Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dobré zboží

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Millerová,

    vidím, že jste s námi spokojena, pouze jste se uťukla v políčku, že nás nedoporučujete.

    I tak děkujeme za Vaši objednávku a za Vaši přízeň.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zboží
    • nevrácení peněz
    • neinformovanost
    • neserioznost

    Obchod me nedodal zboží, na kusu papíru bylo napsáno vratka peněz (zboží nebylo skladem). Po 3 týdnech jsem se zajímala, kde peníze za nedodaně a zaplacené předem jsou, nereflektovali na chat, na mail po několik dnech. Nepřišel ani mail s omluvou..kdybych se nestarala o peníze zpět,tak me je ani nevrátí, za me neseriozní a nespolehlivý obchod, špatná zkušenost..

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Králová,

    dovolte mi, abych zde zareagovala na jednu velkou lež, co zde píšete. O této skutečnosti a chybějícím produktu značky Pink Stuff jsem Vás okamžitě informovala e-mailem, ptala jsem Vás, zda si přejete kompenzaci ve formě vrácení peněz nebo slevového kódu na příští nákup? Na to jste již nereflektovala.Přišlo mi, že e-maily ode mě vůbec nečtete a jen jste zkoušela naši trpělivost. Veškerá e-mailová komunikace a snaha z mé strany je u nás zaznamenána. Rovněž jsem se pak rozhodla Vás kontaktovat telefonicky, ale mobil jste nebrala. Když jsem Vám již psala POTŘETÍ, neměla jsem již sílu čekat na Váš verdikt, tudíž peníze Vám byly vráceny obratem. Do dalších nákupů Vás již samozřejmě nebudeme nutit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Nejde o zásilku,ale doručení. Zásilka přišla poškozená. Jedno pivo rozbité, vylité v balíku a prosakující ven rozmocenym bokem zásilky. Problém není v tomto případě u shopu,ale u doručovací služby. I přes označení zboží neklopit, nehazet.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Flecku,

    velice nás mrzí, že zásilka Vám byla doručena s poškozeným produktem. O této skutečnosti jste nás ani žádným způsobem neinformoval. Škoda, situaci bychom s Vámi obratem vyřešili v rámci reklamace. Napsat negativní recenzi na náš e-shop kvůli pochybení přepravce mi přijde velice nefér a neobjektivní.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu hodnotit, zboží mi pořád ještě nebylo doručeno.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Jančušková,

    dle trasovacího čísla vidím, že Vám zásilka dnes bude doručována.

    Berte prosím také v potaz to, že byl státní svátek a jasně jsme předem avizovali v nákupním košíku i na našich stránkách, že díky tomuto může dojít k časovému prodlení v odeslání zásilek. Myslím si, že doba doručení do 3 pracovních dnů od zaplacení Vaší objednávky je zcela adekvátní a běžná a rovnou nás takto negativně hodnotit nepovažuji za zrovna férové a objektivní.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Arogantní, mstivá a nekompetentní pracovnice zákaznické linky.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Remeši,

    k Vašemu hulvátskému, sprostému a pro mě nepochopitelnému výstupu, který jste předvedl vůči našemu e-shopu po telefonu, já se vyjadřovat veřejně nebudu.

    V našem e-shopu máte za Vaše chování již dveře zavřené a touto negativní recenzí nás neurazíte. Stačil Váš hlasový projev v telefonu, ze kterého mi bylo skutečně zle a panu majiteli rovněž, protože jej též slyšel.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo vše kromě Alnatura Hovězí vývar 6ks 66g 2ks a když jsem se snažil telefonicky se informovat tak ani po 10 telefonátech nikdo nezvedl......obednavka č. 2138123

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Kinský,

    vždy se snažím být maximálně nápomocna jak po telefonu, tak po e-mailu. Vzhledem k tomuto časovému období a shonu nedokáži být nonstop u telefonu. Pokud jste volal po 14. hodině, tak je mi líto, ale to již nepracujeme. V případě nedovolání se, je přece ještě možnost poslat e-mail. Proč jste takto neučinil a rovnou napsal toto negativní hodnocení, je mi záhadou. V takovýchto případech, pokud v objednávce jakýkoliv výrobek chybí, vše okamžitě vyřešíme zasláním finančních prostředků zpět na účet, případně vygenerováním slevového kódu na příští nákup. K nápravě jste nám tedy nedal vůbec šanci.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výrobek nebyl dodán, přesto byl účtován.takova chyba se myslím nesmí stát.žádná omluva, žádný bonus za problém s dodávkou.1.penize Vám vrátíme na účet,2.o částku nedodaneho zboží,sleva na příští nákup.sleva?to není sleva.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Brdičková,

    ihned, jak jste nás e-mailem o této skutečnosti informovala, jsem zareagovala, omluvila se Vám a nabídla Vám řešení ve formě vrácení finančních prostředků zpět na Váš účet nebo vygenerování slevového kódu ve výši nedodaného zboží. Naši zaměstnanci jsou také jen lidé a výrobek Vám do objednávky zapomněli dodat. Vy jste mi slušně odpověděla, že vrátit peníze. Tímto jsem brala celou věc za uzavřenou. A Vy teď veřejně stejně napíšete takovouto recenzi? Nehledě na to, že jste nám vyhrožovala, že na nás "někoho" pošlete, aby náš e-shop prověřil?

    Do dalších nákupů Vás již nebudeme nutit a každý rozumný člověk si jistě o Vašem jednání udělá úsudek sám.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si karton kávy, vím že karton kávy je 12 balení, tady byl kartón 10 balení... To bylo první překvapení, ale neřešil jsem. Rozhodující byla cena... Ta je cca o 40,- CZK nižší, než kdekoliv jinde. Ale další šok byl, když jsem zjistil že jsem si objednal 10 kg kávy a tuto kávu musím skonzumovat za 4 - 5 měsíců, protože 12/2023 káva expiruje... Pro porovnání - moje poslední objednávka této kávy u konkurence ve 12/2022 má expirační datum 04/2024. Víc nemám co dodat... Pochopil jsem, proč byla káva levnější, ale tady už nic neobjednám!

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Tvrzníku,

    karton kávy u Vámi zakoupené položky Dallmayr 1 kg je již od výrobce přesně 8 ks. Kartonové množství jsme předem jasně deklarovali na našem webu i na samotném obrázku. Tolik tedy k Vašemu "překvapení".
    Expirační doba 5 měsíců je naprosto v souladu se zákonem a zejména u kávy, kde se běžná expirační doba od počátku výroby pohybuje zhruba 1 rok, je pětiměsíční expirační doba zcela v pořádku. Bohužel není v našich silách brát neustále pouze novou kávu z výroby, toto si opravdu nemůžeme dovolit a je to nereálné. Pokud byl Váš požadavek na dobu expirace delší než 5 měsíců, mohl jste nás předem kontaktovat a velice rádi bychom Vám sdělili přesné datum expirace.
    Pokud by jste se na nás v této záležitosti obrátil přímo pomocí e-mailu nebo telefonicky (oproti negativní recenzi) určitě bychom Vám vyšli vstříc ve vrácení zboží nebo ve výměně. Bohužel jste nám nedal šanci.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Prací gel v děravém obalu

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Smrčková,

    o skutečnosti, že byl prací gel v děravém obalu nebo byl jinak během přepravy poškozen, se od Vás dozvídáme až nyní formou negativní recenze. Naši zaměstnanci před odesláním veškeré zboží důkladně kontrolkují a pokud výrobek vykazuje byť jen sebemenší známky poškození, je takový výrobek okamžitě nahrazen novým. Čas od času se může stát, že během přepravy dojde k poškození určitého výrobku. Na takové situace jsme řádně připraveni a zákazníkovi vyjdeme vždy maximálně vstříc a sjednáme rychlou nápravu. Vy jste nás však vůbec nekontaktovala a nedala jste nám tak šanci. To je škoda.

    S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena je velmi příjemná

    Nákup jsem.uskutecnila ale neviděla a asi neuvidím, protože je stále více jak týden v držení české pošty a obchod neodpovídá

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Salaj,

    velice nás mrzí, že zásilka prozatím nebyla doručena. E-mail s tímto podnětem jsem od Vás obdržela v pátek po 17. hodině, kdy již nepracujeme a o víkendech také ne (jak se můžete rovněž dozvědět na našich webových stránkách), tudíž jsem skutečně nemohla zareagovat. Mrzí mě, že jste nebyla schopna a ochotna vyčkat do dnešního dne, tj. pondělí 26.6.2023, kdy se Vám vyjádřím a vyřeším s Vámi situaci co nejrychleji. Od nás balíček odešel tak jak má a nedoporučovat nás na základě pochybení přepravce mi přijde velice nefér a neobjektivní.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jedno kafe se otevřelo a vysipalo

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Rennerová,

    velice nás mrzí, že došlo k poškození výrobku. E-mail s tímto podnětem jsem od Vás obdržela v pátek před 16.hodinou, kdy již nepracujeme a o víkendech také ne. Mrzí mě, že jste nebyla schopná a ochotná vyčkat do dnenšího dne, tj. pondělí 26.6.2023, kdy se Vám vyjádřím a vyřeším s Vámi situaci vrácením finančních prostředků nebo vygenerováním slevového kódu, jak je naším standardem. Vždy se snažíme vyjít zákazníkům maximálně vstříc a co nejrychleji.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží přišlo
    • Momentálně jediný obchod s tímto zbožím (colasirup)
    • Nevyžádaný spam i přez vyložený zákaz (checked NECHCI DOSTÁVAT REKLAMNÍ INFORMACE)

    Bohužel nepatří to k vyjímce. Pokaždé se snažím zaškrtnou jen obchodní podmínky bez kterých nelze dokončit nákup a naopak nezaškrtávat tyto spamy. Někdy jsou už dokonce předzaškrtlé a musím je od škrtnout. Ale ani to nepomůže. chdí vám pak spam jeden za druhým.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Žižko,

    v první řadě děkujeme za Vaši objednávku. Co se týče nevyžádaných reklamních sdělení, tak je možné nás buď kontaktovat e-mailem, abychom Vás vyřadili z databáze nebo je možné odhlášení odběrů přímo z reklamního e-mailu. Hodnotit a nedoporučovat náš obchod kvůli této jednoduše vyřešitelné věci mi přijde celkem nefér a neobjektivní.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neurvalé jednání jednatelky,odmítnutí sdělení základních informací o prodávaném zboží,nedostatky vhodné pro řešení ČOI.
    • Nesdělené omezení počtu objednaného zboží předem
    • Dlouhodobá nemožnost telefonního spojení,nesdělení doby expirace
    • Argumentace nepravdy o zakoupení uvedeného zboží dne 23.5.2023

    Rigidní omezení doby úhrady s téměř okamžitou urgencí ato opakovaně o zaplacení objednávky pod tlakem zrušení objednávky.Zákazník se teprve
    po objednání dozví,že objednané zboží v potřebném počtu neobdrží.Podivnost této firmy spočívá i v tom,že 240 minut po svévolném zrušení objednávky zákazník obdržel zprávu,že zboží je přichystáno k odeslání.Rychlost vymáhání zaplacení objednávky není vůbec adekvátní potvrzení platby.Po svévolném zrušení objednávky zákazník skutečnně neví co se v této firmě děje.Zboží jsem neobdržel dokonce ani potvrzení o vrácení zaplacené sumy.Nadále mi chodí nabídky a reklamy na nákupy u této firmy s dotěrným oslovením křestním jménem,aniž bych měl s firmou či jejími pracovníky jakýkoliv bližší vztah.Přesto,že se již jedná o delší dobu,nemám přes zprávu firmy o odeslání zboží,ani zprávu o vrácení peněz.Jsem přesvědčen,že v České republice platí i pro tuto firmu řádné rigorozní podmínky .Nemohu proto nakup u této firmy,dle získaných poznatků doporučit.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Kurko,

    dovolte, abych rovněž zareagovala na tuto jednu velikou lež, kterou zde píšete. Vaše chování vůbec neodpovídalo slušnému jednání. Vaše arogance, křičení do telefonu a nenechání si vysvětlení všech věcí okolo Vaší objednávky, mě vedlo k tomu objednávku vystornovat a obratem vrátit peníze, o čemž jsem Vás informovala. Nezlobte se na mě, ale zde píšete fundovaně, ale v telefonu jste se choval neurvale a neslušně. Nechtějte, abych zde veřejně informovala ostatní zákazníky, jakými slovy jste nás počastoval.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nebyla ověřena platba takže jsem uhrazené zboží nedostala. Nemám co dodat,už nikdy sem nepůjdu.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Rovnerová,

    zásilku máte uloženu na Balíkovně v Alza Boxu. Z naší strany je vše v pořádku, pokud jsou tedy nějaké nesrovnalosti s vydáním zásilky, kterou jste Balíkovně uhradila, obraťte se prosím na přepravce a nás zde prosím neočerňujte.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měla jsem velkou objednavku,ale nakonec mi obchod zdělil,že vše,co jsem v jejich aplikaci dala do košíku a taky zaplatila,je nedostupné a tedy ruší objednávku.
    To se mi ještě nikdy nikde nestalo.Pro mě velké zklamání,nejsou pro mě důvěryhodní.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Vicherková,

    jednalo se o objednávku v hodnotě 439 Kč, kterou z 90% tvořily čokolády Ritter Sport, na které jsme připravili jednorázovou akci. Jelikož jste zvolila platbu převodem a úhrada byla provedena až 3 dny po této akci, stalo se, že zboží již bylo vyprodáno, jelikož byl o akci velký zájem.
    Napsala jsem Vám slušně e-mail, kde jsem se Vám omluvila, že již produkty nejsou na skladě a obratem Vám byly vráceny peníze. Toto já považuji za naprosto profesionální a férové jednání. Prosím, napište mi na náš e-mail [email protected], jak jsem se měla jinak zachovat a z jakého důvodu je toto chování nedůvěryhodné?

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    poprvé mi zboží nedorazilo, telefon nikdo nezvedá. Ani odpověď písemná.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Bokotejová,

    1) Žádný Vámi odeslaný e-mail s dotazem na Vaši zásilku zde neevidujeme. Ani žádný Váš dotaz na chatu.
    2)Při expedici Vaší objednávky Vám bylo zasláno sledovací číslo zásilky, kdy máte balíček již od 13.4.2023 připravený k vyzvednutí.

    https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=Z2983784478

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jak mohu hodnotit,když jsem nic dosud nedostala.To nemáte přehled?

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Hnátová,

    tento dotazník je automaticky zasílán klientům, bez ohledu na to, zda výrobek již obdrželi, či nikoliv. Od nás zásilka odešla 2 dny od Vaší objednávky. Do e-mailu jste rovněž obdržela sledovací číslo zásilky. V případě, kdy Vám zásilka nebyla ze strany přepravce včas doručena, doporučujeme obrátit se s číslem zásilky přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal som veľkonočný tovar. Je po Veľkej noci . Doteraz nemám tovar, ani spätnú väzbu, čo je s ním. Ďakujem

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Grajzere,

    do e-mailu jsme Vám zasílali sledovací číslo zásilky.
    Na našich stránkách jasně avizujeme, že doba doručení na Slovensko jsou 3-4 dny. Ve Vašem případě, kdy jste si objednal pouze 3 dny před Velikonocemi, tak nebylo bohužel možné garantovat včasné doručení do Velikonoc.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velikonocni zajicci prisli rozbite

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Kovaříková,

    ať se dívám, jak se dívám, nikde od Vás nemáme žádnou zprávu o tom, že jste obdržela poničené zajíčky. Nedala jste nám o této skutečnosti vůbec vědět! Jinak bychom s Vámi situaci rovnou vyřešili kompenzací v podobě vrácení peněz, případně slevového kupónu.

    Ale chápu, vždy je snažší rovnou napsat negativní recenzi, než se lidsky domluvit.

    Takže Vám moc děkujeme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz