• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nefunguje jak má, například nejde jednoduše dokoupit ani najít prodloužená záruka.
    • Online chat nefunguje, protože na mobilu Samsung není vidět poslední odpověď protistrany.
    • V eShopu je několik online chatů, ale ne každý umí odpovědět na všechno, takže si člověka s dotazem přeposílájí.
    • Z košíku není možné kliknout zpět do vybraného výrobku.
    • Sekce TV začíná reklamou "Získejte dopravu zdarma", ale zato možnost v košíku není.
    • Nakonec mne po 2 dnech trápení telefonická podpora Samsung poslala do úplně jiného než svého eShopu, kde už nákup proběhl naprosto standardně ☹.

    Hrůza, nechápu jak může Samsung vypustit si světa nefunkční eShop, a posílat si do něj přes push zprávy své zákazníky ☹.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poštovné zdarma
    • u zboží na eshopu mají špatné obrázky a to úplně jiného zboží než v reálu nabízejí,pokud si ho člověk objedná , pošlou mu tím pádem samozřejmě úplně něco jiného,naprostý amaterismus ,něco takového bych v eshopu firmy jako je Samsung rozhodně nečekal !!

    doporučuju všem před objednáním zboží na tomto shopu zkontrolovat podle typového čísla jestli se opravdu jedná o zboží které nabízejí na obrázcích

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednané zboží nedorazilo obchod napsal do 4 prac.dnů. ns telefoní lince paní sdělila at počítám klidně i 3 měsíce......

    Příjemné jednání bohužel šílené dodací doby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Upozornili mě, že zboží je skladem. Tak jsem ho u nich objednal. Druhý den mě zase upozornili, že zboží není skladem. Nechápu. L....

    Divné skladové informace. U zboží, které oznámili jako naskladněné mi ho ano po 14 dnech nedoručili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo uvedeno, že je zboží skladem - zaplatil jsem kartou (6.3.2019). Místo toho aby dorazilo zboží tak dorazil e-mail (11.3.2019) - omlouváme se zboží momentálně není skladem. Tak ZATÍM nemám ani zboží ani peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Občas akce dárek zdarma
    • Velmi málo technických údajů a spoustu propagačních textů
    • Velmi omezené vyhledávání podle parametrů
    • Chybí podrobné porovnání výrobků
    • Odběrné místo Praha Chodov je uprostřed nákupního centra a vozík vám nepůjčí
    • Nelze zobrazit údaje k již neprodávaným výrobkům
    • V textu zboží jsou odkazy na již vyřazené výrobky z prodeje

    Sortiment Samsung se velmi tenčí

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Telefon placen převodem a odešel na zcela jinou adresu, dozvěděl jsem se o tom až po té, co mi zavolala paní, která telefon omylem dostala. Z e-shopu tam asi poslali kurýra aby mi ho doručili následně. Zatím jej nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při zakoupení na eshopu došel email že se do 90 minut ozvou. Ozvali se po třech dnech až skončila akce . Nedoporučuji !!!

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.
    V případě jakéhokoliv problému se na nás můžete obrátit na naší emailové adrese [email protected].
    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • e-shop samsung poskytuje klamavé informace, k výrobkům slibuje dárky, které zákazník později nedostane s vysvětlením, že už došly. Zklamání je o to větší, že slíbený dárek potvrdil telefonicky i operátor, ale tato informace později nikoho nezajímá. Na vysvětlení, proč na oficiálním webu klamou zákazníky, čekám už týden.
    • Dlouhé dodací doby, faktura přišla až za dva dny

    e-shop samsung poskytuje klamavé informace, k výrobkům slibuje dárky, které zákazník později nedostane s vysvětlením, že už došly. Zklamání je o to větší, že slíbený dárek potvrdil telefonicky i operátor, ale tato informace později nikoho nezajímá. Na vysvětlení, proč na oficiálním webu klamou zákazníky, čekám už týden.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky.
    Dárky nám byly dodány pouze v omezeném množství a rozhodně jich nebylo dostatek pro všechny objednávky. Na základě této skutečnosti jsme museli přistoupit k jejich dodatečnému zasílání až po další dodávce. Je mi líto, že Vám tato informace na zákaznické lince nebyla sdělena. Dárek k Vaší objednávce byl expedován 19. 12. 2018.
    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    S přáním hezkého dne

    e-shop Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodržení doby dodání.

    Zboží mělo dorazit za 1-2 dny od předání přepravci, které mělo proběhnout už 22.11.2018. Dopravce však zboží převzal až 26.11.2018 a dorazilo tak teprve 29.11.2018.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.
    V případě jakéhokoliv problému se na nás můžete obrátit na naší emailové adrese [email protected].
    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    21.11.2018 jsem si objednal Wireless Charger Duo jako dárek pro člena rodiny. Zboží bylo skladem. Uplatnil jsem slevový poukaz na 1000,-Kč. Info o objednávce s přiděleným číslem přišlo do mailu. Říkám si: "Paráda, cca v pátek si vyzvednu na Andělu".

    23.11.2018 - objednávka stále nebyla potvrzena. Rozhodl jsem se zavolat na telefonní číslo uvedené v emailu s objednávkou. Po několikaminutovém automatu jsem se konečně spojil s operátorem. Ten prý ale nemá možnost zjistit aktuální stav objednávky (tak proč tam je toto telefonní číslo uvedené?!). Nevadí. Domluvili jsme se, že informace předá dál a ještě během dne mi pošlou informace mailem. Do půlnoci nic nepřišlo..

    26.11.2018 - Volám na linku znovu. Opět stejný scénář. Opět informace nedorazily. Večer zkouším jakýsi chat na stránkách eshopu. Tam už byli o něco sdílnější, ale požadovaných informací jsem se nedopátral.

    27.11.2018 - Hurá! Po obědě dorazil email, že objednané zboží je odeslané na vybrané výdejní místo (Samsung Brand Store v OC Nový Smíchov). Večer jdu objednávku vyzvednout, ovšem na BrandStoru není. Prý se jednalo o systémovou chybu a zboží odeslané nebylo.

    28.11.2018 - Píšu email na podporu. V odpovědi se dozvídám, že dotaz předávají na příslušné oddělení a budou mě kontaktovat. Opět bezvýsledně.

    2.12.2018 - Dorazil email: "Vážený zákazníku, děkujeme za váš nákup v obchodě obchod-Samsung.cz před 10 dny. Ohodnoťte, prosím, obchod a zakoupené produkty"

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Věříme, že se tato situace již nebude opakovat.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

  • Zboží - pračku jsem objednala 18.10.2018 s tím, že je na skladě. Ihned po zakoupení (objednávce) mi přišel mail, že pračka na skladě není nikde a že mi dají vědět, až bude. Kdybych jim sama nevolala, nevěděla bych asi nic dosud. Paní byla vstřícná a milá, ale nedokázala mi vysvětlit, proč je deklarováno, že je "na skladě" a pomoci také ne. Konečně 25.10.2018 byla pračka na skladě a mohli jsme pro ni dojet. Zvolili jsme osobní vyzvednutí proto, že jsme už na ni chvátali. Sklad je velmi špatně k nalezení a směrové cedule nejsou. Pračku jsme zaplatili a vyzvedli. Po příjezdu domů jsme zjistili, že ji nemůžeme dostat do koupelny, které mají dveře 60 cm široké. Pračka je ze všech stran širší i přesto, že je deklarováno 59 cm. Manžel potřeboval mluvit s někým ze Samsungu, kdo by mu poradil, jak může demontovat část pračky, aby ji do koupelny dostal. A přesto, že bylo jen asi 15 hodin, VŮBEC NIKDO nebral telefony. Zákaznická linka - to je výsměch - řvoucí reklamy a pak spojení vypadne, pak konečně se nějaký mladík ozval a když jsem začala, beze slova zavěsil telefon. Poslala jsem alespoň mail na sklad Samsungu, kde jsme pračku vyzvedávali. Paní se ozvala a slíbila mi, že mi dá ihned vědět, jakmile sežene někoho kompetentního. Po pracovní době těch "kompetentních" nám na ně poslala kontakt a samosebou, už tam nikdo nebyl. No tak takhle já si službu rozhodně nepředstavuji. Zákazníku zaplať a pak neotravuj!!!! Teď máme zničené obložkové dveře do koupelny, pro pračku do ní pomalu ani nemůžeme. HS

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se Vám za komplikace vzniklé při vyřizování Vaší objednávky. Snažíme se naše služby stále zlepšovat, k čemuž nám pomáhá i Vaše hodnocení, za které Vám děkujeme. Mrzí nás, že shodou všech okolností situace vyústila až k poškození Vaší domácnosti. Zákazníkům se snažíme vždy maximálně vyhovět a určitě nebylo naším záměrem celou záležitost více komplikovat, ačkoliv Vám potřebné kontakty nebyly zaslány obratem.

    Ještě jednou se Vám omlouváme a přejeme hezký den.

    e-shop Samsung

    • s vyrobkem mama problem ale nikdo ze samsungu se nema k tomu vyresit dany problem. po nahlaseni na linku se cosi delo ale bez vysledkz. pak mi smluvni technik rekne ze za mnou nepijede at si slot na kartu sezenu sam..... televize je bez chyby ale vse je v prislusenstvi.... jak se zachovat? vsude rikat pravdu. samsung proda ale pak se nestara.....
    • Pavel Votrubec Vrchlabi 602461029

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Vážený zákazníku,
    mrzí nás Vaše zkušenost s jednáním ze zákaznické linky a následně i chováním servisního technika.
    V případě, že v balení chybí příslušenství, které má být prokazatelně jeho součástí, kontaktujte prosím vždy primárně prodejce.

    S přáním hezkého dne

    E-shop Samsung

  • Děláte si ze mě legraci či co? Toto je čtvrtý mejl, kdy vám píši, že jsem nespokojen s vaším jednáním a pořád nemám žádnou odezvu. Důvod jsem vám posílal už třikrát, tak si to laskavě vyhledejte v mé předchozí korespondenci, přečtěte a odpovězte mi !!!!
    Hrázský

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    Vaší objednávku jsme nemohli odbavit kvůli zamítnutí úvěrové smlouvy, kterou jste si sjednával se společností HomeCredit. Tyto informace jste měl odbržet e-mailem i formou sms. Pokud se tak nestalo, je mi to opravdu líto a omlouvám se.
    S přáním pěkného dne, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel nákup neproběhl protože jsem se mylně domníval, že zboží skladem, s vyzvednutím osobně a zaplacením online kartou bude připraveno k vyzvednutí v rámci několika hodin (tak jak Samsung ve svém helpu k nákupu uvádí), bohužel však i přes veškerou snahu helpdesku a prodejny k potvrzení objednávky během dvou dnů vůbec nedošlo. O solidnosti obchodu nemám pochyby neboť vrácení peněz proběhlo bez nejmenších potíží nicméně obchod bohužel pro rychlé nákupy nemohu doporučit.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den Martine,
    velice se omlouvám za komplikace, které vznikly při Vašem nákupu. Je možné, že se nákup potkal s víkendem, kdy je ověření platby pro prodejce v podstatě nemožné a je mi to opravdu líto. V pracovní době eshopu je ověření platby otázkou minut. Na zlepšení momentálně pracujeme a věřím, že v následujícím měsíci bude již vše jinak a zákazník po platbě kartou vždy dostane své zboží hned.
    Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám krásný den.
    S pozdravem Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno před měsícem, obchod nereaguje na dotaz ohledně dostupnosti zboží. Nemluvě o tom, že to měl být dárek k Vánocům. Peníze si obchod ovšem strhnul ihned. Přijde mi trapné dělat akční nabídky, kde uvedu, že zboží je skladem a pak nemít dostatek produktů a situaci nenapravit ani po měsíci. A to, že obchod nereaguje je horší zkušenost, než jakou mám s nejlevnějšími internetovými obchody. Kupte kryt na Aliexpresu za 10% ceny originálního obchodu a je to 10x lepší varianta.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, velice se omlouvám za komplikace, bohužel nemáme stále skladem Samsung EF-ZG935CB Flip ClearView Galaxy S7e,Black a jeho dostupnost je do jednoho týdne - měl by dorazit během zítřka, ale Samsung bohužel některé dodávky nedodává přesně. Jakmile bude, dám Vám ihned vědět a zboží odešleme.
    Opravdu mě nastalá situace mrzí a věřím, že se k Vám zboží nakonec dostane.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu zbozi skladem, objednání a potvrzeno. Po nějaké době email ze zbozi není a od té doby nic. Nulová komunikace

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, velice se omlouvám, ale u tohoto zboží došlo bohužel k ukončení výroby. Mrzí mě, že Vás nikdo s touto skutečností nekontaktoval a chyba je určitě na naší straně. Momentálně jsme nuceni objednávku stornovat, ale pokud byste objednával cokoli jiného, neváhejte se na mě obrátit a poskytnu Vám na nový nákup slevu. Kontakt na mě je [email protected].
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem pred vanoci zbozi ktere bylo skladem na pobočce ,přesto mi zboží dodnes nedorazilo , na potvrzeni objednavky jsem čekal dva dny pritom avizují potvrzeni max do 90min .

    Objednal jsem pred vanoci zbozi ktere bylo skladem na pobočce ,přesto mi zboží dodnes nedorazilo , na potvrzeni objednavky jsem čekal dva dny pritom avizují potvrzeni max do 90min .

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, velice se omlouvám, ale u Vámi objednaného zboží došlo bohužel k ukončení výroby.
    Mrzí mě, že Vás nikdo s touto skutečností nekontaktoval a neinformoval Vás. Chyba je určitě na naší straně. Momentálně jsme nuceni objednávku stornovat, ale pokud byste objednával cokoli jiného, neváhejte se na mě obrátit a poskytnu Vám na nový nákup slevu. Kontakt na mě je [email protected].
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Příliš vysoká cena (jednalo se o akumulátor) a dodání mírně odlišného, ale snad slučitelného typu. Který jsem si mohl koupit v hafu jiných e-shopů za POLOVIČNÍ cenu.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    je mi líto, pokud jsme dodali jiné, než avizované zboží - vše by mělo být na našich stránkách popsáno. Baterie je plně kompatibilní a jiný model, než nabízíme není dostupný.
    U nás máte záruku, že zboží neleželo na skladě dlouhodobě a baterie je tím pádem opravdu plně funkční.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Měla jsem problem s dopravou spotřebiče, který jsem si připlatila při závozu až do bytu v patře. při závozu americké lednice musíte mít ještě svoji výpomoc, takto mi to řekl dopravce - dispečer. vše popisuji viz níže.
    Tuto informaci na vašich webovych strankach neuvadite.