Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

O2.cz

77%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

2228 recenzí z celkového počtu 7760 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 93 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 1,7 dne Průměrná doba dodání v dnech

Recenze O2.cz

Ověřený zákazník O2.cz

Plukovník Krjučkin

Přidáno: před 54 minutami

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • vše jsem vyřídil z domova

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník O2.cz

Zdeněk

Přidáno: před 4 hodinami

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Jednoduchost, spolehlivost

Ověřený zákazník O2.cz

Petr Zelmanovič

Přidáno: včera, 09:37

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

S prodejnou jsem byl spokojen, profesionální přístup prodejce, dobré umístění.

Ověřený zákazník O2.cz

Sperl Jiri

Přidáno: 27. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • kvalita komunikace
  • Jednani bylo k me spokojenosti prijemne

Reakce obchodu O2.cz

Hezký den,
děkujeme za vaše hodnocení, potěšilo nás.
Anička, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

teta Jari

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • blízko
Ověřený zákazník O2.cz

Vladimír

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

dobrý obchod

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
děkujeme za krásné hodnocení. Vážíme si toho :)
Jarda, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

David R.

Přidáno: 26. června 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • Zboží objednané přes eshop s vyzvednutím na pobočce není bráno jako nákup přes eshop, ale pouze rezervace produktu a tudíž není možné vrátit bez udání důvodu.
  • Zaměstnanci O2 pravidelně tvrdí velmi rozdílné věci. Na technické podpoře řeknou jednu věc, na pobočce následně tvrzení vyvrátí. Následně některé úkony nemůže vykonat technická podpora na chatu, ovšem operátor na telefonu to zvládne bez obtíží.

Pro vyřešení technického problému mi bylo doporučeno na chat podpoře, abych zakoupil nové zařízení. To jsem udělal, zboží jsem objednal přes eshop a vyzvedl na Harfě. Technický problém to ovšem nevyřešilo. Zboží jsem chtěl tedy vrátit, ale na pobočce mi řekli, že nemohu bez udání důvodu vrátit produkt, protože nebyl zakoupený přes eshop. Vyzvednutí na pobočce je pouze rezervace.
Když jsem jim vysvětlil, že jsem výrobek zkoušel na doporučení 2 techniků z technického chat oddělení, doporučili mi, ať je kontaktuji a napíšou mi, že zboží nepomohlo, a že pak mohu zboží vrátit. Když jsem napsal na podporu, řekli mi, že toto dělat rozhodně nemohou. Když jsem se po 15 minutách dovolal k operátorovi, ten mi to bez problémů potvrdil a přesně věděl, co napsat do zakázky, ačkoli tvrdil, že to nikdy nedělal.
Vrcholem všeho byla 3. návštěva pobočky na Harfě, kam jsem konečně přišel vrátit zboží. Opět mi ho odmítli vzít s tím, že nesouhlasí seriové číslo produktu s číslem na faktuře. Po dlouhém hledání se zjistilo, že mi prve vydali zboží s jiným seriovým číslem.

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Pokud na e-shopu provádíte rezervaci zboží na danou prodejnu, pak nejde o nákup na e-shopu, ale čistě o rezervaci s tím, že nákup poté realizujete na dané prodejně. Proto zde není možné vrátit zboží do 14 dní ze zákona (nejde o nákup prostřednictvím komunikace na dálku).
Souhlasím však, že ve Vašem případě bylo nutné postupovat individuálně, pokud měl nákup zařízení řešit technické potíže a nestalo se tak.
Z popisu usuzuji, že je nakonec vše vyřešené a zboží vrácené. Za komplikace se moc omlouvám a pokud by bylo z naší strany ještě cokoli učinit, dejte mi vědět odpovědí na e-mail, který Vám přijde s touto reakcí.
Jarda, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Jirka Brzobohatý

Přidáno: 26. června 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • přehlednost obchodu
  • Obchod se zákazníkem absolutně nekomunikuje. Potvrdil mi přijetí objednávky, ale když jsme se po 6 dnech pídil po tom, jak to s ní vypadá, tak mi řekli, že byla z jejich strany stornována. Ale vůbec mě o tom neinformovali ani na mail, ani na mobil.. Po kontaktování slíbili zjistit důvod a dát mi ho vědět. Uběhly další 4 dny a důvod stále neznám...

Absolutně nekorektní jednání ze strany obchodu, navíc není možnost sledovat on-line stav objednávky. Což je u jiných obchodů normální standart..
Držte se od tohoto obchodu raději dál..

Reakce obchodu O2.cz

Pěkný den,
v tuto chvíli pro vás bližší informace zjišťuji.
Poprosím o trpělivost. Za vzniklé potíže se omlouvám.
Petr, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Žakles

Přidáno: 25. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Nákup z domova.
  • Přehledné stránky obchodu.

Jsem dlouhodobý zákazník O2.
Nakupuji v kamených obchdech O2 a jsem velmi spokojen.
Proto doporučuji ostatním nakupovat v tomto obchodě.

Reakce obchodu O2.cz

Dobré odpoledne,
děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojen.
S pozdravem
Sandra, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Středočech Jirka

Přidáno: 25. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • Jako u všech e-shopů je nepopiratelnou výhodou, že není potřeba nikam chodit, stačí přes počítač objednat, sedět doma na zadku, a zboží Vám přivezou až pod nos.
  • Všechny ostatní výhody už jsem ohodnotil v "hvězdičkovém" a puntíkovém bodování.

Na stránku jsem se dostal přes odkaz z mailu, rovnou se mi otevřela stránka s produktem (power banka 16000mAh- slevový "kupón" z programu odměna za dobití), a nabídlo mi to rovnou políčko pro zadání slevového kódu.
Zatím power banku zkouším, kdyby se vyskytl problém, řešil bych ho.
Zatím bez výhrad.

Reakce obchodu O2.cz

Pěkný den,
děkujeme za velmi pěknou recenzi. Budeme se těšit na vaší další návštěvu.
Petr, O2 Guru

Zobrazuji 1 - 10 ze 2230 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...223