Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží nedostatečně zabaleno.POŠKOZENO(POKŘIVENÉ A DOLEPENÉ OD OBSAHU KONZERV) POSLEDNÍ MOJE OBJEDNÁVKA VE VAŠEM OBCHODĚ.NAPOSLED BEZMÁLA 5500Kč.za dvě .

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že máte takovou zkušenost. Avšak od Vás jsme nezaznamenali, že byste nás s problémem kontaktoval.
    Tím pádem jste nám nedal ani prostor k tomu, abychom se vyjádřili.
    Je těžké najít nějakou hranici co se týká zabalení zboží. Někdy bývá pochybení i na straně dopravce, vzhledem ke vzdálenosti doručovací adresy a chováním k samotnému zboží při přepravě. Toto opravdu ovlivnit nemůžeme.
    Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 30.8., rovnou zaplaceno. Dle stavu objednávky se stále vyřizuje. Dne 7.9. poslán mailový dotaz, proč nebyla objednávka ještě dodána a do dnešního dne žádná odpověď a zboží také nikde.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Bohužel nedošlo ke správnému spárování platby, z tohoto důvodu byla objednávka odeslána se zpožděním.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po 14 dnech nedorazilo

    Pokud budete objednávat zboží tak pouze na dobírku

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme odeslali následující den po objednání. To, že přepravce nedokázal zásilku doručit už bohužel nemůžeme ovlivnit. Bohužel jste nás mezitím ani nekontaktoval, abychom to mohli zaurgovat, popř. odeslat zboží znovu.
    S pozdravem Petrašovský.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacené zboží nedorazilo

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní,
    ani na jednom z našich účtu platbu neevidujeme. Před tím než nás neprávem pošpiníte si nejdříve laskavě zkontrolujte, zda byla platba skutečně odeslána.
    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží bylo potrhané konkrétně papírově kapesníky , všude byla vymírá hořčice, která nebyla vůbec zabalený. Tak to jsem si objednávku nepředstavoval. Část zboží jsem musela vyhodit. Když jsem volala na e-shop, tak telefony zásadně nezvedají. Tato objednávka pro mě byla velkým zklamanim.
    • Faktura nezodpoveda doručili iny tovar,
    • nepodali vysvetlenie a zatial nevrátili peniaze
    • zakazmicky servis neodpoveda ak telefon zvoní nereagujú

    Faktura nezodpoveda doručili iny tovar, chyba tovar

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za toto nedopatření. Částka za chybějící zboží Vám již byla vrácena na účet. Příště si dáme větší pozor.
    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízí zboží, které nemá skladem

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane,
    veškeré námi nabízené zboží máme skutečně fyzicky skladem. Čas od času se však může stát, že nám určitá položka nebyla ze strany dodavatele dodána nebo jsme měli chybu ve skladové evidenci. To se při celkové šíři našeho sortimentu (téměř 4.000 položek) může stát.
    O této skutečnosti jste byl neprodleně informován a byly Vám nabídnuto řešení. Mrzí nás proto, že i přesto máte nutkání nám napsat negativní recenzi.
    S pozdravem Petrašovský,NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlé dodání
    • 3 čokolády přišly po datum spotřeby.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za toto nedopatření. Bohužel jste nám vůbec nedala šanci naší chybu napravit, protože o této skutečnosti se dozvídáme až zde.
    Za prošlé čokolády vám budou vráceny peníze nebo dopošleme nové.
    S pozdravem Petrašovský,NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nekomunikuje. Telefon nikdo nebere, na mail neodpověděli, zboží mi 2x přišlo dost poškozené, jednou z toho byla konzerva tak poškozená, že vytekla. Podle rozložení zboží v balíku bylo jasné, že takto poškozené zboží již do zásilky vložili. Chtěla jsem to rozumně s nimi pořešit, ale nebyl zájem.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám zboží přišlo poškozené. Pokud by jste volala v pracovní dobu, určitě by jste se nám dovolala. Zároveň se musím striktně ohradit vůči Vašemu tvrzení, že zboží jsme již do balíku poškozené vložili. To je naprostý nesmysl. Před každým odesláním je veškeré zboží důkladně zkontrolováno a pokud nese jen sebemenší známky poškození, je okamžitě vyřazeno z prodeje. K pomačkání pár plechovek tedy došlo během přepravy.
    Omlouváme se, ale z Vašeho emailu nebylo poznat, že zboží chcete reklamovat. Doslovně jste v něm uvedla - "chci požádat, abyste si pro příště dali trochu víc práce s balením". Navíc jste nezaslala ani fotografie poničených výrobků, abychom mohli reklamaci zahájit.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží je proti cenám v Německu dost předraženo, bodlákový olej stojí v Německu 1,99,-EURO, Bydlím 15.km Od Bavorska. Olej jsem objednal jen proto, že teď chvilku v příhraničním obchodu nebyl. Ale chápu, je to věc nabídky a poptávky. Pro zákazníky ve vnitrozemí to může být zajímavé.

    Pro zákazníky ve vnitrozemí to může být zajímavé.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodně nemile překvapilo, v jakém stavu věci přišly. Krabičky káv a bonboniér pomačkané, sušenky polámané a nadrcené. Bonboniérky v tomto stavu žel nelze dát dál jako dárek a věci nedělají radost. Pouze plechovky dorazily bez poškození.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jsem zklamaná. Zboží bylo zaplaceno a posláno na úplně jinou adresu.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní,
    zboží bylo odesláno přesně na to výdejní místo, které jste si sama zvolila v objednávce. Veškerá data jsou přepravci předávána automaticky a nezasahujeme do nich.
    S pozdravem NěmeckýEshop.cz, Petrašovský.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zaplacenou objednávku marně čekám několik týdnů.
    • Obchod nekomunikuje mailem a nelze se ani dovolat na kontaktní telefon.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla z důvodu pozdní úhrady automaticky stornována. V potvrzovacím emailu, který jste obdržela po odeslání objednávky, jasně informujeme, že je nutné zboží uhradit nejpozději do 3 dnů. Vzhledem k tomu, že částka nebyla připsána ani po 7 dnech, byla objednávka stornována. Peníze Vám byly vráceny na účet.
    S pozdravem NěmeckýEshop.cz, Petrašovský.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka byla přijata, na email přišlo potvrzení a tím vše skončilo. Takže do dnešního dne jsem nic neobdržela. Proto zatím obchod nedoporučuji.

    • Není skladem výrobek, který nabízejí.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednala jsem kávu,Beste bohne,kterou z minulosti znám a nyní není na naem trhu k dostání,takže jsem ráda,že NěmeckýEshop tuto kávu má v sortimentu.
    Ale káva je téměř prošlá,není čerstvá,nevoní.Takže takový výprodej,bych řekla.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doporučuji pouze na nákup drogerie, ale ne potravin. V poslední zásilce byly i potraviny s prošlou dobou.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní,
    trvanlivost produktů vždy před odesláním kontrolujeme. Čas od času se může stát, že nám určitý produkt "unikne". V takovém případě vždy neprodleně zákazníkovi vyhovíme a zboží buď zašleme znovu nebo je proplatíme.
    Vy jste nás však vůbec nekontaktovala, reklamaci nepodala a této skutečnosti se dozvídáme až zde.
    Nedala jste nám vůbec šanci naši chybku napravit.
    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Spokojenost byla do té doby než jste zdražili prací gel z 269.90,- na 490,-. Zdražení přes 45%. Objednávala sem pomale rok za 269.90,- teď už si ho neobjednám to si radši za tu cenu koupím kvalitnější prací prostředek. VELMI NESPOKOJENÁ

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Kalinová,
    ano, u Vámi zakoupeného pracího gelu Omo došlo ze strany dodavatele k výraznému zdražení, na což jsme samozřejmě museli reagovat. I nadále tento prací gel nabízíme nejlevněji v ČR.
    Nezlobte se na mne, ale pokud se Vám cena za prací gel nelíbila, proč jste si jej tedy objednala? Nikdo Vás nenutil. S cenou jste byla předem naprosto jasně srozuměna, akceptovala jste ji a objednávku odeslala. Přijde mi naprosto nefér, až urážlivé nás nyní takto pošpinit negativní recenzí.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neseriozní jednání

    Jako kupujicímu eshop nevydává fakturu-daňový doklad, ani po upozornění.V nabídce je třetina zboží označena "vyprodáno" takže je omezený výběr.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno a zatím nedoručeno,snad brzo dorazí