Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží neodpovídalo popisu, který firma uvádí na svých stránkách, vráceno zpět

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Zlámale,

    máte pravdu, že jsme v popisu u AKU úhlové brusky Bosch chybně uvedli integorvané světlo. Byla to naše chyba za kterou se Vám omlouváme a vrácení zásilky jsem již společně vyřešili.
    Další fakta ohledně brzdy a regulace otáček jsou v pořádku a údaje na našich stránkách jsou správné.
    https://www.naradionline.cz/aku-uhlova-bruska-bosch-gws-18v-10-125mm-solo-karton.html

    s pozdravem

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nemají skladem

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Hrozenovský,
    děkujeme za vaše hodnocení, i když není pro nás příznivé.
    Pouze se musíme ohradit k tvrzení, že zboží není skladem.
    Když jste objednával, tak od každé položky byl skladem jeden kus. Vy jste si objednal kusy dva, což samozřejmě znemožnilo okamžité odeslání zakázky.

    s pozdravem

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vše skladem a když objednáte tak to nemají. Jinak, ale bezva komunikace.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Konečný,
    Děkuji Vám za vaši recenzi. Dovolím si reagovat na nepravdivé informace o tom, že uvádíme vše skladem. Na našem obchodě uvádíme aktuální a pravdivé informace o stavu skladu.
    U konkrétního případu vaší objednávky bylo uvedeno, že máme skladem 24m plastové hadičky a vy jste si objednal 100m. Tudíž jsme požadované množství nebyli schopni ihned dodat. Obratem jsme vás kontaktovali s návrhem řešení, které jste neakceptoval.

    s pozdravem
    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží neni skladem a nikde jsem se to nedozvěděl až po zaplacení objednávky převodem z účtu dopředu.14 dnů a objednávka nikde.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý pane Krůpo,
    děkujeme za Vaši recenzi i když je pro nás velmi nepříznivá.
    Musíme se ovšem ohradit proti tvrzení, že jste nevěděl o stavu skladu objednávaného zboží. V okamžiku objednání jste viděl, že skladem máme 1 pár pracovních rukavic a objednal jste 20ks.
    Je nepříjemné, že výrobce není schopen dodávat zboží rychleji a na zbývající počet stále čekáme. Za tuto situaci se Vám velmi omlouváme.

    s pozdravem Roman Pojer

  • Zboží stále nedorazilo. Bylo uvedeno, že je skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na webových stránkách bylo prezentováno dodání zboží do druhého dne (zboží skladem). Druhý den bylo oznámeno dodání zboží cca za 1 měsíc

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Pihávku,

    děkujeme za Váš čas, který jste věnoval hodnocení naší firmy. Je nám líto, že máte negativní pohled na naše služby.
    Dovolím si stručně sumarizovat průběh zakázky. Objednal jste si jedno lepidlo a 4ks svěrek. V okamžiku objednání bylo na skladě jedno lepidlo a jedna svěrka (jedna nikoliv čtyři). Obratem jsme Vás kontaktovali, jestli chcete chcete zakázku řešit částečně nebo počkat na kompletní dodání.
    Následovala vaše reakce s použitím výrazu "klamavá informace" vůči které se musím důrazně ohradit, protože to není pravda !!!
    Při objednání jste měl zobrazen 1ks svěrky skladem a nikoliv 4ks, takže informace jsme Vám poskytli pravdivé a následně nabídli varianty řešení na které jste neragoval.

    Přeji Vám vše dobré a co nejvíce spokojených nákupů

    Roman Pojer

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednané zboží neměli skladem, nabízeli doručení jen části co měli skladem, za dvojí poštovné.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Hegere,

    chápeme Vaše rozčarování, ale doposud jsme nenašli řešení, které by plně uspokojilo každého zákazníka a přitom nás nepřivedlo ​do "červených čísel". Bohužel nedokážeme rozdělit zakázku v hodnotě 348,-Kč na dvě části a doplatit druhé poštovného ze svého.

    Omlouvám se vzniklé komplikace a věřím, že pochopíte naše obchodní podmínky.


    s pozdravem


    Roman Pojer

  • Smazáno na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jednkrát napsali, že objednávka není komletní a od té doby nic

    špatná komunikace, pokud nemají kompletní objednávku, bylo by dobré zaslat alespoň co mají a pravidelně informovat o dodávce nedodaného zboží!!!

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Pavelko,

    Velmi se Vám omlouvám za zpoždění vaší zakázky. Ano máte pravdu, nemáme Vaši objednávku kompletní a bohužel ještě nějaký čas mít nebudeme. Pro upřesnění musím doplnit, že jste objednal úhelní Hultafors, kde je nepřehlédnutelným písmem uvedeno, že je doprodán. Je tam také uvedeno, že naskladnění očekáváme na konci měsíce března.

    Pravidelné informace o stavu objednávky rozesíláme každý týden všem zákazníkům. Prosím prověřte svou e-mailovou schránku jestli není zpráva například ve spamu.

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal, zaplatil převodem z účtu, obchod mi zatím (10dní) jen jednou napsal že zboží je zadáno do výroby. od té doby mlčí.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Vychodile,

    máte pravdu, vámi objednaná fréza stále není skladem, ale snad dorazí koncem tohoto týdne. Výrobce má problémy s dodávkami materiálu a personální problémy díky aktuální COVID situaci. Velmi se Vám za zpoždění omlouvám, ale bohužel na této situaci nedokážeme nic změnit.

    Je pouze na Vašem posouzení, kdo je největším viníkem celé situace a kdo si zaslouší palec dolů.....

    Přeji Vám hodně zdraví v této svízelné době

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetu zboží mají s velkou akci a přitom na skladě ani jeden kus.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den paní Šachtová,

    Vše co uvádíte je pravda a za zpoždění se omlouváme.
    - Ano stále ještě nemáme na skladě AKU rádio BOSCH GML 50 (dorazí na sklad za 2 dny).
    - Ano máme na tento typ rádia s nabíječkou "velkou akci" jak uvádíte. Cena je 4990,-Kč což zmanená SLEVU 48% z ceníkové ceny. Navíc jste získala akumulátor ProCore 18V/4,0Ah za dotovanou cenu 990,-Kč (sleva 72%).

    Pokud je jediným kritériem hodnocení prodejny a práce prodejního týmu pouze zpoždění dodávky ze strany výrobce, tak Vaši kritiku a hodnocení přijímame.

    Děkujeme za Vaše hodnocení a přejeme Vám příjemné prožití Vánočních svátků.


    s pozdravem


    Roman POJER
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádná reakce, ostuda. Nikdy víc!

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Skalo,
    omlouvám se za opožděnou reakci. Bohužel jsem Vaši reakci při tom současném shonu přehlédl a zapomněl reagovat obratem za což se Vám omlouvám.

    Dovolím si Vaši recenzi doplnit o fakta. Objednal jste si ruční pilku na dřevo 15.10.2020 v 11:52hod. Při objednávání jste již věděl, že pila není skladem. Obratem (15.10.2020 ve 12:05hod) jste od nás obdržel e-mailovou zprávu s informací, že položka skladem není, že je objednána u dodavatele a o dalším průběhu Vás budeme informovat. Na další informace o stavu objednávky nedošlo vzhledem ke stornování z Vaší strany.

    Bohužel v současné době většina dodávek zboží vázne a dodací lhůty se prodlužují a to i často bez potvrzení reálných dodacích termínů. Nemáme šanci na tom cokoliv změnit, pouze musíme věřit našim dodavatelům, že nám objednávané zboží vůbec dodají.

    s pozdravem

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé odeslání, ale jen na základě platby
    • zboží dorazilo v poškozené krabici a jeden stůl bych poškrábaný jako používaný a ještě k tomu složený, takže bylo jasné, že se již používal.

    Celkově nemohu být spokojen, dostal jsem použité zboží. V celku je mi to jedno, protože se stejně hned při prvním použití na svatbě poškrábe, ale takhle se obchod nedělá. Koupil bych jinak na bazoši.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Na stránkách mají skladem a už čekám 14 dní a nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel jako každý druhý e-shop inzerují zboží které nemají a pak nabízí něco jiného

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Kučero,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Máte pravdu, objednal jste diamantový kotouč podle obrázku a popisu a na našem skladě již ležela náhrada tohoto typu. Je to naše chyba za kterou se Vám velice omlouváme.
    Již jsme sjednali nápravu a budeme více kontrolovat změny v sortimentu firmy Bosch, která asi nemá zapotřebí nás o změnách v sortimentu informovat.

    s pozdravem

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Široký sortimnent a super kvalita nárafia
    • Dávať si pozor na IČ DPH v SR
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Informace o dostupnosti zboží neodpovídá realitě.
    • Neinformovaný personál.

    Zboží objednáno 23.6.2019. S tím, že dostupnost zboží byla uvedena do 4 dnů. 9.7.2019 první kontakt od e-shopu, že zboží není skladem a že bude dostupné cca do 2-3 týdnů od objednání, s otázkou, jestli o něj mám tedy zájem. Na otázku, proč se má objednávka řeší až po více než dvou týdnech, proč mají u zboží poznámku, že zboží bude skladem do 4 dnů a zda-li mi mohou nabídnout alternativní produkt, mi paní Pojerová odpověděla: DOBRÝ DEN,
    UVEDENÁ DOBA 4 DNY BY BYLA PLATNÁ V PŘÍPADĚ ŽE MÁ NILFISK ZBOŽÍ SKLADEM V ČR … BOHUŽEL TO TAK NEBYLO A ZBOŽÍ STÁLE NENÍ DOSTUPNÉ …. TAK JSME VÁS NA TUTO SKUTEČNOST CHTĚLI UPOZORNIT … NÁHRADA NENÍ … PISTOLE JE UNIVERZÁLNÍ PRO VÍCE MODELŮ …. ZA ZPOŽDĚNÍ SE OMLOUVÁME … JSTE PRVNÍ V POŘADÍ OBJEDNÁVEK … DEJTE VĚDĚT INFO K PLATNOSTI OBJEDNÁVKY / PŘESNÉ DATUM DODÁNÍ NÁM NEBYLO SDĚLENO /.
    To, že paní Pojerová nezvládá používat malá a velká písmena (asi si ze samotného zápalu řešení objednávky zapomněla vypnout Caps lock), to, že nezvládá člověk, který je placen za komunikaci se zákazníky, základy gramatiky, už je k zamyšlení, ale to, že není ani schopná nabídnout alternativu, která je skladem i dnes, to opravdu nechápu..
    A výsledek? Zboží jsem objednal u konkurenčního obchodu, kde lidé rozumí tomu co prodávají. Po objednání zboží u konkurence dorazilo do druhého dne.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Švehlo,

    Děkuji za Vaše hodnocení, je sice nelichotivé, ale máte ve většině pravdu.
    Jménem celé firmy se Vám tímto omlouvám a pracujeme na co nejrychlejší nápravě všech uvedených chyb.

    Pouze bych si dovolil upozornit na to, že jste objednal 23.6. ve 22:07hod a následující zprávu jste od nás obdržel 26.6. ve 12:11 s informací o tom, že zboží jsme objednali u výrobce a po naskladnění Vás budeme informovat.

    Roman Pojer
    jednatel firmy