Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nedorazilo , a ani zmínka o tom kdy , snad, možná by to mohlo bít.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zatím nedošla zaplacená druhá část objednávky - ani žádné oznámení o stavu zásilky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    vybrané zboží - nabízené v eshopu bez základních velikostí. Po žádosti o info naskladnění - strohé info - zboží již nebude..volil jsem menší zlo..

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Moje chyba, v minulosti jsem koupil perfektní produkt od stejného výrobce, se kterým jsem velmi spokojen. Bohužel to, co mi prišlo tentokrát, vůbec nesplnilo mé očekávání (na stránkách vypadají věci mnohem líp :-)). Zboží si nechám na nošení na zahradu, ale jinde moc parády neudělá (fleeska za 1600Kč v akci... a druhá za 1200Kč ). No moje "blbost", příště budu nakupovat opět v kamenném obchodě, "covid, necovid".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka rozdělana, a dopravce na dvě věci s komunikací.

  • Nedoporučuje obchod

    • Vubec nemam zduvodneni proc bylo zruseno. Objednala jsem si jinde. Na muj dotaz mi ani nikdo nezavolal ani nenapsal.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po paru dnech zrusili objednavku a jako omluvu nabidli 10% slevu. Kalhoty jsem koupil u jineho prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to již 6 dní od objednání a stále nemám objednané věci.

    Nemohu pořádně říci zda je to vina obchodu či dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku nejprve potvrdil, potvrdil i přijetí finančních prostředků. Následně informoval, že objednávka je připravena k odeslání. Další den přišla zpráva, že zboží je vyprodané a objednávku ruší. V dalším e-mailu přišla omluva s dárkem v podobě slevy 10 %, kterou mohu uplatnit do 31. 3. 2021. Velmi děkuji, e-mail přišel 6. 5. 2021... O tom, kdy budou odesílat finanční prostředky zpět na můj účet jsem do dnešní doby zpravena nebyla...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Složitý způsob platby.
    • Nelze platit při dobírce
    • Pocit nedůvěry k zákazníkovi
  • Nedoporučuje obchod

    • Kvalitní výrobky za rozumnou cenu
    • Nabízené zboží v internetovem obchodě nejsou na skladu k mani

    Objednávku na stránkách obchodu nebyl schopen prodejce dodat. Dodávku rozdělil na více dílů,po obdržení 1.části se pak omluví emailem,že zbytek objednaného zboží nedoda a rozdíl úhrady vrátí. Jako důvod udává nedokonalou komunikaci mezi obchodem a sklady. Že na to přijdou až 10 dní po objednání je velice diskutabilní. K čemu je člověku bunda,vesta a komplet bez kalhot?! Pokud se taková věc stane 2x,potom si člověk polozi otázku,zda v tom neni záměr,jak prodat jinak těžce samostatně prodejně zboží (napr.části kompletů, setů apod.)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Provedla jsem objednávku a platbu a asi že dva dny mi přišel email, že zboží není skladem.