Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • na stránkách je uvedeno, že zboží je skladem, posléze zboží nedorazí a vyjde najevo že skladem není.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Březino,

    Je mi líto, že nejste spokojen s naší firmou a za vzniklé komplikace se Vám omlouvám. Celou záležitost jsem osobně prověřil a věci se mají takto:
    - objednal jste si u nás stojan na vrtačku, který bohužel v době objenání již neměl výrobce na skladě. Tady je chyba jednoznačně na naší straně a neměla by se stávat.
    - obratem jsme Vás kontaktovali s informací o nedostupnosti a nabídkou nahrádního řešení, kterou jste neakceptoval.

    Pouze se musím ohradit k nařčení, že jsme uváděli informaci o zboží skladem. Zboží skladem nebylo a na e-shopu to bylo uvedeno s informací o obvyklé době dodání od dodavatele.

    s pozdravem

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Průběžné informace o objednávce.
    • Seznam příslušenství v balení neodpovídá tomu uvedenému na stránkách.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí, nedodají, nepošlou zprávu kdy a jestli to bude.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Krejsko,

    Chápu Vaše rozhořčení a nejsem potěšen z výše uvedené reakce. Omlouvám se Vám jménem celé firmy za ne zcela vyčerpávající informovanost o průběhu zakázky. Na náprávě již pracujeme a informací budeme zasílat ještě více.

    Objednal jste si sadu klíčů Wera Joker, která nebyla skladem.
    U všech výrobků Wera, co nejsou skladem uvádíme dodací lhůtu 2-3 týdny. Doba je to dlouhá, ale nemůžeme za to. Výrobní závod nestíhá pokrývat požadavky trhu a my musíme čekat :-(

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží je na objednávku, a zatím nedorazilo. Zhodnotím později.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mi přišlo o 5 dní déle než bylo avizováno.
    Zboží bylo špatně zabalené - z lahvičky aditiva 250 ml vyteklo cca 25 ml obsahu ...

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Hlaváči,

    je nám líto, že máte negativní zkušenosti s našimi službami. Omlouváme se Vám za chybu, která vznikla na straně přepravní službay DPD.

    Objednal jste si u nás stabilizátor paliva Honda.
    Objednáno: 2.1.2018 - 13:42hod
    Odesláno : 3.1.2018 - 16:28hod
    Zboží bylo řádně zabaleno a hliníková plombovací zátka byla nepoškozena.
    Doručení: 8.1.2018 - 11:28hod

    Přepravní služba DPD porušila své sliby a zásilku pozdržela dva pracovní dny na svém depu a pravděpodně i špatnou manipulací poškodila obal.
    Zboží Vám samozřejmě vyměníme za nový kus.

    s pozdravem

    Roman Pojer


  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejsme spokojeni zboží vracíme bohužel

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den paní Myslivečková,

    Děkujeme za Vaše hodnocení, ale bohužel nedoporučejete náš obchod na základě toho, že se u Vašeho výrobku (AKU šroubovák Narex) projevila výrobní vada.
    Závadu jste nám telefonicky nahlásila. My jsem Vám obratem zaslali nový stroj a vadný vyzvedli a odvezli. Veškerá další komunikace a reklamace u výrobce je samozřejmě v naší režii.

    Pokud máte pocit, že tato naše služba si zaslouží palec dolů a negativní hodnocení naší práce, tak to musíme s pokorou přijmout a pracovat na dalších zlepšeních naší práce....

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod nabízí co nemá!!

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Reichle,

    Děkuji za Vaše hodnocení. Musím Vám dát za pravdu a omluvit se za nedostupnost Vámi objednaného zboží. Výrobce Bosch ukončil výrobu kladiv GBH 5-38 a nahradil je modelem GBH 5-40. V prvním pololetí byly dostupné oba modely a my jsme je také nabízeli. Bohužel k doprodeji posledních kusů došlo velmi rychle a my jsme reagovali pozdě se stažením produktu z naší nabídky.

    Chyba je na naší straně a jako omluvu prosím přijměte slevový poukaz na dodatečnou 10%, který už máte ve své poště. Sleva platí na celý sortiment z e-shopu NaradiOnline.cz.



    s pozdravem


    Roman POJER
    jednatel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Přepravní firma zboží nedoručila v požadovaném termínu, i když jsem si kvůli jejich nahlášenému času muset přeorganizovat celý den. Bez vysvětlení mi napsali, že mne nezastihli. Velmi špatné.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Matelo,

    je nám líto, že máte nepříjemnou zkušenost s dopravou zboží z našeho obchodu. Nepřetřžitě pracujeme na zvyšování kvality našich služeb včetně dopravy. V současné době jsou k dispozici tři různé přepravní společnosti, aby si zákazník mohl vybrat na základě osobní zkušenosti s přepravcem v jeho regionu.

    Zboží jste objednal 15.června v 19:11hod. Následující den ráno jsme zásilku expedovali prostřednictvím Vámi vybrané DPD. V pondělí jste vstoupil do komunikace s přepravcem Vy sám. V tento moment už bohužel nemáme šanci jakkoliv ovlivnit proces doručování.

    Pro upřesnění přikládám trackovací list:
    https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=13875005154109&locale=cs_CZ&Tracking=Sledovat


    s pozdravem

    Roman Pojer
    jednatel firmy


  • Recenze byla odstraněna na základě podkladů od obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednal jsem si vrtačku a kufr s vložkou k němu. Bohužel velikost kufru a vložky nesedí na velikost vrtačky :-(

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Šinare,
    Vámi zakoupená vrtačka skutečně nepasuje do této vložky. Bohužel je to jediná vložka, kterou Narex do svého plastového kufru nabízí. Další rozšíření se ani nepředpokládá vzhledem k přechodu na systémové kufry T-Loc.

    Vložku nám samozřejmě můžete vrátit i po vypršení zákonné lhůty 14 dnů. Mrzí nás, že jste nás vůbec nekontaktoval a nedal nám možnost tento problém společně vyřešit....


    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • komunikace
    • hlavně za nic nemůžeme

    Objednal jsem zboží, nějaký den po té bylo na to samé zboží vyhlášena sleva, ptal jsem se, jestli jsou mi ochotni poskytnout slevu na další nákup ... nejsou, tedy aspoň na první dotaz ne ...
    Dopravce doručil balíček do parcel shopu i když jsem mu jasně řekl, že ho má doručit na adresu, po zjištění a telefonátu s obchodníkem mi bylo sděleno, že oni s tím nemohou nic dělat ... No je to snad můj smluvní dopravce?
    Neochota kam se podíváš ... šel jsem jinam a nakoupil dráž, ale bez problémů ...

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Hornišere,

    vzhledem k naší předchozí komuniakci se dalo očekávat, že Vaše reakce bude hodně ovlivněna emocemi a subjektivními pocity.

    Přeji Vám hodně úspěchů ve Vašem on-line podnikání (http://www.zelenyobchod.cz) a samé spokojené, šťastné zákazníky.....

    s pozdravem

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlha doba dodania,
    • dorucovacia firma ma vobec nekontaktovala o zasielke

    Obchod celkom dobry,len ta doba cakania

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • PROČ NABÍZÍ NA WEB STRÁNKÁCH ZBOŽÍ, KTERÉ NEMÁ NA SKLADĚ

    KDYŽ UŽ SE STANE A ZBOŽÍ NEMÁ NA SKALDĚ, PROČ OBRATEM NEINFORMUJE ZÁKAZNÍKY A REAGUJE AŽ NA DOTAZ OD ZÁKAZNÍKA

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Vážená paní Němcová,

    děkuji za Vaši recenzi i když hodnocení není vůbec pozitivní.

    Ale musím se tady veřejně ohradit proti Vašemu křivému nařčení. Objednala jste si LED svítilnu u které bylo červeným písmem uvedeno, že NENÍ SKLADEM. V tomto případě nemůžete očekávat doručení zboží do druhého dne.

    Zboží jste objednala 29.12.2015 v půl sedmé večer. Takže i když jsme zboží druhý den objednali u dodavatele, narazili jsme na inventury a zavřené sklady. Tak tomu bohužel v tomto období bývá.


    s pozdravem

    Roman Pojer
    jednatel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádné
    • Proč nabízí zboží označené jako skladem a vůbec ho nemá ani po týdnu.

    Nebrat.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Rozehnale,

    dovolte mi, abych objasnil stav Vaší zakázky. Objednal jste si produkt, který držíme skladem v počtu 1ks. Tudíž na skladě bylo regulérně zobrazeno "skladem".
    Vy jste si objednal 2ks a byl jste obratem informován o stavu zakázky včetně počtu dostupných kusů.

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Draha doprava

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Surviku,

    dovoluji si ohradit se proti Vašemu kritickému hodnocení.

    Objednal jste si 3ks náhradních dílů Dremel v ceně 1,81 Euro za kus.Tuto objednávku jste si nechal zaslat na dobírku v Eurech na Slovensko. Při objednání jste byl informován o ceně dopravy a ceně dobírky dle našeho platného ceníku: http://www.naradionline.cz/doprava-zbozi/

    Vaše kritika nás mrzí, protože snaha nabídnout zákazníkům i náhradní díly k prodávanému zboží je snižována hodnoceními jako je to Vaše.

    Roman Pojer
    jednatel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nedostatečná komunikace se zákazníkem.

    Objednal jsem zboží u kterého byla na eshopu dodací lhůta 2-7 dnů. Zboží jsem ihned zaplatil kartou. Po objednání dorazila mailem kopie objednávky. Po jedenácti dnech žádné zboží ještě nepřišlo a od prodejce nemám zatím ani informaci proč tomu tak je. Když už jsem objednávku zaplatil, bylo by fér kdyby prodejce např. informoval že zboží má objednáno někde u dodavatele a ještě nedorazilo a kdy zhruba čeká že mi ho dokáže dodat.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Laudo,

    máte pravdu a přiznávám chybu na naší straně. Náš dodavatel nesplnil své sliby a inkriminovanou sadu nástavců na vysavač pro nafukování nám nedodal.
    V kombinaci s chybou v našem informačním systému, kde Vám nedošel informační e-mail o stavu zakázky, je výsledný pohled na naše služby skutečně nelichotivý.
    Dnes Vám odešleme položky, které jsou skladem a dlužnou položku od nás dostanete ZDARMA. Přeplacenou částku Vám samozřejmě vrátíme na účet.

    za vzniklé komplikace se omlouvám

    Roman Pojer
    jednatel firmy

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.