Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Strašné průtahy. Pracovnice jako by se zaučovala, nebo měla tolik práce, že tam měla 0 klientů a neměla čas.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Kamile,
delší čekací lhůta nás mrzí, skutečně jsme v těchto dnech přijali na prodejnu novou kolegyni.
Takto zpětně sice není možné určit, kdo vás zrovna obsluhoval, ale pokud se jednalo o novou paní, požádali bychom vás o vstřícnost. Povinností, které kolegyně z prodejny mají, je více než jen obsluhovat zákazníky. Zaučení tak vyžaduje určitý čas, neboť informací je na nového člověka skutečně hodně.
Každopádně bychom vám rádi poděkovali za nákup a pevně doufáme, že příště již nebudete muset dlouho čekat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi bylo doručeno, ale poškozené. V den doručení jsem podal reklamaci na dodané zboží, které bylo při rozbalení špinavé a prasklá nosní deska.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Vladimíre,
omlouváme se za doručení poškozeného TV stolku, podle vašeho popisu předpokládáme nesprávné nakládání s balíkem během přepravy.
Je dobře, že jste se již obrátil na naše reklamační oddělení. Kolegové vás v brzké době budou informovat o dalším postupu.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
zboží bylo poškozeno, mám v reklamačním řízení
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Květoslavo,
původně jsme si mysleli, že vám dodáním křesla uděláme radost, ale nutnost jeho reklamace nás mrzí.
Ohledně vadného sedáku jsme se již obrátili na výrobce, prosíme o strpení. O průběhu reklamace a hlavně o jejím vyřízení, vás budeme informovat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Strašné spracovaní. Pulku dir na šrouby jsem musel dovrtat. Panty nejdou doštelovat a je tam strašná fuka!!!! Za mě děs
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Antoníne,
za nedostatky z výroby bychom se vám chtěli omluvit - obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení.
Správně by již vše mělo být pro montáž připraveno, tzn. bez nutnosti vrtání otvorů apod. Jakmile nám zašlete podklady k reklamaci včetně fotek, obrátíme se na výrobce, aby sjednal nápravu. Zároveň budeme požadovat rychlé vyřízení.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Zboží poškozené
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Pavlíno,
omlouváme se za zásilku, která byla dle vaší recenze poškozená. Zatím nás překvapilo, že od převzetí postele, matrace a sedačky uběhl týden, ale zatím od vás žádnou reklamaci neevidujeme.
Pokud se cestou některé zboží poškodilo, chtěli bychom vás vybídnout k reklamaci. Potřebné kontakty naleznete na našich stránkách. Také my budeme rádi, když bude sjednána náprava a nábytek bude zcela v pořádku.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Obchod jako takový funguje dobře,objednávka zpracování í vyřízení super
- přišel nám email že do 1.10 nám bude zboží doručeno, no dnes je 5.10 a ticho po pěšině :-) obchod to samozřejmě bude házet na dopravce takže to není jejich problém s tím ale nesouhlasím ať si obchod změní dopravce z neschopného na firmu která funguje tak jak má. Příště kvůli této nevýhodě nakoupím jinde.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Michaelo,
velmi nás mrzí, že jste zboží ještě neobdržela. Nejdříve se čekalo na přijetí platby na náš účet, neboť jste zvolila platbu bankovním převodem. Následně jsme mohli zboží vyfakturovat a předat pokyn do skladu, aby vám bylo zboží odesláno.
Přepravní společnost vám měla zásilku dovézt hned na začátku října. Omlouváme se, že ani do dnešního dne vám nebyl nábytek doručen. Již jsme zaslali přepravní společnosti urgenci, aby vám nejpozději zítra zásilku doručili. Pokud by s vámi dopravce i přesto stále nekomunikoval, určitě se na nás můžete znovu obrátit. Vaše recenze je zatím první zpětnou vazbou, kterou od vás máme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Deska byla poškozená, rohy otlučené, foto zasláno mailem do obchodu.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Otto,
mrzí nás, že zboží z druhé objednávky u nás musíte reklamovat. Nyní jsme vám zasílali pouze pracovní desku, kterou jste ještě potřeboval k dříve zakoupené kuchyni, ale jak je vidět, zaslání samostatné desky nedopadlo u přepravní společnosti dobře.
Děkujeme za zaslané foto. Na jejich základě se s vámi zkontaktují kolegové z reklamačního oddělení, aby s vámi dořešili náhradní desku. Za vzniklé komplikace se vám velmi omlouváme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Vladimíro,
nemožnost vyřídit vaši objednávku v kratším termínu nás mrzí, omlouváme se za problémy u výrobce (nedostatek materiálu).
I přesto jste se rozhodla objednávku nerušit, děkujeme. Hned jak budeme vědět bližší informace k termínu dodání, obratem se vám ozveme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Rychlost doručení
- Zboží mi přišlo mírně poškozené
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Stěpánko,
mrzí nás, že zboží jste obdržela poškozené. I když už nějaký čas od vaší recenze uběhl, zatím jste nám reklamaci nezaslala.
Pokud se zboží poškodilo např. přepravou, můžete vše u nás reklamovat i dodatečně. Naším přáním je, abyste byla s nábytkem maximálně spokojená.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
- Prisla jina skrin. Zhruba polovicnich rozmeru
Nejsou schopni odeslat správný typ zboží.
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Veroniko,
omlouváme se za záměnu skříní, reklamaci jsme již vyřídili.
Na vaši adresu jsme odeslali náhradní skříň s tím, že následně byla od vás vyzvednuta chybně dodaná. Pevně doufáme, že v této chvíli již máte novou skříň smontovanou a můžete ji využívat.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Vím, že za dopravu zboží obchod nemůže, ale do budoucna by to chtělo popřemýšlet o změně dopravce. Firma Geis vám kazí jméno. A druhá stránka i prodávané zboží by bylo dobré si vyzkoušet a prohlédnout co vlastně prodávám. Kvalita je někde úplně jinde
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Jakube,
další negativní hodnocení zmiňované přepravní společnosti nás mrzí, přitom s tímto dopravcem již spolupracujeme mnoho let.
Zatím to vypadá na aktuální problém na daném depu, ale celou záležitost budeme i nadále sledovat. Kromě tohoto dopravce samozřejmě využíváme i jiné. Pokud byste si příště tuto přepravní společnost nepřál, můžete svůj požadavek napsat do poznámky v objednávce.
Ještě bychom doplnili, pokud nyní nejste s kvalitou zboží úplně spokojen, využijte prosím možnosti reklamace. Chtěli bychom vám být nápomocni, pokud něco není v pořádku.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Obchod jedná rychle, ale přepravní společnost nehodlá zboží doručit
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Veroniko,
omlouváme se za přepravní společnost, u které jsme doručování vaší zásilky urgovali již na základě telefonátu s vámi.
Dopravce nám odpověděl, že zatím nedoručoval kvůli nedostatku místa na vozidle, ale zároveň přislíbil nápravu. Dnes již sice nestihne zásilku dovézt, ale doručení má proběhnout zítra. Prosíme tak ještě o strpení a děkujeme za vaši dosavadní trpělivost.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Přišla mi skříň ve třech barvách. Takže hned po vybalení čekat 30 dní na reklamaci. To je opravdu úžasné
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, paní Bohuslavo,
omlouváme se za dodání potravinové skříně v jiné barevné kombinaci, záměnu již řeší naše reklamační oddělení.
Zmiňovanou dobu 30 dní prosím neberte jako přesně danou, ale jen jako maximální, do kdy bychom měli reklamaci vyřídit. Také v našem zájmu je, abyste obdržela zboží v pořádku. Můžeme vám přislíbit, že se budeme snažit, aby byla reklamace vyřízena co nejdříve.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
kvalita = 0%
-
Nedoporučuje obchod
- Objednal jsem si sedačku, která už měla být u mě doma. Bohužel tomu tak není, když jsem volal na info řekli mi, že se sedačka nevleze nebo ze nemají místo v dodávce. V pátek odlítám do Zahraničí, tak jsem zvědav co bude… podle mého názoru jako firma, když se vyskytne problém jako je třeba tento, tak by to měli řešit! A neřeší to vůbec…pokaždé musím volat sám osobně co se děje s objednávkou. Za mě totální bordel. Nedoporučuji tenhle obchod.
-
Nedoporučuje obchod
Nevím, čím je postel multifunkční, dáte na něho rošt a ten po týdnu spadl i se synem. Šroubky jsou tak malé, že nic neudrží. Balení je také nedostačující. Jsem hrozně zklamaná.
-
Nedoporučuje obchod
- Rychle dodáno
- Zboží nedorazilo kompletní, chyběla příčka roštu a při reklamaci ihned výmluva na 30 denní lhůtu
Reakce obchodu nejlevnejsinabytek.cz
Dobrý den, pane Jindřichu,
dodání nekompletního roštu nás mrzí, za toto nedopatření se vám velmi omlouváme.
Zmiňovanou lhůtu na vyřízení reklamace, prosím, neberte jako výmluvu. Ve skutečnosti vyřizujeme reklamace mnohem dříve, není v našem zájmu je jakkoliv protahovat. I my budeme raději, až budete mít rošt v pořádku a budete jej moci využívat.
Přejeme vám vydařený zbytek léta a ještě jednou se za komplikaci se zbožím omlouváme.
Za nejlevnejsinabytek.cz Lumír -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Jako jeden z mála obchodů měli skříňku velikosti, kterou jsme hledali.
- Nevím, jestli se jednalo o chybu obchodu nebo dodavatele, ale po týdnu nedodání jsem ze sledování zásilky vyčetl, že je balík poškozený/ztracený. Nikdo mi nedal vědět. Napsal jsem tedy aktivně Nábytku, omluvu jsem dostal vzápětí, potud tedy v pořádku. Nicméně dodavatel nám dovezl dva balíky - jeden původní, poškozený, druhý nový. Mysleli jsme si, že o poškozený nemá Nábytek zájem příp. nám ho nechává jako omluvu, druhý den mi ale paní z Nábytku volala a povýšeným hlasem mi vynadala, proč jsme vyzvedávali dva balíky, když máme objednaný jenom jeden. Takže druhý nábytek si vyzvedne dodavatel zpět.
- Jakoby to nebylo málo, nepoškozená polička je stejně mírně poškozená - rohy jsou otlučené, na nějakých místech je lepidlo, které nešlo sundat jinak než nožem, čímž jsem samozřejmě trochu poškrábal okolí. U tohohle obchodu už bych nikdy nenakupoval.
Komunikace velmi nepříjemná, kvalita zboží nevalná.
-
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá čekací doba
- Kvalita nižší než u zboží z Číny
- Sjednaná přepravní společnost katastrofa
- Nekompletnost
- Poškozenost
Na zboží se dlouho čeká. Přepravní společnost převzala zásilku ale nedoručila, že nemá místo na autě. urgováno tři dny a značně nasraným tónem pak konečně dovezli. Kvalita kuchyně nulová. Desky od skříněk v bednách poškozeny, šroubky ohnuté a s poničenými závity, pracovní desky nepoužitelné. Je nutno si koupit klasickou pracovní desku - investice navíc. Skříňka na vestavěný sporák stála pomalu třetinu kuchyně, ale na vestavěný sporák nepoužitelná. Nikdo nebyl ochoten do pracovní desky řezat výřez. Deska je ze špatného materiálu a navíc lepená z více kusů. Výřezem by se s největší pravděpodobností rozpadla. U řezu chyběly šroubky na uchycení. Celkově katastrofa.
-
Nedoporučuje obchod
Nedostatečná prezentace výrobku.