Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka potvrzena automatem, dál nic ... nedodáno, bez komunikace.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení, nicméně Vaše objednávka byla systémem přijata ve čtvrtek 7.11.2024 v 11:45 hodin, jako platební metodu jste zvolil Zálohovou fakturu. Ten stejný den ve 14:57 jsme na Váš email zaslali potvrzení objednávky a Zálohovou fakturu k úhradě s informací, že ihned po úhradě bude zboží expedováno. Faktura nebyla do dnešního dne bohužel uhrazena, proto nebylo dosud zboží dodáno. Pokud si přejete platební podmínku změnit například na dobírku, abychom zboží odeslali ihned, tak nás prosím kontaktujte na email: [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nadoba mela byt s lldpe plastu a je s ldpe plastu. Pro me nepouzitelne vyhozene penize

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Nicméně celou věc jsme prověřili s výrobcem a ten uvádí že Vámi zakoupená nádoba i víko jsou vyrobeny z LLDPE materiálu. Jak už jsem Vám psala v soukromém emailu, můžete zboží zaslat zpět na naši adresu a peníze budou samozřejmě vráceny na Váš bankovní účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zakoupené plechové kanystry na palivo jsou nejen od polského výrobce, ale bohužel i polské kvality. Obchod na to neupozorňuje.

    Nelze se spolehnout na to, že zboží je kvalitní.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že nejste s kanystry spokojený. V případě nespokojenosti můžete zboží samozřejmě vrátit. Můžete nás kontaktovat na email: [email protected], kde s Vámi reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod, s ohledem na komunikaci, je v pořádku. Ale konkrétně kanystry od polského výrobce jsou nekvalitní a nebezpečné. Ani druhá reklamace nevedla k dodávce kvalitního výrobku.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za odezvu. Celá situace nás velice mrzí, pokusili jsme se pro vyřízení Vaší reklamace udělat maximum, vyměnit náhradní díly i celý produkt, bohužel ani to nevedlo k Vaší spokojenosti.
    Výrobní vady bohužel nelze z naší strany ovlivnit, občas se vyskytne poškození, závada či výrobní vada, vždy se však snažíme klientům vyjít v rámci našich možností vstříc. Věříme, že si z našeho širokého sortimentu vyberete produkty, se kterými budete spokojen a budou Vám sloužit dlouhá léta.
    Přejeme Vám krásné Vánoční svátky. Team OBAL CENTRUM s. r. o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    20.6. utery jsem udělal objednávku pres e-shop cislo 2306000442. V podmínkách je napsáno kolem 2 dnu trvá příprava, jsem obral spusob dopravy EXPRESS co z znamená 1-2 dnu. Dneska je 28.06. středa objednávku nemam. Nikdo me ne napsal o spozdeni!

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    velmi nás tato situace mrzí. Bohužel kvůli probíhající inventuře v externím skladu se déle čekalo na naskladnění, všichni zákazníci byli o probíhající inventuře informováni emailem v den vytvoření objednávky. Bohužel nedokážu vysvětlit, proč Vám email nedošel, ale opravdu byl odeslán. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá, proto nás opravdu mrzí Vaše špatná zkušenost. Doufáme, že Vás to neodradí od případné další objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    • Skvělý výrobek.
    • Špatné doručení. Protože jsem nemohla přesně ve chvíli doručení zvednout telefon, bylo mi sms sděleno: Měl jsem pro vás balík. A zásilka byla umístěna v depu na druhém konci Prahy. Vyzvednutí znamenalo 2 hodiny cestování.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste měla tuto zkušenost. Já v aplikaci spediční služby vidím, že bylo dne 12.5.2023 zboží rozváženo a ten den i doručeno, proto pokud se stalo něco takového, co popisujete, měla jste nás kontaktovat, abychom situaci se spediční službou ihned vyřešili k Vaší spokojenosti. Spokojenost je u našich zákazníků pro nás velmi důležitá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po řádně vyřízené platbě zboží nedorazilo . Teprve po telefonické intervenci a zaslání výpisu z banky se firmě podařilo "dohledat" mou objednávku. Doufám, že zboží už konečně dorazí.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    tato situace nás velmi mrzí. Vaše platba nám opravdu zapadla mezi dalšími platbami, proto se expedice Vaší zásilky uskutečnila až po Vaší telefonické urgenci. Snažíme se, aby se takové případy nestávaly, naše firma si na rychlosti a spolehlivosti zakládá, proto je nám líto, že zrovna u Vás se nám to nepovedlo. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že Vás tato příhoda neodradí od další případné objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost dodání
    • Téměř všechny objednané pet lahve jsou poškozené z výroby (nejsou krásně hladké, vypadají jakoby poškrábaně).

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás mrzí, prosíme, o zaslání oficiální reklamace, kterou začneme ihned řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • stránky přehledné
    • odpoví na technické dotazy obratem
    • čas dodání

    v poznámce k objednávce dělané s 5ti denním předstihem bylo uvedeno doručit do výrobny v pátek mezi 11:00-14:00, ovšem bylo doručeno již v úterý, chápu že doručit na čas je problém, ale nezvládnout správný den je amaterisums (obzvlášť takto s předstihem)

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    tento požadavek nebyl v objednávce uveden, tudíž jsme Vaši poznámku neviděli a expedovali jsme zboží, co nejdříve.
    Pokud by byl v poznámce uveden požadavek o termínu doručení, byl by samozřejmě dodržen.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poměrně rychlost doruceni

    Zbozi prislo v pytli na odpadky, obalene fresh folii. Takze hodne lahvi bylo ruzne pomackanych, zohybanych, v jedne dokonce natekla nejaka zluta tekutina. To mam kazdou lahev preventivne vymyvat nebo co? ‍♀️

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že zboží došlo v tomto stavu, od nás odcházelo v pořádku. Zboží je možné reklamovat na email: [email protected]. Bohužel občas se při přepravě něco poškodí, ale naše obchodní oddělení samozřejmě řeší všechny reklamace ke spokojenosti zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • deklarují skladem zboží, které tam však nemají

    zboží deklarováno v externím skladu - objednali jsme (20 ks) s tím, že obdržíme zálohovou fakturu - přišlo potvrzení objednávky s výzvou k převodu peněz - poté co jsme se dožadovali zálohové faktury - byla nám slíbena, že bude další pracovní den - za tři pracovní dny stále nic - na náš další dotaz, jsme dostali info, že můžeme dostat pouze 4 ks a o zbytku se neví, kdy bude, možná za měsíc, možná se bude muset vyrobit, možná vůbec nebude !?! - v této souvislosti poukazuji na požadavek převodu peněz za celou objednávku !!!?!

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Potvrzení objednávky je tvořeno eshopem automaticky a výzva k převodu peněz je za účelem platby předem. Vaše objednávka přišla v pátek a vzhledem k tomu, že toto zboží máme pouze v externím skladu, bylo nutné prověřit jeho dostupnost. Po zjištění, že dostupné jsou pouze 4 ks z požadovaných 20 ks, jsme Vás ihned o aktuální situaci informovali. Úhradu za kompletní objednávku jsme nepožadovali, tato aktivita přišla z Vaší strany a to i přesto, že se čekalo na informaci o dostupnosti kompletně požadovaného počtu. Tato situace nás mrzí, ne vždy jsme schopni ovlivnit všechny okolnosti. Věříme, že při příští objednávce budeme schopni Vám vyjít vstříc tak, abyste byl spokojen. Přejeme Vám příjemný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nádrž dorazila rychle.
    • Nádrže měly být od potravin.
    • Podle štítku. Zmekčovadlo na gumu. To se asi nejí.
    • A ještě je to hořlavina.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste nás obratem nekontaktoval přímo na obchodním oddělení, pokud jste shledal nějakou nesrovnalost s výrobkem. Nicméně Vaše tvrzení, že je kontejner po změkčovadle na gumu a je to hořlavina není pravdivé. Dostal jste antistatický IBC kontejner s nevymytou použitou vnitřní nádobou od potravin tak, jak jste si objednal. Sám jste uvedl, že z nádrže cítíte broskvový koncentrát. Štítek s nápisem "EX" tam je právě z důvodu, že se jedná o antistatický IBC kontejner a je potřeba, aby byl takto označen.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • obchod nekomunikuje a neřeší problémy

    Zaplatil jsem předem. Kurýr však objednávku ztratil nebo odcizil, to je asi jedno, já zboží nemám. Již druhý den se snažím dovolat po řešení mého problému jak u dopravce tak u obalcentra. Výsledek nic, zero. Jako dlouholetý pravidelný a platící zákazník jsem zklamán. Při každé činnosti se může vyskutnout problém - to je lidské, ale kvalitní firma se musí k tomu posatavit čelem a problém řešit. Přístup - objednávku máme zaplacenou, tím to pro nás končí, mně nenaplňuje bohužel ničím pozitivním.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    moc nás mrzí situace, která vznikla pochybením řidiče spediční služby. Jakmile jste nás kontaktoval, celou záležitost jsme začali řešit a reklamace vč. doručení nového zboží byla během 5ti dnů vyřešena. Reklamace se vždy snažíme řešit co nejdříve jak je vidět i na tomto případu. Vzhledem k tomu nás mrzí Vaše negativní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nemožnost platit kartou!!

    nemožnost platit kartou!! priste koupim tam kde to lze.. dnes uz by to melo jiz vsude..

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den Ivano,
    u spediční služby TopTrans není možné platit kartou, máme to uvedeno i v OP. Platba kartou navyšuje cenu dopravy, kterou byste musela uhradit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán a fakturován IBC kontejner od potravin dodán od formaldehydu

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaši reklamaci jsme řešili ihned, i když reklamační lhůta začíná plynout první den od podání reklamace.
    Náš zaměstnanec k Vám ještě tentýž den přijel pro daný IBC kontejner a vyzvednul si ho, i když jste si IBC kontejner osobně vyzvedával v sídle naší společnosti a zboží jste si mohl kompletně prohlédnout a zkontrolovat, případně ihned vrátit.
    IBC kontejner byl po potravinách a žádný formaldehyd se v IBC kontejneru nevyskytoval. V reklamaci jste uvedl, že na IBC kontejneru je štítek, který dokazuje, že v IBC kontejneru byl formaldehyd, ale na místě jste tuto skutečnost nedoložil a žádný takový štítek na IBC kontejneru nebyl s tím, že jste ho strhnul. Zároveň na IBC kontejneru byla přidělaná neoriginální cedule, která ihned při nakládce upadla, tudíž to značilo pro neoprávněnou manipulaci s IBC kontejnerem, který jste se rozhodl vrátit.
    Vaši reklamaci jsme vyřešili ještě ten stejný den s tím, že jsme si zboží vyzvedli a peníze Vám vrátili zpět na účet hned druhý den, k vrácení platby následující den došlo pouze z toho důvodu, že jste nám uvedl špatné číslo účtu a tuto skutečnost jsme museli ověřovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • mají napsáno, že to mají v externím skladu, do týdne naskladní, ale.....zatím NIC

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste nebyl s dodávkou spokojený. Naskladnění se nám o dva dny prodloužilo, takže jsme zboží expedovali s drobným zpožděním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    mrzí nás, že zboží dorazilo poškozené. Měl jste nás obratem informovat, vše bychom vyřešili výměnou zboží v rámci reklamace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tri tydny cekani na dodani maleho kose. Neustale vymluvy, pozdeji jiz bez jakekoli odpovedi na me dotazy.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    o termínu naskladnění zboží jste byla informována emailem, následně při prodloužení termínu dodání i telefonicky. Poté jste volala sama, řešili jsme společně expedici. Není tedy pravda, že bychom nekomunikovali. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    draha doprava

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    objednal jste si velké množství sudů, které jsou velkoobjemové. V takovém případě je potřeba balit zboží na paletu. Doprava je poté samozřejmě vyšší než u klasických balíků.
    Dále nabízíme možnost odvozu vlastní dopravou (objednanou spedicí přímo zákazníkem) pokud Vám vychází levněji. V takovém případě u nás platíte pouze balné.
    Přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Při objednání byla deklarována dodací lhůta 2-3 dny, po objednání bylo obchodem sděleno, že dodání proběhne nejdříve za 4 týdny!

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den,
    jak máme uvedeno na eshopu, Vámi objednané zboží nedržíme u nás skladem ve Veské, ale v externím skladě. V takovém případě doba naskladnění může být delší.
    Deklarovaná dodací lhůta 2 - 3 dny je uvedena u dopravy. To se vztahuje od expedice z našeho skladu, což je při objednání jasně uvedeno tzn. jakmile zboží naskladníme a budeme expedovat, doručení spediční službou je 2 - 3 dny.
    Přeji hezký den.