Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo zásadní výrobní vadu

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Dobrý den, je škoda, že se o Vaší nespokojenosti se zbožím dozvídáme z recenze. Bohužel, stát se může cokoli, a jestliže uvádíte, že zboží má výrobní vadu, není úplně v naší moci to ovlivnit. Co ale můžeme je situaci vyřešit. Jakmile nás kontaktuje zákazník s reklamací, okamžitě jednáme a situaci se snažíme vyřešit vždy co nejrychleji a ku spokojenosti zákazníka. Vidím zde Vaše číslo objednávky, budeme Vás kontaktovat ohledně reklamace.

    Lucie Maršálková, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • klamou zákazníka s uváděním informace, že mají zboží skladem

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Dobrý den, za vzniklou situaci se omlouváme, rádi bychom Vám věc vysvětlili. Za běžné situace máme vystavené pouze zboží, které opravdu máme skladem a jsme schopni jej ihned odeslat. Bohužel, situace kolem postelí se vlivem okolnostní musela nastavit trošku jinak. Vzhledem k tomu, že jsme odbavovali až stovky kusů denně, došlo k vyprodání. Jsme ale v kontaktu s výrobcem a průběžně máme v předobjednávce další kusy. Jelikož je po postelích obrovská poptávka, nechtěli jsme je stahovat z nabídky, aby lidé věděli, u koho je možné je zakoupit. S každým zákazníkem zvlášť jsme objednávku konzultovali telefonicky a snažili se vyjít vstříc. I Vás jsme telefonicky kontaktovali s vysvětlením, že jsme schopni Vaši objednávku splnit, bohužel ne však obratem. Vidím zde číslo objednávky, budu Vás kontaktovat, jsme opět schopni Vaši objednávku splnit. Takže se omlouváme, že v této nestandartní situaci jsme Vaši objednávku nebyli schopni splnit a děkujeme za pochopení.

    Lucie Maršálková, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • obchod super
    • tovar nic moc

    ratal som ze stolička bude lepsej kvality ale zmylil som sa

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Rozmohl se nám zde takový nešvar. Pán napíše, že je obchod super, ale při tom obchod nedoporučuje. Opět nic nevíme o tom, že by zákazník měl problém a dozvídáme se o problému až z recenze.

    Jan Blažek, zakladatel a majitel obchodu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    S obchodem není problém, ale zboží neodpovídá mým představám. No ale sám název nejlevnější zboží hovoří už za vše, tak co bych chtěl :-)

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Objednal jste si nejprodávanější kancelářské křeslo v ČR značky Halmar:

    https://kancelarska-kresla.heureka.cz/halmar-relax/

    prodává ho kromě nás i dalších 23 obchodů. Je tedy zcela mylné se domnívat, že za Vaší nespokojenost můžeme my, jelikož se jmenujeme Nejlevnější zboží. Naopak, my kromě nejnižší ceny na trhu, nabízíme okamžité odeslání objednávek, perfektní zabalení, zákaznickou podporu, a jiné výhody oproti konkurenčním e-shopům.

    Pokud se Vám křeslo nelíbí, stále ho můžete vrátit a to na naše náklady. Budou Vám vráceny peníze. Bohužel jsem nikde od Vás nenašel žádnou zprávu o tom, že jste s křeslem nespokojený a opět se o problému dozvídám až z negativní recenze, což mne mrzí.

    Jan Blažek, zakladatel a majitel obchodu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží dorazilo rychle
    • Zboží dorazilo rychle
    • Zakoupené zboží je ve strašný kvalitě oprýskaná barva, olámané rohy a hlavně odřené díly, navíc si šuplíky musíte rozměřit předvrtat a potom sestavit v podstatě to není ani stavebnice. Výrobek rozhodně nedoporučuji, nechápu jak toto zboží může obchod prodávat.. Navíc zboží vypadá úplně jinak, Než na obrázku.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Opět se o problému dozvídám až z recenze a to po deseti dnech od nákupu. Proč jste nás nekontaktoval ihned po zjištění vad? Může se stát, že některý z kusů může mít výrobní vady. V těchto případech posíláme na vlastní náklady zboží nové. Vidím zde Vaše číslo objednávky, budu Vás kontaktovat, abychom dali celou věc do pořádku.

    Jan Blažek, majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo jiné zboží

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Bohužel se může stát, že dojde k chybě a k záměně. Jsme také jen lidé. Jen nechápu, proč se to dozvídáme z recenze po 11 dnech od převzetí zboží. Vidím zde číslo Vaší objednávky, zjistím tedy co se stalo a sjednám nápravu na naše náklady.

    Edit: dne 15. 10. 2021: pán nereaguje a zjištěno námi, že jsme záměnu neudělali.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodání. Ale čistič absolutně nesplnil má očekávání. Vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Vaše nespokojenost nás mrzí, stejně i to, že se o problému dozvídáme až z recenze. Je s čističem něco špatně? Tento čistič u nás patří mezi oblíbené produkty, zákazníci jsou s ním spokojeni a reklamace jsou minimální. Pokud Čistič nefunguje dle Vašich představ, kontaktujte nás, rádi poradíme, případnou závadu vyřešíme. Navíc stále můžete čistič vrátit na naše náklady, pokud s ním nejste spokojená

    Lucie Maršálková, péče o zákazníky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé vyřízení objednávky, skvělé uspořádání eshopu. Gratuluji.
    • Pravděpodobně jako já naletěl na německého výrobce.

    Koupil jsem dva kusy naslouchátek zn. Weinberger JH-906. Věřil jsem německému výrobci. Četl jsem i negativní sdělení, že je to " žrout " baterií. Nevěřil jsem. Bohužel je to pravda. V 82 letech mě to vzalo dech. Tak mi jiného nezbývá, než hladovět a za důchod nakupovat baterie 1 kus na den.
    Lituji, že jsem vzhledem k věku naletěl " specialistovi " na sluchátka.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv nás mrzí, že nejste s naslouchátky spokojen. Vaší nespokojenost se dozvídám až z recenze, což je škoda, mohli jsme vyřešit mnohem rychleji. Vidím zde Vaše číslo objednávky, po dopsání této reakce Vás budu kontaktovat, na naše náklady stáhneme obě naslouchátka zpět k nám a vrátíme peníze.

    Jan Blažek, zakladatel a majitel e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • komunikace s obchodem

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení, jako člověk zodpovědný za komunikaci bych ráda uvedla věci na pravou míru. Volal jste a oznámil, že Vám chybí díl u výrobku. Požádala jsem Vás a vysvětlila, jak si na našich webovkách založit reklamaci. 16.4.2021 (pátek v odpoledních hodinách) jste reklamaci založil. Ihned v pondělí jsme na Vaší reklamaci reagovali. Reklamace byla zamítnuta, jelikož to co jste reklamoval jako nekompletní balení nemělo být dle obsahu i návodu v balení. Bylo Vám nabídnuto zboží vrátit, na což jste dodnes nereagoval. Komunikace z naší strany probíhala obratem, snaha o vyřešení problému z naší strany byla.

    Lucie Maršálková, péče o zákazníky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    • Špatná komunikace
    • Nespolehlivost

    Nechali mě objednat zboží které ani neměli a ujistili mě že mi bude doručeno. Chtěl jsem ho věnovat jako dárek a byl jsem zklamán já i oslabené. Takže zkušenost negativní. Pochybuji ale, že obchod tuto recenzi zveřejní.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Máte pravdu, měli jsme chybu v dostupnosti, kdy se Vámi objednaný zahradní set zobrazoval jako dostupný, ačkoliv nám jeden kus na skladě chyběl, za což se omlouvám. Jeden den odpoledne jste objednal, druhý den ráno, když jsme při expedici zjistili, že je již nemáme, jsme Vám hned dali vedet, že bohužel Vaší objednávku jsme nuceni zrušit.

    Naštěstí se nám toto nestává často a Vaší recenzi nesmažeme. Za prvé to ani nejde a za druhé to neděláme. Ačkoliv nás chyba nesmírně mrzí, někdy bohužel nejde vše tak, jak bysme si přáli a chyby se někdy stanou.

    Jan Blažek, zakladatel a majitel e-shopu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • nekomunikují

    Tento e-shop patří mezi ty, které by měly skončit dobrovolně a včas. Objednávku potvdili a to bylo asi tak vše. Když jsem se po 3 dnech zajímala, co s ní je, tak mi na mobilu, který má poskytovat informace od 8 do 17 h bylo již ve 13 h paní řečeno, že už není u PC. Další den jsem celé dopoledne čekala na hovor a ono NIC. Když jsem měla čas a zavolala, tak paní už zase 13.10 nebyla u PC. Zavolejte ráno... Když jsem ráno zavolala, tka mi sdělila, že zboží vůbec nemají a musí se zeptat, zda ho seženou. Pak mi volala a řekla, že možná ho budou mít v pátek, že neví, zda bude v další dodávce. Prý možná... Tak jsem obejdnávku raději zrušila. Takže za mne KATASTROFA!

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Velmi mne mrzí, že jste nebyla spokojená. A popravdě se Vám ani nedivím. Zakládáme si na to tom, že veškeré zboží, které máme v nabídce, máme v našem skladu. Co dojde, skryjeme. Ve Vašem případě Kuchyňské robota jsem to ale neudělal, jelikož jsem měl přislíbeno od výrobce, že do dvou dnů přijdou. Nakonec přišly až po týdnu. A to byl celý důvod problému. Proto ta chaotická komunikace z naší strany, kdy jsme sami nevěděli, kdy přijdou.

    Každopádně druhý den od Vaší objednávky Vám kolegyně Maršálková volala a říkala Vám, že se dodávka opozdí. S tím jste souhlasila. Byli jsme domluvení, že v pondělí pošleme, jelikož v pátek měli přijít a skutečně přišli.

    Omlouvám se za komplikace,

    Jan Blažek, zakladatel a majitel obchodu Nejlevnější Zboží.cz