Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pan z O2 prodejny OC Šestka mi rezervoval produkt na OC Arkády. Jel jsem přes celou Prahu. Aby v OC Arkády mi řekli že už ho nemají. Takže cesta i sleva k ničemu.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží nebylo vůbec připraveno ,mladík ho po mém příchodu teprve hledal po regálech,a ještě se ptal na barvu apod.Přitom vše bylo uvedeno v objednávce...O2 prodejna v OC Most

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    mrzí nás Vaše zkušenost s vyzvednutím objednaného zboží na dané prodejně :(
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vyzvednutí na prodejně O2. Čekal jsem 30min, pak se moje objednávka nemohla najít, pak zaměstnanec hledal nějaký kód. Ten mi poslal, abych mu ho přečetl Nakonec mi stejně dal zboží z běžné nabídky na prodejně
    • nic z rezervovaneho zboží z objednávky. Dešná, dlouhá administrativa. Příště už raději ne. Dekuju

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den Libore,
    mrzí nás Vaše nespokojenost s vyzvednutím zboží na prodejně.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tento systém byl nedomyšlený... Vyberete na které prodejně chcete zboží vyzvednout, přijde mail vaše objednávka je připravena k vyzvednutí a přijdete tam a v O2 vám řeknou to je někde na centrálním skladě, my tady fyzicky žádný nemáme, zkuste Vaňkovku tam by jich měli mít víc. Přijdete do Vaňkovky vysvětlíte situaci a tam vám řeknou já vám to nemůžu vydat protože vy jste si vybral vyzvednutí na jiné prodejně... Nicméně vytvořili tam objednávku novou a zboží mi jako objednali a vydali, ale systém skutečně nedokonalý. Takže nakonec OK ale ne s tím komfortem přijdete na prodejnu a zboží si vyzvednete

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Je nám líto, pokud k takové situaci došlo a omlouváme se za ni. Abychom mohli objednávku a nastalou situaci prověřit, zašlete nám prosím číslo objednávky na e-mail [email protected] s odkazem na tuto recenzi. Následně to prověříme.
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemožnost objednání technika k zapojení smart boxu na stránkách O2

    O2 smart box dorazil ihned, ale technik, který by mi ho přišel od O2 zapojit, což bylo součástí dohody se vůbec neozval, již týden bojuji s formulářem objednání zapojení, stále marně, neustále mi chodí zpětná vazba, že se do 24 hodin ozvou, a týden se nic neděje. Volala jsem i na linku O2, a až teprve dnes se mi podařilo získat zatím jen slib, že se ozvou.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne Vaše hodnocení a celá situace. Pokud bychom Vám mohli s čímkoli pomoci, napište nám prosím na email [email protected], rádi pomůžeme.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Špatná komunikace mezi pobočkami.
    Jedna pobočka nemá zboží skladem a zarezervuje nám zboží u druhé pobočky .Kdýž dorazíme do druhé pobočky tak zjistíme že zboží nemá ale že ho má ta první pobočka. Tak znovu jedeme zpět na první pobočku a konečně zboží dostaneme. Cestuji celkem rád ale z jiného důvodu .

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí popisované nepříjemnosti a omlouváme se za ně. Zároveň děkujeme za zpětnou vazbu.
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • vnucuje služby za hranou morálky

    Za každou cenu chce vnutit produkty aniž by respektoval moji odpověď NE.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den Václave,
    děkuji za Vaše hodnocení a za zpětnou vazbu.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    Nevím, proč mě otravujete, když jsem si nic neobjednala.
    Žádám o okamžité vyřazení mé emailové adresy z databáze O2.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    budu ráda, když nás budete kontaktovat do emailu [email protected], abychom se na to mohli podívat a Vaši emailovou adresu odebrat z rozesílek.
    Hanka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    • Zmatečné a nesprávné informace, velmi sdlouhá doba vyřizování smlouvy, absence skla a krytu mobilu.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, avšak mrzí nás projevená nespokojenost. Abychom mohli situaci prověřit a lépe Vám odpovědět, zašlete nám prosím bližší informace na e-mail [email protected], kde se Vám dále budeme věnovat. Za možné komplikace se Vám však omlouváme.
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sklo bylo objednáno v Hradci Králové na prodejnu Praha, Vítězné náměstí s možností vyzvednutí do týdne. Bohužel přišla následně potvrzující SMS s platností kódu pouze dva dny. Vyzvednutí tudíž nebylo možné a tato výhoda propadla.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, pokud došlo k jakémukoli nedorozumění. Rezervace i objednávka na prodejně má lhůtu pouze 2 dny, kterou není možné odložit. Nemáte-li možnost zboží v dané lhůtě vyzvednout, je nutné objednávku provést ve chvíli, kdy tu možnost máte, aby právě nedošlo k jejímu propadnutí. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Požádal jsem o prodloužení doby uložení objednávky na prodejně. Nikdo mi neodpověděl a objednávka byla zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    2x jsem ztrácela čas na pobočce. Výsledkem bylo znovu objednání pouzdra na mobil a dnes mi přijde info, že mi zrušili. Na objednávku jsem měla vázaný slevový kód, takže mám smůlu, nemám ani zboží, ani slevu. Good job!

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    rád se na to podívám.

    Napište mi prosím do emailu [email protected] Vaše jméno, IČ či datum narození majitele a číslo objednávky.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitní sklo na telefon
    • Rychlost dodání na prodejnu
    • Neochota zaměstnance (nechtěl nalepit sklíčko na telefon i když to bylo zaplaceno a předem domluveno u produktu). Nevhodné připomínky při nalepovani skla a odlepeni původního z telefonu. Dříve jsem problém neměl,možná novy zaměstnanec na prodejně.
    • Měl jsem nachystané hotovost,zaměstnanec trval na platbě kartou z duvodu ze nemá na vrácení?

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.
    Můžete mi prosím do emailu [email protected] doplnit, o jakou prodejnu se jednalo a kdy se to stalo? V hodnocení píšete, že nalepení bylo zaplaceno dopředu, jakou další úhrada byla prováděna? Můžete mi i tyto informace doplnit do emailu?
    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože při nákupu bylo uvedeno, že zboží počká v prodejně 7 dní, nakonec to byla šibeniční lhůta jen 3 dny, zcela bez možnosti prodloužit! Psala jsem do prodejny mail s žádostí o prodloužení o JEDEN DEN, ale na ten se nikdo neobtěžoval ozvat. Psala jsem i na zákaznickou linku (v rámci samoobsluhy) - slečna přislíbila, že to pomůžeš řešit, ale přesto mi pak přišla sms, že lhůta skončila.
    Pak jsem zjistila, že stejné zboží lze koupit jinde o dost levněji...

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne vaše nespokojenost. V případě, že se jedná o rezervaci, tak je zboží připraveno po dobu dvou dní. Lhůtu není možné prodloužit.
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašný. Na prodejně byl člověk, který mi řekl samé nesmysly. Karta, která měla být aktivní až za 2-3h byla aktivní ihned, takže jsem byla bez telefonu i internetu, protože sim jen tak v telefonu člověk nevymění. Zakoupeny Airtag je nefunkční. Strasne!

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, mrzí nás však projevená nespokojenost. V případě výměny SIM může být SIM karta aktivní do 24 hodin, kdy je toto dáno systémově. Může tak k tomu dojít za 30 minut, hodinu nebo 10 hodin. Záleží na rychlosti zpracování v systému. Za možné komplikace se a nedorozumění se omlouváme.
    Co se týká nefunkčního Airtagu, zašlete nám prosím bližší informace na e-mail [email protected] a rádi se na to s Vámi podíváme.
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • CO SLÍBÍ ,NESPLNÍ A NEZNAJÍ ZÁKLADNÍ ZÁKONY O PRODEJI,SLUŽBÁCH.
    • KDYŽ MŮŽOU ,VĚTŠINOU NEPOMŮŽOU.PÉŤA KELLNER BY JE I S NÁBORÁŘI VYHODIL.

    CHABÝ ZÁJEM O ZÁKAZNÍKA.TÍM JE POŠKOZENA PPF,AIR BANK A DALŠÍ FA PÍ.KELLNEROVÉ....

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, mrzí nás však projevená nespokojenost. Vězte, že chceme, aby všichni naši zaměstnanci byli skutečnými profesionály, kteří respektují potřeby našich zákazníků. Pokud Vám tak můžeme pomoci s konkrétní situací, se kterou jste se setkal, neváhejte nám zaslat bližší informace na e-mail [email protected].
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pracovníci na pobočce v Kolíně mi neuměli zprostředkovat nabízenou slevu za odkup telefonu. Řešilo se to tři dny a výsledek byl, že akce skončila. Telefon jsem si nevzal, koupím si ho v Alze nebo Google storu, byla to pro všechny ztráta času. Informoval jsem pobočku o své nespokojenosti.

    Neinformovanost o podmínkách akci, způsobu aktivace slev. Neprofesionalitu.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,

    děkuji za zpětnou vazbu a mrzí mě daná negativní zkušenost. Kdybych pro Vás mohl udělat něco jiného, můžete se mi ozvat na email [email protected].

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    • jsem tak znechucen vaším jednáním že nemám co říct

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne vaše nespokojenost. Pokud vám můžeme pomoci s nějakou konkrétní záležitostí, neváhejte nám podrobnosti zaslat na [email protected].
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si na O2 ochranné sklo přímo pro můj mobil. Následně jsem tedy jel přes skoro celou Prahu do jediné pobočky, kde ho mají (Arkády Pankrác), načež mi bylo sděleno, že asi chyba systému, a že ho tam nemají. Nakonec jsem "musel" vzít zavděk velmi podobným sklem (za dvojnásobnou cenu), které ne na 100% pasuje.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud při rezervaci zboží došlo k chybě a velice se za to omlouváme.
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přes výměnu dvou přístrojů internet stále nestabilní

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    máte-li potíže s Vaším internetovým připojením, zašlete nám prosím na [email protected] číslo Vaší služby a datum narození pro ověření, podíváme se na to.
    Tomáš, O2 Guru