Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Sklo bylo vadné a musím opět na pobočku až dorazí nové

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    to mě moc mrzí, ale věřím, že kolegové na O2 prodejně udělají vše pro Vaši spokojenost.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    stalo se

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení.
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě mě pouze prodali telefon a vůbec mě nanabídli převedení apek do nového mobilu. A už vůbec mě nenabídli žádné příslušenství.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,

    děkuji za zpětnou vazbu a je mi líto, pokud Vám nebyly převedeny aplikace do nového telefonu. O jaké příslušenství máte prosím zájem?

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Trochu nepřehledný e-shop
    • Slevový kod i ostatní údaje jsem musel zadávat vícekrát, neboť se objednávka nedala dokončit napoprvé.
    • V prodejně nemohli delší dobu najít můj balíček a chtěli po mě ůdaj, který jsem neměl. Nakonec jej našli až na balíčku, který se jim podařilo po čase někde najít. :-)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce vlezlý až otravný , bez vyzvání se plete do hovoru mezi prodavačkou a kupujícím.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá a doufám, že při další návštěvě budete spokojenější.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednání z aplikace
    • Vždy nějaký problém na prodejně, hledá se zboží, není dostupné, vše trvá hrozně dlouho, i když se chce pouze vyzvednout objednávka

    OC Olympia Teplice ještě jde, ale OC Galerie Teplice úplná hrůza, tady byl pokaždé problém a sem už zásadně nepůjdu

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, je nám líto, že nejste spokojen. Pokud bychom mohli pomoci se zlepšením Vašeho zážitku, stačí napsat na [email protected] . :) Jakub, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi nespokojena se servisem v O2. Servis se převáděl z neteře a otce nejdřív na sestru a pak na me protože nikdo jiný není schopen řešit problémy se servisem z O2. Již 2 měsíce nam nejde telefon a otci je 86 let. Ani nemůže zavolat sanitku kdyby ji potřeboval. Za poslední měsíc jsem byla celkem 7x v obchodě a pokaždé mi někdo něco pořadíl ale většinou špatně. Přivolány Technik zapojil Wi-Fi a TV ale telefon se mu nepovedlo zapojit. O2 guru mi poslal odkaz na web stránku aby se telefon spojil s Wi-Fi ale to ani další přivolány technik nezvládl. O2 Help desk také nikdy nic nevyřešíl. Minuly týden jsem šla do obchodu na černém mostě koupit O2 voip telefon a vedoucí v prodejně mi objednal analogový pro ktery jsem musela do jiného obchodu- Palladia a který nakonec s internetovým zapojením nefungoval. Ten telefon jsem musela vrátit zpet do obchodu a chtela jsem koupit ten správný ale žádný voip telefon na skladu nebyl takže musím čekat dále.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, pokud došlo k jakékoli nepříjemnosti. Rádi situaci prověříme. Napište nám prosím podrobnosti včetně čísla služeb a údajů o majiteli na email [email protected], ať se na to můžeme podívat. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nejdřív mi nabízel jen drahé telefony i když jsme chtěla levný a tvrdil že žádný nema, až když jsem chtěla odejít jinam tak mi dal levnější a ještě mi vnutil že je to povinné nějaké pojištění a že mi to musí dát, a za týden jsem musela na jinou pobočku a zrušit to protože v moje O2 to nešlo takže IGY České Budějovice už ne

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nebyly mi sděleny všechny podstatné informace

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Chceme, aby všichni naši zaměstnanci byli skutečnými profesionály, kteří ctí potřeby zákazníků a dbají na to, aby zákazníci měli před objednáním veškeré podstatné informace. Zašlete nám tak prosím bližší informace na e-mail [email protected], abychom mohli prověřit Vaši objednávku a nastalou situaci.
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace na bodu mrazu ,
    Přejíždění z pobočky na pobočku
    A po třech návštěvách mě nakonec borec poslal jestli si nechci telefon koupit v iwantu protože prý neměl čas mě obsloužit a přitom sem přišla 15 minut před zavírací dobou
    Tak mi nezbylo nic jiného než telefon zakoupit jinde
    O2 nikomu nikdy nedoporucim

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, pokud došlo k jakékoli nepříjemnosti.
    Budeme rádi, když nám zašlete podrobnosti do emailu [email protected], abychom mohli situai prověřit. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doposud nevrátili peníze
    • Stornovali objednávku bez uvedení důvodu
    • Promo kódy, které jsem v objednávce použil jsou nyní nepoužitelné
    • Podvod na zákazníky
    • Dělají akci, ale nemají zboží
    • Týden řeší vyřízení objednávky a potom to stornují

    Co dodat. Podvodný eshop, nedají vědět proč nedodali zboží a peníze doposud nevrátili!!! Dejte si pozor na nákup v tomto e-shopu.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, pokud došlo k jakékoli nepříjemnosti. Rádi situaci prověříme. Napište nám prosím přímo na email [email protected] a společně se na to podíváme. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod je v pořádku, nybízený reproduktor nesplnil mé očekávání

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí mne, že s nákupem reproduktoru nejste spokojen.
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednal jsem si telefon a nejsou schopni objednávku zpracovat, po denních telefonatech pořád zboží nemám. Opravdu neschopný lidi a každý říká neco jiného. Jsem velmi neskopojen.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, každopádně mě mrzí, že nejste spokojen. Rádi s Vámi na celou situaci koukneme, stačí nám zaslat podrobnosti na e-mail [email protected].
    Michelle, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nespolehlivý web
    • Malý vyber

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, každopádně mě mrzí, pokud jste nebyl s nákupem spokojen. Pokud Vám můžeme s čímkoliv pomoci, stačí nám napsat na e-mail [email protected] a na vše společně koukneme.
    Michelle, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nákup na splátky bez navýšení
    • Celou objednávku jsem musel dělat asi na 6x
    • Doručení za 5 dní nepovažuji za rychlé
    • Nefunkční nákupní proces
    • Celou záležitost jsem musel řešit jak na prodejně, tak na lince call centra
    • Než jsem dokončil ten nekonečný nákupní proces, musel jsem vybrat jiný produkt, protože ten co jsem chtěl, se vyprodal.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    mrzí mne Vaše hodnocení a zkušenost s nákupem telefonu. Pokud máte ještě nějaké dotazy, můžete se na nás obrátit prostřednictvím emailové adresy [email protected].
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nezájem prodavačky o zákazníka

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, mrzí nás, pokud došlo k jakékoli nepříjemnosti. Zpětná vazba je pro nás důležitá a proto budeme rádi za podrobnosti. Zašlete nám prosím do emailu [email protected], kdy a na jaké prodejně jste byl a k čemu konkrétně došlo, abychom to mohli prověřit a sjednat do budoucna nápravu. Děkujeme. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    Druhé sklo na mobil,a stejně špatně nalepené

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřevedli mi nového mobilu ani kontakty.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    díky za zpětnou vazbu. Můžete mi prosím doplnit podrobnosti z Vaší návštěvy do emailu [email protected]?

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformovaný
    • Bez podpory
    • Amaterský
    • Dlouhá doba
    • Opakovaná chyba

    Věřím že bude líp

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Zpětná vazba je pro nás důležitá, pomáhá nám služby zlepšovat. Budeme tak rádi, když nám do emailu [email protected] zašlete podrobnosti, kdy a na jaké prodejně jste byl, s kým jste jednal a k čemu konkrétně došlo, abychom to mohli prověřit a sjednat nápravu do budoucna. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po nutném doobjednání set-top boxu stále čekám na instalaci ze strany O2, abych mohl využívat objednanou službu. Modem je v jiné místnosti než set-top box a tv.