Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 3 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno 30.8., rovnou zaplaceno. Dle stavu objednávky se stále vyřizuje. Dne 7.9. poslán mailový dotaz, proč nebyla objednávka ještě dodána a do dnešního dne žádná odpověď a zboží také nikde.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za způsobené komplikace. Bohužel nedošlo ke správnému spárování platby, z tohoto důvodu byla objednávka odeslána se zpožděním.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 1 měsícem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží ani po 14 dnech nedorazilo

    Pokud budete objednávat zboží tak pouze na dobírku

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    Vaši objednávku jsme odeslali následující den po objednání. To, že přepravce nedokázal zásilku doručit už bohužel nemůžeme ovlivnit. Bohužel jste nás mezitím ani nekontaktoval, abychom to mohli zaurgovat, popř. odeslat zboží znovu.
    S pozdravem Petrašovský.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 3 týdny

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Zaplacené zboží nedorazilo

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní,
    ani na jednom z našich účtu platbu neevidujeme. Před tím než nás neprávem pošpiníte si nejdříve laskavě zkontrolujte, zda byla platba skutečně odeslána.
    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 1 měsícem

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo potrhané konkrétně papírově kapesníky , všude byla vymírá hořčice, která nebyla vůbec zabalený. Tak to jsem si objednávku nepředstavoval. Část zboží jsem musela vyhodit. Když jsem volala na e-shop, tak telefony zásadně nezvedají. Tato objednávka pro mě byla velkým zklamanim.
  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 1 měsícem

    Nedoporučuje obchod

    • Faktura nezodpoveda doručili iny tovar,
    • nepodali vysvetlenie a zatial nevrátili peniaze
    • zakazmicky servis neodpoveda ak telefon zvoní nereagujú

    Faktura nezodpoveda doručili iny tovar, chyba tovar

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za toto nedopatření. Částka za chybějící zboží Vám již byla vrácena na účet. Příště si dáme větší pozor.
    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 1 měsícem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    nabízí zboží, které nemá skladem

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane,
    veškeré námi nabízené zboží máme skutečně fyzicky skladem. Čas od času se však může stát, že nám určitá položka nebyla ze strany dodavatele dodána nebo jsme měli chybu ve skladové evidenci. To se při celkové šíři našeho sortimentu (téměř 4.000 položek) může stát.
    O této skutečnosti jste byl neprodleně informován a byly Vám nabídnuto řešení. Mrzí nás proto, že i přesto máte nutkání nám napsat negativní recenzi.
    S pozdravem Petrašovský,NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 1 měsícem

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Rychlé dodání
    • 3 čokolády přišly po datum spotřeby.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za toto nedopatření. Bohužel jste nám vůbec nedala šanci naší chybu napravit, protože o této skutečnosti se dozvídáme až zde.
    Za prošlé čokolády vám budou vráceny peníze nebo dopošleme nové.
    S pozdravem Petrašovský,NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    Obchod nekomunikuje. Telefon nikdo nebere, na mail neodpověděli, zboží mi 2x přišlo dost poškozené, jednou z toho byla konzerva tak poškozená, že vytekla. Podle rozložení zboží v balíku bylo jasné, že takto poškozené zboží již do zásilky vložili. Chtěla jsem to rozumně s nimi pořešit, ale nebyl zájem.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že Vám zboží přišlo poškozené. Pokud by jste volala v pracovní dobu, určitě by jste se nám dovolala. Zároveň se musím striktně ohradit vůči Vašemu tvrzení, že zboží jsme již do balíku poškozené vložili. To je naprostý nesmysl. Před každým odesláním je veškeré zboží důkladně zkontrolováno a pokud nese jen sebemenší známky poškození, je okamžitě vyřazeno z prodeje. K pomačkání pár plechovek tedy došlo během přepravy.
    Omlouváme se, ale z Vašeho emailu nebylo poznat, že zboží chcete reklamovat. Doslovně jste v něm uvedla - "chci požádat, abyste si pro příště dali trochu víc práce s balením". Navíc jste nezaslala ani fotografie poničených výrobků, abychom mohli reklamaci zahájit.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Zboží je proti cenám v Německu dost předraženo, bodlákový olej stojí v Německu 1,99,-EURO, Bydlím 15.km Od Bavorska. Olej jsem objednal jen proto, že teď chvilku v příhraničním obchodu nebyl. Ale chápu, je to věc nabídky a poptávky. Pro zákazníky ve vnitrozemí to může být zajímavé.

    Pro zákazníky ve vnitrozemí to může být zajímavé.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Hodně nemile překvapilo, v jakém stavu věci přišly. Krabičky káv a bonboniér pomačkané, sušenky polámané a nadrcené. Bonboniérky v tomto stavu žel nelze dát dál jako dárek a věci nedělají radost. Pouze plechovky dorazily bez poškození.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    Jsem zklamaná. Zboží bylo zaplaceno a posláno na úplně jinou adresu.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní,
    zboží bylo odesláno přesně na to výdejní místo, které jste si sama zvolila v objednávce. Veškerá data jsou přepravci předávána automaticky a nezasahujeme do nich.
    S pozdravem NěmeckýEshop.cz, Petrašovský.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 3 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Na zaplacenou objednávku marně čekám několik týdnů.
    • Obchod nekomunikuje mailem a nelze se ani dovolat na kontaktní telefon.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla z důvodu pozdní úhrady automaticky stornována. V potvrzovacím emailu, který jste obdržela po odeslání objednávky, jasně informujeme, že je nutné zboží uhradit nejpozději do 3 dnů. Vzhledem k tomu, že částka nebyla připsána ani po 7 dnech, byla objednávka stornována. Peníze Vám byly vráceny na účet.
    S pozdravem NěmeckýEshop.cz, Petrašovský.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    objednávka byla přijata, na email přišlo potvrzení a tím vše skončilo. Takže do dnešního dne jsem nic neobdržela. Proto zatím obchod nedoporučuji.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    • Není skladem výrobek, který nabízejí.
  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 2 měsíci

    100 %

    Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem kávu,Beste bohne,kterou z minulosti znám a nyní není na naem trhu k dostání,takže jsem ráda,že NěmeckýEshop tuto kávu má v sortimentu.
    Ale káva je téměř prošlá,není čerstvá,nevoní.Takže takový výprodej,bych řekla.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 3 měsíci

    50 %

    Nedoporučuje obchod

    Doporučuji pouze na nákup drogerie, ale ne potravin. V poslední zásilce byly i potraviny s prošlou dobou.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní,
    trvanlivost produktů vždy před odesláním kontrolujeme. Čas od času se může stát, že nám určitý produkt "unikne". V takovém případě vždy neprodleně zákazníkovi vyhovíme a zboží buď zašleme znovu nebo je proplatíme.
    Vy jste nás však vůbec nekontaktovala, reklamaci nepodala a této skutečnosti se dozvídáme až zde.
    Nedala jste nám vůbec šanci naši chybku napravit.
    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 4 měsíci

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    Spokojenost byla do té doby než jste zdražili prací gel z 269.90,- na 490,-. Zdražení přes 45%. Objednávala sem pomale rok za 269.90,- teď už si ho neobjednám to si radši za tu cenu koupím kvalitnější prací prostředek. VELMI NESPOKOJENÁ

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Kalinová,
    ano, u Vámi zakoupeného pracího gelu Omo došlo ze strany dodavatele k výraznému zdražení, na což jsme samozřejmě museli reagovat. I nadále tento prací gel nabízíme nejlevněji v ČR.
    Nezlobte se na mne, ale pokud se Vám cena za prací gel nelíbila, proč jste si jej tedy objednala? Nikdo Vás nenutil. S cenou jste byla předem naprosto jasně srozuměna, akceptovala jste ji a objednávku odeslala. Přijde mi naprosto nefér, až urážlivé nás nyní takto pošpinit negativní recenzí.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 4 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Neseriozní jednání

    Jako kupujicímu eshop nevydává fakturu-daňový doklad, ani po upozornění.V nabídce je třetina zboží označena "vyprodáno" takže je omezený výběr.

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 4 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží zaplaceno a zatím nedoručeno,snad brzo dorazí

  • zakoupeno v NěmeckýEshop.cz před 4 měsíci

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Perfektní doprava
    • Zboží s prošlým datem spotřeby, u potravin dost zásadní nedostatek. I když cena tomu odpovídá.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den Hanko,

    o prošlém datu spotřeby jsme na našem webu u Vámi zakoupeného produktu naprosto jasně informovali a to v názvu produktu, v popisku. Výrobek byl navíc umístěn ve speciální kategorii. Tomu samozřejmě odpovídala i cena. Mrzí nás, že jste si této skutečnosti nevšimla.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz