Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Až na výjimky milé vystupování zaměstnanců na druhé straně telefonu (ať už je to výhoda nebo nevýhoda při ukecávání zákazníka na další nepotřebně a drahé produkty)
    • Neskutečně drahý internet, který ještě ke všemu padá. (499 kč za 20Mb/s, dokupování 50Mb internetu za 49 kč k tarifu, což je proti konkurenci neskutečná drzost!!!)
    • Skandální, neférové a klamavé jednání
    • Celkově špatné zacházení se zákazníky
    • Podávání neúplných informací při podpisu smluv
    • Podbízení "výhodnějších" a také mnohem dražších tarifů
    • Nezajímavé a nevýhodné tarify na volání a internet
    • Špatně nastavené reklamační řízení - ta dvouměsíční lhůta v mém případě, to je skutečně pravidlo velmi znevýhodňující zákazníka

    Mám velmi hořkou zkušenost. Loni v dubnu jsem si k mobilnímu tarifu pořídila i internet domů i s modemem za 499 kč měsíčně, před týdnem jsem zjistila, že jakmile mám tarif i internet od O2, mám nárok na 100kč slevu každý měsíc, o čemž se mi paní za pultem nezmínila. V podstatě jsem vyhodila z okna 1400 kč a výsledek po reklamaci? K pláči... Platí zde jakási dvouměsíční lhůta, takže nám vrátí peníze pouze 2 měsíce zpětně. A co víc, o tuto slevu jsem si prý nepožádala. Pro boha, jak bych mohla, když jsem o její existenci neměla ani tušení!!! TÍMTO CHCI VAROVAT OSTATNÍ SPOTŘEBITELE, ABY SI ZKONTROLOVALI SVÉ VÝPISY A NESKONČILI OŠKUBANÍ JAKO MY!!! Po uplynutí dvouleté lhůty z O2 odcházíme (sankce jim k tomu všemu opravdu platit nebudu). Za asi čtyři roky s O2 je to již byla má druhá reklamace. Ta první se týkala nabídky opravdu nevhodného tarifu k mé potřebě, který mi paní vnutila s tím, že budu platit méně atd. Naštěstí tuto reklamaci uznali, ale opět jsem si ten daný měsíc "výhodného" volání pěkně mastně připlatila bez náhrady škody, pouze mi dali opět můj starý tarif. Snad to přežiji bez dalších vyhozených peněz.

  • 10 %

    • NEPRAVDIVÉ INFORMACE

    Velké zklamání s O2 především s panem V., který mě oklamal a vědomě lhal! upozornění pro ostatní, aby nenaletěli jako já.
    Při návštěvě O2 prodejny 02.07.2018, kde jsem byla zrušit pojistku na telefon, mi nabídl jako věrnému zákazníkovi MODEM zdarma o který jsem vlastně ani neměla zájem, ale vzhledem k tomu, že jsem byla ráda, že mi konečně O2 něco darovalo, když už máme celá rodina u nich telefonní čísla, internet, televizi, tablet a vlastně vše, tak jsem na to kývla a MODEM mi přišel cca do týdne poštou.
    K mému překvapení mi přišlo 1. vyúčtování, které sice bylo vyšší než obvykle, ale bylo tam napsáno ODPOČET K 1. PLATBĚ MODEMU -3.832,49 což jsem brala jako zprávu, že mám MODEM zdarma… k mému překvapení přišlo další vyúčtování, kde už je uvedena měsíční splátka MODEMU.
    Po pátrání jsem zjistila, že mi, ihned po návštěvě 02.07.2018 přišel e-mail, který jsem detailně nezkoumala (vzhledem k tomu, že jsem žila v přesvědčení, že mám modem zdarma),kde je uvedeno, že MODEM je na splátky, ale lze vrátit pouze do 14 dnů od doručení.
    Nic jiného mi nezbývá, než si MODEM nechat a 24 měsíců ho splácet - no nic ponaučení pro příště NIC NENÍ ZADARMO!
    Měli by si zaměstnanci uvědomit, že takové klamání zákazníků nikam nevede…a já hloupá husa jsem naletěla...

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velice rádi bychom celou záležitost prověřili. Prosím, napište nám přes www.o2guru.cz/guru a uveďte nám tam kromě tohoto popisu také jedno z telefonních čísel, které na sebe máte u nás psáno. Děkuji mockrát.
    Jarda, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako "bonus" při přechodu od jiného operátora jsem obdržel voucher na nákup telefonu. Když jsem ho chtěl uplatnit, bylo mi oznámeno, že měl omezenou platnost 1 měsíc a již propadl. Platnost voucheru nebyla nikde uvedena - voucher jsem dostal jako sms - a ani při telefonickém sjednávání jsem na ni nebyl upozorněn, prý je uvedena kdesi na webu v obchodních podmínkách. Přesně z těchto důvodů - něco si vyjednám, ale něco úplně jiného platí - jsem přešel od konkurenčního operátora. Asi jsem si moc nepomohl.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    každá nabídka má svou platnost. Voucher tohoto typu platí vždy do konce následujícího kalendářního měsíce. S tím už nyní bohužel nepůjde nic udělat.
    Děkuji za pochopení.
    Mirek, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zákaznické lince ochotní, vstřícní nic nebylo problém,o to větší rozčarování na prodejně.Lhostejný přístup, žádný oční kontakt,nezájem o zákazníka.Dost nepříjemný zážitek.Dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Můžete nám přes o2guru.cz/guru poslat podrobnosti, v čem konkrétně se vám přistup na pobočce nezamlouval a o jakou prodejnu šlo? Rádi vše prověříme.
    Co se týče čekací lhůty, tak pokud se sejde na prodejně více lidí, pak je možné, že si chvíli počkáte :-(

    Peťa, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost a jednoduchost

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za vaší recenzi. Budeme se těšit na vaší další návštěvu.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a výborná komunikace

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    velice děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na případný budoucí nákup :)
    Mirek, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde vrátit.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobré odpoledne,
    mrzí mě, že jste nebyl spokojen. Zboží zakoupené na pobočce skutečně vrátit nelze. Této možnosti lze do 14ti dní využít, pokud byste si telefon zakoupil na eshopu. V tomto případě se však jednalo pouze o rezervaci na pobočce.
    S pozdravem
    Sandra, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotný a znuděný prodavač

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že na Vás konzultant působil neochotně. Snažíme se, aby každý náš zaměstnanec byl skutečným profesionálem zaměřeným na potřeby a přání našeho zákazníka. Pokud je cokoli, co bychom pro Vás mohli udělat, neváhejte se na nás obrátit na www.o2guru.cz/guru.
    Jarda, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Profi přístup, znalost produktu, příjemný a ochotný personál

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den, vaše recenze nás velmi těší. Budeme se těšit na vaší další návštěvu. Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • v den objednání vyzvednuto,rychlost ochota personálu

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    vaše recenze nás velmi těší. Budeme se těšit na vaší další návštěvu.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Příjemný pracovník

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za opravdu krásné hodnocení. Věřím, že nebude nikdy důvod k jinému ;-)
    Jarda, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost, cena

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za vaší recenzi a budeme se těšit na další návštěvu.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Telefon jsem si objednala na prodejnu, po sms která přišla, že je telefon nachystaný, jsem šla vyzvednout druhý den ráno mi bylo řečeno, že je někde ve skladu a musím čekat, domluvila jsem se, že přijdu večer nebo jiný den. Večer jsem přišla znovu a telefon už tam nebyl!!! Slevový kupon mi propadl, protože nějaký prodejce ho poznamenal jako vydaný. Tudíž bordel největší!!! Tak jsem si ho objednala přes E- shop a to je spokojenost. Na O2 prodejnu už nikdy více!!!

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den Lucie,
    mrzí mne, pokud máte takovou zkušenost s vyřízením vaši rezervace telefonu na prodejně. Pokud vám propadl slevový kupón, pak bych to ráda prověřila. Pošlete mi, prosím, podrobnosti a také číslo slevového kupónu a informaci, v rámci jaké akce jste ho získala zde: www.guru.cz/guru.
    Renča, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemné, jasné a rychlé jednání a vyřízení

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za vaší recenzi. Budeme se těšit pokud naší prodejnu či eshop opětovně navštívíte.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost, vše OK.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkuji za vaše hodnocení, jsme rádi, že jste byl s nákupem v našem obchodě spokojený.
    Renča, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Síť prodejen a prověřený, autorizovaný prodejce

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkujeme. Věřím, že to nebyl u nás váš poslední nákup :-)

    Peťa, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    snažíme se, aby nejen rychlost, ale i kvalita, byly naší doménou :-) Děkujeme za hodnocení!

    Peťa, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    + rychlé dodání, přehlednost obchodu

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velice děkujeme za Váš nákup i takto pozitivní hodnocení, udělalo nám radost.
    Martin, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    Kamenný obchod velice vstřícný, domluva po internetu problematická

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    díky za Vaše hodnocení. Budeme se snažit vylepšit i zmíněnou komunikaci na internetu, pokud máte konkrét tip na zlepšení, můžete nám ho zaslat přes tento odkaz - https://goo.gl/HB4NMx .

    Vašek, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Osobní vřelý styk s personálem pobočky O2

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    vaše recenze nás velmi těší. Budeme rádi pokud naší prodejnu opět navštívíte.
    Petr, O2 Guru