• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatim jsem nemel tu cest se s nejakymi vyhody setkat
    • spatna komunikace se zakaznikem.
    • neinformovanost o dodaci lhute

    V obchode jsem nakoupil z duvodu levneho produktu.
    Skusenonost nemam zrovna dobrou,nakupuji zde poprve a doufam ze to bylo poprve a nedopatrenim ze strany obchodu.
    Nikoho neodrazuji od nakupovani v tomto obchode,ale ja zrejme zde uz nenakoupim.
    Jak jsem uz psal,spatna komunikace,zbozi jsem dosud neobdrel!Chtel jsem zbozi jako darek uz pred tydnem a dodnes se mi nikdo ani neozval.Pry pro nemoc ale ja jsem se o tom dozvedel az pouze po dotaze co je s mym zbozim a dodnes opet zadna komunikace!

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, vaše objednávka je připravena k odeslání. Kdyby jste se zeptala, rádi vám odepíšeme. Jak uvádíme na eshopu, z důvodu nemoci se odesílání přesunuje na tento a na příští týden. Děkuji a přeji pěkný den

  • Žádné zboží mi nepřišlo, jen zpráva , že jsem objednávala mimo pracovní dobu.Nevím co mám hodnotit

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, vaše objednávka je připravena k odeslání. Kdyby jste se zeptala, rádi vám odepíšeme. Jak uvádíme na eshopu, z důvodu nemoci se odesílání přesunuje na tento a na příští týden. Děkuji a přeji pěkný den

  • poslal jsem obednovku a po 10 dnech mi jeste nic nepřišlo,takže jsem s nakupem nespokojeny.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, vaše objednávka je zabalena a dnes se odesílá. Kdyby jste se zeptal, rádi vám odepíšeme. Jak uvádíme na eshopu, z důvodu nemoci se odesílání přesunuje na tento a na příští týden. Děkuji a přeji pěkný den

    • Doposud nemám žádné info zda zboží vůbec někdy dorazí

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, vaše objednávka je zabalena a zítra se odesílá. Kdyby jste se zeptal, rádi vám odepíšeme. Jak uvádíme na eshopu, z důvodu nemoci se odesílání přesunuje na tento a na příští týden. Děkuji a přeji pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena ??Snad si pár desetikorun připlatit a mít to do 3 dnů,ne škudlit a čekat 14.
    • nekomunikace.Zboží není nejspíš skladem,jinak by netrvalo 14 dnů dodání o nějakých mailech o stavu objednávky si nechat jen zdát.

    Katastrofa.Nekomunikace,pomalost,super pomalost.Tohle je můj druhý případ kdy jsem zboží z e-shopu musel odmítnout.V tom prvním ale měli alespoň tolik slušnosi,že zavolali a zdělili jak se věci mají.U vás ticho po pěšině a za 14 dnů zboží poslat.Děkuji nechci,už ho máte zpět.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, za toto se velice omlouváme a příště vás budeme informovat. Děkuji a přeji pěkný den

    • když jsem napsala tak odepsali hned, ale kdeybych nenapsala tak na zboží cekam jeste rok
    • že napíšou at ohodnitim obchod i když mi nic nepřišlo a nikdy nepříjde, celkem vtipné :-D

    hlavně neplaplatit předem.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, můžete nám napsat, proč vám nebylo zboží doručeno? Napište nám na email [email protected]. Pokusíme se vše napravit k vaší spokojenosti. Děkuji a přeji pěkný zbytek víkendu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • levné zboží
    • neviete, čo Vám dodajú, pretože pošlú nie podľa objednávky, ale to, čo práve majú na sklade.

    tento obchod už nikdy nevyužijem, ani nedoporučím známym, pretože - z objednaných 6 vecí mi neposlali ani jednu, ale poslali mi štyri veci, ktoré som si neobjednala.Platí sa pri prebratí tovaru, ale neviete, čo preberáte. Zistíte, čo Vám poslali až keď tovar zaplatíte.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, velice se vám omlouváme za komplikace, ale jestli vám přišlo něco jiného, tak nám to pošlete zpět s popisem vady a my se celou věcí budeme zabývat. Děkuji a přeji pěkný večer

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • levne zboží
    • ty hodinky co jsem si obědnal jsou padělky a víc k tomu nemám co dodat,ale jsou pěkný....

    nemám názor levně ale podle toho ten výrob taky je...

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, hodinky určitě nejsou žádné padělky :-) Jsou to originál hodinky JARAGAR. Nevím jak jste k tomuto přišel, rádi se to dozvíme a na email vám pošleme samozřejmě důkaz o tom, že jsou original. Napište nám to na email [email protected]. Děkuji

  • Objednal jsem čtyři ks zboží o převzal jsem jen dva ks i přes to že jsem zaplkatil čtyři a zbytek nedorazil

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, jak uvádíme tady i na našich stránkách opět otevíráme 6.1., takže vše odesíláme v příštím týdnu. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic
    • nedostatecna komunikace a ochota zadna ani zadny zajem

    nevyhovujici

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Děkuji

    • spatne

    myslela jsem ze jste dobra libilo se mi objednávky bohužel je omyl nedoporučila
    protože jsem objednala znacku co se mi libil poslali jste uplne jinou co se Vam vic hodi zkratka smejd ne

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nie je spolahlivy objednal som si el. cigaretu ktora dorazila nefunkcna nasledne som otom mailom informoval predajcu s tym ze mu tovar zaslem na reklamaciu. Odvtedy presli uz tri tyzdne a nedostal som ziadnu odpoved tovar som zaslal spet a nebol mi obratom poslany novy a ani vratene peniaze takze v ziadnom pripade nedoporucujem nakup

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • žádné
    • termín dodání, zboží ala čína

    některé zboží jsem objednal a vůbec nedorazilo a teď co mi dorazilo za 2300kč bych si u větnamců v SAPE koupil za 200kč

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bylo funkční asi 30min.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Na uvedené e-mailové adrese, která je údajně přímo na majitele obchodu, semnou nikdo nekomunikoval.

    Nakoupila jsem z důvodu, že zde měli konkrétní zboží za přijatelnou cenu.
    Obchod proběhl rychle, objednávka byla vyřešena raz dva. Jen co se týká zboží a pozdější komunikace - bylo mi řečeno, že stačí napsat do poznámky požadovanou barvu, což jsem udělala, ale zboží stejně přišlo v jiné barvě a když jsem volala na uvedené telefonní číslo, tak mi paní ,,velice ochotně" řekla, že teď stejně jinou barvu nemají a neví, kdy mít budou-jestli vůbec, že mám napsat na uvedený mail (2x jsem psala a do teď nic - už je to měsíc).

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, denně jsme na emailu. Napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Omlouvám se za komplikace a děkuji za pochopení. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • -špatná komunikace
    • -dorazilo jiné zboží, než jsem si objednala

    Zboží dorazilo, ale bohužel úplně jiné, než jsem si objednala, majitel mi napsal pouze 1 e-mail, kde se omluvil a slíbil, že celou situaci bude co nejdříve řešit. I když jsem majiteli opakovaně posílala e-maily a chtěla jsem se domluvit, jak chce celou situaci řešit, již se mi neozval, a já tak byla donucena odstoupit od smlouvy. Na vrácení peněz má ještě čas, tak uvidíme. Bohužel objednané zboží bylo určeno jako dárek pro mého muže, takže mi pokazil překvapení. V tomto obchodě bych si už nic neobjednala.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, denně jsme na telefonu a na emailu. Napište nám na email [email protected] a vše se budeme snažit vyřešit k vaší spokojenosti. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace

    objednanou věc jsem platila přes účet,přesto při dodání balíčku chtěli opět platbu.Doposud nemám ani peníze ani zboží,a na odkazy vůbec nereagují.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, jak jsme vám již psali, zboží objednané přes slevové portály hradíte slevovému portálu a nám pouze poštovné. Prosím přečtěte si přiložený voucher, je to na něm uvedeno. Poštovné 89,- je tam uvedeno. Napište nám na email [email protected] a vše vám pomůžeme dořešit. Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • nedostupné kontakty
    • telefon nikdo dlouhou dobu nezvedá
    • "nevhodná" komunikace

    škoda, ale rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den p.Březino. Nevím proč sem píšete, že máme nedostupné kontakty, když jsme spolu domluveni na reklamaci, která se vám vyřizuje. Zboží jste nám zaslal minulý týden a zítra je vám odesíláno nové zboží. Je mi líto, že vám vycházíme vstříc a vy nás tady hodnotíte negativně a ještě se schováváte za anonym? To mi nepřijde jako fér jednání. Každopádně si o tom, může každý udělat svůj názor. Na reklamaci máme dle zákona 30 dní, my vám ji zasíláme po 7 dnech a vy nás tady pomlouváte ........ Velice mě tato situace mrzí, avšak je to váš názor. Nashledanou

  • Objednala som si hodinky s tým, že na druhý deň mi prišiel mail, že si ich môžem vyzdvihnúť. Pre hodinky som si prišla a po 10 minútach čakania mi priniesli úplne iný tovar, ako som si objednala s tým, že sú veľmi podobné (pritom o 200 korún lacnejšie) a že tieto momentálne nemajú a že ich majú len v čiernom...zatiaľ sa mi z obchodu neozvali. Dodacia lehota zo skladu je približne 14 dní. Dnes je to 9 dní...tak uvidíme. Ale ten prístup, že to je jedno, že to nie sú tie hodinky, proste ich nemáme je otrasný. Keby som išla cez celé mesto, tak by som bola nepríjemnejšia.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, u zboží jak píšete je dodací lhůta 14 dní, tak je jisté, když si je přijdete vyzvednout druhý den, že nebudou, proto jsme vám nabízeli alternativní zboží. Je nám líto, že už vyplňujete a nedoporučujete náš obchod, když ještě 14-ti denní lhůta neuběhla. Každopádně vám dáme vědět emailem, či telefonicky. Děkujeme a přejeme pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Nabízené zboží i přes potvrzovací mail vůbec nedodali a neměli. Po celou dobu(1 měsíc od objednání)nebyla z jejich strany žádná snaha se mi omluvit, nebo mě kontaktovat.

    Tomuto obchodu se zdaleka vyhnete!

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, jestliže máte jakýkoliv problém se zbožím. Napište nám na [email protected], nebo na chatu na našich stránkách kde jsme online a my se pokusíme váš problém vyřešit. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení. Věříme, že budete s dalším nákupem spokojena. Pěkný den