Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po potvrzení objednávky (22.12.) žádná komunikace do teď (5.1).

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Kadleci,

    Je mi líto, že jste nespokojen, ale zvládnout Vaši zakázku v období vánočních svátků bylo technicky nemožné.
    objednal jste si zboží 22.prosince odpoledne. Obratem jste obdržel potvrzení Vaší a objednávky a následně Vám byl zaslán e-mail s informacemi o nekompletnosti Vaší zakázky a s žádostí o vyjádření zda poslat zásilku částečnou (na naše náklady) či počkáte na zkompletování. Již při objednávání jste musel vidět, že některé položky skladem nemáme.
    Naši všichni dodavatelé a výrobci zastavili dodávky zboží 19.12.2014 a obnovili je včera 5.1.2015. Tudíž jsme Vaše zboží v období svátků objednat nemohli. Zboží pro Vás je samozřejmě objednáno a čekáme na první dodávky.


    s pozdravem

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Po dvou dnech je Dremel 3000 JF na reklamaci, nefunguje.Chápu že zboží nevyrábíte ale pouze prodáváte. Nicméně zákazníka to odradí, když při prvním nákupu dojde vadný kus. Vše bude záležet na vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že máte takovou zkušenost. Ale přesně jak uvádíte nemůžeme vidět do nitra stroje. Předpokládám, že jste stroj odeslal přímo do centrálního servisu, protože my u nás žádnou opravu neevidujeme. Jsem přesvědčen, že reklamace proběhne bez problému a rychle, jak je u firmy Dremel zvykem. Případně nás kontaktujte.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednal jsem si 2 stejné imbusové kliče.Kliče došly měly byt lesklé,jeden došel matny a druhý lesklý,místy na hranách byl chrom oloupaný a klíč rezavý.Vypadá že prodejce nabízí zboží a vubec ho nemá,toto zboží my připadalo jak kdyby bylo posbíráno někdé ze zbytku.Už nikdy bych si nic u tohoto prodejce nekoupil a nedoporučuji druhým nic kupovat.Prodejce se muže za takové zboží stydět.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Ševců,
    předem děkuji za Vaši reakci i když pro nás nevyznívá příliš dobře. Je mi líto, že jste nás nekontaktoval, abychom měli možnost problém vyřešit. Je pravdou, že výrobce imbus klíčů firma Wera změnil technologii povrchové úpravy z lesklého chromu na chrom matný. Chybou kolegů v expedici bylo, že zabalili každý klíč jiný. Vypadá to skutečně neprofesionálně, i když na funkci to nemá žádný vliv.

    Více mě zaráží informace, že chrom byl oloupaný a klíč rezavý. Je-li to pravda, tak Vás musím poprosit o zaslání klíčů zpět, abych z toho mohl vyvodit důsledky. My Vám pošleme samozřejmě klíče nové a vykompenzujeme náklady na dopravu jako to děláme u všech našich zákazníků.

    Nařčení o "posbírání zbytků" komentovat nehodlám....



    s pozdravem

    Roman Pojer
    majitel firmy



  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ten Váš žádné
    • nespolehlivost

    obraťte se na jiný obchod

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den Pěničko,

    Je mi velice líto, že máte negativní zkušenost s naším obchodem. Na naši obranu si dovoluji Vás upozornit, že jste si objednal velmi speciální položku, která nebývá standardně skladem v žádném obchodě v ČR a objednává se přímo u výrobce.
    http://www.naradionline.cz/zbozi/precizni-pilnik-na-nerez-corinox-plochy-delka-250mm-sek-00.html

    Po realizaci Vaší objednávky jste byl informován, že dodávka bude trvat minimálně 14 dnů. Na naší komunikaci jste nereagoval a vyřešil jste to výše uvedeným hodnocením. Přeji Vám hodně štěstí při výběru kvalitnějších dodavatelů.

    Roman Pojer
    majitel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bych hodnotil jako nekvalitní,pravdě podobně ho budu vracet. Momentálně jsem nemocný snad to stihnu.
    Vavrečka

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Obchod je v pohodě , ale zboží byl šunt.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi i když pro nás není moc lichotivá. Pokud nejste s výrobkem spokojen, máte právo ho do 14 dnů vrátit bez udání důvodu. Pokud budete mít zájem o kvalitnější výrobek, není problém kleště vyměnit.

    Multifunkční kleště s kterými budete zaručeně spokojen vypadají takto:
    http://www.naradionline.cz/zbozi/multifunkcni-nastroj-victorinox-spirit-38-funkci.html

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • špatná komunikace

    objednal jsem chemickou kotvu-patronu potřeboval jsem to rychle přišla až za 10 dní po tel.urgenci s arogantní paní na druhé straně.Nakupuji na internetu často a tohle se mi ještě nestalo.nedoporučuji.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den pane Mandziuku,

    děkuji za Vaši recenzi a velmi mě mrzí Vaše negativní zkušenost. Za tuto situaci se Vám jménem celé firmy omlouvám.

    Celou situaci jsem prošetřil, abych si dokázal složit časovou osu Vaší zakázky. Skutečně dodací doba byla delší než jsme garantovali. U chemické kotvy RM M16 byla informace, že není skladem a dodací doba je do 7 dnů. Bohužel vaše objednávka přišla v pátek odpoledne a vstoupil nám do toho víkend. Zboží od dodavatele přišlo za 5 pracovních dnů následující pátek odpoledne což znamenalo další víkend.

    Vzhledem k tomu, že uvádíme pravdivé informace o stavu skladu, doporučuji vybírat zboží skladem pokud skutečně spěcháte.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nic moc
    • žádná sláva

    zboží označené jako skladem, skladem nemají

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den Košťale,

    zboží, které jste objednal nebylo označeno jako skladem. Byla tam uvedena dodací lhůta, kterou jsme dodrželi.

    Objednal jste si zboží Festool v celkové hodnotě 40tis Kč a v den, kdy Vám byla zakázka expedována jste ji náhle zrušil. Připadá mi to velmi podivné nepochopitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • balení zásilky

    nedostatčně zabalené, poškozená krabice, a proto nevhodné jako dárek

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den,

    pokud Vám zásilka přišla poškozená, tak je škoda že jste nás o tom neinformoval. Zásilka k Vám odcházela 11.12.2013 a bylo dost času zboží vyměnit. My bychom si nevhodné zacházení s balíčkem u přepravce vyřídili sami.

    Nabídka na výměnu samozřejmě platí stále.

    s pozdravem


    Roman Pojer
    jednatel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Přijde mi, že ceny jsou vyšší, než jinde.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor, ale obsahu nerozumím. Položka, kterou jste u nás zakoupil byla v den Vašeho nákupu nejlevnější na všech cenových vyhledávačích. Navíc se jednalo o doprodej akčního modelu, který již u jiných prodejců ani nebyl a nebude skladem.
    Nyní jsou již k dispozici pouze neakční modely s cenou o cca 20% vyšší.

    Roman Pojer
    jednatel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zasielka nebola dorucena z dovodu, ze obchod neuviedol prepravcovi uplnu adresu, ale nikto ma ani nekontaktoval.

    Slaba komunikacia

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že se Vám zásilka zpozdila o 1 den. Tento problém vznikl na slovenské straně firmy PPL, který my bohužel nemůžeme ovlivnit :-(

    Ovšem musím napravit nepravdu, kterou jste uvedl. Adresa byla kompletní, přesně taková jakou jste zadal do objednávky. O odeslání zásilky jste byl informován e-mailem včetně odkazu na sledování zásilky.

    s pozdravem

    Roman Pojer

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • žádné
    • Objednal jsem si HM frézičky podle webové stránky, přišla mi ale malá brusná tělíska ! Okamžitě jsem to reklamoval a poslal zpět. Peníze vrátili. Pozor na tento šop, raději před objednávkou ověřit.

    Už tam nakupovat nehodlám.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Vážený pane Mouca,
    s politováním musím přiznat, že se na naší straně skutečně stala chyba. Za to se jménem celé naší firmy již poněkolikáté omlouvám.
    Na našem e-shopu (nikoliv šopu) byl u položky brusného tělíska uvedený chybný obrázek. Ale v názvu a podrobném popisu bylo jasně uvedeno, že se jedná o keramické tělísko z oxidu hliníku. Nikde nebyla zmínka o HM karbidové fréze.
    Vzhledem k poklidnému a rychlému průběhu reklamace zakázky mě trochu zaráží Vaše poslední věta. Přeji Vám hodně štěstí při Vašich dalších nákupech na internetu.

    Roman POJER
    jednatel firmy BP-SERVICE, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nejlepší cena mnou požadovanáho zboží
    • Rozpor mezi prezentací dostupnosti a skut.stavem.
    • Špatná komunikace-výmluvy
    • Zčásti doručeno jiné zboží než bylo objednáno.

    Zboží jsem si objednal na základě aktualní dostupnosti a příznivé ceny.Následně zaplatil.(i po obdržení platby stále uvedeno jako,,skladem")Následný email prodejce s informací,že zboží je vyprodáno z důvodu velkého zájmu a až bude naskladněno, bude dodáno.(stále uváděna dostupnost,,skladem")
    Zboží dodáno poměrně rychle,ale původně objednané z části nahrazeno jiným.Následné odůvodnění prodejce-prý nekvalita těchto výrobků a ukončení spolupráce s dodavatelem.
    To mě ovšem jako zákazníka nezajímá-vím co chci koupit!Tento obchod již nikdy více-ukládám do ,,nesolidních"

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Vážená paní Kubíčková,
    Celou situaci s dodávkami a kvalitou sekundových lepidel BOLT jsem Vám před několika dny popsal v e-mailu.
    Náhradou za nepoužitelné husté lepidlo BOLT jste obdržela dražší verzi lepidla od firmy BSI za původní cenu !!!
    Naše snaha vyhovět zákazníkovi za každou cenu se občas může setkat i s nevděkem, ale to se bohužel v životě občas stává.

    Děkuji za Vaše hodnocení a přeji Vám v budocnu samé 100% spolehlivé dodavatele


    Roman POJER
    jednatel firmy

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • dorazilo trosku neco jineho nez jsem objednal... ale pokusim se pro to najit uplatneni...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží tzv. "na skladě" je dodáno za více než 10 dnů - ještě ho nemám. Žádná komunikace o upřesnění termínu, omluva, nic.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den, prověřil jsem celou situaci a musím Vám dát z větší části za pravdu. Část položek ze zakázky nebyla skladem a díky neschopnosti firmy VIALLA, dodávat včas své jinak velmi kvalitní pilníky, se spozdila celá zakázka. Naší chybou byla totální absence zpětné komuikace za což se velmi omlouvám a vyvodím z toho důsledky.

    Roman POJER (jednatel firmy)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • cena
    • to netušim ale dvě chyby v jedné objednávce mě trohu nemile překvapily 1) jiná přeprava PPL místo České pošty 2) jedna položka chybí (-: a pytlík zavřený takže se to nevyklepalo .......

    Dobrá cena ale drobné problémy s přepravou a kompletností dodávky (-:

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Dobrý den, za chybu s dopravou se omlouváme. Problém vznikl na straně České pošty, kde nefungovalo celý minulý týden on-line rozhraní pro expedici zásilek. Experti z Pošty neměli ani zapotřebí informovat své zákazníky o své neschopnosti. Na základě těchto skutečností jsme se z důvodu zachování rychlosti dodávek rozhodli použít PPL.
    Pokud chyběla položka v balíčku, určitě najdeme řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zboží uváděné jako skladem není ve skutečnosti skladem

    objednal jsem zboží, které mělo být skladem a až po ca 10 dnech jsem dostal informaci, že zboží není skladem.

    Reakce obchodu NaradiOnline.cz

    Vámi požadované zboží bylo v době objednávky skladem, ale sešlo se více objednávek než byl počet kusů na skladě. Bohužel se jednalo o položku z doprodeje, kterou jsme se snažili ještě doobjednat, ale výrobce již měl sklady také prázdné.
    Pořadí objednávek se určilo podle příchozího data a času.
    Všem na, které se nedostalo jsme nabízeli náhradní řešení.