Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Při objednání byla deklarována dodací lhůta 2-3 dny, po objednání bylo obchodem sděleno, že dodání proběhne nejdříve za 4 týdny!
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
jak máme uvedeno na eshopu, Vámi objednané zboží nedržíme u nás skladem ve Veské, ale v externím skladě. V takovém případě doba naskladnění může být delší.
Deklarovaná dodací lhůta 2 - 3 dny je uvedena u dopravy. To se vztahuje od expedice z našeho skladu, což je při objednání jasně uvedeno tzn. jakmile zboží naskladníme a budeme expedovat, doručení spediční službou je 2 - 3 dny.
Přeji hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Víka na kbelíky nepasují.
Objednala jsem kbelíky s víky na 5 litrů a 10 litrů, bohužel víka na desetilitrové kbelíky nepasují.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
škoda, že jste nás neinformovali po doručení zboží, že s víky je problém. Mohli jsme vše obratem vyřešit.
Kontaktní email je [email protected], přeji hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé vyřízení objednávky
- Dobře zabaleno
- Obchodem nabídnuté vyvrtání otvoru pro kohout se nezdařilo, otvor je špatně umístěný a upevňovací maticí kohoutu nejde otáčet
- Dodaný plastový kohout netěsní a v zavřeném stavu kape
- Na mail s popisem závad obchod nereaguje
Obchod jako takový funguje dobře, objednávka je vyřízena rychle. Pokud si neobjednáte vyvrtání otvoru a netěsnící kohout, tak je vše v pořádku.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup i názor. Mrzí nás, že Vám zboží nevyhovuje. V případě problému nás, prosím, kontaktujte na emailové adrese [email protected]. Děkujeme a přejeme hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Přehlednost
Doprava s dobírkou za malý balíček 179 kč je docela dost
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Váš nákup i názor. Cena dopravy je stanovena spediční službou od jednoho balíku. Při objednávce většího množství malého zboží zaplatíte dopravu stejnou, jako při objednávce pouze např.5ti kusů.Bohužel v nedávné době došlo ke zdražení dopravy spedičních služeb, které však vzhledem k šíři našeho sortimentu dokáží zajistit, jak přepravu malých zásilek, tak velkých IBC nádrží. Případně doprava může být levnější pokud zvolíte platbu bankovním převodem a ne dobírkou. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
Dvojnásobná čekací doba oproti informacím, které jsem dostal.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Přejeme hezký den,
bohužel jak je uvedeno u zboží na eshopu, objednané samolepky jsou v externím skladu. Bohužel se nám zboží nepodařilo naskladnit do avizovaných 4 dnů, ale později. Omlouváme se za komplikace. -
Nedoporučuje obchod
- Žádné
- Komunikace
Radši si kupte jinde
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
objednávka byla zaslána večer dne 20.4.2017, i přesto, že bylo uvedeno i na našem e-shopu, že zboží není skladem. Termín naskladnění u použitého zboží bohužel nelze předem určit, jedná se o nepravidelné naskladnění, proto Vás kolegyně ihned následující den 21.04.2017 informovala, o nedostupnosti zboží s tím, že Vás bude obratem informovat, jakmile dojde k jeho naskladnění. -
Nedoporučuje obchod
- nabízí zboží
- nepotvrdí dodací datum , které je cca 6 týdnů
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Váš názor. Jak je uvedeno i na našem e-shopu, objednané zboží je pouze na objednání ve výrobě, není tedy vždy standardně skladem a termín naskladnění je delší. Omlouváme se za vzniklé komplikace a děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Zaplatila jsem expres do druheho dne dopravu objednavka delana v 8 rano balik dorazil za 4 dny nikdo mi penize za express nevratil....
Udelejte si cas 4 dny nez vam prijde zbozi
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Přejeme hezký den paní Vávrová,
velice se omlouváme za problémy s doručením.
Od nás odešla zásilka přesně jak měla a přepravní služba ji k Vám dopravovala expresně v pátek podle plánu. Podle informací, které od přepravní služby máme, Vás bohužel nezastihli, a proto proběhlo druhé doručení až po víkendu. Jestli toto nesouhlasí, dejte nám prosím vědět.
Celá situace nás samozřejmě mrzí, takže Vám rádi nabídneme slevu na dopravu při Vaší další objednávce, nebo Vám rovnou vrátíme příplatek za tuto expresní přepravu - stačí nám napsat své číslo účtu.
Předem děkujeme a ještě jednou se omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
- Dodané zboží nebylo kompletní a bylo proto vráceno dopravci.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
nepřevzaté zboží k nám bylo navráceno kompletním počtu, tedy v pěti kusech - množství jaké jste měl uveden na objednávce. Jelikož jsme byli upozorněni dopravní společností, že odmítáte zásilku převzít z důvodů nekompletního zboží, okamžitě jste byl námi telefonicky kontaktován a informován, že pátá přepravka je pro úsporu místa umístěna mezi ostatní a není na první pohled vidět. I přes toto upozornění jste však odmítl zásilku převzít. V případě zájmu se těšíme na naši další spolupráci a doufáme, že další objednávky proběhnou bez komplikací. -
Nedoporučuje obchod
- nekompletní dodání,špatná komunikace
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi, za nekompletní dodávku se znovu velice omlouváme. Bohužel kolega zapomněl do zásilky přibalit objednaný počet redukcí, které Vám byly následně na naše náklady ihned doposlány. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- Doručovatel,bol velmi drzý ,neochotný
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den paní Hulimanová,
děkujeme za Vaši zaslanou recenzi, velice se za přepravní společnost omlouváme. Bohužel nejsme schopni ovlivnit, jaký řidič zboží rozváží a jak se chová. Tuto nevhodnou událost budeme samozřejmě dále řešit přímo s přepravní společností, aby se předešlo případným dalším stížnostem. Ještě jednou děkujeme za upozornění a pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- zbozi zatim nedorazilo a je to uz 14 dni,a obchod me informoval pouze jednou a to na pocatku objednavky. Informace znela ze neni skladem a bude expedovan v pristim tydnu,od te doby zbozi nedorazilo a informace o stavu objednavky zadne.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den pane Rando,
jak již bylo sděleno v e-mailové komunikaci, Vámi objednaný typ plastového sudu byl bohužel vyprodán. Kolegyně Vaši objednávku přijala a zasílala Vám informaci o přibližném termínu naskladnění z výroby, bohužel došlo k neočekávaným změnám a výroba se prodloužila o 5 dní. Informovali bychom Vás, jakmile bychom znali přesný termín naskladnění. Zboží se neustále vyprodává a naskladňuje, omlouváme se v případě, že byla informace e-mailem nedostatečná. Avšak při velkém množství objednávek je bohužel trochu nereálné kontaktovat každého zákazníka více e-maily při jakékoliv změně ve výrobě. Standardně proto zasíláme po potvrzení objednávky a informaci, že není zboží skladem, e-mail o naskladnění zboží a v případě zájmu o možné okamžité expedici. Omlouváme se tedy za způsobené nedorozumění a přejeme hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- rychlost vyřízení objednávky
- neseriozní jednání
-
Nedoporučuje obchod
- -
- Internetový obchod s vyzvednutím na místě nefunguje,po objednání jsem musela vyvíjet telefonickou aktivitu já, zboží přesto nebylo připraveno, na dotaz, proč není zboží připraveno, mi bylo odpovězeno, my ho nepřipravujeme, zákázníci si ho nevyzvedávají.Přístup mi připomněl dobu dávno minulou.
Sortiment dobrý, ale nechte si to dovést dopravou.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Přejeme hezký den, paní Horníková,
vzhledem k tomu, že přijímáme velké množství objednávek na vlastní odvoz a nevíme, kdy daný zákazník dorazí, případně zda svou objednávku při osobním odběru ještě upraví, zboží je připraveno až po jeho příjezdu. Jelikož bylo objednané zboží skladem, bylo Vám potvrzeno, že si ho můžete vyzvednout. Blokovat zabalené zboží pro zákazníka, který nakonec nepřijede či dorazí až po týdnu od objednání je opravdu nepraktické a neekonomické. Zboží se snažíme připravit co nejdříve, přesto se může stát, že v případě většího množství nebo drobného zboží si zákazník musí cca 5 min. počkat. Děkujeme za pochopení. -
Nedoporučuje obchod
- dodcí lhůtu
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den,
jak Vám již psala e-mailem kolegyně, objednané zboží momentálně není skladem a bude k dispozici až v polovině září.
Vhodnou alternativou by pro Vás mohl být např. 50litrový sud s držadly http://www.obalcentrum.cz/inshop/scripts/shop.aspx?action=DoViewProductDetail&productid=478&ItemIdx=11 nebo 60litrový sud s prolisovanými držadly http://www.obalcentrum.cz/obaly/sudy/plastove-sudy/plastovy-sud-60l-bez-un-bilocerveny-prolisovana-drzadla-sroubovaci-viko-sud-na-kvas?ItemIdx=0.
Prosíme Vás proto o informaci, zda si vyberete jiné zboží, počkáte na objednané nebo budete chtít objednávku zrušit?
Předem děkuji za informaci. -
Nedoporučuje obchod
- doprava. expedice
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den Petře,
omlouváme se, že jste nebyl s dodávkou svého zboží spokojen. Zboží Vám rádi vyměníme, můžete nám prosím dle telefonické domluvy s kolegyní zaslat fotografii zmíněného zboží, ať ji můžeme předat dopravci k dořešení? Následně bychom Vám dodali nové zboží a vyzvedli přitom původní. Děkujeme a za komplikace se ještě jednou omlouváme. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- komunikace, rychlost dodání
- zaplatili jsme předem a musel jsem volat proč zboží nedorazilo. Paní mi řekla, že peníze nemá. Po ověření mi paní řekla,že se omlouvá a hned zboží poslala.
zlepšit přesnost při Vaši evidenci plateb
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Děkujeme za Vaši objednávku a Váš názor. Objednané IBC kontejnery původně nebyly skladem, a tak se expedice zboží o pár dní zdržela, následně jsme vše vyřídili ke spokojenosti zákazníka s dodržením termínu do 4 pracovních dnů od data expedice. Za špatně poskytnutou informaci ohledně přijetí platby se omlouváme, v systému tyto informace uvádíme až při fakturaci expedovaného zboží.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- široký výběr zboží
- doprava- drahá dražší než zboží, nabalování ceny dopravy, která není jasná od začátku, nezájem dopravce- nezná jméno, číslo, položku, kterou převáží
pokud se zlepší doprava (vstřícnost i cena), zboží je ok
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Děkujeme za Vaši objednávku a Váš názor, s přepravní společností Expres Van máme nastaveny smluvní ceny za přepravu, která je při široké škále sortimentu výhodná. Jelikož se jedná o smluvního přepravce není možné zajistit, aby řidič dostal bližší informace ohledně rozváženého zboží. Zákazník má samozřejmě možnost sjednat si dopravu vlastní (výhodnější) u jiné přepravní společnosti.
-
Nedoporučuje obchod
- Zadne
- Nema veci na sklade ktere nabizi
Strasny
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Dobrý den, na základě Vaší připomínky Vám sděluji, že objednávky se vyřizují v pořadí, ve kterém nám přijdou a tím pádem se může stát, že zboží se mezitím vyprodá a naskladnění trvá třeba i 2 týdny. V tomto případě zákazníka informujeme o termínu naskladnění zboží a případném termínu dodání, v případě, že zákazníkovi nevyhovuje doba trvání do naskladnění, může objednávku stornovat.
-
Nedoporučuje obchod
- Nákup z domova
Zboží jsem obědnal obědnávka potvrzena a zboží nikde,jsem zklamaný ani se nikdo neozval.Pro ostatní!!!! dejte si pozor,budu si muset sehnad na jiném obchodě zboží které jsem zde s důvěrou obědnal.
Reakce obchodu OBAL CENTRUM s.r.o.
Na základě telefonického hovoru jsme se zákazníkovi omluvili. Bohužel se stalo, že při vyřizování velkého množství objednávek nebyla objednávka přijata systémem. Byla sjednána náprava. Tímto se Vám znovu velice omlouváme.