• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno , asi po třech dnech jsem byl informován ,že není dostupné a dále se nic neděje ! Taková firma by měla ještě před zaplacením informovat , že zboží nemá . A dále je smutné ,že svůj výrobek
    nabízí a nemá ho.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zakoupila jsem telefon synovi k narozeninám, nefungovala nabíječka a na lince mi řekli, žemusí vrátit kvůli nabíječce, které je mimo telefon celý telefon. To prstě je za vlasy přitažené a byla jsem našvaná. Stačí vyměnit nabíječka a telefon dítěti zůstane. Takto musím koupit pro klid a radost syna novou nabíječku, protože nemám chuť mu brát něco na co čekal tak dlouho. Je to prstě hloupost. Eva

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám, jedná se o postup výrobců, který nedokážeme obejít. Výměnu jsem Vám nabídla v podstatě obratem a snažila se Vám maximálně vyjít vstříc - ihned po obdržení telefonu od Vás bych Vám zaslala nový. Bez telefonu byste tedy byla cca 3 pracovní dny. Bohužel jiné, kratší řešení není možné. Chápu, že se jedná o komplikaci a mrzí mě, že k této situaci došlo.
    Pokud byste přesto chtěla výměnu provést, neváhejte se na mě obrátit na emailu [email protected] .
    Děkuji a přeji pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    zboží bylo doručeno na jnou prodejnu

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    zboží jste si objednal na náš sklad v Horních Počernicích, kde pro Vás bylo nachystáno ihned další pracovní den. Prodejna vycházela z Vaší objednávky. Pokud jste chtěl zboží na jinou prodejnu, určitě nás vždy můžete kontaktovat na emailu nebo telefonu a vyjdeme Vám vstříc.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pořád nic nedorazilo...

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, ale zboží jste měl hradit online kartou, ale k úhradě nedošlo, proto jsme objednávku stornovali a zboží Vám nedorazilo.
    Pokud byste měl o zboží zájem, můžeme Vám objednávku vytvořit znovu například na platbu dobírkou.
    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží inzerovaný jako dostupné, následně sděleno, že je nedostupné

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám za chybu ve skladovosti, bohužel se jednalo o jediné pouzdro, které jsme měli v neodpovídajícím stavu na prodejně.
    Jakmile dojde k naskladnění dodávky, tak Vám jej na prodejnu na Prahu Smíchov určitě dodáme. Bohužel nyní nedokážeme říci přesné datum, ale jakmile jej budeme mít skladem, tak Vás budeme obratem informovat.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poor communication from Store
    • Manager for the Andel shop refuses to speak with customers regarding issues
    • Expensive compared to the competition such as Alza
    • Very poor customer service in my experience

    I had much better customer service buying direct from Setos in Praha 9. Would not buy from the store in Andel again

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • slibují nesmysly.....pouze lákají a slibují slevu.....

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Velice se omlouvám, pokud došlo k jakémukoli problému. Chtěla bych Vás poprosit, zda byste mi mohl napsat o co se jednalo? V systému vidím, že Vaše objednávka byla řádně odbavená a dodaná následující den a na zboží jste neuplatňoval žádnou slevu.
    Určitě bych s Vámi ráda situaci dořešila k Vaší spokojenosti, proto prosím o kontakt.
    Děkuji a přeji pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží do dnešního dne nedodali, bylo to přes poštu a zůstalo to někde na trase (údajně v depu Praha). Do dnešního dne mi nikdo nepodal žádné vysvětlení.
    Telefon jsem zakoupil v kameném obchodě.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouvám, ale bohužel došlo ke ztrátě balíku.
    Situaci jsme řešili, ale bohužel se k nám tato informace dostane až po delší době.
    Mrzí mě, že zrovna ve vaše případě došlo k tomuto problému, který nedokážeme ovlivnit, ale opravdu jsme se snažili, aby u Vás zboží bylo co nejříve - objednávku jsme expedovali ihned.
    Doufám a věřím, že v budoucnu se již nic podobného opakovat nebude a dopravce Vám doručí zboží bez problémů.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše objednávka byla odbavena ihned po naskladnění zboží, kdy se jednalo o naprostou novinku a nebylo dostupné. Objednávku jsme odbavili do 3 dní od objednání, proto nevím, kde se stala chyba, že jste nebyl s nákupem spokojený.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Kryt na S6 vydržel 2dny,popraskali plastové rohy. Telefon budu muset posílat zpět,starosti navíc,už si u nich nic neobjednám !!!!

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, moc se omlouvám, bohužel za kvalitu z výroby nedokážeme zodpovídat, ale určitě Vám rádi kryt vyměníme, pokud je způsobeno nekvalitním provedením. Kontaktujte mě prosím na [email protected].
    Vždy se i v případě problémů snažíme zákazníkům vyjít vstříc, aby byli maximálně spokojení.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zastaralé systémy
    • Neochotný personál

    Hodinky jsem si zamluvil na spuštění prodeje v OC Smíchov. Nemám telefon Samsung a tak jsem si je chtěl koupit s možností vrácení, obával jsem kompatibility. Vytvořil jsem tedy internetovou objednávku. Pánové v obchodě mi hodinky odmítli na tuto objednávku vydat (systém to neumožnil) byť je fyzicky měli v rezervaci na moje jméno a nenabídli ani jinou variantu. Velmi prozákaznický přístup. Objednávku i rezervaci jsem zrušil.

    Navíc za 10 dní dorazí email, jak se mi líbil nákup. Co dodat.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, moc se omlouvám, bohužel netuším, kde došlo ke komplikaci, ale je mi to opravdu líto. Hodinky byly určeny především pro objednávky z eshopu a proto nevím, proč Vám je kolegové nedokázali nebo nemohli vydat.
    Prosím kontaktujte mě na [email protected] a ráda celou situaci dořeším. Mrzí mě, že jste své hodinky nemohl dostat tak, jak jste na mě měl nárok.
    Děkuji a přeji pěkný den, Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Měl jsem zájem převzít zboží v na poště, ale zboží tam nedorazilo v daný den. Zboží jsem si zakoupil příští den přímo u Samsungu.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, zboží jsme odeslali do 1h od Vaší objednávky. Následující den mělo být doručeno, ale na Vaši žádost došlo ke změně uložení - viz. https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/DR0327547513C
    Bohužel tyto změny ze strany zákazníka nedokážeme ovlivnit. Pokud byste změnu nezadával, zboží by u Vás bylo hned následující den od objednání.
    Je mi líto, že poté bylo zboží k dipozici až po víkendu, bohužel o víkendu nemají všechny pobočky pošty otevřeno.
    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Pocit výhodné koupě.
    • Pocit, že má manželka bohužel pravdu.

    Toto slibují: Vybarvená podzimní odměna!
    Kupte Samsung Galaxy A5 (2016) nebo A3 (2016) a získejte zpět až 2000 Kč.
    Platí od 01.09.2016 do 30.09.2016
    Realita je však jiná a můžete hádat jaká?!

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den Pavle,
    akce na vrácení 2.000Kč spadá pod Samsung, platná byla do 30.9. a každý zákazník, který o odměnu zažádal na samsung-bonus.eu ji získal, pokud splnil všechny náležitosti - nahrál fakturu a poslal IMEI telefonu.
    Bohužel netuším, zda to ve vašem případě bylo jinak, všem zákazníkům jsme se snažili i my vycházet vstříc.

    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jenom same sluby, nejdriv 16, pak 19. naskladni samusng note 7 a nasledne az dalsi mesic takze skoda slov... nedoporucuji !!!

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám, ale v případě NOTE 7 vznikly komplikace na straně výrobce, které jsme jako prodejce bohužel nedokázali ovlivnit.
    V tuto chvíli je prodej NOTE 7 ze strany Samsungu ukončen a my jako prodejce s tím nemůžeme nic dělat.
    Opravdu nás mrzí, že jsme Vám telefon nemohli dodat, ale nyní dochází ke stahování všech zařízení z trhu.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednával jsem v sobotu
    • ve středu jsem dostal mail,že zboží bylo expedováno
    • do pátku nic
    • jsme v Evropě 21. století
    • pěšky z Číny by to bylo rychleji

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,

    Vaše objednávka byla expedována ihned v pondělí v 8:51, tedy ještě před začátkem pracovní doby. Zboží bylo doručeno na prodejnu v nejnižším možném termínu a Vámi poté ihned vyzvednuto.
    Snažili jsme se, aby vše proběhlo k Vaší plné spokojenosti a je mi opravdu líto, že jste nakonec nebyl spokojený. Snad při dalším nákupu bude již vše plně podle Vašich představ.
    S přáním pěknmého dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • cekate a stejne nic, nelze se na vas obchod spolehnout, a zbozu jsem musel kouoit u konkurence a i za nizsi cenu

    nikdy vic

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    moc se omlouvám za komplikace. Bohužel netuším z jakého důvodu zboží pro Vás na pobočku nedorazilo a je mi skutečně líto, že jsme jej nebyli schopni dodat.
    S omluvou a přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zbozi bylo jiz rozbalene. Neobdrzel jsem tedy telefon v puvodnim, neporusenem obalu. O historii tohoto kusu se nic nevi. Nevim, jestli se jednalo o pouzite, vracene zbozi atd....

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den, moc se omlouvám, mobil Vám rádi vyměníme, bohužel nejspíš došlo k chybě na skladě, kde Vám vydali kus předvedený, který je sice naprosto v pořádku, ale byl rozbalen. Omlouvám se a přeji pěkný den,
    Táňa Bidmanová

    • Zadne ubozi jsem zaplatil a stale tu neni. Stydte se.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme, Vaše objednávka není dosud kompletní a chtěli jsme Vám ji odeslat najednou.
    Dnes Vás budeme kontaktovat a dohodneme s Vámi možnost rozdělení, ať máte zboží co nejdříve.

    Omlouvám se a děkuji za pochopení,
    s přáním pěkného dne Táňa Bidmanová

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Těžko říct, třebaže jsou ostatní spokojeni, mě přístup e-shopu velice zklamal. Samozřejmě, stát se může cokoliv, ale je potřeba se k tomu nějak postavit a ne že budu čekat 10 a více dní a potom zboží stejně nebude ...
    • Objednal jsem si mobilní telefon Samsung S4 mini v černé barvě za akční cenu 6.999,-Kč formou splátky bez navýšení. V obchodě uvedli 5 ks skladem a expedici do 24 hod. Po týdnu mlčení a zjištění, že telefon nemají a mít nebudou, jsem objednávku zrušil.

    Netroufám si hodnotit celý obchod, skutečně se mohlo jednat o výjimečný případ, ale já už tohoto e-shopu nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Objednané zboží není na skladě.

    Reakce obchodu obchod-Samsung.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za nedostupnost zboží. Bohužel ne vždy dokážeme, zvlášť nedostupné zboží, zajistit. Vždy ale kontaktujeme zákazníka s informací o tom, jak to s dostupností vypadá.

    S přáním pěkného dne Táňa Bidmanová