Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Měl jsem nárok obal na mobilní telefon v narozeninové akce za 1,- kč. Bohužel, dostal jsem sice obal, ale na jiný typ. Reklamace proběhla částečně dobře. Daný obal, o který jsem měl zájem, byl dle informací na prodejně v Brně, ul. Masarykova skladem na ulici Česká. Po předchozím zablokování (objednán pro mne) daný obal na prodejně na ulici Česka nebyl a přitom měl být na skladě.
Daný obal na mobil (který požaduji) si při nejbližší možnosti odkoupím u konkurence.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, děkuji za vaše hodnocení. Zpětná vazba je pro nás důležitá a mrzí mne, že došlo k nedorozumění ohledně objednávky obalu. Budu ráda, když nám podrobnosti, včetně čísla objednávky, zašlete přímo na email [email protected], abychom mohli prověřit, proč k dané situaci došlo a jak tomu do budoucna předejít. Omlouvám se za nepříjemnosti. Domča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- Naprostá neprofesionalita. Nedoporučuji!
Naprostá neprofesionalita. Nedoporučuji!
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
mrzí mne Vaše hodnocení. Máte-li nějaký podnět pro zlepšení nebo byste nám chtěl zaslat popis, kvůli kterému jste návštěvu naší prodejny negativně ohodnotil, můžete tak učinit na adrese [email protected].
Tomáš, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Od počátku komplikace,chyba na straně O2, vše jsem si zařídila skoro sama,bez omluvy,kompenzace. Internet nefungoval jak bylo prezentováno,byla nutná technická podpora. Připojení nestabilní, plný signal pouze v jedné místnosti,tv připojení přes kabel se seká.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, děkuji za vaše hodnocení. Mrzí mne, že máte potíže s funkčností služby. Napište nám prosím přímo do emailu [email protected] a společně se na to podíváme. Domča,O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
- špatná komunikace
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
velmi mne mrzí Vaše hodnocení. S čím konkrétně v rámci komunikace jste nebyl spokojený? Mohu Vám v tuto chvíli ještě s něčím pomoci? Neváhejte se na nás obrátit na email [email protected].
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Po příchozím mailu sem druhý den podotýkám druhý den šel do O2 si telefon vyzvednout a pani zdelila že tam telefon není a že ani neví kdy přijde.
Že pondeli zavozi nejezdí a že neví ani kdy přijde. Mail přišel pondělí dopoledne a vyzvednout sme šli mobil uteri kolem 9.
Paní v O2 byla neochotná až arogantní.na základě tohoto sem se rozhodl telefon pořídit v Elektře.
Žádám peníze z pojistky vrátit na vyúčtování na kolik sem si telefon už zařídil jindeReakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení, avšak je nám líto, pokud došlo ke komplikacím při objednání telefonu. Abychom se mohli se vzniklou situací seznámit a prošetřit ji, zašlete nám bližší informace, včetně čísla objednávky, na e-mail [email protected]. Následně se na to podíváme.
Za možné potíže se Vám však omlouváme.
Kuba, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- operátorka zřejmně nemá dostačné znalosti o výrobku ,který nabízí
- zařízení nemá druhý vývod pro připojení druhé TV,přesto že operátorka tvrdila že jich má 6
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den, děkujeme za vaše hodnocení. Budeme rádi, když nám podrobnosti zašlete přímo do emailu [email protected] a rádi to prověříme. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti. Domča, O2 Guru
-
Nedoporučuje obchod
Stale nabizeni sluzeb o ktere nemam zajem
Reakce obchodu O2.cz
Pěkný den,
díky za zpětnou vazbu a mrzí mě, pokud Vám kolegové nabídli služby, o které nemáte zájem.
Vašek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Zbozi nefunguje a jiny pracovnik O2 se prorekl, ze zhruba 2-3 telefony z 10 nefunguji a je treba vzdy projit reklamacnim procesem. Nestoudne!
Zbozi nefunguje a jiny pracovnik O2 se prorekl, ze zhruba 2-3 telefony z 10 nefunguji a je treba vzdy projit reklamacnim procesem. Nestoudne!
-
Nedoporučuje obchod
- Poskytnute informace o vyhodach neodpovidaly a prisel jsem diky tomu o moznost vyuzit slevu.
Produkt jako takovy neni problem. Nicmene informace o vyhodach a vyuziti Unity slev neopovidaly.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení. Samozřejmě chceme, aby všichni naši zaměstnanci byli skutečnými profesionály a aby zákazníci měli vždy správné a kompletní informace.
V případě, že došlo k nedorozumění, tak se omlouváme a rádi situaci prověříme. Zašlete nám tak prosím bližší detaily na e-mail [email protected].
Kuba, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Prodejna v České Lípě byla plná, po chvilce čekání se nás ujala paní, kterou jsme evidentně obtěžovali. Byla odměřená až lehce agresivní. Neodnesl jsem si pozitivní zážitek
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkuji za zpětnou vazbu, která je pro nás důležitá a věřím, že příští návštěva bude pozitivnější.
Vašek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Nic
- Neodbornost
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
děkujeme za Vaše hodnocení.
Tomáš, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Neprofesionální jednání prodejce na pobočce. Byl jsem na prodejně sám, přesto jsem čekal čtvrt hodiny než se mi začal věnovat. Nesnažil se mi pomoci, jen konstatoval že "to nejde".
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
mrzí mne Vaše negativní zkušenost s návštěvou prodejny. Pokud bychom Vám mohli nějak pomoci či poradit, kontaktujte nás na emailové adrese [email protected].
Tomáš, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Tragedie!!!! To nechcete opakovat....
- Nemožnost vyzvednout zboží na prodejně O2.
- Nemožnost si určit termín dodání.
- Nemožnost aby mi zboží převzala manželka či rodinný příslušník.
- Jedu 200 km abych si zboží vyzvedl v pracně dojednaný termín ale je mi dodáván v jiný kdy se nemohu uvolnit, takže jedu zbytečně.
- Nemožnost pružné komunikace ale jen přes sms...
Tragedie!!!! To nechcete opakovat....
Nemožnost vyzvednout zboží na prodejně O2.
Nemožnost si určit termín dodání.
Nemožnost aby mi zboží převzala manželka či rodinný příslušník.
Jedu 200 km abych si zboží vyzvedl v pracně dojednaný termín ale je mi dodáván v jiný kdy se nemohu uvolnit, takže jedu zbytečně.
Nemožnost pružné komunikace ale jen přes sms...Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
mrzí mne Vaše nespokojenost s vyzvednutím objednaného zboží. Pokud byste to chtěl blíže prověřit, můžete nás kontaktovat na adrese [email protected]
Tomáš, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,v Mostě na prodejně kryt nebyl prý je v Chomutově v Chomutově také nebyl tak jsme si objednali zavírací . Pak mi přišla sms že ho mám na prodejně zase v Chomutově ale bydlíme v Mostě tak jsme to chtěli vyzvednout v Mostě, ale ani v Mostě nic. Nakonec jsme kryt koupili na internetu za poloviční cenu. S pozdravem Měrka Zd.Most
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení, avšak mrzí mě, že nebyl kryt na prodejnách dostupný, a že došlo k zaslání objednaného krytu do jiné prodejny. Pokud bychom pro Vás mohli cokoli udělat, neváhejte nás prosím kontaktovat do emailu [email protected].
Hanka, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Nebyla jasně řečená cena
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
mrzí mne Vaše zkušenost. Pokud bychom Vám mohli s čímkoli pomoci nebo dovysvětlit, neváhejte nám napsat na email [email protected], rádi pomůžeme.
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- 24.4.2024 slečna v prodejně byla ochotná. Manželovi přišla SMS na vyzvednutí sklíčka, bohužel když dorazil na prodejnu tak tam nebylo a nejspíš druhá směna byla nepříjemná když manžel poznamenal že je chyba u nich v systému. Takže tato poznámka spadá do nevýhody obchodu. Jestli bych doporučila obchod známým , tak na půl. Záleží na jakého prodávajícího ( poradce ) natrefíte a jakou má náladu, nejspíš. Nebo jestli ho nenaštval zákazník před Vámi. Sice to už jsou spekulace. Budu jim říkat poradci, by si měli uvědomit že zákazník jim do prodejny nosí peníze a podle toho se k nim chovat i když jsou zákazníci různí. Jsem u vaší společnosti již řadu let a ještě mě jiná tel. společnost nezlanařila k nim. Sice po takové zkušenosti začínám o tom uvažovat. S pozdravem Pojmanová Zboží máme připravená k vyzvednutí, hold se musíme opět vydat do K. Varů . Ještě jedna poznámka na obchod . Poradci mají stolky moc blízko sebe. Když jsme tam byli tak jeden telefonoval se zákazníkem a byl dost hlučný, dost dobře jsem neslyšela naší poradkyni a to mám sluch v pořádku.
Reakce obchodu O2.cz
Hezký den,
mrzí mne Vaše negativní zkušenost s návštěvou dané prodejny. Pokud bychom Vám mohli nějak pomoci, kontaktujte nás prosím na adrese [email protected].
Tomáš, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
Snadná dostupnost obchodu, vstřícná komunikace.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
těší nás Vaše spokojenost a děkujeme za hodnocení.
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
- Obchod se nachází v obchodním centru
- Z počátku vše probíhalo k naprosté spokojenosti. Až po nalepení skla na display telefonu pracovnicí obchodu, jsem se dozvěděl závažnou informací. Nalepením tohoto skla může vzniknout problém s přihlášením otiskem prstu do aplikací. Bohužel mi toto pozdě podané varování způsobilo i velmi nepříjemné zablokování bankovního účtu. Po této zkušenosti jsem sklo okamžitě odstranil a zaplacenou částku oželel. A to jsem do obchodu na Kladně jel z Prahy. S pozdravem Ing. Ivan Petrásek.
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den Ivane,
mrzí mne Vaše nespokojenost, přesto děkuji za zpětnou vazbu.
Radek, O2 Guru -
Nedoporučuje obchod
obchod jsem uskutečnil, ale problémy neustaly.....máte nevyhovující softver na O2 TV.....jsou stále problémy a opravdu silně zvažuji.....přejít ke konkurenci. Za stejnou cenu budu určitě mít kvalitnější a výhodnější služby.....sliby.....chyby. Opravdu máte drahou a nekvalitní službu. Mrzí mne to a už hledám náhradu. Chabr
-
Nedoporučuje obchod
- Telefon je v pořádku, jen nemohu nainstalovat hlasitý odposlech to mě vadí nejvíce nejraději bych ho k vám přinesl zpátky a vy předemnou mi ho ten hlasitý odposlech ukázali jak jej aktivovat pokud je to tak možné rád bych vám jej přinesl a pak bych byl s vaším prodejem spokojen a pak bych vás pochválil za Vaši ochotu a laskavost jsem totiž už v důchodu a tyhle věci už mi nejdou zvládnout tak vás prosím zda by to bylo možné a tu aplikaci mi u vás na prodejně ukázat můj T.544222659 děkuji za Vaši vstřícnost a ochotu.
Nemohu mluvit za ostatní kupující. Já spokojen osobně nejsem .
Reakce obchodu O2.cz
Dobrý den,
děkuji za hodnocení. Určitě se můžete stavit na naší prodejnu s přístrojem, kolegové Vám rádi pomohou.
Radek, O2 Guru