Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchodníci nic pořádně nevysvětlí ale vnucují jen prodej aniž by pořádně vysvětlili výhody i nevýhody

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že máte ten dojem. Pokud můžeme pomoci s konkrétní záležitostí, neváhejte nám zaslat podrobnosti na [email protected].
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    Celá O2 je jedna velká hrůza, a není to věc řadových zaměstnanců, ale top managementu, který něco takového toleruje, resp. Nastavuje pravidla8

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nenahlášení ukončení smlouvy na centrálu O2 k číslu 724 195 535
    (musel jsem si to sám zařizovat telefonicky po 5-ti dnech)
    španě a neodborně nalepené ochranné sklíčko (druhý den jsem tam musel jet znova 2x 12 km navíc z Jirkova)
    v průběhu vyřizování prodeje si prodavačka vyřizovala soukromé SMS

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Výše popsaná situace nás mrzí a budeme rádi, poskytnete-li nám bližší podrobnosti, abychom mohli situaci na prodejně ověřit. Vše nám můžete zaslat pomocí e-mailové zprávy na adresu [email protected].
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    predražene

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše hodnocení.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    24 hodin po zaplacení dle O2 aplikace stále objednávka čeká na zaplacení

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,

    rádi se to podíváme, napište nám prosím na email [email protected] Vaše jméno, číslo objednávky a IČ či datum narození majitele pro ověření.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná!!!!

    Prodavač mi nedokázal hned po vyslovení co chci nakoupit dát abych to mohl zaplatit. Strašně dlouho trvalo -několik minut než se zvedl od stolku a pro zboží došel.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a mrzí nás Vaše negativní zkušenost s nákupem zboží na prodejně :(
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych věděla, že při osobním vyzvednutí na prodejně nebudu moc zboží vrátit , ani bych nekupovala.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Při rezervaci zboží v O2 Prodejně je důležité mít na paměti, že se nejedná o klasický nákup přes internet, a proto na něj nelze uplatnit 14denní lhůtu pro vrácení zboží.
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po rezervaci asi po 45 minutách jsem si vyzvedávala telefon. Prodavač ho teprve začal hledat. Prodej jako v hokynářství. Žádná rada žádný doprovodný komentář, nic.....Nic k doporučení ostatním.

    Reakce obchodu O2.cz

    Hezký den,
    je mi líto, že jste měla takovou zkušenost při vyzvednutí telefonu. Rezervace v O2 Prodejně by měla být rychlá a efektivní, protože zboží je objednáváno přímo ze skladových zásob konkrétní prodejny a mělo by být připraveno k vyzvednutí prakticky ihned.
    Tomáš, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    Přijde mi, že odebírám služby měsíčně za dost peněz, tak mi další telefon formou rozložené platby mohlo O2 schválit.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den proč při nákupu nového telefonu který jsem zaplatil a nechtěl internet ani TV mi byl zvýšen poplatek po mnoha letech budu muset změnit operátora. Takhle se vydělává na starých lidech 76let
    Přeji pěkný den Kopal

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den pane Kopale, taková situace by se určitě stát neměla a pokud jste se s ní setkal, velmi se omlouváme. Rádi bychom to prověřili. Prosíme o zaslání bližších podrobností na adresu [email protected] . Děkujeme. Jakub, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zmatky

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste museli dát tak nízké hodnocení. Rádi se na to podíváme blíže. Poprosíme o bližší informace na [email protected] . Děkujeme. Jakub

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sleva Unity
    • Obchodnik na pobocce lže a k produktu vam nuti sluzby bez kterych vam nechce produkt prodat

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, ale mrzí nás projevená nespokojenost. Abychom se však mohli k případu blíže vyjádřit, zašlete nám veškeré informace na e-mail [email protected].
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Když chceš se chceš rozčilovat něco si objednej
    • Podvod. Zboží objednáno potvrzeno sms i mailem že je zboží připraveno a když dorazíte do obchodu tak vám z úsměvem zdeli že zboží není a nebude. Na dotaz kdo mě zaplatí náklady - 30km autem, čas, parkoviště.... odpověď máte smůlu. Ani snaha o nějakou kompenzaci v rámci jiného zboží a pod.

    Podvod. Zboží objednáno potvrzeno sms i mailem že je zboží připraveno a když dorazíte do obchodu tak vám z úsměvem zdeli že zboží není a nebude. Na dotaz kdo mě zaplatí náklady - 30km autem, čas, parkoviště.... odpověď máte smůlu. Ani snaha o nějakou kompenzaci v rámci jiného zboží a pod. Jo a prý to není podvod jen chyba ve skladových zásobách.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás vaše nespokojenost a omlouváme se, pokud rezervované zboží nebylo v prodejně již skladem. Zašlete nám prosím podrobnosti na [email protected]. Prověříme to.
    Lucka, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Telefon jsem neviděla. Byl mi prakticky vnucen a doporučen po telefonu!

    Člověk je ve stresu, když najednou zjistí, že nemá telefon. Ke všemu jsem měla zeslabený zvuk od lékaře. Později ho našel manžel pod svetrem. Kde ho nikdy nedávám. Proto to storno. A když něco nového kupuji a zvláště nový telefon, ráda bych si ho osobně prohlédla. Děkuji za pochopení.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení a zpětnou vazbu. Na našich prodejnách máme spoustu telefonů vystavených. V případě výběru nového zařízení doporučuji navštívit naší pobočku, kde si můžete telefon prohlédnout :)
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pořád my nedorazila sms sprava z pinem pro převzetí řesení situace nulova ze strany operátora.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že máte potíže s vyzvednutím. Napište nám prosím na email [email protected] veškeré podrobnosti, rádi to prověříme.
    Radek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    • Je to neosobní, neumím ho nastavit, leží v pokoji na stole, nemyslit

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,

    děkuji za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá.

    S jakým nastavením si nevíte rady? Můžete nám napsat na email [email protected] a rádi Vám poradíme.

    Vašek, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • celkem blízko bydliště

    O víkendu, kdy se dá čekat větší návštěva zákazníků, jsou v obchodě 3 lidi,z nichž jeden telefonuje, druhý se věnuje zákazníkovi před váma a třetí je kdoví kde.

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, avšak mrzí nás projevená nespokojenost.
    Při návštěvě prodejny záleží na mnoha faktorech (pracovní den či víkend/státní svátek, počet zákazníků před Vámi atd.), které následně mohou mít vliv na rychlost obsloužení či počet dostupných specialistů. Prosíme v takových případech o strpení, než se Vás kolegové ujmou a omlouváme se za možné delší čekání.
    Můžete také využít i pomoci našich specialistů prostřednictvím telefonické linky 800 02 02 02, online chatu www.o2.cz/chat nebo sociálních sítí. Pokud to bude v jejich silách, rádi Vám budou nápomocni. I zde se však můžete setkat se situací, kdy se před Vámi na nás obrátilo více zákazníků a bude tak zapotřebí vyčkat na spojení se s kolegy. Veškeré kontakty naleznete zde https://www.o2.cz/osobni/kontakty.
    Kuba, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • byl mi doručen vadný výrobek, který v den koupě zkolaboval- nekomunikovala karta s mobilem, v kartě však chyba nebyla

    Nejhorší je, že nedostanete ihned nový mobilní telefon, ale čekáte na reklamaci, mezitím mne O2 upomíná, že jim neplatím za služby- nemohu mám e-bankovnictví a rozbitý mobil v reklamaci...

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, mrzí mne vámi popisovaná situaci. Budu ráda, když nám napíšete přímo do emailu [email protected] a rádi to prověříme. Domča, O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chtěla jsem koupit ochranné sklo, které prý neměli na skladě, tak mi ho objednali, za pět minut mi přišla sms, že sklo mají, ať si ho přijdu vyzvednout. přišla jsem druhý den, sklo neměli, prý nějaká chyba v systému, za dva dny mi byla objednávka zrušena!!!

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den, mrzí mne vámi popisovaná situace. Budu ráda, když nám podrobnosti, včetně čísla objednávky, zašlete přímo do emailu [email protected], ať to můžeme prověřit. Domča,O2 Guru

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S touto pobočkou nejsem spokojená. Paní za přepážkou mi naúčtovala jednu službu kterou jsem nechtěla , musela jsem pak znova na jinou pobočku tuto službu zrušit .

    Reakce obchodu O2.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, pokud došlo k nedorozumění. Rádi to prověříme blíže. Zašlete nám prosím podrobnosti na [email protected].
    Lucka, O2 Guru