Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stromeček je hezký ale je menší než mnel být ,a taky ty kusy nešli dohromady .

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Platite postovne zpet ac produkt nefunguje

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Přes náš reklamační a vratkový systém jste si založila vrácení zboží z důvodu, že Vám nevyhovuje. Nic o nefunkčním zboží jste neuvedla. Pokud byste uvedla, překvalifikovali bychom na reklamaci a v tom případě se postarali o bezplatný svoz k nám.

    Zatím čekáme, než zboží příjde, až dorazí osobně vše prověřím.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Služby vzhledem k zákazníkovi nevyhovující. Účtují si zbytečné poplatky.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Objednala jste si psací stůl a kancelářskou židličku na dobírku. Pro nás je velmi náročné zabalit vše tak, aby došlo v pořádku. I přes urgence jste si celou zásilku nevyzvedla a nám se vrátila. Proto jsme Vás požádali o náhradu alespon dopravného. To jste nám stále neuhradila a ještě nám dáte negativní recenzi. To se mi nelíbí.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod mi nedal vědět, že objednané zboží nemají a objednávku stornoval

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    je to bohužel tak, jak zákazník píše. Bazénové schůdky byly vyprodané, stornovali jsme objednávku a já měl za to, že zákazník o tomto byl vyrozuměn. Bohužel nebyl. Ještě jednou se omlouvám za nedopatření.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poškozené nekvalitní a v podstatě nefunkční

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Je škoda, že se o problému dozvídám až 8 dnů od dodání zboží a to jen prostřednictvím recenze. Vidím zde Vaše číslo objednávky, obratem Vás budu kontaktovat a dáme to do pořádku.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dorazilo zboží v odlišné barvě než objednávka a polštáře na opěru nebyly dva ale jen jeden v celku. Takže uplně špatně

    objednávk byla vcelku objemná a těžka, tedy pro mně složita na odeslání zpě a s tím zřejmě obchod počítá

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    My určitě s ničím nepočítáme. Pokud se stala chyba na naší straně, což asi evidentně ano a to v podobě neadekvátní fotografie, pošleme na naše náklady kurýra který od Vás doma balík převezme a vrátíme peníze. Objednala jste si barvu antracit a dostala antracit. Antracitová je tmavá šedá až černá.

    Dále je s podivem, že se o problému dozvídám až z recenze, tedy 10 dnů po nákupu. Při tom stačí zavolat, napsat e-mail, cokoliv a my rádi a ihned bychom Váš problém vyřešili. Což tedy vyřešíme i tak. Vidím zde číslo objednávky, jdu Vás hned kontaktovat.

    EDIT z 30. 4. 2024: zákaznice neodpovídá na maily a nebere telefon. Nelze s ní tedy problém vyřešit.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží označené skladem prostě nebylo.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Velice se omlouvám za komplikaci. My si zakládáme na tom, že opravdu všechno zboží v nabídce máme v našem vlastím skladu. Co se vyprodá se automaticky skryje. U Vámi objednaného tepelného čerpadla jsem udělal nechtíc chybu a zviditelnil jako dostupné, ačkoliv bylo vyprodané.

    za negativní recenzi si můžu sám a nyní si na to dám obzvláště pozor. Ještě jednou se omlouvám a děkuji.

    Jan Blažek, majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    K objednanému zboží jste nedodali návod v češtině.Doufám ,že toto nedopatření napravíte.Aamec Jiří Litoměřice

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Velice se Vám omlouvám za pochybení. Vidím zde Vaše číslo objednávky, proto Vám ihned návod pošlu do mailu.

    Děkuji,

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé jednání
    • Zboží přišlo poškozené.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Zákaznice nahlásila reklamaci, jak měla, za dvacet minut jsme ji poslali na naše náklady dopravu pro vadný kus a jakmile příjde, vrátíme peníze. Vše běží, jak má, moc nechápu tedy negativní recenzi. To, že zboží příjde poškozené se stát může, ale také jsme na to ihned a adekvátně reagovali.

    Jan Blažek, majitel obchodu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace s "majitelem" složitá. Voláno bylo vzhledem k vadnému zboží.....

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Co bylo složité? Volal jste, že přišla poškozená lavička, bylo ten den domluveno, že pošleme nový díl za ten poškozený, což se hned druhý den uskutečnilo. Takto rychle řešíme případné problémy v každém případě. Nechápu tedy negativní hodnocení.

    Jan Blažek majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel, zboží se nezakládá na údajích.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Je škoda, že se o problému s parním mopem dozvídám až z recenze. Vidím zde Vaše číslo objednávky, budu Vás neprodleně kontaktovat a dáme vše do pořádku.

    Jan Blažek, majitel obchodu

    EDIT z 29. 3. 2023: zákazník nekomunikuje, pokládá mi telefon a nechce dále celou věc řešit. Já ani nevím, co byl za problém.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.