Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 40 %

    U 02 jsem již dlouho, platím tam měsíčně skoro 2000 kč, překvapuje mě, že když u nich zakoupím třeba ochranné sklo na telefon, že si účtují peníze za nalepení, navíc když i telefon mám od nich. Celkově žádné výhody coby dlouholetý zákazník nedostávám, takže je vidět, že jim na zákaznících až tak moc nezáleží.

  • 10 %

    • Naprosto žádná podpora. Linky typu : zkuste prosím zavolat později....Pokud Vám nejede internet jste v .....
    • Neochota něco vyřešit.
    • Nedoporučuji !

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    mrzí mne, že byste náš obchod nedoporučil dalším zákazníkům, pokud vám můžeme s čímkoliv pomoci, kontaktujte nás, prosím, emailem na info@o2guru.cz. Rádi vám se vším pomůžeme.
    Pro informaci do budoucna, jde-li o nahlášení poruchy, pak to je možné např. také přes Moje O2 anebo přes O2 Chat na www.o2.cz/tesu.
    S pozdravem
    Renča, O2 Guru

  • 10 %

    • žádná
    • žádná
    • nezájem, neochota, arogantní jednání pobočky,

    Dne 10.11.2018 jsem reklamoval na pobočce O2 v Plzni Borská pole setopbox O2 TV. TV se zasekává a kostičkuje po cca 15 minutách. V protokolu je uvedeno, že se závada projevila a byla vyměněna základová deska. Po zapojení doma jsem zjistil, že se TV zasekává stále(jak jsem upozorňoval na pobočce, po dobu zapůjčení náhradního setopboxu se televize nesekala. Druhý den jsem odnesl zpět na prodejnu a bylo zasláno podruhé na reklamaci vráceno 30.11.2018 závada se projevila, oprava provedena přehráním SW a zařízení uvedeno do továrního nastavení. Odnesl jsem domů zapojil a stále stejný problém, opět jsem prodejnu informoval o skutečnosti že zapůjčený setobox uvedené nevykazuje. Potřetí reklamována stejná závada vráceno dnes 19.12.2018, opět přehrán SW a uvedeno do továrního nastavení. Přinesl jsem domů, zapojil a opět zasekávající se obraz. Zdůrazňuji, že jsem měl po dobu reklamací zapůjčeny dva různé setopboxy, které uvedené nevykazovali a televize fungovala. Paní jsem se v obchodě ptal co se bude dít pokud přinesu krabičku domů a nebude fungovat odpověď zněla, že se opět pošle do servisu, který musí uznat odstoupení od smlouvy a že o uvedeném nerozhoduje prodejna. Já jsem si ale koupil krabičku u prodejce a né u servisu, který nyní rozhoduje o odstoupení od smlouvy. U O2 už ani tu hnusnou vodu co tam nabízejí.
    Kdyby si O2 nezakoupila práva na fotbalová utkání,90% zákazníků již u nich není.
    Hnus tento přístup k zákazníkovi, několikrát řešeno na lince, kde dostanete odlišnou informaci, jen aby se vás zbavili.
    Problém nikdo nechce řešit jen vás odpálkují na lince,zákazníku zaplať a nic po nás nechtěj.
    Vše budu řešit jinde, když zde není zájem....

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    mrzí mne vaše nespokojenost, pokud však jde o potíž se zařízením, pak je skutečně vše zapotřebí řešit přímo na značkové prodejně, kde mají kolegové možnost posoudit fyzický stav zařízení, což takto na dálku není možné.
    I při opakovaném řešení potíží se zařízením je zapotřebí např. set-top box poslat do servisního střediska, které posoudí jeho stav a v případě potvrzení závady informuje prodejnu, která pak postupuje dle zákonných podmínek. Tudíž bude-li i po 3. reklamace zařízení uznána jako oprávněná, navrhne vám přímo prodejna možnosti řešení a to v podobě vrácení kupní ceny anebo v podobě výměny zařízení.
    Děkuji za pochopení.
    S pozdravem
    Renča, O2 Guru

  • 10 %

    No po recenzich co tady ctu o2 by ste se mneli zamislet nebo ukoncit podnikani hlavne ze cpete lidem pausal a jste jako pijavice to sem se jednou stavil na o2 prodejne a ptal se o air fix a pani namne proc to nechcete! naco se ptate!! Drzost nehorazni nevim jak ty lidi platite je videt ze mizerne zamyslete se!!!

    Reakce obchodu O2.cz

    Zdravím Matuši,
    mrzí mne, pokud ve vás komunikace pracovníka na prodejně zanechala negativní dojem, a omlouvám se za to. Vaše zpětná vazba je pro nás cennou informací pro vývoj našich služeb do budoucna, proto bych vás požádala o zaslání podrobností i s informací, na jaké prodejně jste byl, zde: info@o2guru.cz.
    Vzniklou situaci prověříme a podnikneme interní cestou potřebné kroky.
    Renča, O2 Guru

  • 10 %

    • Až na výjimky milé vystupování zaměstnanců na druhé straně telefonu (ať už je to výhoda nebo nevýhoda při ukecávání zákazníka na další nepotřebně a drahé produkty)
    • Neskutečně drahý internet, který ještě ke všemu padá. (499 kč za 20Mb/s, dokupování 50Mb internetu za 49 kč k tarifu, což je proti konkurenci neskutečná drzost!!!)
    • Skandální, neférové a klamavé jednání
    • Celkově špatné zacházení se zákazníky
    • Podávání neúplných informací při podpisu smluv
    • Podbízení "výhodnějších" a také mnohem dražších tarifů
    • Nezajímavé a nevýhodné tarify na volání a internet
    • Špatně nastavené reklamační řízení - ta dvouměsíční lhůta v mém případě, to je skutečně pravidlo velmi znevýhodňující zákazníka

    Mám velmi hořkou zkušenost. Loni v dubnu jsem si k mobilnímu tarifu pořídila i internet domů i s modemem za 499 kč měsíčně, před týdnem jsem zjistila, že jakmile mám tarif i internet od O2, mám nárok na 100kč slevu každý měsíc, o čemž se mi paní za pultem nezmínila. V podstatě jsem vyhodila z okna 1400 kč a výsledek po reklamaci? K pláči... Platí zde jakási dvouměsíční lhůta, takže nám vrátí peníze pouze 2 měsíce zpětně. A co víc, o tuto slevu jsem si prý nepožádala. Pro boha, jak bych mohla, když jsem o její existenci neměla ani tušení!!! TÍMTO CHCI VAROVAT OSTATNÍ SPOTŘEBITELE, ABY SI ZKONTROLOVALI SVÉ VÝPISY A NESKONČILI OŠKUBANÍ JAKO MY!!! Po uplynutí dvouleté lhůty z O2 odcházíme (sankce jim k tomu všemu opravdu platit nebudu). Za asi čtyři roky s O2 je to již byla má druhá reklamace. Ta první se týkala nabídky opravdu nevhodného tarifu k mé potřebě, který mi paní vnutila s tím, že budu platit méně atd. Naštěstí tuto reklamaci uznali, ale opět jsem si ten daný měsíc "výhodného" volání pěkně mastně připlatila bez náhrady škody, pouze mi dali opět můj starý tarif. Snad to přežiji bez dalších vyhozených peněz.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    velice mne mrzí vaše nespokojenost a omlouvám se za prodlení v reakci na váš příspěvek.
    Jestliže stále přetrvávají potíže s vaším připojením, bude zapotřebí ho prověřit s techniky, proto bych vás požádala o zaslání podrobností, čísla služby a kontaktu na vás zde: info@o2guru.cz.
    Zároveň bych ráda prověřila vzniklou situaci ohledně slevy za kombinaci služeb, proto bych vás poprosila, abyste mi na výše zmíněný email doplnila také informace k vašemu podání uvedené zde, abych si mohla dohledat všechny podrobnosti.
    S pozdravem
    Renča, O2 Guru

  • 10 %

    • NEPRAVDIVÉ INFORMACE

    Velké zklamání s O2 především s panem V., který mě oklamal a vědomě lhal! upozornění pro ostatní, aby nenaletěli jako já.
    Při návštěvě O2 prodejny 02.07.2018, kde jsem byla zrušit pojistku na telefon, mi nabídl jako věrnému zákazníkovi MODEM zdarma o který jsem vlastně ani neměla zájem, ale vzhledem k tomu, že jsem byla ráda, že mi konečně O2 něco darovalo, když už máme celá rodina u nich telefonní čísla, internet, televizi, tablet a vlastně vše, tak jsem na to kývla a MODEM mi přišel cca do týdne poštou.
    K mému překvapení mi přišlo 1. vyúčtování, které sice bylo vyšší než obvykle, ale bylo tam napsáno ODPOČET K 1. PLATBĚ MODEMU -3.832,49 což jsem brala jako zprávu, že mám MODEM zdarma… k mému překvapení přišlo další vyúčtování, kde už je uvedena měsíční splátka MODEMU.
    Po pátrání jsem zjistila, že mi, ihned po návštěvě 02.07.2018 přišel e-mail, který jsem detailně nezkoumala (vzhledem k tomu, že jsem žila v přesvědčení, že mám modem zdarma),kde je uvedeno, že MODEM je na splátky, ale lze vrátit pouze do 14 dnů od doručení.
    Nic jiného mi nezbývá, než si MODEM nechat a 24 měsíců ho splácet - no nic ponaučení pro příště NIC NENÍ ZADARMO!
    Měli by si zaměstnanci uvědomit, že takové klamání zákazníků nikam nevede…a já hloupá husa jsem naletěla...

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velice rádi bychom celou záležitost prověřili. Prosím, napište nám přes www.o2guru.cz/guru a uveďte nám tam kromě tohoto popisu také jedno z telefonních čísel, které na sebe máte u nás psáno. Děkuji mockrát.
    Jarda, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jako "bonus" při přechodu od jiného operátora jsem obdržel voucher na nákup telefonu. Když jsem ho chtěl uplatnit, bylo mi oznámeno, že měl omezenou platnost 1 měsíc a již propadl. Platnost voucheru nebyla nikde uvedena - voucher jsem dostal jako sms - a ani při telefonickém sjednávání jsem na ni nebyl upozorněn, prý je uvedena kdesi na webu v obchodních podmínkách. Přesně z těchto důvodů - něco si vyjednám, ale něco úplně jiného platí - jsem přešel od konkurenčního operátora. Asi jsem si moc nepomohl.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    každá nabídka má svou platnost. Voucher tohoto typu platí vždy do konce následujícího kalendářního měsíce. S tím už nyní bohužel nepůjde nic udělat.
    Děkuji za pochopení.
    Mirek, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zákaznické lince ochotní, vstřícní nic nebylo problém,o to větší rozčarování na prodejně.Lhostejný přístup, žádný oční kontakt,nezájem o zákazníka.Dost nepříjemný zážitek.Dlouhá čekací doba.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Můžete nám přes o2guru.cz/guru poslat podrobnosti, v čem konkrétně se vám přistup na pobočce nezamlouval a o jakou prodejnu šlo? Rádi vše prověříme.
    Co se týče čekací lhůty, tak pokud se sejde na prodejně více lidí, pak je možné, že si chvíli počkáte :-(

    Peťa, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost a jednoduchost

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za vaší recenzi. Budeme se těšit na vaší další návštěvu.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost a výborná komunikace

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    velice děkujeme za pozitivní hodnocení. Budeme se těšit na případný budoucí nákup :)
    Mirek, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde vrátit.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobré odpoledne,
    mrzí mě, že jste nebyl spokojen. Zboží zakoupené na pobočce skutečně vrátit nelze. Této možnosti lze do 14ti dní využít, pokud byste si telefon zakoupil na eshopu. V tomto případě se však jednalo pouze o rezervaci na pobočce.
    S pozdravem
    Sandra, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochotný a znuděný prodavač

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    je nám moc líto, že na Vás konzultant působil neochotně. Snažíme se, aby každý náš zaměstnanec byl skutečným profesionálem zaměřeným na potřeby a přání našeho zákazníka. Pokud je cokoli, co bychom pro Vás mohli udělat, neváhejte se na nás obrátit na www.o2guru.cz/guru.
    Jarda, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Profi přístup, znalost produktu, příjemný a ochotný personál

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den, vaše recenze nás velmi těší. Budeme se těšit na vaší další návštěvu. Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • v den objednání vyzvednuto,rychlost ochota personálu

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    vaše recenze nás velmi těší. Budeme se těšit na vaší další návštěvu.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Příjemný pracovník

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za opravdu krásné hodnocení. Věřím, že nebude nikdy důvod k jinému ;-)
    Jarda, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost, cena

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za vaší recenzi a budeme se těšit na další návštěvu.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Telefon jsem si objednala na prodejnu, po sms která přišla, že je telefon nachystaný, jsem šla vyzvednout druhý den ráno mi bylo řečeno, že je někde ve skladu a musím čekat, domluvila jsem se, že přijdu večer nebo jiný den. Večer jsem přišla znovu a telefon už tam nebyl!!! Slevový kupon mi propadl, protože nějaký prodejce ho poznamenal jako vydaný. Tudíž bordel největší!!! Tak jsem si ho objednala přes E- shop a to je spokojenost. Na O2 prodejnu už nikdy více!!!

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den Lucie,
    mrzí mne, pokud máte takovou zkušenost s vyřízením vaši rezervace telefonu na prodejně. Pokud vám propadl slevový kupón, pak bych to ráda prověřila. Pošlete mi, prosím, podrobnosti a také číslo slevového kupónu a informaci, v rámci jaké akce jste ho získala zde: www.guru.cz/guru.
    Renča, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemné, jasné a rychlé jednání a vyřízení

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,
    děkujeme za vaší recenzi. Budeme se těšit pokud naší prodejnu či eshop opětovně navštívíte.
    Petr, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost, vše OK.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkuji za vaše hodnocení, jsme rádi, že jste byl s nákupem v našem obchodě spokojený.
    Renča, O2 Guru

  • nakoupil v obchodě O2.cz před 7 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Síť prodejen a prověřený, autorizovaný prodejce

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkujeme. Věřím, že to nebyl u nás váš poslední nákup :-)

    Peťa, O2 Guru