Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání

    27.10. jsem objednala zboží dnes je 4.11. a stále zboží nepřišlo. Žádná omluva, že třeba nějaké zboží nebylo skladem a bude se déle čekat. Několikrát jsem již objednla, ale tohle byla poslední objednávka. Nebaví mě čekání a nekomunikace

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Štefcová,

    mrzí nás, že Vám zásilka nebyla doručena, avšak na našich webových stránkách jsme jasně deklarovali, že vzhledem k vysokému počtu objednávek po víkendu a proběhlému státnímu svátku může dojít ke zpoždění v odeslání. V tomto směru bychom tedy očekávali více tolerance a pochopení z Vaší strany. Ještě bych ráda podotkla, že jste se s námi nespojila ani telefonicky, ani e-mailem a na zásilku se nás nedotazovala. Denně vybavíme několik stovek balíků a skutečně si nemůžeme pamatovat každého zákazníka. Věšteckou koulí rovněž prozatím nedisponujeme.

    Do dalších nákupů Vás ROZHODNĚ nebudeme nutit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Nekomunikují,ani sms ani voláním.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Vítková,

    za 1) naše telefonní linka je v provozu od PO-PÁ od 07:00-14:00 hodin.
    za 2) telefonát od Vás jsme obdrželi ve večeních hodinách, kdy linku už nemá kdo obsluhovat a je proto vypnutá, zmeškané hovory se nám zobrazují zpětně hned po jejím zapnutí
    za 3) budete zřejmě první člověk v CZ, který dokáže napsat SMS na pevnou linku, která není pro tyto účely zřízena a vybavena
    za 4) na našich stránkách jasně avizujeme, že v případě, že nebudeme moci zvednout telefon, zanechte nám e-mail nebo zprávu na chatu. Toto jste neučinila. Neměli jsme tedy vůbec možnost s Vámi cokoliv vyřešit.

    Škoda této negativní recenze, kdybyste nám napsala e-mail, již mohlo být vše určitě vyřešené.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Žádný
    • Persil perfect dose gel přišel místo obsahu 858 ml pouze necelých 500 ml. Příště už objednávat nebudu.

    Nespokojená

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Doksanská,

    produkt byl námi osobně zkontrolován a objem přesně odpovídá informacím na obalu, které deklaruje výrobce. Je samozřejmě logické, že lahev nemůže být zaplněna až po okraj, jinak by došlo k vytečení obsahu. Pokud jste s produktem nebyla spokojena, mohla jste nám jej v zákonné lhůtě 14 dnů vrátit a získat finanční prostředky zpět na účet. Bylo by to rozhodně užitečnější a rychlejší, než nám zde psát takovouto recenzi, kterou jsme s Vámi osobně neměli vůbec možnost vyřešit.
    Ještě bych ráda podotkla, že jsme v měsíci září prodali přes 100 kusů tohoto produktu a nikdo si nestěžoval.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zasilka spatne zabalena a zabezpecena proti RABOVANI Obal poskladan a slepen z vice dilu coz umoznilo bocni vniknuti behem doruceni zasilky

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Kedroni,

    jak jistě víte, celá tato situace je v řešení. Očekávala bych tedy, že společně vyčkáme, jak se daná situace vyřeší a ne takovouto recenzi. Tuto skutečnost máte směřovat na přepravce a zásilku jste v tomto případě neměl přebírat!Nehledě na to, že si skoro každý nákup stěžujete, že Vám něco chybí, ačkoliv skladově nám položky vždy sedí, z tohoto důvodu Vám již nebudou nákupy na našem e-shopu umožněny!

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dorazilo jiné zboží než na obrázku (šlo o mini čokolády s určitým tématem, hodící se na naši tematickou párty, ale zaslaný motiv byl jiný).

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Hotová,

    samozřejmě nás velice mrzí, že Vaše párty byla mírně narušena díky jinému motivu na obalu čokolády, než jsme udávali na našich webových stránkách. U některých produktů však avizujeme, že motiv se může měnit a je zasílán náhodně. Tuto skutečnost jsme ve Vašem případě nemohli přepokládat. Pokud Vám vybrané čokolády nevyhovují, můžete nám je zaslat na adresu naší provozovny, případně vyšleme kurýra, který od Vás čokolády vyzvedne.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zruší nákup (2 položky) s tím, že je jedna položka vyprodána a ani se nezeptají, zda ji nechci nahradit něčím podobným. Žádná snaha.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Záveský,

    napsali jsem Vám slušně e-mail, kde jsem se Vám omluvili, že již produkt není na skladě a obratem Vám byly vráceny peníze. Rovněž vzhledem k povaze tohoto produktu nebylo možné najít nějakou další alternativu. Toto z naší strany považujeme za naprosto korektní vyřešení chybějícího produktu v objednávce o 2 položkách. Příště Vám budeme tedy raději volat a domluvíme se na dalším postupu telefonicky.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Neodborně zabalená kosmetika

    U tužidla chybělo víčko a obsah se přepravou vyprázdnil!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Černá,

    veškeré výrobky se snažíme dostatečně zabalit, abychom, co nejvíce eliminovali riziko poškození. Kosmetické a drogeristické výrobky jsou baleny do strečové fólie a zároveň používáme dostatečné množství výplňového materiálu. Čas od času se přesto může stát (zejména při bezohledném zacházení se zásilkou strany přepravce), že může dojít poškození. V takovém případě není nic snažšího než nás kontaktovat, zaslat fotografii poškozeného výrobku a my obratem sjednáme nápravu - vrátíme peníze nebo produkt pošleme znovu.
    Ve Vašem případě jste nám do dneška fotografii poškozeného produktu nezaslala, proto jsme Vám zatím nemohli nabídnout řešení.
    Pokud byste vynaložené úsilí při psaní negativní recenze věnovala spíše zaslání fotografie, mohla jste již doma mít neporušený produkt nebo vrácené peníze.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • balení baliku

    Práci gel vytek prostě hruza

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Procházko,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Vy jste bohužel hned napsal na naši firmu negativní recenzi, aniž byste nám dal šanci dát objednávku do pořádku.
    Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected]. Situaci vyřešíme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo poškozené,a vraceno prodejci

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Přívozníku,

    velice nás mrzí, že zásilka Vám nebyla doručena z důvodu jejího poškození při přepravě. O této skutečnosti jste nás ani bohužel žádný způsobem neinformoval. Škoda, situaci bychom s Vámi obratem vyřešili eventuálním opakovaným zasláním celé objednávky. Napsat negativní recenzi na náš e-shop kvůli pochybení přepravce mi přijde velice nefér a neobjektivní. Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc a jsme připraveni vždy vše obratem vyřešit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • PŘIŠLA NEÚPLNÁ ZÁSILKA,NEDORAZILY LÉTAJÍCÍ TALÍŘKY,SE ŠUMIVOU NÁPLNÍ,TLAPK.PATROLA

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Kozle ,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Vy jste bohužel hned napsal na naši firmu negativní recenzi, aniž byste nám dal šanci dát objednávku do pořádku.
    Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected]. Situaci vyřešíme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost doručení.
    • Na obrázku byl jiný typ zboží, než mi bylo doručeno.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Sulíku,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Vy jste bohužel hned napsal na naši firmu negativní recenzi, aniž byste nám dal šanci dát objednávku do pořádku.
    Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie produktu, situaci obratem vyřešíme ke spokojenosti obou stran.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Mohli mě nejprve uvědomit o tom, co jsem v návalu jiných starostí a povinností "odložil" do rozpracovaných a následně zapomněl před tím, něž mi objednávku stornovali.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Gaislere,

    naše zákazníky při neúhradě vždy 2x upozorňujeme, že objednávka není uhrazena :-)Bohužel jste na tyto podněty nereflektoval, proto byla objednávka následně vystornována.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod komunikoval rychle
    • Jak se ukázalo, tak německé zboží nebylo tak úplně německé. Ale bylo to zboží, které bylo určené pro český trh prý z Rakouska. Ale bylo mi s omluvou nabídnuto jak vrácení peněz, tak výměna za jiné zboží. Nic méně německý eshop asi neznamená tak úplně německé zboží.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš podnět. Jak jsme Vás informovali v emailu, uvedená Nutella byla zakoupena u rakouského dodavatele. Distribuována je převážně v Rakousku, ale i v obchodech na hraničních přechodech. Proto se na obalu nacházel vedle německého textu, také český text. Složení této Nutelly je naprosto totožné jako u ostatních variant.
    O skutečnosti, že se jedná o Nutellu zakoupenou v Rakousku jsme na našem webu jasně informovali v popisu produktu.
    Naprostou většinu našeho sortimentu nakupujeme pouze v Německu (90%). Vzhledem ke zvýšené poptávce ze strany zákazníků po dalších zajímavých produktech, jsme se rozhodli, nestoustředit se pouze striktně na německé produkty, ale náš sortiment jsme rozšířili i o produkty dovezené z Itálie, Rakouska, Holandska nebo Anglie. Pokud se jedná o produkt dovezený z jiné země než Německa, vždy o tom zákazníka informujeme na našem webu v popisu produktu. Nemáme rozhodně, co skrývat. Naším cílem je dopřávat zákazníků kvalitní západoevropské produkty za rozumnou cenu.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo. Nepříjemně mě překvapil fakt, že přišlo jiné zboží, než bylo objednáno. Konkrétně jiné máchadlo. Patrně při kompletaci objednávky někdo neuměl číst!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Chudáčiková,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Vy jste bohužel hned napsala na naši firmu negativní recenzi, aniž byste nám dal šanci dát objednávku do pořádku. Ujišťuji Vás, že všichni naši zaměstnanci ovládají pravopis i četbu a nepracujeme se žádnými hlupáky. Mohlo se stát, že kolegyně se přehlédla a vzala do ruky jiný prací gel, jsme přeci jen lidé :-)

    Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie produktu, situaci obratem vyřešíme ke spokojenosti obou stran.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a vy jste mi před sedmi dny psali že jste předali přepravci. Zásilkovna tvrdí, že jste jí ji nepředali.
    Vůbec netuším kde již zaplacená zásilka je. Na váš kontaktní telefon se nelze dovolat.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Malachová,

    z Vaší strany jsme včera obdrželi pouze e-mailové upozornění v 15:15 hodin. Naše telefonní linka je v provozu každý všední den od 7:0:-14:00 hodin, pokud jste volala tedy v jiném čase, tak bohužel není v našich silách telefon obsluhovat mimo pracovní dobu. Situaci samozřejmě prověříme, ale mohla jste se vyvarovat psaní negativní recenze a nejprve vše vyřešit po e-mailu, na který bych dnes ihned obratem zareagovala. Mrzí nás, že zásilka byla pozdržena a došlo ke komplikacím.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • velmi dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážena paní Viktorová,

    na doručovací lhůte 4 pracovní dny nevidíme nic špatného. Naopak, očekávali bychom od Vás trochu pochopení před tímto poněkud hektickým obdobím Velikonoc, kdy přepravci rovněž musí odbavit obrovské množství balíčků. Každopádně jsme rádi, že k Vám zásilka doputovala v pořádku.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • „rychlá doprava"
    • nefunkční zákaznická podpora

    Zboží bylo objednáno na akci, tudíž termín doručení byl zásadní při volbě objednávky. Jelikož na webu byla informace o rychlé dopravě, upřednostnila jsem tento e-shop, bohužel rychlou dopravu si představuji jinak. Na zboží jsem čekala téměř týden. Tel. zákaznická podpora nefunkční, po mailu odpověď sice přišla, ale nesprávná (odpověď nesouhlasila s údaji, které byly ve sledování balíku).

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Sovišová,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Do e-mailu jsem Vám obratem zaslala sledovací číslo zásilky a sdělila Vám, že již byla objednávka předána přepravci. Naše zákaznická linka funguje PO-PÁ 7:00-14:00 hodin.
    Pokud došlo ke zpoždění zásilky při doručení ze strany přepravce, tak je nám to samozřejmě velice líto, ale situaci již nejsme schopni více ovlivnit. Příště tedy doporučuji vyzkoušet jiného přepravce.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • 21.2.2024 jsem objednala zboží, do dnešního dne 3.3. 2024 jsem zboží nedostala. Objednávala jsem už v minulosti a nikdy se mi nestalo,aby mi zboží nebylo dodáno. Moc mi to mrzí, že tohle musím psát.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Syrová,

    i mě rovněž mrzí, že jste se odhodlala k napsání negativní recenze, ačkoliv v ní jako e-shop momentálně figurujeme nevinně a s přepravcem situaci již řešíme. Hned v pátek jsem Vám slíbila, že zásilku dám prověřit a ozvu se Vám zpět. Situace je v řešení a já nemám možnost ji jakkoliv urychlit.


    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz