• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sdelili mi, ze neznaji termin dodani. Podle mne by meli prijimat objednavky jen na to co jsou schopni opravdu dodat (v realnem case).

    Zbozi maji za vyssi ceny nez jinde a kdyz jsem se nakonec rozhodl neco objednat sdelili, mi ze neznaji termin dodani.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den Máro,

    omlouváme se za komplikace, ale bohužel občas je některé zboží nedostatkové a my na oficiálním e-shopu máme v nabídce veškeré zboží, které se stále vyrábí, aby si jej mohli objednat i zákazníci, kteří na něj chtějí počkat, protože je nedostatkové všude. V některých případech opravdu termíny neznáme, ale obvykle se pohybují na maximálně 1 měsíci.
    S přáním pěkného dne, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Internetový obchod dobrý bez připomínek, ale odběrné místo na Kladně hrůza přístroj vydán rozbalený!! jakoby již byl používán. nevydán záruční list. Až po urgenci obchodu kde je záručák vysvětleno, že stačí paragon o prodeji. Celkově hodně neprofesionální jednání. připadal jsem si jako bych nakupoval ve vietnamské tržnici.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    opravdu se omlouváme za komplikace, bohužel nevím, kde se stala chyba, ale určitě jste měl dostat zboží, které je originálně zabaleno a zapečetěno. S kladenskou pobočkou jsme nikdy neměli problém, naopak jejich přístup byl vždy výborný a o to více se omlouvám, že jste se setkal s něčím jiným. Pokud máte zájem, zboží Vám určitě rádi vyměníme.
    S přáním pěkného dne, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodej na splátky.
    • Pomalost s kombinaci Home Creditu, špatná komunikace.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Bohužel HomeCredit a celý splátkový systém je sice pomalejší, ale pro zákazníka je jistota, že vše proběhne naprosto v pořádku.

    Přeji Vám pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemluví pravdu.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, ale bohužel nemám momentálně informaci v jakém případě jsme nemluvili pravdu. Pokud mi dáte vědět, o co se jednalo, pokusím se samozřejmě zajistit nápravu.
    Předem děkuji a přeji pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehled a velký výběr
    • Problém s kamennou prodejnou Flora

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velmi se omlouváme za komplikace a problémy způsobené prodejnou. Vždy se snažíme, aby byli zákazníci na 100% spokojení, ale bohužel občas se stane, že i přesto, že uděláme vše pro to, aby bylo doručení v pořádku, dojde k chybě za kterou se Vám ještě jednou omlouvám.

    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízí zboží, které nemá skladem a na totéž jsou na stránkách jsou informace o dostupnosti i počet kusů.

    Skutečnost je jiná než info na stránkách.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouvám, bohužel občas může dojít k neaktualizaci skladovosti u výprodejových položek za což se Vám skutečně omlouvám a je mi líto, že jsme Vám způsobili nepříjemnosti.
    Snažíme se skladovost udržovat v přesných číslech.

    Hezký den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Největší slabina je ve spolupráci se společností Home credit. Vzhledem k mému příjmu přesahující 45 000 Kč měsíčně, kdy splácím pouze hypotéku ve výši 6 500 Kč, nikdy v životě jsem nezapoměl zaplatit jakoukoliv splátku jakéhokoliv úvěru, mi bylo oznámeno, že nesplňuji firemní kritéria, ovšem nebylo mi řečeno jaká kritéria. Chtěl jsem si vzít telefon na splátky v hodnotě cca 6 000 Kč :) Splátka vycházela na cca 750 Kč měsíčně.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za komplikace, bohužel takové věci nedokážeme ovlivnit a mrzí nás, že úvěr na HC neschválili.
    Jinou splátkovou formu Vám bohužel nedokážeme nabídnout, jedině koupit telefon za hotovost.
    S omluvou a přáním pěkného dne, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • tvrdi ze je zbozi skladem a dokonce hned po objednani ze bylo vyexpedovano ale nic takoveho se nestalo.zbozi je i po 14 dnech stale nedodané

    naprosta nespokojenost

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace. Bohužel u Samsungu Galaxy Trend, který je opravdu nedostatkový nestíháme vykrývat došlé objednávky, protože jeho dodávky jsou velmi nízké. I při pár kusech se objeví skladem, ale zákazníků, kteří na něj čekají jsou desitky a proto se snažíme vykrývat všechny v došlém pořadí. Omlouváme se, že se to občas nepodaří a dojde k chybě.
    Vaši objednávku se budeme snažit co nejdříve odbavit.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím
    • pomalé jednání

    již to nebudu pokoušet
    za 12dní jsem správu ani zboží nedostal až po včerejší urgenci z mé strany.

    dnes přišla zpráva že je expedován.
    již nemám zájem o toto zboží.

    na jiných obchodech stojí 3900kč tak proč mám kupovat za4590 stejné zboží

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za způsobené komplikace. Bohužel nejspíš došlo ke zpoždění dodávky a proto se expedice Vaší objednávky opozdila. Vždy se snažíme zákaznikům vyjít vstříc a o to více nás celá situace mrzí.

    S přáním pěkného dne, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dnes každého kupujícího zajímá cena.
    • U e-shopu vidím spíš nevýhodu - na prodejně dostanu stejný výrobek za 2 různé ceny.
    • A oba výrobky dodal stejný sklad.
    • Stejně jsem nakupoval v obchodě, nebyla tam dobírka.
    • Protože kamenný obchod nabízel výrazně nižší cenu, tak e-shop nedoporučuji.
    • U nápupu přes prodejnu jsou obchodní podmínky nevyvážené, jsou jednoznačně výhodné pro e-shop, a výrazně nevýhodné pro kupujícího, který nemá stejné podmínky při objednávce s objednávkou z kamenného obchodu,

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí vzniklá situace, prodejny Space jsou pouze našimi odběrnými místy s jinými cenami. Bohužel někdy může dojít k tomu, že mají akci a zboží se tam pořídí levněji. V tu chvíli bohužel přicházíte o výhodu například vrácení zboží do 14-i dnů, kterou má každý eshop v obchodních podmínkách a nevztahuje se na nákup na kamenné prodejně (vztahuje se pouze v případě, že si odeberete zboží objednané přes eshop s objednávkou přes eshop).
    Přesto jsme rádi, že jste nakonec zboží pořídil pro Vás výhodněji.
    S přáním pěkného dne, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace,neodpovídají na emaily

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám, snažíme se reagovat co nejdříve na všechny dotazy a ostatní mailovu komunikaci,bohužel v minulém týdnu došlo na naší centrále k výpadnu e-mailového servru a je možné, že některé maily nebyly doručeny. Nyní je již vše v pořádku a za vzniklé problémy se omlouváme.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
    Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hlavně prodat...bez mozku v hlavě

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    Mějte se krásně, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neaktuální stránky e-shopu.Objednal jsem zboží,které mělo být skladem,ale skutečnost byla jiná.

    E-Shop je loterie. Stavu zboží se nedá věřit.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouvám, bohužel občas může dojít k neaktualizaci skladovosti u výprodejových položek za což se Vám skutečně omlouvám a je mi líto, že jsme Vám způsobili nepříjemnosti.
    Snažíme se skladovost udržovat v přesných číslech.

    Hezký den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nevim,proto že Vám pošlou mail že je zboži dostupne a ve skutečnosti neni
    • neaktualizovane stranky,

    Asi bych si to objednal jinde.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste se setkal s takovým problémem. Ve skutečnosti se snažíme mít stránky neustále aktuální, ale v případě nedostupného, nebo špatně dostupného zboží, kdy dorazí pár kusů je to někdy problematické. Bohužel pokud je skladem například 1 kus, je možné, že se vyprodá ihned a stránky se aktualizují až později. Omlouváme se a doufám, že Vaše další zkušenost bude již pozitivní. Pěkný den, e-shop Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ptáte se na spokoenost s nákupem produktu Samsung Camera Galaxy, který jsem podle vás koupil před 10 dny. Vzhledem k tomu, že ještě dnes není toto zboží k dispozici,jsem pochopitelně nekoupil nic a je možno si na Váš obchod udělat názor. Objednal jsem si ho jinde, kde mě průběžně informují o jeho dostupnosti.
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • nerootnuta jadra softwaru
    • moc drahy obchod

    nakupte kvalitne ale jinde nakoupite vyhodneji,na vetsine severu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prisel mi uplne jiny kabel tudiz je mi k nicemu

    Radeji zavolat a ujistit se

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace, kabel prosím vraťte k nám na sklad a my Vám samozřejmě vyplatíme celou částku zpět. Pokud došel jiný typ, než jste objednal, mohlo dojít k chybě u nás na skladě, což je nám velice líto a jako omluvu Vám nabízíme slevu 5% na další nákup (prosím uveďte tuto skutečnost do poznámky k objednávce).

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • dodané zboží, není určeno pro daný výrobek, i když to uvádějí na lístku.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, moc se omlouvám, pokud zboží neodpovídalo, můžete jej do 14-i dnů vrátit a my Vám vrátíme peníze. Pokud je však kompatibilita uvedena na lístku přímo firmou Samsung, pak se jedná spíše o vadné zboží, které lze rovněž bez udání důvodu vrátit a my Vám jej buď vyměníme za jiné, nebo Vám vrátíme plnou částku. S omluvou a přáním pěkného dne, obchod Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatné skladové vedení

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, na skladě máme skladem vše, co je na webu uvedeno skladem a to jsme schopni dodat do druhého pracovního dne. Pokud nějaké zboží není skladem, pak je bohužel dodávka závislá na výrobci a nedokážeme ovlivnit dobu dodání. Situaci se vždy snažíme řešit. Pěkný den, Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Průšvih a zklamání.