Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží jsem nakonec vždy dostal, teď zatím nevím
- Dobrá cena
- Obchod mi pokaždé posílá dotazník dříve, než zboží dostanu
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Ladislave,
děkujeme za Váš názor a podrobnější hodnocení.
Z naší nabídky jste si vybral zásuvkový kontejner, který běžně nedržíme skladem - nejedná se totiž o příliš poptávaný kus nábytku. Jelikož se již přiblížil termín dodání, o kterém jsme Vás v potvrzení objednávky informovali, byl Vám v předstihu zaslán i dotazník spokojenosti.
Chtěli bychom Vás ale ujistit, že není Vaší povinností jej hned vyplňovat. Samozřejmě také máme zákazníky, kteří jej vyplní až několik měsíců po dodání zboží, nebo jej nevyplní vůbec. Jelikož nás ale zpětná vazba od zákazníků velmi zajímá, jsme za jejich vyplnění opravdu rádi.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
dlouhá dodaci doba
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Jano,
rádi bychom Vaši objednávku vyřídili dříve, ale jelikož jste si vybrala i zboží, které není skladem, bude nutné ještě chvíli počkat.
Pokud byste už ale nyní potřebovala dodat např. šatní skříň, mohli bychom objednávku rozdělit. Stačí, když se s tímto požadavkem obrátíte na naši infolinku.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Nekvalitní nábytek. Ulomený roh na viditelném a nosném místě z výroby. Karton nepoškozený. Prostě polská kvalita. Nebrat
Rozhodně nikdo neprovádí kontrolu nábytku před doručením.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Jiří,
omlouváme se za výrobce, že u něj, dle Vašeho popisu, neproběhla důkladná výstupní kontrola. Další kontrolu zboží, vyjma kontroly vzhledu kartonů, již u nás neprovádíme, abychom neporušili originální balení výrobků.
Je nám skutečně velmi líto, že jste obdržel poškozenou skříň. Doporučujeme obrátit se na naše reklamační oddělení, určitě bude sjednána rychlá náprava.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Skríň nekvalitná.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Petře,
velmi nás mrzí, že jeden kus nábytku z Vaší objednávky nebyl v kvalitě, kterou jste očekával.
Mohl byste být, prosím, konkrétnější, co se týká Vaší stížnosti? Naše reklamační oddělení může případné nedostatky odstranit, a to buď výměnou vadných dílů, nebo celého nábytku. Věříme, že Vám budeme moci v dané záležitosti pomoci.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Cena
Opět mi přišlo zboží poškozené.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Zdenku,
omlouváme se za komplikace, nutnost reklamovat zboží nás mrzí.
Reklamaci jste nám nahlásil minulý týden, již jsme v kontaktu s dodavatelem - náhradní čelo postele u něj zajišťujeme. Jakmile nám jej dodavatel přiveze, což by nemělo trvat dlouho, obratem Vám jej zašleme.
Důležité pro nás je, abyste měl postel co nejdříve funkční a v bezvadném stavu.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
V případě vrácení zboží obchod nevrací plnou částku za za zakoupené zboží.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Tomáši,
nemožnost vrátit Vám celou zaplacenou částku nás mrzí. Nicméně, nyní jsme v situaci, že nám nejenom bylo vráceno viditelně poškozené zboží, které si už podle všeho nikdo nezakoupí, ale navíc jsme ještě obdrželi "zavádějící" recenzi.
Samozřejmě nevíme, jak byste v takovém případě postupoval Vy, kdyby Vám někdo vrátil poškozenou věc (je to asi vždy na individuálním zvážení a každého svědomí), ale pro nás Vaše odstoupení od kupní smlouvy znamená ztrátu v plné výši. Naproti tomu bychom chtěli zmínit vrácenou částku ve výši 50 %, která v tomto reálném porovnání není zanedbatelná.
Závěrem bychom chtěli zdůraznit, vzhledem k výše popsanému, že snížení vrácené částky nebylo z naší strany svévolné. Pokud byste zajistil vrácení zboží v bezvadném stavu, což bychom si také přáli, částku bychom vrátili v plné výši. Je nám skutečně líto, že jsme ve Vašem případě nemohli postupovat jinak.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- dodaný nábytek jsem použil jako palivové dříví, nekompletní kování, nepasující dílce, otlučený a oprýskaný povrch, velké zklamání
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Petře,
po přečtení Vaší recenze jsme byli upřímně řečeno zděšeni, proto jsme Vás hned následující pracovní den kontaktovali.
Chtěli bychom Vám poděkovat za podrobnější telefonický hovor, ve kterém jsme mohli vše důkladně probrat a navzájem si vysvětlit možné způsoby řešení. Velká škoda je, že nemáte vady z výroby zdokumentované - právě tyto podklady bychom mohli použít pro naši reakci vůči dodavateli. A ta by byla skutečně důrazná!
Také na tomto místě bychom se Vám chtěli omluvit a poděkovat, že i přes prvotní rozčílení a velké zklamání, které vedlo k sepsání této recenze, jste připraven u nás nábytek nakupovat i příště.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Nefunkční nábytek nelïcují otvory pro tyčky je to šunt skončil v koši
- P9
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Josefe,
omlouváme se společně s výrobcem, že Vám byl doručen odkládací stolek s chybně vyvrtaným otvorem u jedné z polic.
Reklamaci evidujeme na základě Vaší komunikace s reklamačním oddělením. Dodavatel již chybu uznal, bude nám posílat nový díl. Jakmile jej obdržíme (závoz plánuje příští týden), obratem Vám jej zašleme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Komoda má zmatečný návod na montáž, chybějící konfirmát, lamino je vyrobeno z druhořadého materiálu. Již je zřejmé, proč se firma jmenuje " Nejlevnější nábytek "
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Víte,
velmi nás mrzí, že dodaná komoda není v pořádku. Vzhledem k Vašemu popisu doporučujeme její reklamaci, neboť nábytek z našich stránek musí splňovat určité parametry. Mezi ně každopádně patří kvalitní typ materiálu, v tomto případě lamina.
Také nekompletnost montážních prvků vyřešíte s naším reklamačním oddělením. Omlouváme se za výrobce, stav zboží nemůže zůstat bez řešení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Předsíňové stěny byly doručeny bez dostatku šroubů, museli jsme dokupovat cca 20 šroubů, jedna byla tak vratká, že na ní nešlo pověsit kabát a dále byla s drobnými poškozeními (odštípnutá dýha).
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Silvie,
společně s výrobcem bychom se Vám chtěli omluvit za nedostatečný počet spojovacích prvků i za další poznatky, které zmiňujete.
Ve všech záležitostech se můžete obrátit na naše reklamační oddělení, určitě bychom nechtěli nechat nedostatky bez dalšího řešení. Jelikož jste u nás zakoupila dvě různé předsíňové stěny, které jsou navíc od různých dodavatelů, byli bychom rádi i za další upřesnění.
Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Vonicem
Prodávají smejdy co se rozbyji to jsou dělané nabídky rychle zamaskoval prodat
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi dorazilo v dezolatnim stavu. Nezabalene uvnitř. Poskrabane, zdemolované. Neodpovídá fotu z e-shopu .
-
Nedoporučuje obchod
- Levné
- Oloupaná barva, omlácené rohy
- Vypouklá a prasklá barva u prostřed dveří
- Dírky
Nedoporučuji. Skříň přišla v ošklivém stavu. Mrzí mě že jsem za to dala ty peníze. Prkna v balíku ničím neproložené.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Valérie,
velmi nás mrzí, že jste obdržela zboží ve špatném stavu. Ať už se jedná o chybu výrobce, nebo k poškození došlo cestou, můžete se obrátit na naše reklamační oddělení.
V rámci reklamace veškeré nedostatky prověříme a samozřejmě nabídneme adekvátní řešení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Źle nawiercone otwory aby złożyć nogi od stołu ,pasuje tylko jedna nogą .Reszta jak by nie z tej bajki
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Agnieszko,
sepsaná recenze nás nemile překvapila, neboť se nejedná o vyřízenou objednávku - neprošla Vám platba kartou.
Z tohoto důvodu jsme se s Vámi snažili telefonicky zkontaktovat, což se nám nakonec podařilo. Požádali jsme Vás o úpravu recenze, v úvahu také přichází její smazání, když se nezakládá na pravdě. Pevně doufáme, že budete s požadavkem na úpravu recenze u společnosti Heuréka úspěšná.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Strašně dlouho čekám na dovezení objednaného kusu,ještě ani nemám zprávu,kdy
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Hano,
negativní hodnocení nás mrzí, neboť objednávka není po termínu, ale jen jak se sama zmiňujete, nejste si termínem jista.
Daný termín (do 4 týdnů) uvádíme na více místech. Stále je uveden na našich stránkách, také byste jej mohla vidět v potvrzení objednávky, které jste obdržela e-mailem. Právě prostřednictvím e-mailu jsme již s Vámi byli v kontaktu, když jste potřebovala změnit adresu dodání na svou chatu.
V této chvíli bychom Vás chtěli požádat ještě o menší strpení, k vyřízení objednávky dojde v brzké době.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Jedná z dvou objednaných položek dorazila z vadou. A musily jsme vymýšlet a objednávat servis na opravu.
To ale není to co chceš zažít. Pokud dráha komoda je ve slevě bez uvedeného důvodu počítáš že to výprodej. A prostě narazil si na dobrou nabídku. Ale ne že utratiš další peníze na opravu.Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Anastasiio,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, díky které jsme se dozvěděli o poškození jedné z dodaných komod.
Běžně se tyto záležitosti, pokud už k nějakému problému dojde, dají řešit v rámci reklamace. I když jste zatím tuto možnost, která vyplývá ze zákona, nevyužila, chtěli bychom Vám tento postup doporučit. Nemusela byste tak platit opravu, ale náprava by proběhla v naší režii a samozřejmě na naše náklady.
Škoda, že jsme tuto záležitost nemohli více probrat v tel. hovoru, neboť jste spěchala, ale určitě se na naše reklamační oddělení můžete obrátit i dodatečně. Samozřejmě ale platí, čím dříve, tím lépe.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Byl jsem dost rozladěn nekvalitním návodem ve formě jednoho obrázku, prasklym zadním sololitem, nevyvrtanými otvory na úchytky dvířek (dodělej si sám) a celkovou špinavostí dílů. Bylo vidět, že se to někde povalovalo hodně dlouho.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Michale,
velmi nás mrzí, že jste měl v souvislosti s dodaným regálem tolik problémů. Omlouváme se za výrobce.
Jelikož se nejedná o běžný stav zboží, chtěli bychom Vás požádat o zaslání reklamace. Prozatím žádnou na Vaše jméno neevidujeme. Právě díky reklamačnímu řízení, které je v tomto případě zcela na místě, se dají zmiňované nedostatky odstranit. Také samozřejmě není v pořádku, že jste si musel sám připravit některé montážní otvory.
Je nám líto, že v této chvíli máte z nákupu pouze negativní pocit, ale právě o to více bychom rádi začali řešit reklamaci, kterou bychom chtěli dotáhnout do zdárného konce.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zboží přišlo přebalené, boční strana poškozená. Chybělo 10 ks šroubků.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Lenko,
omlouváme se za doručení poškozené koupelnové skříně. Píšete, že Vám bylo zboží dodáno přebalené, což je divné - nejedná se o běžný postup dopravce během přepravy.
Abychom se mohli v celé záležitosti lépe zorientovat a samozřejmě Vám pak mohli nabídnout vhodné řešení, chtěli bychom Vás vyzvat k nahlášení reklamace. Velmi by nám pomohly fotky, které bychom následně mohli využít v komunikaci s přepravní společností. Věříme, že poté budeme moci tuto nepříjemnou záležitost zdárně vyřešit.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Obchod odeslal zasilku skoro hned, ale firma Geis jeste ani po 6 dnech zasilku nedorucila. Meli by si najit jineho dopravce.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Lubomíre,
omlouváme se za přepravní společnost. Shodli jsme se, na základě Vaší e-mailové stížnosti, že komunikace nebyla v pořádku. Následně, po naší urgenci, již k doručení zásilky došlo, což bylo 3 pracovní den od převzetí z našeho skladu.
Mrzí nás, že dopravce nestihl doručit zboží do víkendu, jak jste potřeboval.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dodání v pořádku.Po rozbalení chybejici součástky u obou balíků...
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Ilono,
omlouváme se společně s výrobcem, že dodaný botník není kompletní.
Chybějící montážní díly Vám samozřejmě zajistíme a zdarma dopošleme, prosíme jen o zkontaktování se s naším reklamačním oddělením. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí!
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír