Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Na videu zajímavý výrobek, ale přišlo něco jiného-zase jsem naletěl

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Psali jsme Vám e-mail, že jste si při hodnocení nákupu pravděpodobně zmýlil. U produktu žádné video není a ani povaha produktů nepřináší riziko na "něco naletět". Všechny zakoupené produkty jsou zcela běžné, prodali jsme jich stovky a bez problémů. Proto si myslíme, že jste ve stejný čas nakoupil i v jiném e-shopu jiné zboží a hodnocení jste psal v domnění, že jde o ten druhý obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dodání trvalo 7 dní, přesto, že web inzerival dodání do 3.9., zboží přišlo až 7.9., žádný kontakt ze strany obchodu o zpoždění

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Moc se omlouváme - bohužel zde došlo ke zdržení z důvodu našeho přechodu na novou právní formu společnosti. Jeden ze tří produktů nebyl skladem a musel se objednat u dodavatele. Tento dodavatel však měl oproti jiným příliš dlouhý proces registrace a schvalování naší nové smlouvy s novými iniciálami firmy. Teprve poté jsme mohli opět objednávat. Z tohoto důvodu se dodání Vaší objednávky zdrželo o dva pracovní dny. Omlouvám se za kolegy, kteří Vám opravdu o zdržení měli dát vědět. Věříme, že pokud nám dáte šanci ještě jednou, při příštím nákupu, dokážeme Vám, že umíme vše vyřídit k Vaší plné spokojenosti a obratem.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákazník hodnotí nákup v jiném eshopu.

    • Zboží jsem dostal po týdnu.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Pátrali jsme po příčině, proč byste měl obdržet zboží později, ale z naší strany jsme žádný problém nenašli - hned následující pracovní den bylo pro Vás zboží připraveno. Bohužel jste však zvolil platbu převodem a tím vzniká zdržení až 2 dny, než se platba připíše na náš účet. Pokud na zboží spěcháte, příště doporučujeme zvolit jiný typ platby - například okamžitá platba kartou nebo platba dobírkou při převzetí.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Ceny jsou opravdu nízké
    • Nebrání se vrácení zboží
    • Podvod
    • Zboží neodpovídá popisu
    • Popis nezměněn ani po vrácení zboží - schválnost

    Mockrát v popisu i v názvu psali, že kabel je originální Apple. Přišel mi v rozbalené krabičce, o jejíž originalitě pochybuji. Dokumentace byla k jinému kabelu a kabel sám byl 100% padělek. Tenký, s výrobními vady, i vnitřek konektoru vypadal jinak než originál.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dle informace od našeho dodavatele se jedná o originální kabel pro Apple zařízení. Nechali jsme záležitost prověřit pro případnou úpravu popisku. Pokud se ale vyskytne více reklamací na tento kabel, stáhneme ho z nabídky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodrzeni terminu dodani

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    V našich záznamech je patrné, že jste objednával v pátek 2. 7. večer a vyřízení Vaší objednávky jsme se věnovali nejbližší pracovní den, což byla středa 7. července (5. a 6. července byly státní svátky). Je nám líto, že datum dodání zboží tento prodloužený víkend oddálil. Nakumuloval se tak větší počet objednávek, které expedice nestihla během jednoho dne vyexpedovat. Reálně se tak dodání o jeden den zpozdilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Lákadlo na ceny
    • Neseriózní obchod

    Obchod nedoporučuji jako dalších 262 recenzentů. Obchod skutečně Vám pošle úplně jinou věc a není to ojedinělé. V tomto obchodě nenakupujte, přiděláte si akorát starosti a přijdete o další poštovné v reklamaci. A to nemám jistotu, že mě přijdou peníze zpět.
    Objednán specifický fotobatoh Braun Ocean Ruksak kvůli rozměrům, přišel noname Door Action s přelepenou cedulkou na štítku výrobku. Mám nafoceno, drzost obchodu neskutečná. Na telefon, když se dovoláte, máte štěstí.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, je nám líto, že jste se dostal do malé skupinky nespokojených zákazníků oproti většinové skupině spokojených a stálých zákazníků (aktuálně v počtu 7 245 kladných recenzí). Jak Vám vysvětlil náš reklamační technik v telefonu, tak ve Vašem případě šlo o chybné spárování rozdílných produktů v systému do jednoho kódu vlivem stejného EAN, deklarovaného distributorem. Ihned jsme Váš případ řešili a vráceny budou jak peníze za batoh, tak i za poštovné. Ohrazujeme se proti nařčení, že by se záměny děly pravidelně. Jedná se o výjimečný případ. Telefonáty se také snažíme brát všechny, i když toho máme hodně. V některých denních hodinách mohou být linky jen více obsazené zákazníky, volajícími před Vámi.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Klamání zákazníka
    • Komunikace s reklamačním oddělením
    • Nezajištění nápravy

    Původně jsme objednali notebook MSI Prestige 15,6". Dorazil nám úplně jiný notebook z jiné kategorie.. MSI Summit 13", po nahlášení chyby, bylo navrhovaným řešením 10% dotace na notebook, který jsme si neobjednali a nesplňoval ani jeden z parametrů...

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, chápeme, že jste rozčarován, ale ohrazujeme se proti tomu, že bychom Vás jakkoli klamali nebo nenavrhli nápravu. Popsali jsme Vám pravdivou situaci - že jsme bohužel omylem dodali jiný notebook, za což se ještě jednou omlouváme a nabízeli jsme Vám buď slevu nebo možnost notebook vrátit. Trvali jste na dodání správného notebooku, což je pochopitelné, bohužel vybraný notebook už byl v tu chvíli vyprodaný. Je nám líto, že jsme nemohli nabídnout lepší řešení. Ale opravdu žádný z našich dodavatelů už stejný model neměl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    žádná komunikace

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, v sobotu 12. 6. jste si objednával 3 kusy produktů a hned v pondělí jsme z naší strany zařizovali dovoz chybějícího zboží k nám. Bohužel přišlo o 1 kus míň a kolega Vám hned nedal vědět, byl totiž mimo kancelář. Za zpoždění v komunikaci se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná reakce na čtyřech číslech
    • jiný druh zboží

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, nerozumíme, proč píšete "žádná reakce na čtyřech číslech", když jsme spolu mluvili po telefonu několikrát. Krabici jsme před odesláním otevírali, kabely tam byly. Podle Vašeho názoru to byly jiné kabely, než jste požadoval. V telefonu jsme navrhovali, abyste je zaslali bezplatně zpět na reklamaci, ale to jste nechtěl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlé odeslání, ale jiného zboží, než dle obrázku
    • fotka neodpovídala obdrženému zboží

    Objednal jsem si dobíjecí adaptér v ceně 164kč, kdybych ho měl posílat a zpět a zase platit poštovné, tak jsem ho rovnou hodil do koše...

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, při uznané reklamaci samozřejmě poštovné neplatíte, příště určitě pošlete zpět a my Vám peníze za odeslání k nám vrátíme. Je nám líto, že jste s nákupem nebyl spokojen, fotografie ověříme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedostatečná komunikace obchodu.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, zboží bylo objednáno v pátek, s dostupností do 5 pracovních dnů. V úterý (před termínem) jsme Vás kontaktovali s bližšími informacemi o stavu objednávky a o termínu dodání. Pokud to pokládáte za nedostatečnou komunikaci, mrzí nás to, ale snažili jsme se dát vědět o všem podstatném.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Dlouhá doba dodání i když vše bylo skladem. Dodání trvalo cca 14dni. Nepisou, kdy předběžně zboží dorazí.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, kontrolovali jsme, že ve chvíli nákupu nemohla být u zboží prezentována dostupnost "skladem", nýbrž dostupnost "do 5 dnů". Zboží nám totiž přivezli 10.5.. - termín dodání do 5 dnů bychom tedy sihli, ale dva z Vámi objednaných produktů v dodávce nebyly. Dodavatele je dodal se zpožděním a tím došlo i k pozdějšímu doručení zboží Vám. Omlouváme se za komplikace. Udělali jsme opatření, že pokud se dodavatel ještě jednou zpozdí, změníme na webu termíny dostupnosti neskladového zboží od tohoto dodavatele na delší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    slunečník Ravenna Smart 300 - přírodní měl v krabici fakturu pro Pavlinu Kopcovou která asi slunečník vrátila, byl poškozen na uzávěru slunečníku proti dešti - plastový poklop se nedá zašroubovat protože byla prasklé šroubení

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, slunečník byl opravdu původní zákaznicí vrácen do 14 dní bez udání důvodu a následně prošel kontrolou stavu. Kolega si zjevně nevšiml vady na plastovém poklopu a produkt označil chybně jako plnohodnotný. Omlouváme se za toto nedopatření a určitě doporučujeme zaslat zboží k nám zpět na reklamaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to již týden a ačkoliv je zboží zaplaceno, tak stále leží v depu !

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, z naší strany k chybě nedošlo, zboží bylo expedováno v termínu. Telefonátem do Zásilkovny jsme zjistitli, že jejich čtečka u Vaší zásilky nenačetla data a zásilka skončila na depu, aniž by nám dal někdo vědět. Za chybu Zásilkovny nemůžeme, ale i tak se omlouváme za nepříjemnosti se zpožděním. Na mail jsme Vám napsali další info.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nedorazilo,,, hrůza,

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kotouče byly špatně zabalené a dorazily značně doškrábané

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, mrzí nás to, že se během dopravy kotouče poškrábaly. Předáme informaci na expedici, aby se toto již znovu nestalo. Pro Vás platí možnost reklamování zboží, pokud budete mít zájem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží dle objednávky dorazilo
    • poškozená krabice od přístroje (politá a zatečená), která byla vložena do nepoškozené balicí krabice, tudíž nedošlo k poškození obalu během přepravy, ale zboží v poškozeném původním obalu již bylo odesláno společností nejceny.cz, což by se dle mého názoru bez předchozího upozornění zákazníka na poškozený obal stát nemělo

    příště zvolím jiný e-shop

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, politá krabice určitě není standard, který bychom si dovolili poslat zákazníkovi. Muselo dojít k přehlédnutí pracovníkem expedice, protože máme dané přesné postupy pro případ, že zboží má poškozený obal. Zkontroluje se plnohodnost zboží a to se pak nesmí prodat jinak než jako zboží bazarové s přesným popisem poškození obalu. Je nám líto, že k přehlédnutí došlo, omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Objednání i dodání proběhlo v pořádku, s obchodem problém nebyl. Dodaný mikrofon už tak dobře na tom nebyl :-( Ale je pravda, co chci za kvalitu, čínský mikrofon za pár korun .....

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    To je nám líto, že nejste se zbožím spokojen, ale pokud Vám nevyhovuje, máte právo ho do 14 dnů bez udání vrátit a vybrat si jiný. V naší nabídce naleznete různé mikrofony skvělých značek, osvědčené recenzemi našich zákazníků: https://www.nej-ceny.cz/hledani.html?kateg=0&search%5Btext%5D=mikrofon, stačí si vybrat.

    • Obchodu se nedá věřit ve věci naskladněného zboží.

    Nechá si hned předem zaplatit a pak po pěti dnech Vám oznámí, že zboží nemají, přitom v ho dále nabízejí. Buď to někdo zpackal nebo je to chyba systému. Ať je to tak nebo tak, ani se neomluvil a nechtějí uznat chybu. Tento obchod už nikdy.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, moc nás to mrzí. Vaše objednávka přišla ve čtvrtek před prodlouženým velikonočním víkendem, kdy měl ještě ke všemu bohužel dovolenou pracovník, který se tiskárnami zabývá. Zastupující kolega nezareagoval dostatečně rychle a nekontaktoval Vás ohledně aktuálnímu vyprodání. Případ pak dořešil zodpovědný pracovník až v úterý, kdy došlo ke komunikaci s Vámi. Chápeme, že Vás toto zpoždění rozladilo a dodatečně se moc omlouváme.