Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

O2.cz

79%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní

Hodnocení obchodu

2151 recenzí z celkového počtu 7534 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 99 % Zákazníků dorazilo zboží v pořádku
  • 95 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 1,8 dne Průměrná doba dodání v dnech

Recenze O2.cz

Ověřený zákazník O2.cz

Stanislava

Přidáno: před 3 hodinami

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

50%

  • Po rezervaci zboží na prodejně jsem šla vyzvednout a nemohli zboží najít.
  • Po dalších dvou dnech ho opět neměli asi ho někdo prodal i když mě ujistili že na můj kód se to nemůže stát.Na třetí pokus to vyšlo.

Je to moje druhá zkušenost a opět na nic.

Reakce obchodu O2.cz

Pěkný den,
můžete nám prosím zaslat více informací a to pomocí: www.o2guru.cz/guru
Petr, O2 Guru

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník O2.cz

Martina

Přidáno: před 9 hodinami

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

40%

  • nemusím do fronty na pobočku
  • od objednání nemá žádné zprávy o stavu objednávky

objednala jsem, protože jsem potřebovala rychlé dodání zboží, bohužel se nezdařilo

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
díval jsem se, že při objednávce bylo jako kontaktní telefon uvedeno číslo pevné linky (koncovka 419) - kurýr se s Vámi pravděpodobně nemohl spojit.
Peťa, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

lkader

Přidáno: včera, 22:41

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

40%

  • extra sleva
  • komunikace e-shop vs. prodejna

V e-shopu jsem si vše připravila k vyzvednutí na prodejně (kde jsem potřebovala i novou SIM kartu).
Následně jsem půl hodiny čekala na obsloužení (nehodnotím negativně), prodavačka měla dost času, aby mi předložila několik nesmyslných nabídek a nabídla další příslušenství, nicméně slevu zadanou v e-shopu už mi nenaúčtovala.
Když jsem situaci doma zjistila a začala řešit, zjistila jsem, že tento moloch není schopen problém (u zákazníka pod smlouvou) vyřešit bez toho, abych musela na pobočku.

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
mrzí mě, že byla čekací doba na prodejně delší a že Vám nebyla poskytnuta sleva. V případě jakýchkoli potíží se nám neváhejte ozvat prostřednictvím o2guru.cz/guru, rádi pomůžeme.
Peťa, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

mamulajzna

Přidáno: 21. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • mohu si to prohlédnout
  • nevím

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Vážíme si ho :)
Jarda, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Robi

Přidáno: 21. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Vše proběhlo hladce a bez jakýchkoliv problémů a proto s klidem mohu doporučit!

Reakce obchodu O2.cz

Dobré odpoledne,
moc děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste spokojen :-)
S pozdravem
Sandra, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Pacak

Přidáno: 19. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • Nedal faktruru vubec a jednani se mi nelibilo

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
fakturu byste určitě obdržet měl. Pokud ji nemáte + máte jakékoliv připomínky k jednání našich zaměstnanců, poprosím vás o kontakt přes www.o2guru.cz/guru, abychom vám mohli pomoct.
Mirek, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Klecan

Přidáno: 19. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

jednoduchý způsob nákupu

Reakce obchodu O2.cz

Zdravím,
jsme rádi, že jste byl s nákupem spokojen. Budeme se těšit na vaší další návštěvu.
Petr, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Eva

Přidáno: 16. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

10%

  • zakoupila jsem nabízené zboží Powerbank WG L16 16000 mAh se slevou jako odměnu za dobití kreditu u operátora O2.
  • Objednala jsem zboží 2.5.2017 v e-shopu O2 s tím, že vyzvednu a zaplatím na pobočce P 1, Václavské náměstí. Tato možnost byla v e-shopu nabízena. Došla mi zpráva, že: "Vaše rezervace číslo o49948536M je připravena k vyzvednutí". Protože jsem odjížděla mimo Prahu, dotázala jsem se, zda mohu vyzvednout až 10.5. Došla zpráva, že zboží je připraveno k vyzvednutí" a další zpráva, že: "Vaše rezervace číslo o49948536M je platná pouze do 4.5.2017“.
  • Nechala jsem ji tedy vyzvednout, ale vyzkoušela až po příjezdu 11.5.2017. Databanka nebyla plně funkční vykazovala mnohem menší kapacitu a nabíjela se do 70% celý den a celou noc. 13.5. jsem zašla s reklamací na pobočku prodejny O2 Chodov, kde byli ochotni a refundaci by provedli, ale účet byl vystaven na jiné pobočce, nemohli jej tedy dohledat a zúřadovat. Že musím zajít na Václavské nám., kde již v tu dobu zavřeno. Řekli, že stačí v pondělí 15.5.(nebude ještě 14 dnů). Přesto, že v pondělí šlo o 10. den po vyzvednutí a uhrazení zboží objednané přes e-shop O2 mi na této pobočce odmítli odstoupení od smlouvy provést s možností pouhého posouzení servisní službou a příp. opravy v rámci reklamace.
  • Zdůvodnili to tím, že 14ti denní možnost odstoupení by byla pouze v případě, kdybych zboží zaplatila přes e-shop a ne v prodejně. Tím, prý, došlo ke klasickému prodeji a na odstoupení 14 dní není již nárok! O takovéto záludnosti při objednání zboží v e-shopu při platbě při vyzvednutí zboží však zákazník v reklamačním řádu není upozorněn!

Přesto, že došlo k objednání zboží přes e-shop, byla zaslána zpráva o "rezervaci zboží na prodejně" a tím nedošlo ke koupi s klasickými podmínkami prodeje v rámci e-shopu vč. možnosti vrácení zboží do 14 dnů! Takže pozor všem! Je to záludnost, která je pravděpodobně hojně využívaná prodejcem, a na základě které pak neuznají dobu odstoupení od smlouvy!Přesto, že jsem předem při objednání upozornila, že zboží nemohu do 10.5.2017 vyzkoušet a poprosila o prodloužení termínu na vyzvednutí.
Pro obchod O2 uvádím i číslo reklamace 11400127/170 ze dne 15.5.2017 a žádám o prošetření a odpověď, kterou následně zveřejním.

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den Evo,
bohužel, jak jste sama zmínila, došlo pouze k rezervaci zboží na prodejně. Prodáno jako takové bylo přímo tam - v tomto případě nevzniká zákonný nárok na vrácení zboží do 14 dnů (vzniká v případě, kdy byl nákup uzavřen mimo prostory obvyklé k podnikání - např. se jedná o nákup přes e-shop).
Peťa, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Ověřený zákazník

Přidáno: 16. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

70%

  • vadilo mi množství nabídek na kamenné prodejně = šla jsem JEN vyzvednout telefon a zdrželi mně víc než půl hodiny :-(

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den,
mrzí mě, že vás nabídky nezaujaly :( V tomto případě je stačí zdvořile odmítnout a kolegové by vás neměli déle zdržovat.
Peťa, O2 Guru

Ověřený zákazník O2.cz

Stanislav

Přidáno: 15. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • přehlednost
  • chybí např.prodej na splátky přes internet, musí se do obchodu, i když jsem zákazníkem 02 a platím měsíční paušál pravidelně, přesto se musím nechat ověřovat na prodejně a navíc jsem raději zaplatil plnou cenu bez splátek bez navýšení vzhledem k uvedeným problémům

dobrý, ne vynikající

Reakce obchodu O2.cz

Dobrý den Stanislave,

jsme rádi, že jste byl s nákupem jako takovým spokojený.

Co se týče nákupu zařízení na splátky bez navýšení, zde je opravdu jediná možnost jejich zřízení na prodejně - splátkování, tudíž i schválení/neschválení žádosti o splátky probíhá přes společnost Home Credit, přičemž kolegové na prodejně potřebují s Home Creditem nejprve vše prověřit.

Zobrazuji 1 - 10 ze 2152 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...216