Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasilkovna vše dojebala

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Nevíme, o co šlo, se Zásilkovnou obvykle problémy nebývají. Dodává v termínu a na správné výdejní místo. Pokud nám chcete sdělit více podrobností, napište prosím na [email protected]. Dopravce bohužel ve všem neovlivníme, ale zajímá nás Váš názor na ně. Věříme, že jinak jste s nakoupeným zbožím a realizovaným obchodem spokojen - o to hlavně v těchto recenzích jde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální informace o naskladněnosti zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi do dneska nedorzilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Awful service! Couldn’t even send an email. Scammers!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • S nákupem spokojena nejsem, objednala jsem na této stránce 4x album na fotografie o velikosti 10x15 cm. Jedno album mi ale přišlo na jinou velikost fotografii. Bohužel jsem si uvedeného všimla až po rozbalení ☹️

    Chyba vznikla zřejmě nepozorností, ale má první zkušenost s tímto obchodem bohužel není šťastná. Údaje na faktuře a dodané zboží se lišily.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, omlouváme se za nedopatření, asi opravdu došlo k záměně albumu. Zašlete nám prosím v rámci reklamace album zpět a my Vám odešleme to správné. Náklady na poštovné Vám uhradíme. On-line reklamační protokol je zde: https://www.nej-ceny.cz/reklamacni-formular/.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • 15 dnů po zaplacení zboží nedorazilo
    • zřejmě by obchod měl z dopravy vyškrtnout poštu, je to komunistický neschopný moloch

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, vidíme v systému, že tato objednávka byla na Vaši žádost stornována kvůli platby - nezdařila se. Opětovná platba na základě nové objednávky v sobotu večer již byla úspěšná a hned v pondělí jsme zboží objednali a po doručení na náš sklad (ve středu) jsme zboží expedovali. Do této chvíle jsou tedy avizované termíny expedice do tří dnů, týkající se tohoto zboží, dodrženy. Následně bylo zboží předáno dopravci - České poště. A tam nastal problém. Doručení zásilky jim trvalo z neznámých důvodů opravdu dlouho. Na obranu České pošty však musíme říct, že jiné zásilky naopak dodávají (i přes aktuální období) rychle a občasné problémy nemají jen oni, stejná situace je i u ostatních dopravců. Kombinace předvánoční sezóny a navíc zavřených kamenných obchodů kvůli epidemi Covidu způsobila přetížení kapacit všech dopravců.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabíječka, která nenabíjí

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, pokud máte pocit, že zboží nefunguje tak, jak má, určitě doporučujeme reklamovat. Vypište tento on-line formulář https://www.nej-ceny.cz/reklamacni-formular/ a zboží zašlete zpět. Nemusíte mít obavy, že se Vám to zpět nevyplatí posílat - poštovné u všech uznaných reklamací samozřejmě vracíme. Uděláme vše pro to, abyste byl nakonec spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V obchodě jsem objednal tablet v ceně 7 tis. Kč, ten jsem ihned zaplatil platební kartou, na eshopu deklarována dostupnost skladem. Následující den jsem obdržel zprávu o stornování objednávky, jelikož zboží nemají a neví, kdy bude dostupné. V té době eshop stále dané zboží nabídzel s uvedenou dostupností skladem. Jediná reakce obchodu: bohužel, zboží nemáme, máte smůlu. Peníze jsem dostal zpět až po urgenci cca po týdnu.
    Nákup v tomto obchodě nedoporučuji, je nespolehlivý, v žádném případě nic neplaťte předem!!!

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, v tomto předvánočním čase a navíc v době uzavřených kamenných obchodů je frekvence objednávek výrazně navýšená. Může se tedy stát, stejně jako ve Vašem případě, že se v jednu chvíli nakumulují objednávky na ten samý produkt, který však bohužel není na skladě v takovém množství, aby pokryl všechny tyto objednávky. Spravedlivě samozřejmě vyřídíme nejdřív ty, které přišly o nějakou sekundu dříve a systém jim přiřadil pořadové číslo nižší. Pozdější objednávky se snažíme pokrýt objednáním zboží ze skladu dodavatele. Pokud má také vyprodáno, s neznámým termínem doskladnění, musíme, i když neradi, navrhnout zákazníkovi storno objednávky. A nezdržovat tím jeho další nákupy. Než systémy propíšou k produktu informaci o tom, že je nedostupný, chvilku to trvá, kvůli přegenerování. Proto jste mohl bezprostředně po naší komunikaci ještě vidět produkt jako Skladem v centrálním skladu. Co se týká rychlosti naší reakce v komunikaci: Objednával jste 4 minuty po půlnoci a hned ráno v 9.02 h. jsme Vás kontaktovali, nebylo to na druhý den. Pokyn do účtárny k vrácení peněz jsme předali také ihned. I když máme - podobně jako jiné e-shopy - na vrácení peněz 14 dní (dle obch. podmínek), u nás zpravidla zákazník obdrží zpět své peníze již do týdne.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena
    • Dodani az po 14dnech! Zadne prubezne info

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Pohledem do historie Vaší objednávky vidíme, že objednávka byla zpožděna jen o jeden den oproti avizovanému termínu. Objednal jste ve středu 25.11. večer a hned ve čtvrtek ráno jsme se této objednávce věnovali. Zboží bylo dostupné v centrálním skladu, s termínem dodání do tří pracovních dnů. Takže v pondělí jste měl zboží dostat. Vlivem předvánoční přetíženosti dopravců se zásilka o jeden den zpozdila, obdržel jste ji v úterý, za což se omlouváme. Co se týká průběžného infa - to samozřejmě posíláme. Informace o přijetí, potvrzení objednávky i její expedici zákazníkům odesíláme a zákazníci na tyto zprávy reagují. Díval jste se do hromadné nebo promo pošty? Doporučujeme také možnost zřídit si u nás jednoduchou registrací zákaznický účet, kde ihned také můžete vidět, v jakém stavu je Vaše aktuální objednávka. Registrací si navíc nemusíte dělat starosti s fyzickou archivací dokumentů svých nákupů. V zákaznickém účtu je uložena kompletní historie objednávek, které si můžete v případě potřeby kdykoli znovu vytisknout.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedostal to, co jsem si objednal

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, vidíme v systému, že jste si objednával nějaké baterie a redukci. Ale neevidujeme od Vás žádnou informaci, že by snad přišlo něco nesprávně. Kontaktoval jste nás? Pokud ne, určitě se obraťte na naše reklamační oddělení, i když jsou to levné položky za několik málo korun. Jistě se domluvíte na nápravě. Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poslali již jednou vybalené zboží, které někdo pravděpodobně pro vadu vrátil

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, vadné zboží určitě znovu nikomu neposíláme. Pokud by bylo vadné, spadá do reklamačního procesu a rozhodně se nedostane mezi plnohodnotné, nové zboží k odeslání. Prověříme, zda bylo opravdu vybalené. Pokud šlo o prezentaci produktu v prodejně, označíme toto zboží jako vystavený kus. Neznamená to však, že ho někdo použil nebo že je dokonce vadné. Vidíme v systému, že jste nakonec zboží vrátil. Na to máte samozřejmě právo a věříme, že při příštím nákupu se již přidáte mezi naše spokojené, stálé zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • odmítají řešit ztracenou zásilku
    • lžou

    Objednám relativně drahý monitor. Den po objednání mi dojde potvrzení, a i odkaz na sledování zásilky u České pošty. Vše vypadá dobře. Monitor ale ani po deseti dnech nedorazil. Píšu email obchodu. Dle odpovědi pošta nestíhá, s obchodem nekomunikuje, nebere telefony a neodpovídá na maily. Zvláštní - jiný balík mi Českou poštou normálně dorazil během dvou dnů. Po čtrnácti dnech pořád nic. Píšu druhý mail. Dle odpovědi mám prý monitor objednat znovu a první zásilku si nevyzvednout. Že prý mi pak vrátí peníze – extrémně nestandartní postup. Nemám žádnou záruku, že by mi peníze vrátili. Pokud navíc pošta zásilku ztratila (což tak zatím vypadá), tak já ji jako zákazník nemůžu reklamovat a situaci bych nemohl nijak řešit. Dostanu také znovu informaci, že pošta nebere telefony a že prý obchod neumí zásilku u pošty stornovat. Zkusím zavolat na číslo pošty, které je uvedené u sledování zásilky. Okamžitě mi hovor vzala milá paní. Dle ní má odesilatel zásilku u pošty reklamovat a poslat mi monitor novou zásilkou. Píšu to obchodu. V odpovědi se dozvím, že 1) mají jiné kontakty než zákaznický servis, a proto jim neberou telefony. (NESMYSL – volal jsem na číslo, které je uvedené u sledování zásilky.); 2) U pošty je složitější reklamovat zásilku ze strany obchodu než ze zákaznické strany. (LEŽ – jako zákazník ani zásilku reklamovat nemůžu. Odesilatel na to navíc má k dispozici jednoduchý formulář uvedený u sledování zásilky.); 3) Odesilatel nevidí informaci o reklamaci zásilky. (LEŽ – Na stránkách sledování zásilky je uvedeno: „Po vyřízení reklamace zašleme písemné Oznámení o výsledku reklamace na adresu odesilatele zásilky nebo e-mailové Oznámení o výsledku reklamace na e-mailovou adresu uvedenou v reklamaci.“ + změnil by se stav sledované zásilky, který odesilatel vidí. Že pošta balík ztratila je jedna věc. Že to obchod odmítá řešit je věc druhá. Že obchod o řešení lže je ale nehoráznost. Počkám ještě pár dní, jak se situace vyvine. Pak to předám právníkovi.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, ohrazujeme se proti nařčení ze lživých informací - cituji ze znění Základních poštovních služeb, které si můžete stáhnout na internetu: "Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání ukterékoliv pošty reklamovat dodání. "(čl. 40, odst.2 ) Není pravdou, že případ neřešíme - naopak - snažíme se poštu opakovaně kontaktovat na tel. číslech, vyhrazených pro nás - eshopy. Bohužel jsou nyní kapacitně extrémně přetížení, mají spoustu ztracených nebo poškozených zásilek a zatím nereagují. Můžeme Vás však ujistit, náš návrh nechat si znovu zaslat další kus monitoru je pro Vás naprosto bezpečný - volbou dobírky se finančně k ničemu nezavazujete, dokud zásilku fyzicky neobdržíte. O vrácení původně zaplacené částky za první monitor se nemusíte obávat - nepřevzetím zásilky (pokud bude ještě někdy doručena) se balík vrací k nám a automaticky se vrací i peníze adresátovi. I kdyby doručena nebyla, my si to s poštou vyreklamujeme a peníze opět vracíme. Navíc to máte smluvně zaručeno v obchodních podmínkách.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • při reklamaci hrajou mrtvýho brouka

    Koupil jsem si nějaké zboží, část z toho byly tři petrolejky. Jedna nefunguje správně, rozedírá knot, který nejde posouvat, tj. je nepoužitelná. Volám prodejci co s tím. Poštele to zpět. Lucerna stála 118Kč, doprava stojí víc. Tak mi to nafoťte a nějak to vyřešíme. Nafotil jsem a poslal. Od té doby jsem tam volal ještě dvakrát. Vždy slibovali, že to bude někdo řešit, podívají se do mailu, o co jde a zavolají zpět, ale nic. Žádná reakce, tj. tři pokusy nevyužili. To už není omyl ale záměr. Obchod, kde se vyserou na reklamaci = seru na ně.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, na základě Vámi zaslaných fotografií jsme se již dvakrát pokoušeli reklamaci řešit s dodavatelem. Bohužel bez reakce. Bude opravdu potřeba zboží zaslat, bez toho nic nevyřídíme. Náš reklamační technik Vás bude znovu kontaktovat. Nemusíte se bát, že by Vás to stálo nějaké finanční náklady navíc, poštovné platíme my. Ohrazujeme se nad tím, že bychom Vaši reklamaci neřešili. Právě naopak! Bohužel jen na základě fotografií se to vyřídit nepodařilo. Musíme reklamovat standardní cestou, tedy fyzickým zasláním zboží zpět.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal jsem si ČERNOU lupu do dílny, byla mi doručena BÍLÁ !!!

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, velice nás to mrzí - patrně došlo k záměně na expedici. Zboží Vám samozřejmě zdarma vyměníme. Pokud jste tak ještě neučinili, stačí vyplnit reklamační formulář na našich stránkách https://www.nej-ceny.cz/reklamacni-formular/ a zaslat nepoužité zboží zpět. Děkujeme.

  • Rychlé jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • přijatelná cena
    • stativ poškozený
    • zdlouhavé vyřizování objednávky a nyní reklamace

    - stativ reklamuji,ale výměna zboží trvá dlouho ( i když je ze zákona daná lhůta )

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den,
    podle našich záznamů byla reklamace stativu přijata 13.11.2020, ihned jsme posílali dodavateli k vyjádření a vzhledem k tomu, že je dnes 23.11., tak pořád máme dost času ke splnění zákonem stanovené lhůty - což je 30 dnů. Samozřejmě se ale budeme snažit reklamaci vyřídit mnohem dříve.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani prodejce ani dopravce mi nesdělili, že zboží přivážejí, proto jsem nebyl doma, abych zboží převzal. Zboží se vrátilo zpět k prodejci. Doteď nedorazilo. Smutná zkušenost.

    Reakce obchodu NEJCENY.cz

    Dobrý den, dopravci posílají e-mail a obvykle i SMS. Je nám líto, pokud jste tyto zprávy neobdržel nebo nezachytil a zboží se tak po určité čekací lhůtě vrátilo k nám. Za toto rozhodně nemůžeme a je těžké jakkoli to ovlivnit, když se taková věc stane. Naštěstí je to spíše výjimečné. Pokud se nějaký balíček vrátí, řešíme to kontaktováním zákazníka. Proto jsme Vám v minulém týdnu telefonovali a dle informace od kolegy, který s Vámi mluvil, jste se dohodli na opětovném zaslání zboží. Nevíme proto, proč jsme od Vás obdrželi tuto negativní recenzi. Mrzí nás to.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.