Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím co se děje bylo napsáno že dodávka bude vyřízena za 5 dnů ale zatím to není ani v přepravě tak nemám co chválit stále čekám na dodání, objednal jsem a dal příkaz k úhradě dne 22.12.2023 a do dnešního večera to je 2.1.2024 se nic ani oznámení o zpoždění dodávky tak že se nic neděje tak nemám co chválit Viktorin

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, musíte si uvědomit, že jde o 5 pracovních dnů, které potřebujeme na vyřízení objednávky právě tohoto produktu. Tím, že byly svátky a objednal jste 22. 12. až po pracovní době, mohli jsme objednávku řešit nejbližší pracovní den, což bylo 27.12.- ten den jsme zboží u dodavatele objednali. Dříve to nešlo, protože dodavatelé také o svátcích nepracují. Právě dnes je tedy pátý pracovní den od toho termínu, zboží máme naskladněno a v souladu s avizovaným termínem vyřízení ho budeme předávat dopravcům. Podle nás jsme tedy termín splnili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod doposud nic nedodal, bez reakce.Nejsme USA,kde je přece jen jiná velikost státu

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, velice nás mrzí, že došlo ke zdržení dodání zboží od dodavatele. Tak, jak jsme Vás včera informovali mailem, zboží by mělo dnes konečně dorazit a budeme ho okamžitě expedovat. Ještě jednou se moc omlouváme a věříme, že nám dáte při příštím nákupu šanci reputaci si u Vás napravit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zpoždění dodávky

    Objednávku jsem nemohl obdržet do 3 dnů. Poté mi přišel dopis, že budu muset ještě týden počkat, a objednávku jsem zrušil. K vrácení peněz nikdy nedošlo!

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, ohrazujeme se proti nařčení z nevracení peněz - je to právě naopak - peníze za stornované objednávky vracíme již do týdne, oproti jiným e-shopům, které vrací peníze třeba až po 14 dnech. Navíc jsme právě ověřili, že i když jste objednávku stornoval až ve čtvrtek, tak již dnes, v pondělí, to má naše účtárna zprocesované a peníze jsou na cestě k Vám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno,nic nedorazilo.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, omlouváme se, u Vašeho zboží opravdu došlo k drobnému zpoždění dodání. Zásilku jsme pro Vás měli připravenou a zabalenou v pátek, ale bohužel dopravce ze Zásilkovny si ji přebral až dnes - v pondělí. Zítra si ji už budete moci vyzvednout.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Je mi líto, že objem hrnku neodpovídá uváděným 420 ml. Přála jsem si "velký" hrnek na čaj.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, vycházíme z popisu od výrobce, který uvádí 420 ml (i na obalu produktu). Na základě Vaší recenze jsme objem hrnku přeměřili: 420 ml se tam sice vejde, tak, jak píše výrobce, ale tekutina sahá až úplně po okraj, takže není reálné takto z hrníčku pít. Pošleme informaci o Vašem podnětu výrobci a opravíme popis produktu. Věříme, že s dalším nákupem už budete spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka se "vyřizuje" již 7 dnů... a důvod..? Nevím..

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, zboží k osobnímu odběru jsme tady pro Vás měli připravené, bohužel z neznámého důvodu selhal automatický systém ohledně informování zákazníka o možnosti vyzvednutí. Obvykle se automaticky odešle SMS (e-mail). Omlouváme se za nepříjemnosti, nyní je systém prověřen a opět funguje, jak má.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechapu jak muzete chtit ohodnotit produkty zakoupene u vas kdyz stale nemam ani informaci ze by bylo nekde k vyzvednuti a odkaz v mailu stale ukazuje to same objednavka se vyrizuje

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, omlouváme se, dnes Vám bude zboží odesláno. Objednal jste si dvě položky, z čehož jedna byla na objednávku od dodavatele a druhá měla být skladem. V den, kdy jsme chtěli obě položky odeslat, jsme však zjistili poškození posledního skladového kusu a museli jsme narychlo objednat nový. Ještě jednou se omlouváme za zdržení, ale chtěli jsme, abyste měl plnohodnotné, nepoškozené zboží. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi bylo skladem (na centralnim skladu), 3 dny trvalo potvrzeni objednavky a dotaznik od heureka.cz prisel driv nez vlastni zbozi.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, omlouváme se, toto byla opravdu naše chyba - je doba dovolených a tehdy zastupující kolega zareagoval se zpožděním. Vidíme v systému, že nyní je už vše vyřešeno - věříme, že příště už budete stoprocentně spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Těžko se mi hodnotí... Nákup proveden 16.5. s tím, že již bylo avizováno, že tolik zboží není na skladě (10 párů špuntů na trekové hole) s poznámkou, že bude dodáno do 5-ti dnů, obchodníkem potvrzeno přijetí objednávky až po dvou dnech 18.5. Dnes je 24.5.2023, zboží nemám.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, došlo ke zpoždění dodávky od dodavatele, omlouváme se. Máme potvrzeno, že dnes konečně dorazí a ihned ho budeme odesílat k Vám. Věříme, že pokud nám zachováte přízeň, uděláme vše pro to, abyste byla s příštím nákupem úplně spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Já už nevím jestli uložili balík poste ja ani nevím ja zapomněla nevím.. kde uložit balík

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Vaší recenzi úplně nerozumíme - v systému ji máme v pořádku vyřízenou. Teď ještě dohledal kolega, že zboží jste chtěla mít do pátku a tak se i stalo. Vyzvedla jste si ho na výdejním místě v pátek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nedošlo.

    Bez komunikace. Používají nesmysl Česká pošta. Ta tady dlouhodobě nefunguje. Nikdy víc.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Psali jsme si ohledně nutností posunout termín dodání, proto se ohrazujeme proti nařčení o nekomunikaci. Bohužel se přidružily následné potíže s Českou poštou a chápeme, že to mohlo přispět k Vaší nespokojenosti, i když za poštu nemůžeme...Případ s nimi řešíme a Vám se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dorazilo v pořádku.
    • Dlouhá dodací doba. Dodání trvalo 11 dní bez upozornění obchodu. V době objednání zboží údajně na centrálním skladu. Týden po objednání na základě telefonického upozornění teprve obchod reagoval.
    • Reklamy na email byly rychlejší než objednané zboží.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Kolega zapomněl dát vědět, je nám to líto. Příště se to už určitě nebude opakovat, omlouvá se. A zboží bylo opravdu na centrálním skladu - ověřovali jsme to.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo , obchod nekomunikuje, přišlo jen přijetí objednávky

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Moc se omlouváme, tady jsme opravdu nezvládli dodržet předpokládaný termín dodání. Zítra k Vám bude odesláno veškeré objednané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • Doba doručení

    Karta micro SDXC objednána 26. dubna (neděle) byla na skladě. Ve středu 29. dubna odpoledne byla teprve expedována do dopravy. Došla v pátek na večer. Z jiných eshopů mě běžně dodávají mikro SD kartu během tří dnů.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Ověřovali jsme to a tento produkt na skladě v době objednání nebyl. Byl skladem v centrálním skladu, takže bylo nutné ho nejdřív převézt. U tohoto produktu je termín dodání na náš sklad do 3 dnů, což bylo splněno a naše expedice ho obratem poslala k Vám. Podle nás tedy k žádnému zpoždění nedošlo.

  • Byla doručena kamera jiného (lacinějšího) typu. Zboží vracím. Objednaná Lamax Drive C3, ale doručena Lamax C3.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, omlouváme se, zboží bylo špatně spárováno a oštítkováno. Jde vzhledově o téměř totožné produkty.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Koupil jsem si uvas úplně novou zakrmovaci lodicku za 6350kc. V lodiček díra u zadní vrtule ridici jednotka plná vody všechny kontakty v ridici jednotce z okxidovany u zrezli. Takže jste prostě lavici jak tohle může bejt v novém zboží.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, zboží jsme neměli skladem, bylo takto zasláno přímo od dodavatele a neměli jsme možnost ho zkontrolovat. Solidní dodavatel si ale nemůže dovolit poslat místo nového použité zboží, okamžitě by ztratil důvěru u odběratelů. Případ budeme proto dále šetřit a zjišťovat, jak se to mohlo stát. Potřebujeme, abyste výrobek bez dalšího prodlení reklamoval a zaslal nám ho zpět dle pokynu na této stránce https://www.nej-ceny.cz/clanky/chci-reklamovat-zbozi/. Omlouváme se za komplikace, budeme s Vámi v kontaktu a vyřešíme to co nejdříve.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dorazilo mi jiné zboží a na otázku kdy mi tedy dojde mnou zaplacené a objednané zboží mi bylo řečeno že neví a že to zboží stejně není na skladě a jestli a kdy příjde taktéž že neví že budu muset počkat atd proto zrušení objednávky a proto bych vás nikomu bohužel NEDOPORUČIL s pozdravem a přáním hezkého dne Sláma Oldřich +420777031180

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, k odeslání špatného zboží došlo chybou systému v napárování, což se stane jen velmi výjimečně. Již je to opraveno. Ve chvíli Vašeho telefonátu Vámi objednané zboží na skladě nebylo a museli jsme proto poptat přesný termín dodání u dodavatele. Kolega Vás proto informoval, že v tu chvíli datum přesně neví, ale mělo by to být do konce týdne. Dořešili jsme to na Vaši žádost kompletním vrácením peněz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách měli doručení do 1.3.2023 (objednáno 26.2.2023).
    Ve všech e-mailech bylo slovo "závazně" (závazně objednáno, objednávka závazně potvrzena. Dne 2.3.2023 zboží ani neodeslali a proto jsem objednávku "závazně" zrušil.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, moc nás to mrzí - opravdu jsme v tomto případě nezvládli dodržet předpokládaný termín dodání, došlo ke zdržení dodávky zboží od výrobce. Snad nám dáte šanci napravit si Vaše mínění o nás při příštím nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží popletly dostal ine zboží než se objednal.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, ověřovali jsme, že jsme odeslali správné pokladní kotoučky v souladu s Vaší objednávkou. Mohlo se stát, že jste se zmýlil spíše Vy při objednávání - kotoučků je mnoho typů a opravdu se občas stane, že si zákazník zvolí nesprávný kotouček s trochu jinými parametry, než potřebuje. Bylo by tedy fér tuto negativní recenzi z Vaší strany smazat - z naší strany k žádné chybě nedošlo.

  • 26.1.zboží objednáno a dodnes nedoručeno.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, tak, jak jsme spolu hovořili po telefonu, bohužel došlo ke zpoždění dodávky zboží od dodavatele, rozhodli jste se, že nechcete stornovat, ale počkáte. Dnes již pekárnu máte doma, s výsledným zpožděním 3 dny. Ještě jednou se omlouváme.