. Můžete, prosím, upřesnit, jaké zboží jste reklamoval?

      Děkujeme.
      Tým OKAY.

  • Nákup sluchátek Lamax Highcomfort ANC, celkem průměrný zvuk za cca 2500,-Kč. Na Heurece jsem popsal technické nedostatky, a hlavně průměrný zvuk - vše zveřejněno.
    Společnost OKAY.cz mi zaslala možnost recenze na tato zakoupená sluchátka, ale recenzi na ně neumožnila zveřejnit, ani tři hvězdičky bez textu.
    Bylo mi sděleno, že zveřejňují jen pozitivní recenze...to mluví samo za sebe, takže u této dokonalé společnosti, jen se samými pozitivními a výbornými recenzemi, již ani tužkovou baterku!

    • Dobrý den, veškeré recenze zboží, které jsou v souladu s podmínkami v návaznosti na provedený nákup zveřejňujeme na kartě výrobku.

  • Koupil jsem postel včetně roštů a matraci. Matrace v záruce proleželá tak, že se na ni nedá spát. Bolest zad ráno je nesnesitelná. Matraci jsem reklamoval. Zástupce dodavatele, který matraci odvážel na posouzení sám uznal, že matrace je opravdu proleželá. Po 14 dnech reklamace zamítnuta. Už bych zde nebakoupil. Nedoporučuji!

    • Dobrý den,

      veškeré reklamace jsou řešeny výrobcem v souladu se zákonem. V případě, že s vyjádřením nesouhlasíte, máte možnost jej rozporovat založením nové reklamace.

      Tým OKAY.

  • Pokud chcete objednavkou dostavat 14 spamu tydne, tak zde jiste nakupte.
    Nelze se odhlasit. Nijak.
    Jesteze to konci aspon ve spam slozce.

  • Objednal jsem nejake zbozi, jeste jsem to nerozbalil ale oni to odeslali tak, ze vemou originalni krabici zbozi, tu trochu obali folii a prelepi paskama. Pokud nekdo zbozi odesila timto zpusobem, tak to je skoro jak kdyby to zbozi poslal nahe.

    Jednak je to nehygienicke protoze vetsinou ty balicky dorazi spinave, a za druhe proste lepsi je kdyz se to cele da jeste do krabice a tam se to vystele nejakyma foliema.

    Takze bohuzel ale zde uz asi nebudu nakupovat po eshopu.

    • Proc? Ze by prosazovali ochranu prirody?

  • Před 10-ti dny jsem nakupoval na e-shopu OKAY s.r.o. Jednalo se o nákup za cca 10.000,-Kč s doručením do OKAY prodejny. Po zaplacení mi nepřišel žádný potvrzující e-mail s číslem objednávky ani faktura. Platba přes platební bránu GoPay proběhla v pořádku a ihned (což potrvrdila i společnost GoPay i moje banka. V telefonickém rozhovoru na OKAY zákaznickém centru mi ale objednávku a platbu odmítli potvrdit. Operátor byl arogantní, skákal do řeči, absolutně neorientovaný na zákazníka a mlel stále svoje, že mi není schopen říci, kdy bude můj případ vyřešen. Po 5 dnech se mi OKAY operátor ozval a tím, že platbu konečně našli a vystavuje objednávku. Bordel ve vlastní firmě odmítá. Od té doby čekám na potvrzení možnosti vyzvednutí. Další bordel. Objednané zboží stále nemám :-D. Střídavě volám na Servis centrum OKAY nebo přímo do prodejny OKAY. Vždy dostanu nějakou arogantní odpověď ,ale žádné řešení. Doposud (26/6/2023) nemám své peníze ani zboží. Nikdo s OKAY s.r.o. mi není schopen říci, kdy mě objednávku vyřídí. Recenze spokojenosti určitě lžou...tak vysoké hodnocení si tato firma může asi jen koupit.

    Všichni v této firmě (specielně Servis centrum) by měli jít na školení z komunikace, slušného chování a naučit se obchodovat. Pro mě je to naposledy, kdy jsem od této firmy něco koupil.