Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychle dodání
- Špatný údaj o zboží
- Špatná komunikace pokud chcete zboží vráti
- Nekvalitní zboží
Zboží jsem objednala v lesku, přišlo zboží, které nebylo v lesk a navíc poškozené, když jsem napsala na reklamaci bylo mi sděleno, že zboží můžu vrátit, ale jen na své náklady. PROTO SI DEJTE VELKÝ POZOR CO OBJEDNÁVATE, protože jinak je komunikace s reklamací ve Vaš prospěch velmi mizivá.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Jano,
vybraný TV stolek jsme se Vám snažili dodat rychle, děkujeme za Vaši pozitivní zmínku. Co se týká barvy daného zboží, máme ji na e-shopu popsanou následovně: "korpus - bílá, dvířka - bílý lesk". Je nám líto, že jste si tohoto popisu nevšimla, a že jste podle všeho očekávala stolek, který je celý v lesku.
V tomto ohledu, kdy se jedná o chybný výběr zboží, skutečně nemůžeme nést náklady spojené s jeho vrácením. Reklamovat ale můžete poškození, o kterém se také trochu zmiňujete. U dodavatele máme možnost mj. dodání náhradního dílu.
Plně s Vámi souhlasíme, že než dojde k odeslání objednávky, je skutečně vhodné si vše důkladně zkontrolovat. Předešlo by se tak zbytečnému zklamání, které mrzí i nás.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Velká nespokojenost - koupila jsem malou knihovnu - regál - dub sonoma. Obě dlouhé boční strany byly zlomené přes celou plochu dílu. Nevrátila jsem jen proto, že jsem bohužel zásilku převzala, i když balík byl špatně přelepený - dopravce přelepil nedostatky balení svými lepicími páskami. Nevrátila jsem tedy zásilku, opatrně jsme regál smontovali, ale jsem znechucená a už nikdy víckrát nebudu nakupovat na vašich stránkách. Pokud je chyba na straně dopravce, tak je jistě ve vašich silách sjednat nápravu.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Růženo,
omlouváme se za přepravní společnost, která Vám doručila poškozenou zásilku. Dle Vašeho popisu byl navíc použit velmi nestandardní postup, kdy došlo k přelepení balíku dalšími páskami, a to také bez našeho vědomí.
Vašemu zklamání plně rozumíme a ani my bychom nechtěli nechat tuto záležitost bez dalšího řešení. Obraťte se proto, prosím, na naše reklamační oddělení. Kolegové z reklamací Vám budou nápomocni.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Komunikace s obchodem skvělá
- Zboží mi dopravili ne v stanovém čase .Skříňka na některých místech poškrábaná a rohy obyte.
Dopravce nedopravil zboží v stanovém čase .
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Drahoslavo,
chtěli bychom Vám poděkovat za zmínku k naší vzájemné komunikaci, následné problémy během doručování nás mrzí.
Omlouváme se za přepravní společnost, že nestihla zboží dovézt v dříve avizovaném termínu. Ohledně poškození, prosím, využijte možnosti reklamace - kolegové zajistí výměnu. Byli bychom neradi, kdybyste nemohla být se zbožím spokojená.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rychlost
- Dvířka skříňky jsou v horním rohu uštíplé.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Víte,
nábytek jsme se Vám snažili skutečně dodat co nejrychleji, abyste mohl už tento týden předsíňovou stěnu využívat.
Velkým zklamáním je ale i pro nás, že zásilka dorazila s poškozeným dvířkem. Využijte, prosím, možnosti zboží reklamovat. Kolegové z reklamací zajistí nápravu, samozřejmě také v co nejkratším termínu.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Bylo mi sděleno, že zboží dostanu v polovině července, čili cca půl roku objednání !!!!!!!!!!!!!
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Josefe,
omlouváme se za výrazně delší termín dodání, daný výrobce bohužel aktuálně přestává zvládat nápor objednávek.
Na druhou stranu jsme rádi, že dle tel. rozhovoru, který předcházel vaší recenzi, budete moci na dodávku počkat. U vaší objednávky máme poznačeno, že termín budeme průběžně u dodavatele kontrolovat. Kdyby se dodávka naopak urychlila, což by nás potěšilo, obratem vás budeme informovat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Žádná
- Neochota řešit reklamaci
- Zboží dojelo rozbité
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Mikuláši,
velice nás mrzí komplikace spojené s Vaším nákupem. Děkujeme za využití reklamačního oddělení. Věřím že z naší strany se nejednalo o neochotu reklamaci řešit, jako spíše o zvolení standardního postupu při řešení částečného poškození zboží.
Celý proces reklamace tedy již probíhá a pevně věříme že vše bude vyřešeno k Vaší spokojenosti.
Za zpětnou vazbu děkujeme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Ondra -
Nedoporučuje obchod
Nekvalitní nábytek, každý kus podřený - okraje, vráceno ihned, nedoporučuji koupit. Peníze vráceny za týden když se zboží vrátí, reklamace 30 dní než začnou řešit.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Dášo,
velice nás mrzí komplikace spojené s Vaším nákupem. Děkujeme za využití reklamačního oddělení. Dva dny po obdržení Vaší reklamace jsme již zboží reklamovali přímo u výrobce.
Peníze Vám byly uhrazeny po sedmi dnech odstoupení od smlouvy.
Za zpětnou vazbu děkujeme, celou věc tedy řešíme přímo s výrobcem nábytku a věříme, že právě tato nešťastná situace pomůže ke zlepšení stavu do budoucna.
Za nejlevnejsinabytek.cz Ondra -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboží bylo doručeno poškozené a kvalita sedaci souprava je katastrofální.
Probíhá řešení s obchodem...
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Nikolo,
omlouváme se za poškozenou dodávku, v takovém stavu se k vám nemělo zboží vůbec dostat. Je dobře, že jste se následně obrátila na naše reklamační oddělení.
Poškozenou sedačku jsme si nechali vrátit zpět na náš sklad a zajistili vrácení peněz. Doufáme, že tato negativní zkušenost zásadně neovlivní váš názor na náš obchod. Již dříve jste si u nás zakoupila odkládací panel, s kterým jste jak předpokládáme spokojená. Přejeme, aby vám sloužil k plné spokojenosti i v průběhu dalších let.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Rychlé dodání
Zboží bylo rychle dodáno. PC stůl není kvalitně zpracován, spatně vylisované nožičky, šrouby bez závitů, olištování chybí i u pohledových stran, nepřesný návod,..
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Barboro,
děkujeme za nákup PC stolu, za nedostatky z výroby bychom se Vám chtěli omluvit - obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení.
Správně by již vše mělo být pro montáž připraveno, tzn. bez nutnosti vrtání otvorů apod. Jakmile nám zašlete podklady k reklamaci včetně fotek, obrátíme se na výrobce, aby sjednal nápravu. Zároveň budeme požadovat rychlé vyřízení.
Rádi zapracujeme na zlepšení kvality dodávaných dílů a také na zpřesnění montážního návodu.
Za nejlevnejsinabytek.cz Ondra -
Nedoporučuje obchod
- Nejhorší přepravní společnost máte což je Geis hrůza a děs
-
Nedoporučuje obchod
- neseriózní jednání
- nekvalitní nábytek
Zboží doručeno s poškozenými - rozmlácenými nábytkovými kolečky. Kolečka byla uložena v neporušeném obalu, ale jedno z nich bylo viditělně rozmlácené.
Reakce obchodu:
1. stůl zaslat zpět na své náklady
2. reklamujte - do měsíce kontaktujeme výrobce a teprve poté budeme řešit.
Nákup nedoporučuji.Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Ivano,
komplikace s vadnými kolečky nás mrzí. I když můžete využít každou z uváděných možností, vzhledem k poškození doporučujeme zboží reklamovat.
Podrobný návod, jak postupovat při reklamaci (včetně potřebných kontaktů), naleznete nejenom v expedičním e-mailu, ale také na našich stránkách. Budeme rádi, až bude reklamace vyřešená a vy budete moci konferenční stolek bez omezení používat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi dorazilo rozlamane. Bohužel já vůl ten Balík převzal... teď čekám na reklamaci, ale zbytečně se s tím musím zaobírat a čekat 30 dní, než pošlou kusy nové...
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Vladimíre,
omlouváme se za přepravní společnost, z našeho skladu bylo zboží předáno v pořádku (v opačném případě by řidič zásilku ani nepřevzal). Je sice škoda, že jste na poškození nereagoval hned při doručování, ale můžu potvrdit, že kolegové z našeho reklamačního oddělení již poškození řeší.
Jakmile bude reklamace vyřízena (dle zkušeností předpokládám, že v dřívějším termínu než 30 dní), budeme vás písemně informovat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Sedací souprava nedodána, informace o poničení dopravcem. Zákazník musí počkat, až si situaci vyřídí obchod s dopravcem. Údajné odeslání náhradní sedačky skončilo naprosto stejně. Výsledek, po třech týdnech zaplacenou sedačku nemám a ze skladových zásob vyprodáno. Snad šlo jen o ojedinělý případ, ale raději se obrátím na jiný obchod.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Kláro,
moc nás mrzí, že také u náhradní zásilky, kterou jsme vám posílali, došlo během přepravy k poškození. Byli jsme připraveni poslat i třetí, aby dodávka proběhla ještě do Vánoc, ale daná sedačka už bohužel byla v té době vyprodaná. Další budeme naskladňovat začátkem roku, což už je samozřejmě pozdě.
Pokud tuto sedačku naleznete na jiném e-shopu a bude skladem, doufáme, že problémy s dopravou se již nebudou opakovat. Přejeme vám, aby jste sedačku do svátků obdržela, jak jste si původně přála.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- přišlo poškozené zboží, zřejmě přepravou
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Lenko,
omlouváme se za dodání poškozeného zboží, využijte prosím možnosti reklamace.
Díky reklamaci se dohledá nejenom důvod poškození, ale hlavně se začne záležitost řešit. Je také našim přáním, aby se vše napravilo, samozřejmě v co nejkratším možném termínu. Neradi bychom vám předvánoční čas jakkoliv komplikovali.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- levné
- návod plný chyb a nesmyslů
- gls je strašný dopravce (balík byl proražen)
- samořezné šrouby dost nekvalitní, část z nich se dřív ztupí než zařízne (naštěstí byly dodány s rezervou takže to stačilo)
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Ondřeji,
děkujeme za nákup komody - mrzí nás, že jste s ní měl problémy. Nejdříve s dopravcem, který vám zásilku nepředal v bezvadném stavu a následně s montážním návodem.
Podle vaší recenze jsme pochopili, že se vám nakonec komodu podařilo sestavit. Pokud by ale problémy přetrvávaly, můžete se na nás obrátit. Co se týká montážních prvků, můžeme potvrdit, že se výrobci většinou snaží dodat více kusů. Stejně tak to proto bylo i u vás.
Doufáme, že s komodou budete spokojen, a že vám bude sloužit mnoho let.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Tolik jsme se těšili na tuhle krásnou rohovou skříň a tak neskutečně moc jsme byli neštastní a zklamaní.
Plánek sice udělaný pěkně, ale zbytek za moc nestál. Dírky na šrouby chyběly snad všude, to jsme si ,,vyvrtávali,, svépomocí. Jedna polička nám neseděla velikostně vůbec na své místo a vlastně ani nikam jinam. A ze zadních 3 kusů byl jeden mnohem delší než zbylé dva.
Nedomyšlené, nedodělané, přišlo nám, že až odfláknuté.Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Věro,
z vaší další objednávky jsme byli nadšení a protože byla skříň skladem, hned jsme se dali do příprav jejího odeslání.
Nedodělání skříně z výroby nás nemile překvapilo, děkujeme za vaši podrobnější zpětnou vazbu. Popsaný stav nás také zklamal, chtěli bychom se vám proto velmi omluvit. Zároveň také doporučujeme její reklamaci, abychom se mohli důrazně obrátit na dodavatele.
Jak jsme dodatečně prověřili na našem reklamačním oddělení, jedná se u této skříně o první pochybení ze strany výrobce.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboži bylo poškozeno ktere bylo viditelně nepěkně opravovane.Jsem velmi zklamaná a z vasši strany čeká vyjadření a minimálně slevu. Děkuji za odpověď a kladne vyřizeni .Kunčikova
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Ludmilo,
společně s výrobcem bychom se vám chtěli omluvit, poškozené nebo jakýmkoliv způsobem opravované zboží jste neměla obdržet. Prodejem nábytku jiné než 1. jakosti se ani nezabýváme, případné pochybení tak ani po prošetření neočekáváme u nás.
Jelikož se budeme obracet na dodavatele, prosíme o nahlášení reklamace včetně fotek. Budeme rádi, když se záležitost podaří vyřídit co nejdříve. Pokud nebudete požadovat výměnu zboží, jedním z možných řešení je samozřejmě sleva, o které se zmiňujete.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Reakce obchodu výborná, bohužel výrobek nedostatečně zabalen - poškozené a otlučené hrany
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Honzo,
děkujeme za vyvážené hodnocení, poškození polic během přepravy nás mrzí.
Zatím jste možnosti reklamace nevyužil, ale i když se jedná o menší a levnější typ nábytku, můžete se na nás obrátit i dodatečně. Konktakty na naše reklamační odd. naleznete nejenom na našich stránkách, ale také v expedičních e-mailech, které jsme vám zasílali.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Dvakrat sem si zadala o pujcku na sedacku a nevyslo jsem na matersky dovoleny prijmi mam bohuzel pro vas malo s pozdravem Douchova
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Simono,
zamítnutí obou úvěrových žádostí nás mrzí, přitom rádi bychom vyřídili každou z vašich objednávek.
Jen pro vysvětlení - posuzování žádostí je plně v kompetenci úvěrové společnosti, její rozhodnutí neovlivníme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír