Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodání v termínu, naopak termín dodání ještě prodloužen
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Zbozi bylo doruceno poskozene
-
Nedoporučuje obchod
Bohužel zboží bylo uhrazeno převodem, emailem domluven termín doručení.Obchod předá zboží přepravní firmě Geis (nejhorší co může být).Geis dle našeho požadavku nebere ohledy, zboží nedoručilo v daný čas a vůbec řidič nás tel.nekontaktoval)Obcho nezajímá podmínky doručení, momentálně zboží leží v depu, takže uhrazenousedačku nemáme.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Jano,
omlouváme se za přepravní společnost, že Vám sedačku nepřivezla v požadovaný den. Z naší strany jsme dopravce ohledně Vaší žádosti informovali, a to raději písemně. Požadavek na termínovaný dovoz si u Vaší zásilky následně poznačil, ale co už je nepochopitelné, že v pátek podle všeho vůbec nenaložil zásilku na rozvoz.
Tuto nepříjemnou záležitost již tak řeší vedení naší společnosti, aby se situace příště neopakovala. Nyní nás může alespoň těšit, že se už i přes zmiňované problémy jedná o doručenou zásilku, což jste nám právě telefonicky potvrdila. Pevně doufáme, že s dodanou sedačkou budete moci být spokojená.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zřejmě nejlacinější dopravce,který nedoručil zásilku ten den i když ji avizoval.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Hano,
rozčarování z nedoručení zásilky chápeme a omlouváme se za přepravní společnost.
Pro dovoz nábytku využíváme několik přepravních společností s tím, že i Vámi hodnocená patří k dlouhodobě ověřeným, s kterou jinak máme dobré zkušenosti. Je nám proto velmi líto, že u Vaší zásilky se to bohužel říct nedá.
I když je jisté, že k oddalování dovozu ze strany dopravce nemělo dojít, pro jeho alespoň malou omluvu bychom chtěli uvést, že víme o organizačních změnách, které na jeho dispečinku právě v těchto dnech probíhají. Předpokládáme, že právě toto mělo negativní vliv na doručování Vaší zásilky.
Nicméně nyní již máme potvrzeno, že doručení proběhne dnes v odpoledních hodinách.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Dvířka úplně nesedí, mezi nima je docela velká mezera
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Zuzano,
komplikace po smontování skříňky nás mrzí, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Pokud byla montáž provedena dle přiloženého montážního návodu, jak výrobce doporučuje, a stále nelze dvířka seřídit, můžete se obrátit na naše reklamační oddělení. V rámci reklamace bychom vše prověřili a samozřejmě navrhli vhodné způsoby řešení. Omlouváme se za tyto komplikace.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo dodáno poškozeno.. dvířka a roh u botniku poskozen!
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Moniko,
omlouváme se společně s přepravní společností, že Vám bylo dodáno poškozené zboží.
Obraťte se nyní, prosím, na naše reklamační oddělení, které má možnost sjednat nápravu. Do e-mailu doporučujeme přiložit fotky dokládající poškození. Ihned poté budeme moci Vaši reklamaci zaevidovat a začít řešit. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí!
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Nadchla nás cena a rychlost dodání skříně. Bohužel cena odpovídá kvalitě i službě. Bohužel zboží bylo poškozeno ve skladu dopravce. Bohužel až po otevření krabice bylo zjištěno, že jedna deska je úplně zlomená, druhá naštípnutá. Bohužel jsme boží přezvali a nyní čekáme, zda nám někdy dojdou nové desky. Mezitím doma zakopáváme o ostatní desky.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Kateřino,
chtěli bychom se omluvit za přepravní společnost, poškození skříně nás také velmi mrzí.
I když jste v dobré víře zásilku převzali, nemusíte mít obavy, že by se stav skříně nevyřešil. Právě naopak, díky zaslané reklamaci jsme v kontaktu s výrobcem, u kterého zajišťujeme náhradní díly. Jakmile je obdržíme, obratem Vám je zašleme.
Pevně doufáme, že s vyřízením reklamace budete moci být spokojená. Na závěr bychom chtěli poděkovat za úvodní zmínku o výhodné ceně a rychlosti vyřízení objednávky. Skutečně jsme se snažili a doufali (vzhledem k ostatním, v pořádku doručeným zásilkám), že i ta Vaše bude v bezvadném stavu doručena.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Nakupuji léta a vždy spokojenost.Jen nevím co se stalo nejdříve skřín v jiné barvě a nyni když po reklamaci došla jiná tak bílá nebyla bílá ale pry jiná šarže skřín do žluta .
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Marcelo,
rozumíme Vašemu zklamání, za nedodání správné skříně hned napoprvé se omlouváme.
Nábytek si u nás pořizujete již od roku 2015, což nás těší, ale u této objednávky nemůžeme být spokojeni ani my. Také je škoda, že Vám nevyhovuje vzhled bílé barvy. Jedná se o podobný případ, jako u domácích spotřebičů, kdy každý z výrobců mívá trochu jiný odstín výrobku, i když je nabízen pod stejným dekorem.
Pevně doufáme, že u dalších případných objednávek se navrátíme k původní stavu, tzn. Vaší plné spokojenosti.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- V návodu chyběly určité kroky, nebyly popsané díly, musel jsem všechno složitě hledat, hlavní deska, která tvoří vrch stolu, měla kraje obité a roh lehce urvaný, určitě nedoporučuji.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Lukáši,
zklamání z montážního návodu nás mrzí, i když od ostatních zákazníků negativní ohlasy zatím nemáme. Pravdou je, že k menším stolům, mezi které patří i Vámi vybraný, se dodávají kratší "obrázkové" návody.
Hlavně bychom se Vám chtěli omluvit za stav horní desky, kterou byste mohl u nás reklamovat. V žádném případě Vám neměl být doručen nábytek s poškozením. Využijte, prosím, možnosti reklamace - všechny potřebné kontakty naleznete na našich stránkách.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Není zajištěna dodávka nábytku o větší hmotnosti.
- Předplacená spoluúčast na vynešení do poschodí s použitím výtahu byla dopravcem DHL odmítnuta.
- Starému člověku tak vznikne neřešitelnáí situace.
Doporučuji zajistit u těžších nákladů 2člennou vlastní osádku auta.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den,
je nám líto vzniklých komplikací při doručování Vaší zásilky. Děkujeme za informace, které jste nám zaslal a které jsme mohli okamžitě řešit s přepravní společností DHL. Je pravda, že služba výpomoci s výnosem nemohla být ze strany přepravce poskytnuta z důvodu přesahujících váhových limitů stanovených pro tuto službu.
Vámi zaplacenou částku za tuto službu Vám vracíme zpět na účet, který jste nám uvedl.
U Vámi vybrané skříně můžeme nabídnout službu plnohodnotného výnosu, která je zcela bez asistence zákazníka. S nábytkem přijedou dvě osoby, které jej vynesou zákazníkovi na určené místo.
Za nejlevnejsinabytek.cz Jana -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace po emailu
- Kvalita nábytku
- Zdlouhavý proces reklamace
Objednali jsme si velkou šatní skříň a po doručení jsme zjistili, že většina dílů je poškozených. Samé vrypy, stopy lepidla, poničené desky. Na bílé skříni je bohužel každá nedokonalost vidět a tady jich bylo opravdu mnoho. Lak ze skříně se začal loupat i při opatrné manipulaci. Za 14 000 Kč, což není úplně málo, nám přišly jen kusy poničeného nábytku.
Reklamace trvala okolo měsíce a po doručení "nových" dílů a rozbalení se situace opakovala.
Díly měly taktéž vrypy, takže jsme si vybírali z těch, které byly méně vadné.
Místo jednoho druhu dílů nám byly doručeny jakési prkénka různých velikostí. Při podání tohoto oznámení, nám bylo sděleno, že i na tuto reklamaci je dalších 30 dní. Takže reklamace reklamace:) Poté nám přišla zpráva, že zasílají další díly, které jsme ale už odmítli převzít, hmotnost absolutně neodpovídala.
Máme doma novou postavenou skříň, která vypadá jak 15 let stará, kolejnice se zasekávají a část šuplíku mi při i opatrném otevírání zůstala v ruce.
Na řešení celé situace a reklamace jsme ztratily mnoho času a nervů. Přes tyto stránky nákup už nikdy více.
Doporučuji přejmenovat firmu na "nejnekvalitnější nábytek".Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Nikolo,
hned v úvodu naší reakce bychom se Vám chtěli znovu omluvit, že Vám byla dodána poškozená skříň a následně za delší průběh reklamace. Pár informací se nám sice rozchází, neboť např. na začátku reklamace jste chtěla skříň vrátit, když jste nám napsala, že už jste si pořídili jinou. To samozřejmě ale nic nemění na tom, že reklamace měla být hned napoprvé rychle vyřízena.
Reklamaci jsme postoupili výrobci, který rozhodl, že budou dodány nové díly. Velmi nás mrzí, že výrobce správně reklamaci nevyřídil a poslal některé díly jiné. Vaši stížnost jsme tak začali obratem řešit, jen musíme dodat, že police, které jste u nás následně urgovala, v původní reklamaci vůbec nebyly. Když jsme se s Vámi snažili ohledně polic zkontaktovat, naše snaha zůstala bez reakce, což pro nás bylo trochu nepříjemné. Pro správné vyřízení reklamace totiž potřebujeme znát všechny skutečnosti. Nakonec tak došlo k situaci, že Vám byly zaslány další náhradní díly, ale ty jste už jen odmítla bez předchozího upozornění.
Je nám líto, že k popisovaným problémům došlo, což mělo částečně negativní vliv i na vyřizování celé reklamace.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Dopravce byl před domem, vůbec nezavolal a zase ujel. Byla jsem doma. Zboží nedoručil.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Evo,
nedoručení zásilky hned po státních svátcích nás mrzí. Vaši stížnost, kterou jste nám zaslala e-mailem, jsme již dopravci přeposlali. K dispozici už také máme i jeho vyjádření, které ve zkrácené verzi níže uvádíme.
Než řidič z depa odjel, zkontaktoval se s Vámi sms zprávou, a to z důvodu, aby zásilku zbytečně nenakládal. Po Vašem potvrzení nábytek naložil a postupně jel po trase, kterou měl z dispečinku naplánovanou. U Vás několikrát zvonil, ale nikdo bohužel neotvíral. Až na základě Vašeho e-mailu jsme se dozvěděli, že jste měli nefunkční zvonek, což ale řidič netušil. Kdyby tuto informaci věděl, dovolíme si předpokládat, že by k doručení nakonec došlo. Jelikož ale řidič musel spěchat na další adresy, aby stihnul i ostatní zákazníky, nemohl bohužel déle na adrese čekat.
Podle posledních informací od dopravce probíhá právě dnes náhradní doručování. Pevně doufáme, že nyní už doručení v pořádku proběhne, a že již tak budete moci nábytek využívat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Dobrá komunikace,spolehlivé dodání
Byla mi doručena skříň v jiné barvě nevalné kvality,bez úprav těžce smontovatelná,šrouby bez závitu...
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Ivano,
omlouváme se za dodání jiné varianty skříně a zároveň za nesoulad mezi jednotlivými díly, jak se zmiňujete. Podle všeho neproběhla správně výstupní kontrola u výrobce a zkompletování jednotlivých dílů.
U Vaší objednávky jsme byli rádi, že přepravní společnost vyhověla žádosti k doručení v určený den, ale popisovaná záměna nás velmi mrzí. Chtěli bychom Vám proto nabídnout možnost reklamace, všechny potřebné kontakty naleznete na našich stránkách.
Jsme přesvědčeni, že s vyřízením reklamace budete moci být spokojená.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nízké ceny
- Objednával jsem pro starou maminku 85 let malou komodu. Protože maminka nemohla pomoci s vykládkou komody, musel jsem za dopravu komody po rovině na vzdálenost asi 10 m (za 1. vchodové dveře, bez schodů) zaplatit 500,- Kč za "plnohodnotný výnos", jinak řidič může komodu pouze složit z auta na chodník a odjet. Ostatní eshopy běžně doručují objednané zboží bez příplatku za 1. vchodové dveře. Takže nejlevnější není vždy "nejlevnější".
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Libore,
negativní recenze nás mrzí. Reálné možnosti přepravních společností jsme Vám podrobně telefonicky popsali ještě před vyřízením objednávky. Zmínili jsme se o dvou službách týkajících se výnosu, které můžou být součástí zásilky, aby bylo doručení komfortnější. Využívají se, když si zákazník není jistý, jestli bude moci být přítomen u převzetí zboží, což byl Váš případ.
Když jste se později rozhodl, že si danou službu přiobjednáte, nebyl problém z naší strany vyhovět. Součástí zmiňované služby bylo doručení zásilky nejenom na recepci domova pro seniory, ale až na pokoj, jak Vám dle Vašeho vyjádření ještě více vyhovuje. Velká škoda ale je, že jste si dopředu neověřil provozní (domovní) řád domova, neboť ten ve skutečnosti neumožňuje volný přístup osob k pokojům, a to ani pracovníkům přepravních společností. Jelikož tyto upřesňující skutečnosti ve své recenzi vůbec nezmiňujete, bereme za svou povinnost je tady uvést.
Vaše zklamání za zbytečně zaplacenou službu tak na jednu stranu chápeme. Přece jenom, kdo z nás by nechtěl ušetřit? Na druhou stranu ale nemůžeme být zodpovědni za to, jaké možnosti převzetí platí na místě určení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Olámané hrany desek.Nejvíce u šuplíku.Nedostatečně zabaleno.Nepřesná konstrukce.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Jiří,
omlouváme se za nepříjemnost se zásilkou, která byla během doručování poškozena. Dopravci jsme skříň předali v originál balení (veškerá kompletace probíhala u výrobce). Navíc jsme jednotlivé balíky, ze kterých se skříň skládá, umístili na paletu, abychom minimalizovali riziko poškození.
Jelikož i přesto došlo k poškození, což nás mrzí, využijte prosím možnosti reklamace. Veškeré kontakty naleznete na našich stránkách. Reklamaci následně zaevidujeme a začneme řešit, abyste mohl skříň brzy využívat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Dobrý den.
Už třetí email, jak jsem spokojená. První přišel, když jsem ještě zboží neměla doma, druhý po obdržení zboží a třetí dnes. To si děláte srandu, že?
UŽ jsem se vyjádřila u druhého emailu a čekala bych odpověď. A bingo, přišlo další "ohodnoťte". Kdyby jste raději, jak říká občanský zákoník, odložili NÁVOD ČESKY. A ještě na větším formátu, abych to neluštila s lupou.
Mějte hezký den.Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Věro,
vysvětlení ohledně e-mailů jsme již sice pořešili telefonicky, ale pro jistotu se o tom zmíníme i zde, aby byli informováni i ostatní zákazníci.
První e-mail se týkal našeho upozornění, že Vás již brzy osloví společnost Heuréka. Druhý e-mail se týkal výzvy k vyplnění dotazníku spokojenosti u společnosti Google. Třetí e-mail již byla samotná výzva k vyplnění recenze z Heuréky, kterou jste tímto využila. Jak jsme se následně v telefonním hovoru shodli, což jsme rádi, nejednalo se o opakující se zprávy.
Co se týká montážních návodů, stále více výrobců nábytku je má zpracované v grafické podobě, což znamená jejich univerzálnost. Využívají se tak nejenom pro náš trh, ale i v zahraničí. Je nám líto, že tento způsob plánků Vám nevyhovuje, ale jiný typ bohužel výrobce nenabízí.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Výrobek nebyl připraven správně na montáž
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Iveto,
děkujeme za nákup konferenčního stolku, který si u nás mimochodem pořídila i herečka Aneta Krejčíková - známá tvář z televizního seriálu Ulice.
Mrzí nás, pokud cokoliv nebylo u zakoupeného kusu v pořádku. Jsme připraveni být Vám nápomocni s odstraněním nedostatků, využijte prosím možnosti reklamace. Následně bychom se zkontaktovali s výrobcem, aby se daný nedostatek již příště neopakoval.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé dodání
- Nekvalitní material i zpracování.. chybi předvrtání u dveří, šuplíky 2 ze 4 absolutně nesedí , pak je potíž i s "lehkým" zasouváním, všude škvíry i při dotažení... Lepidlo nedostačující na všechny šuplíky.. takže asi takto pro příště.....nejsme tak bohatí, abychom si kupovali levné věci... bohužel za nás zklamání
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Lenko,
nespokojenost se zpracováním skříně a následné problémy během montáže nás mrzí. Podle Vašeho popisu se může jednat o nedostatky z výroby, které by bylo vhodné nahlásit našemu reklamačnímu oddělení, aby vše prověřilo.
V žádném případě si nepřejeme, abyste měla se skříní nějaké problémy a už vůbec ne, abyste byla z nákupu zklamaná. Nábytek jste u nás zakoupila s úhradou předem, vložila jste v nás důvěru a tu bychom neradi ztratili. Neváhejte proto, prosím, skříň reklamovat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Druhý nákup v řadě s problémem. Před Vánoci jsem si musel pro zboží nakonec do přepravního depa. Nyní mi přišel namísto bílého věšák v designu dřevo.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Jindřichu,
omlouváme se Vám za dodání nábytku v jiné barvě. Kolegyně z reklamací již zajistila svoz chybně dodané zásilky a zároveň nechala zaslat náhradní ve správném barevném provedení.
V této chvíli by již měla být výměna dle trackingu dopravce úspěšně dokončena. Pevně doufáme, že s odkládací stěnou české výroby budete spokojen.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Jsem zklamaná ze špatně nastříkané skříňky-čekala bych, že bude kvalitnější a že si to prodejce ohlídá
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Veroniko,
děkujeme za nákup závěsné skříňky. Její korpus je vyroben v matném provedení, lesklé jsou pouze dvířka z čelního pohledu.
Pokud se Vám provedení skříňky jakkoliv nezdá, využijte prosím možnosti reklamace. Na základě fotek jsme připraveni oslovit výrobce a požadovat po něm nejenom vyjádření, ale samozřejmě i návrh vhodného řešení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír