Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Poslala jsem 'zvlhčovač vzduchu Xiaomi Mi Smart Antibacterial Humidifier' na reklamaci, obchod mi nefunkční výrobek vrátil zpět, závěrem napsali, že vše funguje. Nedoporučuji.

  • Nemůžu napsat recenzi, protože jsem asi při objednávce nesouhlasila pak s dotazníkem spokojenosti na Heurece. Nicméně za sebe obchod doporučuji a dala bych 5/5 ★★★★★
    Zboží odesláno rychle a v pořádku. Po rozbalení jsem zjistila, že vlastní blbostí jsem objednala kryt na jiný model tabletu než vlastním, tak jsem si vytiskla jejich formulář na výměnu/vrácení zboží, který mají na stránkách, vyplnila, že chci vyměnit za jiný kryt, který už byl správný na můj model tabletu, zaslala zpět na adresu a ve velmi krátké době mi bylo zboží bez nějakých komplikací vyměněno a zasláno zpět. Za mě vše v naprostém pořádku a obchod doporučuji.

  • Obchod nedoporučuji jen zklamaní a nedodržování českých zákonů. Objednal jsme sadu kufru hliníkových kutry přišly poškozené z výroby takže jsem to uviděl až po rozbalení. Dal jsem reklamaci prodejce se omluvil a dohodli se že kufry vymění a před odesláním zkontroluji a pošlou nové, ale to se už nestalo. Kufry přišly nové , ale nikdo je před odesláním nezkontroloval je to zalito v celofánu po rozdělání zjištěné ještě horší poškození než před tím. Prodejce odmítá dát adekvátní slevu nebo vyměnit za nové . Takže obchod nedoporučuji!!!

  • Tento obchod nedoporučuji.
    Objednané zboží bylo jiné a jak zde pročítám je toto počínání tímto obchodem praktikováno neustále.

  • Zboží dodali sice rychle, ale bylo nefunkční. Vrátila jsem ho okamžitě, už druhý den, na vlastní náklady!
    Poslala mailem žádost o vrácení / reklamace. Odpověděli jedině že to stačí - potem nic.
    Nikdo nepotvrdil že nefunkční zboží dostali zpět (od pošty mám potvrzení že to doručila), nikdo neodpovídá na maily, ani na tři telefonních číslech. Nepotvrdili přijetí žádosti.

    • Dobře, tak už odpověděli, vracení peněz dle zákonu do 14 dní, ale prý bude dříve.

  • Zboží dodali sice rychle, ale bylo nefunkční. Vrátila jsem ho okamžitě, už druhý den, na vlastní náklady!
    Poslala mailem žádost o vrácení / reklamace. Odpověděli jedině že to stačí - potem nic.
    Nikdo nepotvrdil že nefunkční zboží dostali zpět (od pošty mám potvrzení že to doručila), nikdo neodpovídá na maily, ani na tři telefonních číslech. Nepotvrdili přijetí žádosti.

  • Vzhledem k mému osobnímu zážitku bych se rád vyjádřil o mých zkušenostech s firmou N.nejceny. Objednal jsem u obchodníka Hrnec s mramorovýcm povrchem. Při třetím použití bylo zjištěno odlupování vnitřní vrstvy a po domluvě s obchodníkem byl hrnec odeslán k reklamaci. Po cca třech týdnech bez domluvy či oznámení jsem obdržel hrnec poštou zpět se zamítavou odpovědí, s tím že technik zaujal stanovisko, že jsme si to způsobili sami. Po zásadním nesouhlasu se zamítnutím se prodejce ozval se žádostí o strpení, že se obrátí na výrobce. Protože se dlouhou dobu nic nedělo, chtěl jsem odstoupit od smlouvy, vzhledem k tomu, že obchodník zamítl reklamaci v 6ti měsíční době po nákupu bez průkazného prokázání důvodu zamítnutí. Samozřejmě opět bez úspěchu. Proto jsem si nechal zpracovat znalecký posudek, který jednoznačně označil výrobek za zmetek, kde mramorová vrstva nemá s mramorem nic společného, jedná se o nekvalitní teflon, který jde odloupnout i nehtem na prstě. Až po zaslání znaleckého posudku prodejce uznal reklamaci a uhradil veškeré náklady spojené s nákupem a reklamací tohoto zmetkovitého výrobku. Z celého postupu prodejce jsem přesvědčen o tom, že jeho přístup k reklamacím je takový, že reklamaci zamítne a spoléhá, že málokterý zákazník věnuje čas a dotáhne vše do konce a investovanou částku raději oželí. Tento názor podporuje i chování prodejce na Stížnosti D test, kde na oslovení nereaguje - viz můj i další případ. Tedy ten, kdo chce riskovat nákup s pravděpodobností, že případné vady zakoupeného výrobku vyřeší jen velice obtížně s vynaložením zbytečného úsilí a času, je tento prodejce akceptovatelný a to i přes jeho klamavou reklamu (mramorová vrstva versus nekvalitní teflon).

  • Koupil jsem si nabíječku Apple 18w, která došla zabalená jen v sáčku - ano, je to uvedeno v popisu, ale bohužel jsem si toho při objedávce nevšimnul. Už toho jsem se lekl, že se nejspíš nebude jednat o originál. Na nabíječce byly černé čmouhy, které sice šly odstranit ale vypadala jako by byla už používaná, navíc tělo bylo obaleno nějakým tenkým papírovým šubrem namísto fólie. Největší gól byl samozřejmě při nabíjení, kdy nabíječka asi po 15 minutách byla doslova přehřátá, takže jsem dál v nabíjení radši ani nepokračoval. Vyhozených 500 do koše, příště si radši připlatit.

  • Ano,zboží dodáno opravdu rychle ale z koloběžky Raptor se stala detská kolobrnda ,po zavolání žádná kloudná omluva jen to ze se koloběžka asi stratila někde jinde ne u nich!!!!!!! ,super tak raději vraceni peněz a opravdu váš schop už nikdy vice!!!!

  • Objednal jsem Smart Watch U8.
    Zboží sice dodali velice rychle, ale poškrábané a nefunkční! Asi chtěli se rychle zbavit šmejdu.
    Telefon 533 673 233 nikdo nebere na žádné další volbě (je jich 8!).
    Je to moje první zkušenost s nimi a tak jsem velice a hluboce zklamán i se značkou Ověřeno zákazníky od Heureky.

    Pokud se mi obchod do týdne neozve řešit tento stav, zboží předám policii s podezřením na podvod kdoví kolika lidí.

  • Heureka smazává u některých firem negativní recenze na firmu. Nevíte někdo proč to dělá?

  • Dodání zboží do 3 dnů a vše super.Chválím.

  • Dne 9.10.2017 jsem si objednala pračku AEG L71260 TLC přes internetový obchod elektro.cz.com. Zboží jsem obdržela za 2 dny v úplném pořádku, pračka pere skvěle - není hlučná, prádlo je skvěle vypráno ( využívám zkrácenou dobu praní na 30 minut). Mile mě překvapil zájem p. Sihelníka Pavla ( zaměstnanec int. obchodu), který se zajímal , jak jsem se zbožím spokojená a zda došlo v pořádku, dále mně nabídl , že kdykoliv se mohu obrátit o radu. Jsem velice spokojená , obchod určitě využiji i v budoucnosti. Zdravím a děkuji.

  • Zdravím, musím uznat, že obchod je vcelku seriózné. Taky jsem bojoval s jedním problémem při stronování objednávky. Ale měli snahu situaci řešit a vše nakonec dobře dopadlo. Myslím, že mohu doporučit, nebál bych se u nich nakoupit znova.

  • Nakoupil jsem nekvalitní sluchátka na " nejceny " , při reklamci mi byly vyměněny za jiné . Slibovali vrátit peníze za poštovné oproti dokladu o zaplacení . Peníze nikde , sluchátka nesplňují garantované parametry a recenzi co jsem nepsal na jejich stránkách smazali . Doporučuji nenakupovat u nich s tímto jednáním ...

  • daniel:
    Na naši obranu musím připomenout, že jsme osvědčeným e-shopem s desítkami tisíc spokojených zákazníků a jsme již 18 let na trhu. Tento ojedinělý politováníhodný případ jsme důkladně prošetřovali a nevidíme na naší straně žádné pochybení. Nakupujeme výhradně od české distribuce, nikoli od nějakých pochybných překupníků. Reklamaci řešíme přímo s autorizovaným servisním střediskem, které jsme znovu po přijetí zamítavého stanoviska k reklamaci kontaktovali, ale bohužel si za svým vyjádřením stojí, s tím nic neuděláme. Jsou přesvědčeni, že k takovéto závadě nemůže dojít jen tak, běžným používáním. Mobil musel být (i když neúmyslně) mechanicky poškozen – pravděpodobně pádem. A na to se reklamace nevztahuje. Při větším riziku obdobných nehod lze doporučit Připojištění pro případ náhodného poškození.

  • Dobrý den,

    tak jak ohodnotit tento obchod a zůstat slušný, to snad ani nejde, ale pokusím se...Tyto řádky ať berou jako varování všichni potencioální zákazníci, kteří by snad chtěli přes tento "obchod" něco nakoupit.

    Dne 13.6.2016 jsem si objednal v tomto obchodě mobilní telefon značky Xiaomi Redmi Note 2, který byl vyexpedován dne 16.6. 2016. Mobil dorazil v pořádku, takže nebyl důvod k nespokojenosti. Na mobil jsem si koupil tvrzené sklo i ochranný kryt, tzv. "knížku", abych přístroj co nejvíce ochránil.
    Jednoho dne však, bylo to přesně 24.9.2016 jsem po vytažení z nabíječky mobil schoval do kapsy. Po hodině jsem ho z kapsy vytáhl a snažil se mobil použít klasickým způsobem, tedy k volání. Jaké ale bylo mé překvapení, když mobil nešel zapnout. Ani po vytažení baterie a opětovném vložení nic.
    Poslal jsem tedy mobil dne 26.9. 2016 do "obchodu" na reklamaci a čekal. Čekal jsem bláhově, že bude mobil např. opraven, vyměněn nebo, že mi třeba vrátí peníze.
    Omyl! Třicátý a poslední den reklamace přístroj dorazil neopravený a ve zprávě servisního střediska kdesi z Prahy, kde pro jistotu není uveden telefon ani email, bylo napsáno, že je reklamace zamítnuta z důvodu mechanického poškození, že mi mobil spadl a poškodila se napájecí část systémové desky.
    No řeknu vám, ve mně to vřelo! Napsal jsem hned na reklamační panu Moravcovi, že si to nenechám líbit a pošlu mobil soudnímu znalci.Pan Moravec mi sdělil, že moji zprávu přepošle na výše zmíněný servis, ale od té doby jsem již žádnou zprávu nedostal. Po několika dnech jsem se však uklidnil a po té co jsem od několika lidí, kteří s tímto mají zkušenosti, nabyl informace, že posílat přístroj znalci bude jen ztráta času a peněz, rozhodl jsem se odnést telefon do jednoho nejmenovaného servisu. Popsal jsem jim závadu a bylo mi sděleno, že by neměl být problém toto odstranit v řádu stovek korun. Prostě si to zaplatím za své peníze a budu mít klid. Druhý den mě však v servisu dorazili, že mobil je neopravitelný, že je celá deska spálená, že jsem hlupák, že si kupuji neznačkový mobil z Číny u pochybného, neautorizovaného prodejce, který se chce jen zbavit šmejdů a že můžu mobil vyhodit.

    Takže děkuji "obchodu" nejceny.cz za krásný zážitek spojený s koupí mobilního telefonu. Nemám ani mobil, ani peníze a jsem tak o deset let starší... Nejlepší ceny možná máte, ale chování nemáte žádné. Jste odpad trhu a já jsem opravdu hlupák, že jsem od vás něco kupoval.

    S pozdravem

    Daniel Kocich

  • 12.3.2015 jsme si objednali u daCube s.r.o.Mariánské n.
    Brno hrací volant Logitech G 27.Objednávka byla rychle vyřízená, stejně jako následná reklamace,jelikož se nám nedařilo volant nastavit,obrátili jsme se znovu na daSchop.Chtěla bych vyjádřit svoji velkou spokojenost se službou daCube s.r.o. a poděkovat jmenovitě p.Michalu
    Pavelkovi za nevšední ochotu a vstřícnost,kdy nejprve nám poslal e-mailem návod a když se nám ani pak nepodařilo volant nastavit, přijel ještě tentýž den k nám domů a volant správně nastavil.

  • Dobrý den,
    na konci loňského roku a znovu v letošním roce jsme objednávali obuv Crocs (obj. 2014190777, 2015199923).

    U jednoho páru se po pár dnech nošení porušil "platový cvoček", který drží "přezku", a druhý pár neskutečně "vrže" jako padělky z tržnice. Opravdu se jedná o originály? Začínáme mít vážné pochybnosti.

    Prosím o informaci (na e-mail z uvedených objednávek) jak postupovat pro zdárné řešení situace. Ideálně vrácení peněz nebo výměnu za bezvadný kus.

    Děkuji, Jakub Mencl

  • V tomto okamžiku mám s obchodem NEJCENY.cz špatnou zkušenost. V září 2014 jsem si objednala zboží, které obratem přišlo. Protože však nebylo kompatibilní s NTB, pro který bylo objednáno, využila jsem možnosti vrácení zboží bez udání důvodu do 14 dnů. Vše jsem udělala dle pravidel, zboží bylo odesláno doporučeně, firma byla seznámena s tím, že zboží vracím. Do tohoto okamžiku - únor 2015 - zbytečně a marně s firmou komunikuji na téma vrácení peněz. Komunikace vázne a peníze jsem do této chvíle neviděla. Zásilka šla doporučeně, mají číslo zásilky. Poslali mi 59 Kč poštovného, ale částka za zboží ke mě ani po 4 měsících nedorazila. Nikdy tam již nenakoupím a nikomu dalšímu obchod nedoporučím.