• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doporučuji dávat dobrý dobrý bacha. Dopravce mi nedoručil zásilku a odeslal jí bůh ví kam na depo. Nebyli schopni ji opětovně doručit a teď mi přišla pohledávka za !500!kč že jsem si nepřevzal zásilku! Nikdo mě nekontaktoval pouze skrs špatný e-mail. Vřele doporučuji dávat dobrý bacha, protože tohle je zlodějna!

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Jaký špatný e-mail? ten ze kterého s námi komunikujete a který jste uvedl zde do recenze? 3x se Vám GLS snažilo objednávku doručit, viz sledování zde:

    Uskladněn na depu: 1.12.2022 17:36
    Osobní odběr na depu: 1.12.2022 17:36
    Příjemce nezastižen - dovolená: 1.12.2022 17:36
    Uskladněn na depu: 1.12.2022 16:42
    Osobní odběr na depu: 1.12.2022 16:42
    Příjemce nezastižen - oznámení: 1.12.2022 11:18
    Na doručení: 1.12.2022 07:12
    Uskladněn na depu: 30.11.2022 13:33
    Nový pokyn k doručení: 30.11.2022 13:32
    Uskladněn na depu: 30.11.2022 13:22
    Uskladněn na depu: 30.11.2022 04:21
    Uskladněn na depu: 29.11.2022 04:30
    Uskladněn na depu: 28.11.2022 18:28
    Příjemce nezastižen - oznámení: 28.11.2022 09:56
    Na doručení: 28.11.2022 07:09
    Uskladněn na depu: 25.11.2022 09:22
    Uskladněn na depu: 25.11.2022 05:21
    Uskladněn na depu: 24.11.2022 09:31
    Uskladněn na depu: 24.11.2022 05:08
    Uskladněn na depu: 23.11.2022 18:27
    Příjemce nezastižen - oznámení: 23.11.2022 09:33
    Na doručení: 23.11.2022 07:26
    Příchod na depo: 23.11.2022 05:54

    ročně nás stojí nevyzvednuté objednávky na dobírku 750.000,- Kč ! byl jste vyzván, at nám uhradíte 150,- Kč, jinak budeme škodu vyhámat prostřednictvím právní kanceláře. Nereagoval jste, nechápu, proč se nyní divíte. Dva měsíce děláte mrtvého brouka a nyní se nás snažíte pošpinit? Nelíbí se mi to.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Bylo dodáno jiné zboží, než objednané!

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Ano, víme, udělali jsme chybu, za což jsme se Vám omluvili a zařídili bezplatný svoz s tím, že vrátíme peníze v plné výši. Zboží od Vás ještě nepřišlo, proto moc nechápu Vaše negativní hodnocení.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velmi úsporný nástřik, na hranách zespod chyběl.
    Prasklá bočnice šuplíku.
    Co zcela nechápu je prasklá a viditelně vyspravená spojovací výztuha
    (levnější je snad tento díl vyměnit než složitě ručně tmelit a lakovat, no, odborník žasne, laik se diví). Zkrátka nekvalitní a poškozený výrobek.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Je tedy s podivem, že jste negativní recenzi udělil po 3 týdnech od obdržení zboží. A při tom stačilo zavolat, napsat e-mail, či si rovnou zaevidovat reklamaci zde:

    https://www.nejlevnejsizbozi.cz/reklamace/

    Obratem bychom poslali nový kus přesně tak, jak to děláme v podobných případech, pokud se vada občas vyskytne. O problému se dozvídám až z recenze.

    Jedná se zcela evidentně o výrobní vadu, my určitě nijak nemanipulujeme s nábytkem, netmelíme ho či jinak neopravujeme, chodí nám již zabalený z výroby. Obratem Vás budu kontaktovat a dáme to do pořádku.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podstavec nekvalitně spojen

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    je škoda, že se o vadném zboží dozvídám až z recenze a že kvůli vadě, která se stát u výrobku může, nedoporučujete náš obchod. Máme pro naše zákazníky velmi sofistikovaný, přehledný a rychlý systém reklamací, který naleznete na této adrese:

    https://www.nejlevnejsizbozi.cz/reklamace/

    prosím, založte si tam reklamaci, vložte fotografie a vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo vadné.Odmítli vrátit plnou částku.Toubu poslali na opravu výrobci.Nyní je funkční .Udajně bylo špatně zabaleno pro vrácení.Poškozené po vracení.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Opravdu pane Kozáku nám udělíte negativní recenzi po téměř dvou měsících?

    1) na vrácení peněz jste po měsíci používání trouby něměl nárok, trouba byla poslána do servisu na opravu. Navíc jste nás o vrácení peněz ani neinformoval
    2) bohužel ačkoliv jsme Vás o toto výslovně žádali, zabalení trouby jste podcenil, proto přišla do servisu poškozená
    3) týden jsem to řešil se servisem, přemlouval je, ať alespon opraví vadu, která tam nastala
    4) 20 minut jsem Vám celou nepříjemnost vysvětloval po telefonu
    5) Opravdu jsem udělal maximum, aby se celý problém vyřešil k Vaší spokojenosti a vy jste si dal tu práci po dvou měsících najít mail dotazníku spokojenosti a udělit nám negativní hodnocení.

    Nezlobte se, ale toto se mi nelíbí. Holt jak se říká, pro dobrotu na žebrotu.

    Jan Blažek, majitel obchodu

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Šunt po deseti minutach se zaseklo kolecko v zadu kolobezka nejezdi
    • Psala jsem a pan porad nerozumim nerozumim tri emaili a odpoved nerozumim
    • Nejde vubec slozit takze ji nemuzu poslat zpatky nemam ani takovou krabici

    Nakupte radsi jinde zbozi nekvalitni a lidi neochotni

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Neochotní lidé? Vážně? 13. 6. jsem Vám osobně psal, at si založíte u nás na webu reklamaci, neučinila jste tak a raději nám udělíte negativní hodnocení. Takže je zaseklé kolečko? Není to brzdami? Nezlobte se, ale Vaší větě "je ale zadne kolo je zabrzdene" jsem opravdu nerozuměl. Koloběžku si musíte dle návodu smontovat, vše je v obrázkovém návodu hezky popsáno, ale to už jsem Vám také 2x psal. Chtěla jste odstoupit od smlouvy, vyšel jsem Vám vstříc, poslal návod, jak zboží vrátit na naše náklady a nyní se z recenze dozvím, že nemáte krabici na zabalení, ačkoliv Vám koloběžka v krabici přišla. Komunikovali jsme obratem, ale Vy jste nic z toho, na čem jsme se domluvili nesplnila. Koloběžka se skládá pomocí pojistky mezi předním kolem a nášlapem. Stačí za ní zatáhnout a složí se Vám.

    Nyní Vás budu znovu kontaktovat a znovu pošlu instrukce, jak koloběžku vrátit. Ačkoliv uběhl od nákupu již měsíc, stále Vám vrácení uznám.

    Jan Blažek, majitel obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • je to zboží alespoń třetí kategorie,l vylisky jdou do sebe velmi těžko, musí se doupravovat

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Bohužel se mýlíte, jedná se o 1. jakost, nic takového jako zboží třetí kategorie neprodáváme. Výlisky jdou do sebe ztěžka z důvodu, aby u zahradní plastové lavičky nedocházelo k vratkosti. Každá vůle mezi jednotlivými plastovými díly by vratkost ihned způsobovala.

    Každopádně souhlasím, že montáž ztuha jde, není to ale nekvalitou, ale z výše popsaného důvodu. Bohužel se o tom dozvídám opět až z negativní recenze, pokud nejste spokojená, lze lavičku na naše náklady vrátit, vrátili bychom peníze.

    Jan Blažek, majitel obchodu.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychle doručení
    • Spiš výtka k produktu. Lavička přišla prasklá a vyštíplý kousek plastu. Nevím čím zapříčiněno jestli výrobcem nebo přepravou.

    Obchod OK. Rychle jednání i doprava.

    Reakce obchodu Nejlevnější Zboží.cz

    Děkujeme za hodnocení, ačkoliv se o poškození dozvídáme až 10 dnů od odeslání zboží z recenze. Vidím zde číslo objednávky, budeme Vás kontaktovat a poškození napravíme.

    Jan Blažek, majitel obchodu