Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo a vy jste mi před sedmi dny psali že jste předali přepravci. Zásilkovna tvrdí, že jste jí ji nepředali.
    Vůbec netuším kde již zaplacená zásilka je. Na váš kontaktní telefon se nelze dovolat.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Malachová,

    z Vaší strany jsme včera obdrželi pouze e-mailové upozornění v 15:15 hodin. Naše telefonní linka je v provozu každý všední den od 7:0:-14:00 hodin, pokud jste volala tedy v jiném čase, tak bohužel není v našich silách telefon obsluhovat mimo pracovní dobu. Situaci samozřejmě prověříme, ale mohla jste se vyvarovat psaní negativní recenze a nejprve vše vyřešit po e-mailu, na který bych dnes ihned obratem zareagovala. Mrzí nás, že zásilka byla pozdržena a došlo ke komplikacím.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • velmi dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážena paní Viktorová,

    na doručovací lhůte 4 pracovní dny nevidíme nic špatného. Naopak, očekávali bychom od Vás trochu pochopení před tímto poněkud hektickým obdobím Velikonoc, kdy přepravci rovněž musí odbavit obrovské množství balíčků. Každopádně jsme rádi, že k Vám zásilka doputovala v pořádku.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • „rychlá doprava"
    • nefunkční zákaznická podpora

    Zboží bylo objednáno na akci, tudíž termín doručení byl zásadní při volbě objednávky. Jelikož na webu byla informace o rychlé dopravě, upřednostnila jsem tento e-shop, bohužel rychlou dopravu si představuji jinak. Na zboží jsem čekala téměř týden. Tel. zákaznická podpora nefunkční, po mailu odpověď sice přišla, ale nesprávná (odpověď nesouhlasila s údaji, které byly ve sledování balíku).

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Sovišová,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Do e-mailu jsem Vám obratem zaslala sledovací číslo zásilky a sdělila Vám, že již byla objednávka předána přepravci. Naše zákaznická linka funguje PO-PÁ 7:00-14:00 hodin.
    Pokud došlo ke zpoždění zásilky při doručení ze strany přepravce, tak je nám to samozřejmě velice líto, ale situaci již nejsme schopni více ovlivnit. Příště tedy doporučuji vyzkoušet jiného přepravce.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • 21.2.2024 jsem objednala zboží, do dnešního dne 3.3. 2024 jsem zboží nedostala. Objednávala jsem už v minulosti a nikdy se mi nestalo,aby mi zboží nebylo dodáno. Moc mi to mrzí, že tohle musím psát.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Syrová,

    i mě rovněž mrzí, že jste se odhodlala k napsání negativní recenze, ačkoliv v ní jako e-shop momentálně figurujeme nevinně a s přepravcem situaci již řešíme. Hned v pátek jsem Vám slíbila, že zásilku dám prověřit a ozvu se Vám zpět. Situace je v řešení a já nemám možnost ji jakkoliv urychlit.


    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Poprvé zklamání.Objednala jsem bonboniéru Merci Black White, zboží mi přišlo 20.1.2024 a respirace zboží byla pouze do 1.4.2024.
    Chtěla jsem ji dát jako dárek v dubnu,ale bohužel
    Při dotazu,že to u zboží nebylo napsané mi e-shop odpověděl,že to je v pořádku.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Čepková,

    datum spotřeby je naprosto v souladu s podmínkami pro zaslání zákazníkovi. V případě, že o danou bonboniéru nemáte zájem, zašlete nám ji prosím na naši adresu Německý e-shop, Masarykova 415, Domažlice, 344 01.

    Do krabičky nezapomeňte přidat Vaše údaje, včetně čísla objednávky. Jakmile ji fyzicky obdržíme, obratem Vám budou vráceny zpět finanční prostředky za tuto bonboniéru.

    O této skutečnosti jsem Vás ihned informovala e-mailem, v tuto chvíli jste tedy bonboniéru mohla mít již vrácenou, včetně finančních prostředků a mohli jsme se této zbytečné recenzi vyvarovat.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží předraženo, špatné expirace

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Provázková,

    cenovou politiku jste si nastudovala ještě před odesláním objednávky a velice dobře jste tedy věděla, kolik dané výrobky stojí peněz. Nechápu tedy, proč teď píšete tuto negativní recenzi, že máme předražené výrobky?!

    Nevím rovněž, co si mám představit pod pojmem špatné expirace? O této skutečnosti jste nás ani e-mailem neinformovala, tudíž nevíme, co přesně Vám nevyhovovalo.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • zboží nedorazilo že zásilkový jsem dostala zpráva že zboží je poškozeno.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Nedvídková,

    velice nás mrzí, že zásilka Vám nebyla doručena. O této skutečnosti jste nás ani bohužel žádný způsobem neinformovala. Škoda, situaci bychom s Vámi obratem vyřešili eventuálním opakovaným zasláním celé objednávky. Napsat negativní recenzi na náš e-shop kvůli pochybení přepravce mi přijde velice nefér a neobjektivní. Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc a jsme připraveni vždy vše obratem vyřešit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Byl mně doručen jiný (i když podobný) produkt, než jsem objednal.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Iško,

    v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Vy jste bohužel hned napsal na naši firmu negativní recenzi, aniž byste nám dal šanci dát objednávku do pořádku.
    Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie produktu, situaci obratem vyřešíme ke spokojenosti obou stran.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    do dneška nic nepřišlo

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Harvilíková,

    Vaše objednávka byla uhrazena po splatnosti, o této skutečnosti jsme Vás informovali, peníze Vám rovněž byly ihned vráceny na účet. Rovněž jsem Vám zasílala informační e-mail, že nemáte uhrazenou objednávku, na který jste bohužel nereagovala.Pokud zákazník neuhradí objednávku včas, nezbývá nám nic jiného, než ji předat k vystornování a vrátit za ni peníze.

    V případě zájmu si můžete samozřejmě vytvořit novou objednávku, avšak prosíme se včasnou úhradou.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jelikoz jsem si dovolil po nekolika dnech od zaplaceni zeptat, kdy zbozi cekat, byla objednavka obchodem zrusena. Jak uz nekdo jiny napsal, arogantni a velmi mstive jednani. Za me od techto podvodniku jiz nikdy vice. Nastesti jsou jine obchody, kde si dokazi zakaznina vazit nepomerne vice.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Šindeláři,

    Vaše objednávka byla uhrazena po splatnosti, o této skutečnosti jsem Vás okamžitě obratem informovala, peníze Vám rovněž byly ihned vráceny na účet. Pokud zákazník nedodržuje pokyny pro platbu převodem a neuhradí objednávku včas, nezbývá nám nic jiného, než ji předat k vystornování a vrátit peníze.
    Pokud byste si platbu ohlídal, mohli jsme předejít těmto neshodám.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalitní zboží
    • často vyprodáno

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, pane Janoto,

    produkty naskladňujeme průběžně dle aktuálních skladových zásob. Jelikož máme několik různých dodavatelů, není v našich silách mít naskladněno vždy vše na 100%. Doporučuji si tedy k daným produktům, o které máte zájem, nastavit funkci hlídání.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem balení kávy bez vakua.

    Nelíbí se mi to, toto se zákazníkům neposílá

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Augustinová,

    o skutečnosti, že balení kávy vykazovalo jakékoliv známky poškození nebo pochybení, se od Vás dozvídáme až nyní formou negativní recenze. Naši zaměstnanci před odesláním veškeré zboží důkladně kontrolují a pokud výrobek vykazuje byť jen sebemenší známky poškození, je takový výrobek okamžitě nahrazen novým. Čas od času se může stát, že během balení tuto skutečnost přehlédneme. Na takové situace jsme řádně připraveni a zákazníkovi vyjdeme vždy maximálně vstříc a sjednáme rychlou nápravu. Vy jste nás však vůbec nekontaktovala a nedala jste nám tak šanci.Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie produktu.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba

    zboží po týdnu neodesláno, pouze zadány údaje o zásilce dopravci, po dotazu emailem odbyto výmluvou na zahlcení depa... pokud zboží brzy dorazí hodnocení změním, zatím to ale nevypadá

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Šefránku,

    balík byl z naší strany řádně podán přepravci.
    EDIT: Zásilka vyzvednuta 8.12.2023

    Omlouváme se a prosíme v tomto předvánočním čase o trochu trpělivosti a pochopení. V přepravě je 3x víc balíků, než za běžného provozu, depa dělají 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
    Zkrátka, my i přepravci děláme vše pro to, aby se všechny balíky dostaly co nejdříve ke svým adresátům. Pošťáci jsou také jenom lidi a musí taky někdy spát.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    28.11. jsem si objednala zboží za cca 2500 Kč, předpokládané datum doručení 30.11. Dnes je 5.12. a zboží nikde !

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Šulcová,

    balík byl z naší strany řádně podán přepravci.
    EDIT: Zásilka vyzvednuta 6.12.2023

    Omlouváme se a prosíme v tomto předvánočním čase o trochu trpělivosti a pochopení. V přepravě je 3x víc balíků, než za běžného provozu, depa dělají 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
    Zkrátka, my i přepravci děláme vše pro to, aby se všechny balíky dostaly co nejdříve ke svým adresátům. Pošťáci jsou také jenom lidi a musí taky někdy spát.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    jo ochota to je vše

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Vonostranská,

    děkujeme za "smysluplný" komentář. Bohužel nám z něj není vůbec nic jasné. Vidím, že zásilka Vám byla do 3 dnů v pořádku doručena a o žádné nesrovnalosti jste nás písemně ani telefonicky nekontaktovala, nezbývá mi tedy než oprášit věšteckou kouli a pokusit se vyvěštit, z jakého důvodu jste nám napsala tuto negativní recenzi.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Čokoládová kinder vajíčka byly rozmačkány krabičkami s mořskými plody a čokoláda "navoněná" obalem - krabičkou od WC tablet. Byla jsem opravdu velmi zklamaná, jak balíte potraviny a do jakých krabic a krabiček!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám bylo zboží dodáno poškozeno, tak se za to velmi omlouváme, ale mohla jste nás kontaktovat předem emailem a obratem bychom sjednali nápravu. Zboží se vždy snažíme balit bezpečně a používáme dostatečné množství obalového materiálu, abychom, co nejvíce eliminovali riziko poškození. Máte-li pocit, že zboží nebylo zabaleno dostatečně, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie poškozených produktů.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na piču

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Firáku,

    doporučuji Vám si zopakovat pravidla slušného chování a vystupování. Tímto Vám děkujeme za velice přínosný komentář.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Důrazně nedoporučuji nákup v tomto obchodě. Nemám ani zboží ani peníze.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Veselý,

    Vaše zásilka je aktuálně v řešení v přepravcem. Čekáme na vyjádření a prověření tohoto balíčku. O své peníze nepřijdete a věřte, že se nám vůbec nelíbí, jakým stylem je tato recenze z Vaší strany napsána. Vyprošujeme si, abyste nás zde takto očerňoval a nepřímo poukazoval na to, že bychom se Vás snad měli snažit okrást!

    EDIT: Zásilku máte připravenou k vyzvednutí.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při zvolení dobírky, za kterou si extra připlatím, chtějí platbu před vyzvednutím online platbou, ke které vyzvou prostřednictvím sms!

    Při zvolení dobírky, za kterou si extra připlatím, chtějí platbu před vyzvednutím online platbou, ke které vyzvou prostřednictvím sms!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Svárovská,

    Vašemu komentáři skutečně nerozumím a absolutně nechápu, jakou má spojitost s naším e-shopem. Navolila jste si platbu dobírkou a vyzvednutí v Alza Boxu, je tudíž logické, že po Vás přepravce chtěl online platbu, aby Vám mohl být box zpřístupněn a balíček vydán. Nebo si myslíte, že v Alza Boxu nebo před ním sedí člověk, kterému podáte peníze do ruky a on otevře box? Než si příště zvolíte způsob doručení a platby, doporučuji Vám si předem nastudovat, jak funguje vyzvednávání v Alza Boxu!Zásilku jste si nevyzvedla a způsobila nám tím škodu na poštovném a balném 79 Kč!

    Tímto Vám děkujeme za negativní recenzi, která s námi nemá nic společného.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pulka avivaze byla vytekla

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Kotunová,

    o skutečnosti, že byl prací gel během přepravy poškozen, se od Vás dozvídáme až nyní formou negativní recenze. Naši zaměstnanci před odesláním veškeré zboží důkladně kontrolují a pokud výrobek vykazuje byť jen sebemenší známky poškození, je takový výrobek okamžitě nahrazen novým. Čas od času se může stát, že během přepravy dojde k poškození určitého výrobku. Na takové situace jsme řádně připraveni a zákazníkovi vyjdeme vždy maximálně vstříc a sjednáme rychlou nápravu. Vy jste nás však vůbec nekontaktovala a nedala jste nám tak šanci.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz