Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    obchod jsem uskutečnil, ale problémy neustaly.....máte nevyhovující softver na O2 TV.....jsou stále problémy a opravdu silně zvažuji.....přejít ke konkurenci. Za stejnou cenu budu určitě mít kvalitnější a výhodnější služby.....sliby.....chyby. Opravdu máte drahou a nekvalitní službu. Mrzí mne to a už hledám náhradu. Chabr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Telefon je v pořádku, jen nemohu nainstalovat hlasitý odposlech to mě vadí nejvíce nejraději bych ho k vám přinesl zpátky a vy předemnou mi ho ten hlasitý odposlech ukázali jak jej aktivovat pokud je to tak možné rád bych vám jej přinesl a pak bych byl s vaším prodejem spokojen a pak bych vás pochválil za Vaši ochotu a laskavost jsem totiž už v důchodu a tyhle věci už mi nejdou zvládnout tak vás prosím zda by to bylo možné a tu aplikaci mi u vás na prodejně ukázat můj T.544222659 děkuji za Vaši vstřícnost a ochotu.

    Nemohu mluvit za ostatní kupující. Já spokojen osobně nejsem .

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkuji za hodnocení. Určitě se můžete stavit na naší prodejnu s přístrojem, kolegové Vám rádi pomohou.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Po mnoha dotazech na špatnou funkci O2 TV2 mi bylo doporučeno vyměnit router- údajně chyba internetového připojení. Nic se nezměnilo/ přenastavila jsem vše do původního stavu a router vrátila. Při dotazu, zda lze zakoupit splitter mi bylo sděleno, že máte pouze jeden typ se dvěma výstupy. Pokud koupím jinde- bude nefunkční /mám kupovat jenom u O2 / , případně si koupit další internet?! TV programy jsou stále přerušované výpadky obrazu a zvuku, přehrávání hlásí chybu. Aplikaci O2TV2 na Google play nestátní ani do lap topu -/ HP, Lenovo atp. / .Platím 3 TV a zbývá mi jenom 1 a případně iPad ....? Set top box mám 2 roky . Mám si kupovat další set top boxy, TV ....To už je poněkud vydírání zákazníka . Nerada bych měnila O2 za např. T-Mobile atp. Ale mít tytéž služby podstatně levnější / i příslušná zařízení / a ve stejné kvalitě mě nutí o tom
    uvažovat. A nejsem sama.Chápu, že ztráta tak malých klientů je pro Vás nepodstatná , ale chcete vyjádření- tak Vám ho předkládám.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení a mrzí nás, že máte s funkčností potíže. Budeme rádi, když nám podrobnosti zašlete přímo na email [email protected] a prověříme to. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná není
    • není možné reklamovat vykradený balík
    • neochota cokoli řešit

    V alzaboxu jsem nasel pouze otevřenou obálku , vykradenou. O2 tento problém zcela evidentně odmátá řešit

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, je nám moc líto, že máte takovou zkušenost. Rádi bychom se na to podívali a budeme tak rádi za zaslání podrobností na e-mail [email protected] . Moc děkujeme. Jakub, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Modem přestal po hodině uvedení do provozu fungovat. Po několika telefonátech jsem se dozvěděla, že ho nikdo vyměnit nepřijede. Musela jsem si vzít dovolenou a jet do 30 km vzdálené prodejny modem vyměnit. Na chatě jsem zjistila, že jsem obdržela nesprávný kabel a musela se do prodejny vrátit. Poté mi modem nešel zprovoznit a pokud bych si zavolala z vaší firmy někoho, kdo by ho zprovoznil, opět bych za to zaplatila, i když chyba byla od počátku na vaší straně. Smlouvu s vámi jsem zrušila, načež mi přišla faktura na úhradu částky 128 Kč, což jsem považovala za největší drzost. Naštěstí to bylo možné vyřídit na vaší lince a fakturu jste obratem zrušili. Starý dodavatel internetu přijel následující den a zdarma opět wifi připojil. Takhle si představuji službu.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den Vilmo,
    mrzí mne Vaše zkušenost. Pokud bychom Vám mohli ještě s čímkoli pomoci, neváhejte nám napsat na email [email protected], rádi Vám pomůžeme.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dálkový ovladač nebyl spárovaný, 5 dní jsme tápali,zdali není pomalý internet,než jsme přišli na závadu.

    Ve finále ,při reklamaci (spárování trvalo cca 5 minut ) vidím personál O2 Most ,jak se baví házením papírových kuliček.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne Vaše nespokojenost. Je již tedy vše s ovladačem vyřešené? Můžeme Vám s něčím jiným pomoci? Pokud ano, neváhejte nám napsat na email [email protected], rádi pomůžeme.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pět 02 TV boxů a ani jeden nefungoval jak má.. ovladač, časovač vypínání, sám se restartoval ve chvílích kdy neměl. Když už se vypnul nešel zapnout.. po 14 dnech vše vráceno.. plus nepřijel technik na nahlášenou závadu..

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne vaše nespokojenost. Pokud můžeme pomoci s konkrétní záležitostí, neváhejte nám podrobnosti zaslat na [email protected].
    Lucka, O2 Guru

  • Kurýrní služba hrůza nechápu jak snížit můžete spolupracovat

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkujme za zpětnou a omlouvám se, pokud při doručení došlo k nějakým komplikacím.

    Pokud mi do emailu [email protected] doplníte Vaše jméno a číslo objednávky, rád se na to podívám.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi bylo vnuceno
    • Zboží bylo oproti jiným obchodům výrazně dražší

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí mne Vaše hodnocení. Každý prodejce má svou cenovou politiku a tak je možné, že se ceny napříč prodejci můžou lišit. Je mi líto, že jste s nákupem nebyli spokojeni, pokud bychom Vám mohli s čímkoli pomoci, neváhejte nám napsat na email [email protected].
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přístup zaměstnanců

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Pokud máte nějaký konkrétní podnět či stížnost, napište nám prosím podrobnosti na emailovou adresu [email protected]
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Bylo avizováno 2x, že je zboží připraveno k převzetí. Po návštěvě prodejny bylo zjištěno, že tam zboží není. Zbytečná cesta autem tam i zpět.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den Mirku,
    mrzí mne Vaše situace. Pokud bychom Vám mohli s čímkoli pomoci, neváhejte se na nás obrátit pomocí emailu na [email protected].
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Předražené produkty i služby

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, avšak mrzí nás projevená nespokojenost. Pokud bychom mohli cokoli vysvětlit nebo udělat něco v rámci Vaší spokojenosti, neváhejte se na nás obrátit přes e-mail [email protected].
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Posílají SMS a meil ať si vyzvednu sklo které jsem vůbec neobjednal
    Do prodejny jsem šel podat reklamaci na počet odeslaných SMS .
    Po vyslechnutí požadavku mi obsluha začla nabízet nový tarif až zjistila že nemám zájem o žádný tarif tak se začla zabývat reklamaci se slibem že v pondělí mi přijde do mailu podrobný výpis který do dnešního dne nepřišel už je to týden od návštěvy a slibu
    Místo toho mi obsluha sama bez mojeho souhlasu objednala sklo na telefon který vůbec nevlastním
    To je moje zkušenost O2 v santovce v Olomouci

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši zpětnou a rád se na danou situaci s Vámi podívám.

    Doplňte mi prosím do emailu [email protected] Vaše jméno, identifikační číslo využívané služby, IČ či datum narození majitele a číslo objednávky spolu s bližší popisem.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nefunkční služba po zapojení settopboxu

    bohužel po aktualizaci na verzi 2.0 settopbox nefunguje. Na lince nebyli schopni požadavek vyřešit a poradit se spuštěním boxu který je nefunkční. Služba k ničemu.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, děkuji za vaše hodnocení. Mrzí nás, že máte potíže s funkčností služby. Napište nám prosím přímo na email [email protected] a prověříme to. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • I přes výzvu k vyzvednutí, zboží nebylo na prodejně dostupné. Na obsloužení prodavačem jsem čekal více než 20 minut.

    Raději využijte konkurenci.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za vzniklou situaci a rádi to ověříme blíže. Kontaktujte nás prosím do emailu [email protected], kde uveďte Vaše jméno a číslo objednávky.
    Hanka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Schopný prodejce vnutil důchodkyni i to co nepotřebuje za peníze ,které nemá . Samozřejmě velmi výhodně.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nespokojenost. Rádi se na vše podíváme, napište nám prosím na email [email protected] veškeré podrobnosti.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezaznamenal jsem žádnou výhodu
    • Prodávající předal telefon bez možnosti přetažení informací ze starého telefonu rovněž Galaxy, Dal mi pouze www stránky, na kterých si mám informaci přečíst.

    Doporučuji nakupovat v jiném obchodě, kde budou více vstřícní a budou si vážit kupujícího.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den, mrzí mě, že nákup takto vnímáte. Na přetáhnutí kontaktů je možné se předem s kolegy domluvit, pokud to situace umožňuje. Monča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • S ohledem na věk mi nebylo umožněno koupit mobil na splátky.
    • Ten blb co to vymyslel umře dřív než já neockovany

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    žádosti o nákup na splátky jsou posuzovány individuálně. Mrzí nás, pokud vám tento způsob nákupu nebyl schválen.
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Přišla mi výzva k vyzvednutí produktu, ale na prodejně jej neměli, takže jsem tam jela zbytečně.

    Reakce obchodu O2.cz

    Pěkný den,

    omlouvám se za vzniklou situaci a rád to blíže prověřím, doplňte mi prosím do emailu [email protected] Vaše jméno a číslo objednávky.

    Vašek, O2 Guru

  • žádala jsem o telefonní informaci od kurýra předem, protože špatně chodím. Kurýr mě neinformoval a předal zásilku do místní zásilkovny, protoža si myslel, že nejsme doma. musela jsem poslat do zásilkovny dvakrát, protože nebzlo včas doručeno heslo. a na adrese bylo uvedeno nesprávné telefonní číslo.chyba O2. Jsem velmi nespokojena se službou.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,

    děkuji za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá a omlouvám se za nepříjemnosti spojené s doručením ze strany kurýra.

    Vašek, O2 Guru