Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemate dobre napsane stranky..neboli produkty a popis u nej...neochotne slecny na telefonu..proste hruza

    Nekupovat ...nevite co dostanete a jeste z vas slecna udela blbce

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Děkujeme za Váš názor, ale zatím jsme se nesetkali s tím, že by někdo měl stejný problém a uzávěry si neobjednal, pro lepší orientaci jsme udělali na e-shopu opravu a doplnili k láhvi, že je bez uzávěru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • drahá doprava

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor a za Vaše upozornění, ale jsme si vědomi toho, že doprava na Slovensko je drahá, zboží zasíláme sběrnou službou se kterou spolupracujeme již několik let, ale abychom mohli vyhovět i zákazníkům na Slovensku hledáme jiného levnějšího dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné, nic moc.....
    • záměna zboručeného zboží, jsem naštvaná, mám s tím hodně práce navíc....

    nenakupovat

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Omlouváme za chybné dodané zboží ke kterému došlo naší nepozorností, při Vašem sdělení jsme tuto záležitost řešili a obratem jsme Vám zaslali správné zboží. Doufáme, že to nenaruší další vztahy a těšíme se na další spolupráci

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • K obchodu nemám žádné připomínky.
    • Zcela špatná služba přepravní společnosti ZDAR. Zaměstnanci pobočky Řípská 759/4, Brno, 2x lživě informovali o stavu doručení zásilky. Uvádí nepravdivé údaje o tom, že učinili pokus o doručení a údajně zanechali vzkaz. Oba s manželkou jsme byli doma, nikdo nezvonil a žádné oznámení jsme ve schránce neměli. Podle sledování zásilky na internetu však vykazovali dva marné pokusy o doručení. S touto firmou bych doporučoval zrušit smlouvu protože kazí pověst i vaší firmy.

    Zajímavé zboží za přijatelné ceny. Po změně výše uvedené přepravní společnosti ZDAR pobočka Brno bych rád váš obchod doporučoval.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Děkujeme za Vaši objednávku a za Váš názor, co se týká Vaší připomínky k dopravě, sděluji, že zboží doručoval náhradní řidič p.Bereš, který uvedl nepravdivý termín doručení zásilky, řidič již s přepravní službou nespolupracuje, za komplikace s doručením zásilky se velice omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • požadované zboží
    • neváží si vracejících se zákazníků - není sleva při dalším nákupu!

    obchod s požadovaným sortimentem, s ochotou lidí řešit Váš požadavek

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, děkujeme za Vaši objednávku a Váš názor. Co se týká slev tyto se poskytují stálým a pravidelným zákazníkům při dosažení určitého obratu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno + připlaceno za dodání do 24 hodin , ale ejhle nikdo zboží neposlal !!!
    po 2 dnech jsem objednávku zrušil.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Děkujeme za upozornění a velmi se omlouváme za toto pochybení, které vzniklo vinou lidského faktoru. Již byla přijata opatření k nápravě. Doufáme, že tato politování hodná situace Vás neodradí od dalších objednávek u naší společnosti.



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedoporučuji, protože trvalo 8 dní než se mou objednávkou začal zabývat. Kdy bude vyřízena ...?

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Děkujeme za Váš názor a důvěru. Těšíme se na další objednávku.







  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Příliš drahé další poplatky jako balné, poštovné a poplatek za platbu dobírkou. Tyto poplatky nadmíru zdražují vlastní objednané zboží. Neexistuje síť výdejen, kde by bylo možné zboží osobně vyzvednout.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, objednané zboží je možné si vyzvednout s sídle naší firmy Veská 35, Sezemice. V případě, že nechcete platit platbu za výběr dobírky, kterou si účtuje sběrná služba je možné zboží uhradit předem na účet. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba, zboží není na skladě, přestože je v nabídce

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, zboží je většinou skladem. Bohužel někdy se stane, že je dočasně doprodáno než dojde k jeho opětovnému naskladnění. Pokud máte o zboží ještě zájem je momentálně skladem cca 70 ks. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží dorazilo vinou přepravce poškozené (zlomené), zásilka byla vrácena, 3.6. info od prodejce - posílá novou zásilku, 7.6. zásilka stále nedorazila

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, náhradní zásilka od nás byla expedována sběrnou službou v pondělí 03.06.2013. Bohužel Teplice spravuje dodací DEPO v Děčíně, které je teď bohužel kvůli záplavám mimo provoz – dle sdělení sběrné služby bude zásilka doručena v příštím týdnu. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kanystr 20L - povrch kanystru je z poloviny hrubý nepovedený v kameném obchodě bych určitě nekoupil
    • - 15L kanystr bez chyby, tak jak by to mělo být

    Nákup v mém případě byla loterie 2x špatně 1x bez chyby. Reklamace kanystrů je bezpředmětná a nerentabilní vzhledem k jejich ceně a ceně poštovného.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, každý zákazník má právo na vrácení peněz v případě vrácení zboží do 14 dnů. Přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    • drahá přeprava. Proč to nejde klasicky poštou ????

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, běžně expedujeme zásilky sběrnou službou Expres Van. Pokud se jedná o malou zásilku a zákazník uvede požadavek na doručení poštou do své objednávky, zasíláme zboží Českou poštou. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    • špatné balení zboží

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, děkuji za informaci. Zapracujeme na zkvalitnění balení zásilek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absoulutní nezájem o zboží, co dorazilo poškozené, bohužel jsem si toho ihned nevšiml a snažil se reklamovat o hodinu později, bohužel pan skladník se distancuje od problému, že zboží bylo kontrolováno a že se poškodilo cestou, ale tak to zřejmě nebude, když je rozbité místo dosti skryto, to by se opravdu jen tak nestalo... Když mi přijedou rozbitá světla atd. do domu, nikdo nic neřeší, pošlou nová, rozbitá si vemou zpět, nebo ani to ne, nechápu.. v dnešní době to není dobrá vizitka obchodu....

    Prodávají poškozené zboží a odmítají reklamace...nenakupovat v tomto obchodě!!!

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Dobrý den, u IBC kontejneru se během přepravy uvolnil a vypadl aretační šroub. Kontejner jsme vyměnili za jiný, reklamace byla vyřízena kladně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Na stránkách uvádí, že je zboží skladem, což není pravda.

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Vámi objednané zboží bylo skladem, ale bohužel ne v počtu 4 ks, jak bylo uvedeno ve Vaší objednávce. Na E-SHOPU je uvedeno skladem, ikdyž je fyzicky na skladě pouze 1 ks. Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají zboží, které jinde nelze koupit
    • Po okamžitém zaplacení objednávky se nikdo nenamáhal informovat, že zboží není skladem. Tato informace mi byla sdělena až po telefonickém dotazu a do dnes (13.11.)ještě chybí dodat polovina objednaného zboží, protože asistentka nevěděla kdy bude vyrobeno.
    • Zabalení zboží bylo tak nekvalitní, že dopravce mi to předával nasypané v igelitovém pytli a odjížděl až po přepočítání zboží, takto si službu, kterou si platím nepředstavuji

    Zboží jsem nemohla jinde sehnat.
    Obchod se nenamáhal informovat,že zboží se musí nechat vyrobit, ačkoliv v podmínká má, že okamžitě po zaplacení odesílá a ještě 16 dní od úhrady zboží nedorazilo, pouze část a to na mojí důraznou žádost, že to nutně potřebuji.
    Nedoporučuji.
    Komunikace s asistentkou sice vstřícná, ale až po mé urgenci, jinak ticho, jen automatická zpráva, že objednávka byla přijata.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Potíže na internetu se zadáním platby,
    • pak přes uskutečněnou platbu bankovním převodem, požadována cena na dobírku, která se lišila od té, která mi byla mailem potvrzena.
    • Při telefonickém jednání se zástupci prodeje, jsem se setkala s nevhodným chováním
    • Vystupování prodejců

    Vzhledem k tomu, že i jinde se setkávám
    s častým nedopatřením a nedostatky,
    tak těžko vybírat, pokud někomu vyhovuje cena a zboží jinde nenajde

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Došlo k tomu změnou způsobu platby ze strany zákazníka.Platby formou dobírky jsou zpoplatněny - viz. náš ceník. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlá reakce na poptávku.
    • děkuji
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • standardni internetovy obchod
    • zaplatil jsem dodani do 24h.
    • Zbozi dorazilo za48h!!!!!!!
    • Nezabalene.
    • Dopravce je nemel mechanicky zajistene proti pohybu a zniceni.

    Koupil jsem dva plastove sudy 200l
    Dorazily o jeden den pozdeji
    Nezabalene , nechranene proti poskozeni
    Dopravce je nemel zajisteny proti pohybu na korbe.
    Kdybych je ten den nepotreboval, urcite bych je vracel.
    Jiri Marinka

    Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.

    Zboží je expedováno sběrnou službou EXPRES VAN do 1 dne od data expedice - tarif F (ne od data objednání). Objednávky, které přijdou do 10 hod. daného dne a zákazník požaduje dodání tarifem F, jsou expedovány ještě týž den. Objednávky, které přijdou po 10-té hod. jsou expedovány až následující den a dodány den poté. Plastové sudy jsou baleny streč folií a sběrná služba byla ohledně zajištění zboží na základě Vaší stížnosti informována. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Koupil jsem 3 použité plechové sudy 200l. V nabíce bylo uvedeno: PLECHOVÝ SUD 200L POUŽITÝ S ODNÍMACÍM VÍKEM A PÁKOVÝM UZÁVĚREM, VNĚ LAK/SUROVÝ, mírné znečištění. Dva sudy přišli deformované nějakými ostrými předměty(napadá mě např. shození z výšky na hranu traverzy, nebo něco podobného). Pravda - byly mírně znečištěné, měly i víka a pákové uzávěry (i když víka jdou nasadit s problémy - sudy jsou trochu šišaté. Ale po chvíly natáčení a použití síly se zavřít nechají). Nevrátil jsem je jen proto, že se nimi nikde chlubit nebudu, pro můj účel ještě vyhovují a nehodlám postupovet další peripetie reklamováním, dopravou atd..