Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Poprvé zklamání.Objednala jsem bonboniéru Merci Black White, zboží mi přišlo 20.1.2024 a respirace zboží byla pouze do 1.4.2024.
Chtěla jsem ji dát jako dárek v dubnu,ale bohužel
Při dotazu,že to u zboží nebylo napsané mi e-shop odpověděl,že to je v pořádku.Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Čepková,
datum spotřeby je naprosto v souladu s podmínkami pro zaslání zákazníkovi. V případě, že o danou bonboniéru nemáte zájem, zašlete nám ji prosím na naši adresu Německý e-shop, Masarykova 415, Domažlice, 344 01.
Do krabičky nezapomeňte přidat Vaše údaje, včetně čísla objednávky. Jakmile ji fyzicky obdržíme, obratem Vám budou vráceny zpět finanční prostředky za tuto bonboniéru.
O této skutečnosti jsem Vás ihned informovala e-mailem, v tuto chvíli jste tedy bonboniéru mohla mít již vrácenou, včetně finančních prostředků a mohli jsme se této zbytečné recenzi vyvarovat.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- zboží předraženo, špatné expirace
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Provázková,
cenovou politiku jste si nastudovala ještě před odesláním objednávky a velice dobře jste tedy věděla, kolik dané výrobky stojí peněz. Nechápu tedy, proč teď píšete tuto negativní recenzi, že máme předražené výrobky?!
Nevím rovněž, co si mám představit pod pojmem špatné expirace? O této skutečnosti jste nás ani e-mailem neinformovala, tudíž nevíme, co přesně Vám nevyhovovalo.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
zboží nedorazilo že zásilkový jsem dostala zpráva že zboží je poškozeno.
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Nedvídková,
velice nás mrzí, že zásilka Vám nebyla doručena. O této skutečnosti jste nás ani bohužel žádný způsobem neinformovala. Škoda, situaci bychom s Vámi obratem vyřešili eventuálním opakovaným zasláním celé objednávky. Napsat negativní recenzi na náš e-shop kvůli pochybení přepravce mi přijde velice nefér a neobjektivní. Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům maximálně vstříc a jsme připraveni vždy vše obratem vyřešit.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Byl mně doručen jiný (i když podobný) produkt, než jsem objednal.
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážený pane Iško,
v tomto případě nebylo nic snažšího, než se na nás obratit prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonicky. Mohli jsme předejít případným neshodám a situaci vyřešit okamžitě k Vaší spokojenosti. Vy jste bohužel hned napsal na naši firmu negativní recenzi, aniž byste nám dal šanci dát objednávku do pořádku.
Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie produktu, situaci obratem vyřešíme ke spokojenosti obou stran.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
do dneška nic nepřišlo
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Dobrý den, paní Harvilíková,
Vaše objednávka byla uhrazena po splatnosti, o této skutečnosti jsme Vás informovali, peníze Vám rovněž byly ihned vráceny na účet. Rovněž jsem Vám zasílala informační e-mail, že nemáte uhrazenou objednávku, na který jste bohužel nereagovala.Pokud zákazník neuhradí objednávku včas, nezbývá nám nic jiného, než ji předat k vystornování a vrátit za ni peníze.
V případě zájmu si můžete samozřejmě vytvořit novou objednávku, avšak prosíme se včasnou úhradou.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Jelikoz jsem si dovolil po nekolika dnech od zaplaceni zeptat, kdy zbozi cekat, byla objednavka obchodem zrusena. Jak uz nekdo jiny napsal, arogantni a velmi mstive jednani. Za me od techto podvodniku jiz nikdy vice. Nastesti jsou jine obchody, kde si dokazi zakaznina vazit nepomerne vice.
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážený pane Šindeláři,
Vaše objednávka byla uhrazena po splatnosti, o této skutečnosti jsem Vás okamžitě obratem informovala, peníze Vám rovněž byly ihned vráceny na účet. Pokud zákazník nedodržuje pokyny pro platbu převodem a neuhradí objednávku včas, nezbývá nám nic jiného, než ji předat k vystornování a vrátit peníze.
Pokud byste si platbu ohlídal, mohli jsme předejít těmto neshodám.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Kvalitní zboží
- často vyprodáno
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Dobrý den, pane Janoto,
produkty naskladňujeme průběžně dle aktuálních skladových zásob. Jelikož máme několik různých dodavatelů, není v našich silách mít naskladněno vždy vše na 100%. Doporučuji si tedy k daným produktům, o které máte zájem, nastavit funkci hlídání.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Dostala jsem balení kávy bez vakua.
Nelíbí se mi to, toto se zákazníkům neposílá
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Augustinová,
o skutečnosti, že balení kávy vykazovalo jakékoliv známky poškození nebo pochybení, se od Vás dozvídáme až nyní formou negativní recenze. Naši zaměstnanci před odesláním veškeré zboží důkladně kontrolují a pokud výrobek vykazuje byť jen sebemenší známky poškození, je takový výrobek okamžitě nahrazen novým. Čas od času se může stát, že během balení tuto skutečnost přehlédneme. Na takové situace jsme řádně připraveni a zákazníkovi vyjdeme vždy maximálně vstříc a sjednáme rychlou nápravu. Vy jste nás však vůbec nekontaktovala a nedala jste nám tak šanci.Máte-li pocit, že zboží není v pořádku, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie produktu.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- dlouhá dodací doba
zboží po týdnu neodesláno, pouze zadány údaje o zásilce dopravci, po dotazu emailem odbyto výmluvou na zahlcení depa... pokud zboží brzy dorazí hodnocení změním, zatím to ale nevypadá
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážený pane Šefránku,
balík byl z naší strany řádně podán přepravci.
EDIT: Zásilka vyzvednuta 8.12.2023
Omlouváme se a prosíme v tomto předvánočním čase o trochu trpělivosti a pochopení. V přepravě je 3x víc balíků, než za běžného provozu, depa dělají 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zkrátka, my i přepravci děláme vše pro to, aby se všechny balíky dostaly co nejdříve ke svým adresátům. Pošťáci jsou také jenom lidi a musí taky někdy spát.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
28.11. jsem si objednala zboží za cca 2500 Kč, předpokládané datum doručení 30.11. Dnes je 5.12. a zboží nikde !
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Šulcová,
balík byl z naší strany řádně podán přepravci.
EDIT: Zásilka vyzvednuta 6.12.2023
Omlouváme se a prosíme v tomto předvánočním čase o trochu trpělivosti a pochopení. V přepravě je 3x víc balíků, než za běžného provozu, depa dělají 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zkrátka, my i přepravci děláme vše pro to, aby se všechny balíky dostaly co nejdříve ke svým adresátům. Pošťáci jsou také jenom lidi a musí taky někdy spát.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
jo ochota to je vše
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Vonostranská,
děkujeme za "smysluplný" komentář. Bohužel nám z něj není vůbec nic jasné. Vidím, že zásilka Vám byla do 3 dnů v pořádku doručena a o žádné nesrovnalosti jste nás písemně ani telefonicky nekontaktovala, nezbývá mi tedy než oprášit věšteckou kouli a pokusit se vyvěštit, z jakého důvodu jste nám napsala tuto negativní recenzi.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Čokoládová kinder vajíčka byly rozmačkány krabičkami s mořskými plody a čokoláda "navoněná" obalem - krabičkou od WC tablet. Byla jsem opravdu velmi zklamaná, jak balíte potraviny a do jakých krabic a krabiček!
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Dobrý den,
pokud Vám bylo zboží dodáno poškozeno, tak se za to velmi omlouváme, ale mohla jste nás kontaktovat předem emailem a obratem bychom sjednali nápravu. Zboží se vždy snažíme balit bezpečně a používáme dostatečné množství obalového materiálu, abychom, co nejvíce eliminovali riziko poškození. Máte-li pocit, že zboží nebylo zabaleno dostatečně, kontaktujte nás prosím na emailu [email protected] a v ideálním případě nám zašlete fotografie poškozených produktů.
S pozdravem Petrašovský, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Na piču
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážený pane Firáku,
doporučuji Vám si zopakovat pravidla slušného chování a vystupování. Tímto Vám děkujeme za velice přínosný komentář.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Důrazně nedoporučuji nákup v tomto obchodě. Nemám ani zboží ani peníze.
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážený pane Veselý,
Vaše zásilka je aktuálně v řešení v přepravcem. Čekáme na vyjádření a prověření tohoto balíčku. O své peníze nepřijdete a věřte, že se nám vůbec nelíbí, jakým stylem je tato recenze z Vaší strany napsána. Vyprošujeme si, abyste nás zde takto očerňoval a nepřímo poukazoval na to, že bychom se Vás snad měli snažit okrást!
EDIT: Zásilku máte připravenou k vyzvednutí.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- Při zvolení dobírky, za kterou si extra připlatím, chtějí platbu před vyzvednutím online platbou, ke které vyzvou prostřednictvím sms!
Při zvolení dobírky, za kterou si extra připlatím, chtějí platbu před vyzvednutím online platbou, ke které vyzvou prostřednictvím sms!
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Svárovská,
Vašemu komentáři skutečně nerozumím a absolutně nechápu, jakou má spojitost s naším e-shopem. Navolila jste si platbu dobírkou a vyzvednutí v Alza Boxu, je tudíž logické, že po Vás přepravce chtěl online platbu, aby Vám mohl být box zpřístupněn a balíček vydán. Nebo si myslíte, že v Alza Boxu nebo před ním sedí člověk, kterému podáte peníze do ruky a on otevře box? Než si příště zvolíte způsob doručení a platby, doporučuji Vám si předem nastudovat, jak funguje vyzvednávání v Alza Boxu!Zásilku jste si nevyzvedla a způsobila nám tím škodu na poštovném a balném 79 Kč!
Tímto Vám děkujeme za negativní recenzi, která s námi nemá nic společného.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
pulka avivaze byla vytekla
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Kotunová,
o skutečnosti, že byl prací gel během přepravy poškozen, se od Vás dozvídáme až nyní formou negativní recenze. Naši zaměstnanci před odesláním veškeré zboží důkladně kontrolují a pokud výrobek vykazuje byť jen sebemenší známky poškození, je takový výrobek okamžitě nahrazen novým. Čas od času se může stát, že během přepravy dojde k poškození určitého výrobku. Na takové situace jsme řádně připraveni a zákazníkovi vyjdeme vždy maximálně vstříc a sjednáme rychlou nápravu. Vy jste nás však vůbec nekontaktovala a nedala jste nám tak šanci.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Dobré zboží
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Dobrý den, paní Millerová,
vidím, že jste s námi spokojena, pouze jste se uťukla v políčku, že nás nedoporučujete.
I tak děkujeme za Vaši objednávku a za Vaši přízeň.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
- nedodání zboží
- nevrácení peněz
- neinformovanost
- neserioznost
Obchod me nedodal zboží, na kusu papíru bylo napsáno vratka peněz (zboží nebylo skladem). Po 3 týdnech jsem se zajímala, kde peníze za nedodaně a zaplacené předem jsou, nereflektovali na chat, na mail po několik dnech. Nepřišel ani mail s omluvou..kdybych se nestarala o peníze zpět,tak me je ani nevrátí, za me neseriozní a nespolehlivý obchod, špatná zkušenost..
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Králová,
dovolte mi, abych zde zareagovala na jednu velkou lež, co zde píšete. O této skutečnosti a chybějícím produktu značky Pink Stuff jsem Vás okamžitě informovala e-mailem, ptala jsem Vás, zda si přejete kompenzaci ve formě vrácení peněz nebo slevového kódu na příští nákup? Na to jste již nereflektovala.Přišlo mi, že e-maily ode mě vůbec nečtete a jen jste zkoušela naši trpělivost. Veškerá e-mailová komunikace a snaha z mé strany je u nás zaznamenána. Rovněž jsem se pak rozhodla Vás kontaktovat telefonicky, ale mobil jste nebrala. Když jsem Vám již psala POTŘETÍ, neměla jsem již sílu čekat na Váš verdikt, tudíž peníze Vám byly vráceny obratem. Do dalších nákupů Vás již samozřejmě nebudeme nutit.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nejde o zásilku,ale doručení. Zásilka přišla poškozená. Jedno pivo rozbité, vylité v balíku a prosakující ven rozmocenym bokem zásilky. Problém není v tomto případě u shopu,ale u doručovací služby. I přes označení zboží neklopit, nehazet.
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážený pane Flecku,
velice nás mrzí, že zásilka Vám byla doručena s poškozeným produktem. O této skutečnosti jste nás ani žádným způsobem neinformoval. Škoda, situaci bychom s Vámi obratem vyřešili v rámci reklamace. Napsat negativní recenzi na náš e-shop kvůli pochybení přepravce mi přijde velice nefér a neobjektivní.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz -
Nedoporučuje obchod
Nemůžu hodnotit, zboží mi pořád ještě nebylo doručeno.
Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz
Vážená paní Jančušková,
dle trasovacího čísla vidím, že Vám zásilka dnes bude doručována.
Berte prosím také v potaz to, že byl státní svátek a jasně jsme předem avizovali v nákupním košíku i na našich stránkách, že díky tomuto může dojít k časovému prodlení v odeslání zásilek. Myslím si, že doba doručení do 3 pracovních dnů od zaplacení Vaší objednávky je zcela adekvátní a běžná a rovnou nás takto negativně hodnotit nepovažuji za zrovna férové a objektivní.
S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz