Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Objednala jsem poprvé a naposledy. Zboží postrádá slíbenou kvalitu.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Jarmarová,

    mohla byste nám do našeho e-mailu [email protected] konkrétně specifikovat v čem zboží neodpovídá Vašim požadavkům? Přijde mi to rozumnější, než to ventilovat zde a rovnou takto negativně.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Ještě stále nemám objednávku

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    EDIT: 17.03.2023- ZÁSILKA SE NÁM DNES VRÁTILA ZPĚT JAKO NEVYZVEDNUTÁ! K Vašemu chování nemám slov, u nás jako zákazník již máte dveře zavřené.

    Vážená paní Gaššo,

    dle trasovacího čísla zásilky https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/NB1689362145C máte již od 7.3.2023 balík připravený k vyzvednutí! Čili za 3 dny od objednání! Tímto tedy nechápu, proč píšete takovéto věci a negativní recenzi, když jste neměla ani snahu nás kontaktovat, situaci bychom s Vámi obratem vyřešili, případně Vám poskytli sledovací číslo zásilky, které jste ale stejně v e-mailu při expedici obdržela.
    Nikterak jsme nepochybyli a Vaše jednání mi nepřijde fér.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Your STUPID GoPay verified my credit card payment, then cancelled it 2 days later!! Get a new payment service, then maybe you'll get new customers. I order on the internet ALL THE TIME and have NO PROBLEMS with any of my payments, exvept with GoPay. Pardon my language but they're just fucked up.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Macklere,

    k tomuto Vašemu komentáři, který je zakončený sprostými slovy se vyjadřovat nebudu. Naučte se platit včas, číst e-maily a nebude Vám muset být objednávka po 4 dnech (nikoliv 2 dnech, jak avizujete), Vaší ignorace vystornována. A úplně nejlepší bude, když si objednáte zboží na jiném e-shopu.

    //

    Dear Mr. Mackler,

    I will not comment on this comment of yours, which ends with obscene words. Learn to pay on time, read emails and your order won't have to be canceled after 4 days (not 2 days as you advise) while they ignore you. And it will be best if you order the goods from another e-shop.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nejsou České návody o složení

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Rajtová,

    do každé zásilky přidáváme překlady s českými štítky. Jsou dané bokem a součástí balíčku. Pokud jste české popisky neobdržela, samozřejmě se Vám za toto omlouvám a děvčata upozorním, ale nejsem si vědoma, že bychom do Vaší zásilky zapomněli popisky dát.
    Každopádně si myslím, že tato situace šla vyřešit z Vaší strany nejprve telefonicky, případně e-mailem a popisky bychom Vám zaslali dodatečně.Rovnou nás zde veřejně pohanit od Vás není fér.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Termín dodání stále neznámý.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    EDIT: Zásilku jste si v pořádku 31.1.2023 vyzvedl!

    Vážený pane Kališi,

    z naší strany jsme Váš balíček skutečně předali přepravci následující pracovní den po objednání. Jako odesílatelé již toto absolutně nejsme schopni ovlivnit.

    V informačním emailu o expedici balíku navíc jasně informujeme :

    „Upozorňujeme, že data jsou do systému přepravce zadány až po přijetí a naskenování zásilky na příslušném depu.“

    Chápeme Vaše rozhořčení, ale svou stížnost směřujte prosím na přepravce, nikoliv na nás.

    Děkujeme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Trochu delší doba dodání. Čekala jsem , že zboží přijde rychleji.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Petrovičová,

    balíček jste objednala 11.1. a o dva dny později byl balík okamžitě předán a expedován přepravci. Pokud poté došlo k prodlení ze strany České pošty, považuji za rozumné a spravedlivé tuto výtku psát přímo na přepravce. Dávat nám v tomto případě negativní hodnocení, které jsme nijak nezavinili je nekorektní a nefér.

    Do dalších objednávek Vás samozřejmě nebudeme nutit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Soustavně porušují podmínky dodání v objednávce. Doručuji na jiné místo, opakovaně a navíc zpochybňují zadání na místo doručení, i když je upozornění i v poznámce objednávky. Nejenom vybraní místa balikovny.
    • Pracovnice zákaznického centra je navíc neuctívá k zákazníkovi a reklamaci neřeší. Naopak zpochybňuje svéprávnost při zadávání objednávky.

    Zboží dobré, ale shop má nedostatky v organizaci
    Namísto dodání 50 metrů od bytu, dodá zboží na poštu vzdálenou 4 stanice busem.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Groušlová,

    již poněkolikáté Vám bylo sděleno, že do výdejního místa my jako e-shop nijak nezasahujeme. Nevím, jaké místo volíte a co zaklikáváte. Dále Vám rovněž bylo z mé strany sděleno, že pokud Česká pošta místo samovolně změní, je potřeba tuto situaci řešit pouze s přepravcem. Chápu, že když člověk udělá chybu a neuzná ji, je mnohem snažší očernit veřejně někoho jiného, což v tomto případě je moje osoba. Pokud bych byla taková, jak udáváte, na tomto místě bych již dávno neseděla.Kdybych danou reklamaci neřešila, ani bych Vám na e-maily nereagovala. Celou dobu jsem se Vám trpělivě snažila vysvětlit celý proces expedice, avšak Vy neposloucháte a máte svoji pravdu. V tomto případě mi promiňte, ale jednu věc vysvětlovat 20x je pro mě nepříjemné a ztráta času.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Dobrý den, paní Roučová,

    zřejmě jste se uklikla v hodnocení. Jelikož jste dala, že jste byla spokojená, to, že nedoporučujete obchod, má nějaký důvod nebo opravdu došlo k překliknutí? Rádi bychom to věděli.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V balíku se rozbila láhev vína a poškodila ostatní zboží.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Kalino,

    ať se dívám, jak se dívám, nikde od Vás nemáme žádnou zprávu o tom, že by se daný komponent rozbil a poškodil zboží. Nedal jste nám o této skutečnosti vůbec vědět! Jinak bychom s Vámi situaci rovnou vyřešili kompenzací v podobě vrácení peněz, případně slevového kupónu.

    Ale chápu, vždy je snažší rovnou napsat negativní recenzi, než se lidsky domluvit.

    Takže Vám moc děkujeme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala zaplatila a nic nedostala

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Čejková,

    s dostatečným předstihem jsme našim zákazníkům avizovali, že bude probíhat v našem obchodě inventura a poté celopodniková dovolená. Vy jste si objednávku vytvořila na poslední chvíli a již nebylo v našich silách ji zaslat. Peníze za vystornované bankovní převody jsme obratem vraceli. Tuto skutečnost jsme zákazníkům sdělovali rovněž e-mailovou cestou. Nezlobte se, ale jsme také jen lidé a máme též právo si o Vánocích odpočinout.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Zásilka nedoručena dodnes.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Křesálková,

    s dostatečným předstihem jsme našim zákazníkům avizovali, že bude probíhat v našem obchodě inventura a poté celopodniková dovolená. Vy jste si objednávku vytvořila na poslední chvíli a již nebylo v našich silách ji zaslat. Tuto skutečnost jsme zákazníkům sdělovali rovněž e-mailovou cestou. Nezlobte se, ale jsme také jen lidé a máme též právo si o Vánocích odpočinout.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Změněné místo doruceni
    • prostředek na mytí nádobí měl praskla víčko zalepené izolepou, samozřejmě rozlito.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Jančíku,

    ať se dívám, jak se dívám, nikde od Vás nemáme žádnou zprávu o tom, že by se daný komponent rozlil a že bylo změněné místo doručení. Nedal jste nám o této skutečnosti vůbec vědět! Jinak bychom s Vámi situaci rovnou vyřešili kompenzací v podobě vrácení peněz, případně slevového kupónu.

    Ale chápu, vždy je snažší rovnou napsat negativní recenzi, než se lidsky domluvit.

    Takže Vám moc děkujeme.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po krátkém používání se zlomil

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Doležalová,

    situaci bychom s Vámi vyřešili obratem ale Vy jste nám ani nedala prostor nějak daný problém vyřešit.

    V této chvíli nemůžeme nic udělat, protože nevíme, jakým způsobem jste louskáček používala a zda došlo ke správné manipulaci.

    Nehledě na to, že jste již jednu objednávku přes 1500 Kč od nás vystornovala a nevyzvedla.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    objednala jsem si prací prášek VIZÍR a poslali jste GEMA

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Veselá,

    za 1) je to značka GAMA
    za 2) u popisku je jasně a zřetelně napsáno, že se mění pouze NÁZEV. Vše ostatní zůstává stejné.

    Cituji: "Vizir se mění na Gama. Vzhledem k cílovým trhům bude mít stejný produkt odlišné názvy. Na západních trzích v Německu a Švýcarsku se Vizir s vylepšeným složením nově prodává pod značkou Gama. "

    https://www.nemeckyeshop.cz/nemecke-praci-prasky/vizir-univerzalni-praci-prasek-6-5--100-prani/

    To, že jste si nepřečetla popisek, tak to přece není důvod k takovémuto hodnocení, nemyslíte?

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Odpovídají na maily
    • Nezvedají telefony

    Nechápu, proč prominentně zveřejňují telefonické spojení, když pak telefonáty nezvedají.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Barouši,

    vždy se snažím být maximálně nápomocna jak po telefonu, tak po e-mailu. Vzhledem k tomuto časovému období a shonu nedokáži být nonstop u telefonu. Mám zde na starosti ještě i jiné věci. Kladně poukazujete na to, že e-mailem je Vám odpovídáno, což beru za pozitivní. Zatím ještě nevynalezli klonování nebo teleportaci, proto nemohu vždy zaručit 100% zvednutí telefonu.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obaly potravin byly poskozene a potraviny vysypane.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Vašíčková,

    ať koukám jak koukám, v e-mailové poště nevidím, že byste nás o této skutečnosti informovala. Nechápu, proč nás tedy musíte hanit veřejně, když jste nám nedala ani prostor pro nápravu. Jakmile dojde u klienta k takovéto situaci, vždy vycházíme maximálně vstříc- vrácení peněz, případně slevový kupón.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

    • Dobrý den, poslali jiný prášek na praní než jsem měla objednaný.

    Poslali jiný prášek na praní než jsem měla objednaný, několikrát jsem se ptala e-mailem kdy budou mít Weiser riese, nejen že neodpověděli ale poslali rovnou jiný.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Krummerová,

    teď jsem opravdu konsternována věcmi, které tady píšete.

    1)Prošla jsem pečlivě celou poštu, ani jednou, jste se na prací prášek Weisser Riese nezeptala a ani jednou jste nám nenapsala.
    2)Prací prášky a celou objednávku jste si navolila Vy sama. Jaký prášek jsme Vám poslali špatně jste rovněž neuvedla.

    Rozumím, že je snažší někoho očerňovat, než se rozumně domluvit.

    Vše bychom s Vámi okamžitě vyřešili, nicméně nenapsala jste nám ani čárku, tudíž opravdu tuto recenzi nechápu.


    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poslali prošlé pečivo 14 dní po záruce

    drahý a prošlé zboží

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážená paní Hluchá,

    jak si můžete povšimnout ve Vaší faktuře, tak u této položky je přímo za lomítkem uvedeno 14.10.2022. Produkt se nacházel v době Vašeho objednání v sekci potraviny s končící dobou minimální trvanlivosti a u rozkliku položky na internetu bylo rovněž uvedeno, že minimální trvanlivost je do 14.10.2022. Takto jste si produkt navolila do nákupního košíku.

    Takže je nám líto, nikterak jsme nepochybili a jestli Vám nevyhovuje naše cenová politika, tak je nám to samozřejmě líto. Do dalších nákupů Vás určitě nebudeme nutit.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 12 lahví Karamalze (sladového nápoje), dorazilo jich pouze 10. U tohoto eshopu už nikdy více.

    Reakce obchodu NěmeckýEshop.cz

    Vážený pane Matějoviči,

    opět se budu opakovat, ale jste další ze zákazníků, který napsal negativní recenzi, aniž by s námi nedodaný produkt předem řešil. Nedal jste nám vůbec vědět, že Vám místo avizovaných 12 kusů dorazilo pouze 10 a neměli jsme tedy možnost žádné nápravy a vyřešení této situace. Pokud k něčemu takovému dojde, zákazníkovi neprodleně vracíme peníze, případně zasíláme slevový voucher!

    Takže Vám velice děkujeme za negativní recenzi bez možnosti vyřešení.

    S pozdravem Weingärtnerová, NěmeckýEshop.cz