• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání
    • Komunikace

    Objednávka nedorazila kopletní. Z obchodu se neobtěžovali ani zavolat ani nereagaovali na email. Při telefonickém dotazu jsme se dozvěděl, že když to není na skladu, tak se to automaticky stornuje. Slova "omlouváme se" paní neznala a o přívětivém tónu taky nemůže být řeč.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, jak uvádíme na našich stránkách začínáme od 7.1.2013. Proto jste zřejmě neobdržel odpověď. Od 7.1. budeme na veškeré dotazy odpovídat. Prosím napište nám email na [email protected]. Věřím, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po dvou týdnech nedorazila žádná zpráva z obchodu o objednaném zboží. Při návštěvě výdejny po vystátí dlouhé fronty mě nerudná prodavačka téměř vykázala s odkazem, že nemám-li potvrzení, nemám tam co dělat.

    Žádné informace, hrozný přístup

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, jak uvádíme na našich stránkách začínáme od 7.1.2013. Proto jste zřejmě neobdržel odpověď. Od 7.1. budeme na veškeré dotazy odpovídat. Prosím napište nám email na [email protected]. Věřím, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Absolutní nespolehlivost

    Zde nenakupujte

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, jak uvádíme na našich stránkách začínáme od 7.1.2013. Proto jste zřejmě neobdržel odpověď. Od 7.1. budeme na veškeré dotazy odpovídat. Prosím napište nám email na [email protected]. Věřím, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrá komunikace poté, co zjistili, že objednané zboží nebylo na skladě.
    • Omluvili se
    • Nabízejí i zboží, které dodavatel nemůže poslat. Před Vánocemi dost špatné, když se člověk spoléhá

    Snad nepotká taková smůla Vás. Poprvé jsem chtěl něco objednat a takhle to dopadlo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny a sortiment
    • žádná komunikace

    Předpokládal jsem, že když objednávám zboží které je skladem a zároveň osobní odběr,tak se ho dočkám v rozumném čase.Objednávku mám potvrzenou 11.12 a do dneška t.j 23.12 nic nemám, na maily žádná odpověď, žádná výzva k odběru. Tento dotazník je první reakce na mojí objednávku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6ádné -totální fiasko
    • Nekorektní slibotechna k ničemu

    Nikdy nic nenakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná komunikace pro reklamaci

    neposílají to co si objednáte,na faktuře je napsaný to co posílají ale v balíčku je něco jinak,třeba mín zboží nebo jiný zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • komunikace

    nikdy!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • netuším
    • nekompetentnost

    Obdržel jsem úpně jinou hračku než jsem si zaplatil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jste mi sice potvrdili, ale nic nedorazilo a nemám od 9.12.2012 žádné zprávy oholedně moji zásilky, i když jsem se dotazovala mailem.
    • Zboží bylo předem zaplaceno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěl jsem výrobek koupit, zaujala mě cena.
    • Výrobek mě doručen nebyl a nikdo mě neinformoval.
    • těch je moc, špatný přístup, lživé informace
    • Pokud píšete zboží skladem a není, je to lež
    • Pan Mráz nebyl prakticky k sehnání
    • Náš kamarád z Prahy včetně mě jej kontaktoval, ale marně...

    tento obchod nám byl doporučen a nikdy více
    tímto Váš internetový obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den p.Kačure, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace. Dostupné zboží jsem objednala, po platbě převodem na účet mi oznámili, že zboží již není. Nyní s nimi řeším vrácení peněz, na mobilu schránka...

    nenakupovat

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné ceny
    • špatná komunikace
    • neprofesionalita

    Tento obchod nikomu nedoporučuji, objednávku jsem vytvořila před 14 dny, domlouvala jsem se na osobním převzetí a zaplacení na místě, to podle strany obchodu nebyl problém. Až na to, že se mi týden neozvali a po mém dotazu, jak vypadá objednávka, že bych si zboží před Vánoci potřebovala vyzvednout, mi jen napsali, že jim přišel jiný typ zboží...Kdybych se sama neozvala, tak nic nevím.
    Když jsem se s nimi chtěla dohodnout alespoň na zaslání fotky zboží, že bych si ho možná i přesto vzala, tak už se mi nikdo neozval.
    Příště budu radši místo ceny sledovat spolehlivost dodání.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • pomalá komunikace, omezený sortiment

    Zboží jsem našla na portálu heureka.cz a odtud jsem se dostala na internetový obchod Nejlevnější zboží.com
    2 dny po objednání zboží (stavebnice Lego) mi přišel mail, že zboží již není na skladě (ačkoli na internetu byla uvedena disponibilita skladem). Nabídli mi, abych si vybrala něco jiného. Vznesla jsem tedy mailový dotaz na dostupnost jiného modelu Lega. Odpověď mi nikdy nepřišla. Naštěstí zboží přes internet zásadně platím až při osobním převzetí, takže jsem díky tomu o žádné peníze nepřišla.
    Zkušenost s obchodem mám tedy negativní a nemohu ho doporučit.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zatím nevrátili peníze

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodník nekomunikuje, na maily nereaguje, zboží začne shánět až tehdy, když jej objednáte, dodací termín dle toho, jak se mu podaří zboží sehnat.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje se zákazníkem

    Není možné si zjistit přibližný termín dodání a jelikož je objednané zboží vánoční dárek,tak to je celkem důležité.Objednávku jsem dostal potvrzenou před 10dny a od té doby,dodavatel nereague na e-maily a jediný telefonní kontakt má plnou hlasovou schránku.Obchod bych nedoporučil.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejlevnejsizbozi
    • Špatná komunikace, na infolince hlasová schránka, podávají chybné informace o dodání

    Dle mé zkušenosti (hodinky) bych tento obchod znovu nevyužil.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dodací lhůta, nekomunikativnost

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží deklarované jako skladem skladem rozhodně není a není k dispozici ani 11 dní po objednání
    • neserióznost

    Nejnižší cena není vše. Nedokáže-li prodejce objednané zboží dodat, pak je lepší si pár korun připlatit a nakoupit jinde.

    Reakce obchodu Nejlevnější zboží.com

    Dobrý den, předem by jsme se vám chtěli omluvit, ale zájem o zboží a o ceny které nabízíme byl tak obrovský, že nám spadl systém, odbavujeme stovky objednávek denně a nebyli jsme na to připraveni a z toho důvodu se toto vše událo. Telefon máme jeden funkční, který od rána do večera je v provozu a přijímá objednávky. Samozřejmě nás vše mrzí a budeme nadále dělat vše pro zlepšení webu a objednávek, aby jsme vás mohli potěšit a přivítat vás profesionální službou. Chyba se stala na naší straně za což se ještě jednou velice omlouváme. Upozornili jste nás na chyby, které budeme opravovat a zlepšovat, aby se již neopakovali. Prosím přijměte proto moji upřímnou omluvu za komplikace. Přeji příjemné prožití svátků vánočních a šťastný nový rok. S pozdravem jednatel JAN MRÁZ