Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodržují termíny

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, snažíme se dodržovat všechny termíny, o kterých píšeme na webu. Vychází z dlouholetých zkušeností s dopravci a jejich skutečnými schopnostmi zboží v určitém časovém úseku doručit. I tak nejde termín úplně na 100% zaručit. Může dojít k nějaké výjimečné odchylce, ke zpoždění. Proto píšeme o "předpokládaném" termínu doručení, nikoli o garantovaném termínu. Snažíme se ale, aby byla doba dodání co nejkratší. Například pokud je zboží skladem a objednávka přijde dopoledne, odesíláme ten samý den. Dopravce obvykle doručí už v den následující až k Vám domů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná skušenost zboží přišlo nefunkční

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, určitě jste mezitím zboží reklamoval, což je nejlepší řešení, které bychom doporučili také. Je nám líto, že s tím máte tyto nepříjemnosti, ale není bohužel v našich silách kontrolovat funkčnost každého zboží, dodaného od distributorů. U elektroniky to většinou ani není možné kvůli balení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nulová komunikace obchodu, na e-maily nereagují

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, výpadek v komunikaci nastal pravděpodobně v z důvodu dovolených a zástupů odpovědných pracovníků, což samozřejmě nikoho neomlouvá a budou z toho vyvozeny důsledky. Kontrolovali jsme Vaši objednávku a zboží je řádně objednáno a dorazí nejpozději ve středu. Následně ho obratem odesíláme k Vám a dopravce Vás bude informovat o přesném datu dodání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý den. Zboží objednané 13.7. 2022 ještě nedorazilo. Od potvrzení objednávky žádná reakce. Mám smíšené pocity a zajímalo by mě kdy zboží dorazí.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme, dodavatel bohužel poslal zboží se zpožděním. Nyní míří k Vám, zítra byste ho měla obdržet.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobrá cena
    • Přehlednost stránek
    • Rychlé potvrzení objednávky
    • Po více než týdnu, se objednávka stále vyřizuje a obchod jiné info nezasílá

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, omlouváme se, ve Vašem případě došlo opravdu ke zpoždění dodávky. Podle záznamů vidíme, že byla odeslána 8.den místo do 3 dnů. Dodavatel neposlal zboží včas. Moc nás to mrzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poničené zboží

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, v případě, že zboží dorazí poškozené, neprodleně nás o tom informujte. Pravděpodobně bylo poničené při přepravě a je nutné okamžitě věc reklamovat u přepravce. Postupujte prosím podle informací zde: https://www.nej-ceny.cz/clanky/chci-reklamovat-poskozeni-pri-doruceni/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla zajímavá cena a doprava zdarma.
    • Bohužel obchod nebyl schopný dodat zboží a objednávku stornoval. Platba proběhla 28.4.22 a 29.4.22 přišlo storno objednávky s příslibem vrácení platby. Do dnešního dne (5.5.22) nemám ani zboží, ani peníze, ani jakoukoliv zprávu od prodejce :-(

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, tak, jak jsme Vám vysvětlovali v e-mailu: měli jsme jen 1 ks tohoto televizoru za akční cenu ze zahraničí. Tento jeden kus se okamžitě prodal a než se systém aktualizoval, přišla objednávka od Vás. Proto jsme ještě zkoušeli poptávat další kus u dodavatelů, ale za stejnou cenu už bohužel nebyl. Peníze samozřejmě obdržíte zpátky, dle VOP máme na vrácení maximální lhůtu 14 dní, ale ve skutečnosti posíláme dříve - obvykle to zákazníci mají na účtě už do týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nebylo i kdyz na strankach bylo uvedeno jinak
    Vzdy objednavam podle skladu
    Spatna aktualizace polozek !!

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, prověřovali jsme případ a zjistili jsme, že jste objednal zboží z centrálního skladu (nikoli z našeho skladu) v 17. 30 h. odpoledne. Objednané kusy zboží z centrálního skladu se neblokují/nerezervují systémem automaticky, jako je tomu u našeho skladového zboží. Musí jej zablokovat náš pracovník. Vzhledem k tomu, že objednávka přišla po pracovní době, věnoval se jí kolega hned ráno následující den. V tu dobu už bohužel nebyl tento monitor v centrálním skladu dostupný. Následně jsme Vás kontaktovali s návrhem řešení a souhlasil jste, s projevem pochopení pro danou situaci, která je spíše výjimečná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už víc jak týden nevím kde je zboží

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme - v případě Vámi vybraného zboží: plašič Pecon na krtky došlo ke zpoždění dodávky zboží od dodavatele, který nám navíc hned neodpověděl na dotaz ohledně nového termínu dodání. Původně mělo být zboží dostupné do 3 dnů, teď máme potvrzeno, že zboží dorazí až dnes a zítra by mohlo být u Vás. Ještě jednou se omlouváme. Obvykle máme zboží dodáváno v dohodnutých termínech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod měl zákaznika informovat,že zaslaná šikmá lavice je pro děti a ne pro dospělého chlapa.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, tato vysunovací lavice je univerzální - není určená pro děti. Má nosnost 130 kg a využívají ji normálně dospělí. Veškeré údaje jak o nosnosti, tak o rozměrech jste si mohl přečíst v přehledném popisku produktu před nákupem a podle toho se rozhodnout. Pochopte - nemůžeme přece každému zákazníkovi volat a ptát se ho, zda si údaje přečetl a vyhovují mu. Pokud potřebujete větší rozměry či nosnost, nabídka lavic je na trhu opravdu široká a lze vybrat dle svých preferencí.

  • Při výměně zboží a placení poštovného se zboží dost prodražilo.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Při výměně obuvi za jinou velikost lze využít tzv. reklamačního asistenta: přes vygenerovaný kód lze zaslat obuv zpět prostřednictvím Zásilkovny. Při kompletní vratce vracíme poštovné od nás k Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogantní komunikace obchodu při reklamaci, zboží nepřišlo kompletní

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, nevíme, co myslíte tou arogantní komunikací. Kontrolovali jsme to v historii mailů a naopak jsme s Vámi komunikovali maximálně vstřícně, i když jste nám nahlásila chybějící nástavec k holícímu strojku až dva a půl měsíce po nákupu. Jiný obchodník by toto už vůbec neřešil s tím, že ke ztrátě nástavce mohlo dojít přímo ve Vaší domácnosti, když to hlásíte až po takové době a kompletnost výrobku jste si jistě zkontrolovala při dodání. My naopak chápeme, že nástavec jste ještě za tu dobu nestihli využít a teprve teď jste přišli na to, že chybí. Proto jsme Vám odepsali, že máte produkt poslat zpátky a pokusíme se dohodnout s dodavatelem dodání nového nástavce zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi přišlo položené

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, jestli tím myslíte, že dopravci dali lávovou lampu nesprávně do sklopené polohy, tak to by u tohoto zboží nemělo úplně vadit. Tato lávová lampa funguje na principu zahřívání plovoucího vosku, který stoupá a pak zase klesá v závislosti na ochlazení. Pokud se vám při převozu vosk nahromadil v jedné části lampy, určitě pomůže zapnutí a pozvolné prohřátí. Poté by se měl opět pohybovat vzhůru a dolů jako předtím. V případě, že by přece jen nastal problém a lampa nefungovala tak, jak má, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V patek rano jsem vytvořila objednávku, v uterý po urgenci začali objednávku řešit. Zboží přišlo ve ctvrtek odpoledne. Žádná omluva za zpoždění vyřízení.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, bohužel se zpozdila dodávka zboží od dodavatele, způsobená kapacitním přetížením přepravců - teď těsně před vánočními svátky. Vypadalo to, že zboží přijde v pondělí, ale nakonec se to nepovedlo. Je nám to moc líto a samozřejmě se omlouváme za nepříjemnost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi ještě nebylo doručeno

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, objednala jste si dva kusy zboží, z čehož 2. kus nebyl skladem, nýbrž byl dočasně nedostupný. Vidět to bylo jak na e-shopu, tak i v objednávce, možná jste si toho nevštimla. Podařilo se nám však zboží ještě pro Vás sehnat, proto jsme Vám nepsali o nemožnosti dodat druhý kus. Nyní je objednaný a do týdne by měl být u nás na skladě. Pokud nemůžete čekat, napište nám prosím na [email protected] a objednávku změníme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo včas, ale nebylo kompletní a obchod nereaguje ani na telefon ani na dotaz v e-mailu

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, moc se omlouváme za pozdní odpověď na dotaz - čekali jsme ještě, jak se k tomu vyjádří dodavatel a tomu to trvalo déle, než jsme čekali. Pokud se Vám zdá, že nebylo doručeno všechno zboží, kontaktujte nás prosím na mailu [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůbec nedoporučuji bylo mi doručeno úplně jiné zboží než jsem objednal ani se nepokusili mě kontaktovat a zeptat se jestli s tím souhlasím zkrátka zabalili a poslali co se jim hodilo v rozhovoru položil telefon

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Prověřovali jsme případ a zjistili jsme, že jste obdržel objednaný sendvičovač DeLonghi v údajně jiné barvě. Na objednávce byla barva totožná se zaslanou. Telefonickou komunikací s Vámi jsme se shodli na tom, že problém nebyl u nás, ale spíš v objednání přímo přes Heureku, která často kumuluje modely spotřebičů v různých barvách na jednu kartu. Tím pádem je potřeba při objednávání dávat pozor na údaje ve finální objednávce, zda model i barva sedí. Našim zákazníkům doporučujeme objednávat raději přes e-shop než zprostředkovaně přes Heureku.

  • Velikost neodpovídá skutečnosti

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Objednala jste si u nás obuv Crocs v americké velikosti M5/W7 (v přepočtu na EU 37-38). Pokud Vám obuv ve vybrané velikosti nesedí, můžete ji bez problémů do 30 dnů vrátit či vyměnit za menší nebo za větší. Postupujte prosím dle jednoduchých pokynů na této stránce https://www.nej-ceny.cz/clanky/chci-vratit-vymenit-zbozi-do-14-dnu/ a určitě už budete s následným výběrem spokojená. Máme zpětnou vazbu od zákazníků, že většinou jim ve značkové obuvi Crocs sedí ta stejná velikost, kterou volí i při nákupu jiných značek obuvi. Může se však ojediněle stát, že to u některých modelů právě pro Vaši nohu platit nebude.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabíječka Samsung EP-TA20EBE nevím proč, ale tahle nabíjí jen mobil. Byla určená na hodinky SGW 4, ty ale nenabíjí. Originální nabíječka není originál, pravděpodobně Čína. Proto taky levnější než konkurence. V tomto obchodě už nenakoupit.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Nabíječka Samsung EP-TA20EBE je určena především pro nabíjení mobilů a tabletů Samsung, je to napsáno v detailu produktu. Nabíječku máme dodávanou od solidního distributora z ČR jako originální a nikdo zatím její originalitu nezpochybňoval, nemáme důvod tomu nevěřit. Zákazníci jsou spokojeni a prodali jsme už stovky kusů. Levnější než konkurence jsme aktuálně kvůli slevové akci na tento produkt. Každopádně pokud nejste se zbožím spokojen, určitě u nás můžete reklamovat nebo zboží do 14 dnů vrátit.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednáno 4.9., dorazilo 9.9

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, objednávka byla zaslána o víkendu, s předpokládaným datem doručení 8.9., protože zboží nebylo přímo skladem. Ale na to jsme v nákupním procesu upozorňovali. Bohužel došlo ke zpoždění - O JEDEN DEN - kvůli dopravce, který přijel 7.9. pro zásilky příliš brzy a balíček se nestihl předat. Tento problém jsme následně s dopravcem řešili a již se to stávat nebude.