Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Jsem starší paní, zboží vždy objednávám do vlastních rukou. tato zásilka leží dodnes v balíkovně na naší poště. Vyzvali mne k vyzvednutí, netušila jsem, že se jedná o zboží z vašeho e shopu. Balík jsem ani neuzvedla, natož aby jsem si ho odnesla. Ludmila nečasová

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Nečasová,

    volba způsobu dopravy je vždy na klientovi. My neneseme žádnou odpovědnost za to, že jste si k této objednávce vybrala způsob doručení do balíkovny. Psali jsme si spolu i e-mail, kde jsem Vám radila, ať balíček necháte vyzvednout případně jinou osobou. Navíc jste obdržela i sledovací číslo zásilky, kde byl kontakt na danou provozovnu a mohla jste se s nimi domluvit. Určitě by Vám vyšli vstříc. Takže dávat negativní hodnocení našemu e-shopu považuji za naprosto bezpředmětné. Ke starším osobám chovám úctu, snažila jsem se Vám pomoci. Dle vyjádření České pošty ze dne 30.5.2022 jste si balík vyzvedla z balíkovny 23.5.2022. Takže v čem je prosím tedy zádrhel?

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel mi jiný prasek, než který jsem objednala a na mou reakci, že jsem objednala jinou značku, než mi přišla jsem byla utrena, že to je někde dole napsáno a mam smůlu. Jednání se zákazníkem a snaha 0. Navic byl prasek vysypany a práci gel nedovreny a opatlany, což už jsem raději po předchozí komunikaci ani neresila. Bohužel za mě ne.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Brixi,

    situaci jsme s Vámi řešili jak telefonicky, tak poté i e-mailem. Zasílala jsem Vám z našich stránek i printscreen daného výrobku, kdy bylo jasně uvedeno, že se pouze mění přebal a značka Vizir se mění na značku Gama. Jinak je prací prášek naprosto totožný. Stačilo se pouze pozorně podívat na daný popisek u vybraného produktu. Komunikovala jsem s Vámi prostřednictvím e-mailu několikrát a situaci se Vám snažila vysvětlit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je tam sam lempl

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Bielaku,

    tento Váš negativní komentář vůbec nebudeme brát v potaz, vzhledem k Vašemu sprostému chování a nadávkám vůči našim zaměstnancům, prostřednictvím e-mailové korespondence a Vašemu neustálému stornování daných objednávek.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dostal jsem jiné zboží než jsem objednal, bez jakéhokoliv vysvětlení. Takový přístup k zákazníkovi je neseriozní.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    nikde jsem nedohledala, že byste tuto zásilku s námi řešil e-mailem nebo telefonicky. Nechápeme tedy důvod negativní recenzce, když jsme ani neměli možnost s Vámi situaci vyřešit a nedal jste nám žádné informace!

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlé dodáni
    • Nabízí slevu, kterou nelze uplatnit
    • Nereagují na poznámky v objednávce
    • Neberou telefon

    Zboží super. Komunikace s obchodem nulová

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den. Velice nás mrzí tato recenze a Vaše negativní zkušenost. Snažíme se pro všechny dělat maximum. Poznámka v objednávce byla z naší strany skutečně přehlédnuta. Telefon rovněž zvedáme, ale i my jsme rovněž jen lidé, takže si občas musíme odběhnout. Do budoucna se budeme snažit chyby eliminovat. Omlouváme se Vám a budeme se snažit, aby Vaše příští objednávka již proběhla naprosto bez chyby.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Zboží doručeno, ale objednané víno ne!!!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    pokud z Vaší strany nebyl některý z produktů doručený, stačilo zvednout telefon případně napsat e-mail a vše bychom s Vámi okamžitě vyřešili.

    Za chybějící sortiment se omlouváme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Celkoivě jsem byl spokojen, kromě jednoho případu, který se dnes opakoval. Jednou jsem posílal zásilku na jinou adresu, která v počítači zůstala a poslední objednávka místo ke mě domů šla na tuto adresu, aniž bych to zadal. Tak jserm přišel o 657.- Kč a to se mi už jednou stalo, asi před rokem. Nakupuji na více eshopech, jsem nechodící a nikdy se mi nic takového nepřihodilo. Brenner.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den pane Brennere,

    děkujeme za Vaši recenzi. Dodací adresu si vždy sám vybírá zákazník. Z naší strany do tohoto procesu vůbec nezasahujeme a veškerá data se z objednávkového formuláře přenášejí do systému automaticky. Ve Vašem případě jste si po přihlášení do zákaznického účtu ponechal starou dodací adresu z minulé objednávky.
    Velice nás to mrzí, avšak uvedenou dodací adresu vidíte naprosto jasně v druhém kroku objednávkového procesu. To, že jste si toho nevšiml a ponechal tam starou už nemůžeme jakkoliv ovlivnit.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Chybějící zaplacené zboží

    Tel.nikdo nezvedá!!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za chybějící sortiment v objednávce. Pokud nezvedneme telefon, je zde ještě i možnost vyřešení jakéhokoliv požádavku e-mailovou formou. V tomto případě bychom s Vámi vše okamžitě vyřešili.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nereaguje na reklamace!

    Nereaguje na reklamace!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    nemohu se úplně ztotožnit s tím, co zde píšete. Jakmile se jedná o jakoukoliv reklamaci ze strany zákazníka, vše se snažíme vyřešit k okamžité spokojenosti obou dvou stran. Pokud s Vámi reklamace nebyla vyřešena, ozvěte se nám prosím do e-mailu.
    Děkujeme

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Baliček mi přišel ale zajičci úplně roznačkani tak musim sehnat jine,děkuji

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    pokud by se k nám tato informace dostala, věřte, že jsme schopni Vám poškozené zboží obratem poslat na naše náklady znovu, případně Vám za produkt vrátit peníze.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Z důvodu záporné recenze předešlé objednávky mi novou objednávku pan majitel zrušil se slovy ať si nakupují jinde. Kritizoval jsem jen kvalitu dopravy, je dost špatná. Peníze jsem okamžitě dostal zpět.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí toto hodnocení a Vaše zkušenost. Snažíme se pro naše klienty dělat maximum a v případě jakéhokoliv problému vše řešíme ke spokojenosti obou stran.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Praci gel tekl, bylo ho tak tricvrte
    • Pepsi rozbitá, zadelala mi celou krabici
    • Cistic na podlahy také z části vytekly

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    ano, někdy se stane, že výrobky mohou vytéci nebo se se zbožím může nešetrně manipulovat, kde pak dojde k poškození. V tomto případě okamžitě vracíme zákazníkovi peníze, případně mu zašleme vadné výrobky znovu.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Německý E-shop v pořádku zboží, balné vše jak má být. Závadou a to velkou je vámi vybraný dopravce. Neochota, nedodržují dopravní podmínky, nereflektují na čas, který si určité do poznámky. Dodání zboží na zadanou adresu příjemce nedodržují, zastaví na druhé straně. Takže stručně v Německu by se toto nemohlo stát!!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    tato recenze ale vůbec nepatří k nám na obchod, se kterým jste dle vyjádření spokojený. Tuto reklamaci máte vznést na dopravce. Od nás balíky odcházejí jak nejrychleji je to možné a lidský faktor ohledně řidičů a jejich chování my už nikterak neovlivníme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

    • Chyběla závěska do WC

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    pokud z Vaší strany nebyl některý z produktů doručený, stačilo zvednout telefon případně napsat e-mail a vše bychom s Vámi okamžitě vyřešili.

    Za chybějící sortiment se omlouváme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně chyby v objednávkách - chybějící zboží, jiné zboží a nyní prošlá expirační lhůta - více jak o 2 měsíce. Obchod nereaguje!
    Proto tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    pokud z Vaší strany nebyl některý z produktů doručený, případně prošlý, stačilo zvednout telefon případně napsat e-mail a vše bychom s Vámi okamžitě vyřešili. Na každou reklamaci vždy reagujeme, protože zákazník je u nás na prvním místě.

    Za chybějící sortiment se omlouváme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo dodáno zboží /salám 650 g/ s měsíční propadlou lhůtou konzumace; nekvalitní balení zásilky - došlo k proražení rybí konzervy a tím ke znečištění dalšího zboží
    • Bylo dodáno zboží /salám 650 g/ s měsíční propadlou lhůtou konzumace; nekvalitní balení zásilky - došlo k proražení rybí konzervy a tím ke znečištění dalšího zboží

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    ano, někdy se stane, že výrobky mohou být poškozené, případně prošlé nebo se se zbožím může nešetrně manipulovat, kde pak dojde k poškození. V tomto případě okamžitě vracíme zákazníkovi peníze, případně mu zašleme vadné výrobky znovu.
    Velice se omlouváme za tyto nepříjemnosti a budeme apelovat na důslednou kontrolu data expirace.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání, poměrně dobře zabaleno.
    • Chyběla jedna objednaná položka

    Obchod nedoporučuji. V zásilce mi chyběla jedna objednaná položka, zažádala jsem o vrácení peněz a i přesto, že mi napsali, že peníze vrátí, nic mi nepřišlo.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí toto hodnocení a Vaše zkušenost. Snažíme se pro naše klienty dělat maximum a v případě jakéhokoliv problému vše řešíme ke spokojenosti obou stran. Situaci prověříme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží nebylo úhledně naskládáno, plechovky byly promáčknuté, sušenky byly rozbité. Chemie nebyla balena odděleně od jídla.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí toto hodnocení a Vaše zkušenost. Snažíme se zboží balit, jak nejlépe je to možné, abychom eliminovali poškození. Pokud se Vám toto přihodilo, budou Vám vráceny peníze za poškozené výrobky.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil sám obchod, zboží nebylo skladem

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za samovolné storno objednávky. Pracujeme na tom, abyste se vždy o stornu dozvěděli co nejdříve a danou situaci jsme co nejrychleji vyřešili k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poplatek za nevyzvednuti zbozi

    Zásilka byla místo zvoleného místa Balikovny uložena kvuli nedostatku kapacity na Balikovnu České Pošty, kde jsem ji kvůli velkým frontám a vzdálenosti od bydliště odmítla vyzvednout. Zboží jsem objednala s výběrem jiné dopravy znovu, uhradila a převzala a nyní mi přišel e-mail o tom, ze mám uhradit poplatek za nevyzvednuti, jinak ho po me budou vymáhat.