Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mi bylo doručeno a bohužel bylo na první pohled vidět, že není NEPOUŽITÉ, navíc po zapojení a zkoušení komba mělo silné vazby a při použití potenciometru "chorus"hlasitě hučelo. Můj názor je, že o vadách prodejce věděl a přesto mi zboží prodal, což je neprofesionální. Krabice nesla známky x-tého balení a lepení. Při komunikaci s reklamačním centrem mi tato skutečnost o mém názoru na zboží nebyla vůbec vyvracena, jen bylo řečeno "že se toto stát mohlo". Co na to říct.......ZKLAMÁNÍ
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se, kombo bylo vystavené na prodejně, odkud se na e-shop ani na expediční sklad nedostala informace o rozbaleném zboží. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že reklamace dopadla k vaší spokojenosti.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Zbozi je nastesti v poradku i kdyz prislo uz rozbalene a asi pouzite!Melo strhnute a znovu nalepene ochranne folie.
- Zbozi rozbalene a viditelne pouzite i kdyz bylo v poradku,zaplatil jsem si ale za nove a ne pouzite!
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se, jednalo se o zboží nové, ale bylo rozbaleno na prodejně. O této skutečnosti nás prodejna bohužel zapomněla informovat. Ještě jednou se za naše pochybení omlouváme.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- občas nabízejí něco, co tvrdí, že mají skladem a není to pravda
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se, výjimečně se může stát, že si poslední kus daného produktu objedná více zákazníků a e-shop včas nezareaguje na změnu dostupnosti.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Bohužel mi bylo doručeno jiné zboží a teď vyřizuji pracně výměnu,nebo storno, stále není ještě jasno jak. Paní z reklamace mi měla volat,nevolala.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
za komplikace s Vaší objednávkou se omlouváme. Pro chybně doručenou zásilku byl domluven svoz. Bližší informace Vám poskytne kolegyně z oddělení reklamací.
Děkujeme za pochopení.
Michal Pejznoch
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zesilivač nebyl originálně zabalen. Nebyl označen jako rozbaleno. Tzn. plná cena.
- V balení chyběl návod, papíry a footschwitch.
- Po oznámení problému jsem byl ujištěn, že se to bude řešit. 2. další telefonáty, email..Uběhlo 14 dní a nic jsem nedostal. I když na skladě nové kusy jsou i s footschwitchem.
Nebrat!
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
za problémy s Vaší objednávkou se omlouváme. Chybějící footswitch je na cestě k Vám, mám potvrzeno z prodejny, že byl dnes expedován. Český návod jsme Vám poslali minulý týden v elektronické podobě.
Michal Pejznoch
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- 8 dní od objednání po expedici
- Žádná komunikace, o expedování jsem se dozvěděl od přepravce
Neumí fungovat jako e-shop (nikdy to neuměli a nic se nezměnilo, ani když měli zavřeno kvůli Covidu)
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
je nám líto, že nejste s nákupem spokojen. Za zpoždění vaší obhednávky se omlouváme. Expedice trvala déle než obvykle, protože zboží ve Vaší objednávce bylo na několika různých skladech a navíc jste objednávku vytvořil den před státním svátkem. Věřím, že příště proběhne expedice objednávky mnohem rychleji.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Široká nabidka
- Přehledný e-shop
- Váznoucí komunikace že strany obchodu.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou.
Věříme, že příště vše proběhne bez problémů.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Věděl jsem,že na zboží budu čekat cca 14 dní. To by bylo v pořádku, ale zboží nedorazilo ani více než po měsíci a to i přesto, že je podle webu už několik dní na skladě.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se za zdržení, naskladněné zboží se jak jsem již psal mailem kompletovalo na jedno výdejní místo, v pondělí 24.8. budeme expedovat.
Děkuji.
Juraj
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- možnosti odstoupení od smlouvy, zejména možnost osobně vrátit zboží na prodejnu - některá konkurence vyžaduje odeslání balíku na centrálu do zahraničí přesto, že mám v místě bydliště prodejnu se šikovnými prodavači
- zboží zakoupené jako nové nese známky použití
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
děkujeme za hodnocení a omlouváme se za nedostatky na zakoupeném zboží. Je možné, že zboží bylo vystavené na prodejně a nevšimli jsme si drobných kosmetických vad.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
i přes upozornění bylo zasláno použité zboží......
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se, omylem bylo posláno zboží vystavené na prodejně.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží neslo známky použití (odřený lak, ulepený nášlap pedálu, zaprášené). Vráceno.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
moc se omlouváme, došlo k pochybení při expedici. Kolegové z prodejny bohužel nedali vědět, že předávají vystavený kus.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Jeden z nejhorších zážitků při nakupování od samého začátku. Shrnu jen podstatné informace, pokusím se být nezaujatý. Před zakoupením přes e-shop jsem se snažil prodejce kontaktovat přes jejich chat s dotazem co přesně výrobek obsahuje - chtel jsem stereopár, který měli skladem, ale neobsahoval odpružené držaky. Snahou tedy bylo zjistit zda v balení náhodou nejsou, případně zda je jsou schopni dodat. Nevím kdo byl na "druhém konci drátu" ani co zrovna předtím požil, ale tuto jednoduchou informaci jsem z nej přes značnou snahu nedostal. Objednal jsem tedy 2ks mikrofonů (set po jednom, který obsahuje vždy i odpružený držák) - dle informací Austrian audio natolik skvělých, že kterékoli dva mohu použít jako stereopár. Při objednávce jsem kladl důraz na to, abych dostal výrobní čísla po sobě. To se nestalo, ani mi nikdo k tomu nic nenapsal. Jeden z mikrofonů měl chybějící všechny ovládací prvky (přepínání charakteristiky, filtry, ...). Vzhledem k tomu, že soudím, že takový mikrofon nemohl být ani řádně vyzkoušen, chtěl jsem výměnu za nový. Dohodl jsem se přes e-maily, že zboží zanesu do Brna na pobočku. Zde mi dalo trošku práci přemluvit pána, že tam ty ovladače chybí, protože tvrdil, že tam být nemají a bylo mu celkem jedno, že mám doma druhý, který je má. Pak odešel někam dozadu do prodejny s tím, že "si to zkontroluje na druhém" - skladem však dle e-shopu však žádný neměli (a i kdyby měli, předpokládám, že by mi ho vyměnil na místě). Slíbíli mi, že mi jej pošlou do tří dnů domů. Po čtyřech dnech jsem se ozval na e-shop a ... nic. Tak jsem tam zavolal a domluvil se s paní, že když "na to spěchám" (už dva vikendy jsem kvuli tomu nemohl nahrávat), že si mikrofon vyzvednu na prodejně - "je středa, dnes posíláme, zítra to je na prodejně, když dojdete v pátek, je to jistota". V pádek dojdu do prodejny... nikdo nic neví, po pár telefonátech zjistili, že ještě ani nic neposlali. Domluvil jsem se, že pán z prodejny bude vše urgovat u nich na reklamačním a sám osobně dohlídne po doručení na kontrolu a zkontroluje i výrobní číslo, aby bylo hned vedle mého druhého mikrofonu (byl jsem, mírně řečeno, dost nesvůj z toho, že v době koronakrize kvůli něčemu takovému cestuji zbytečne přes celé Brno). Po dalším týdnu a dalších urgencích nakonec mikrofon dorazil na prodejnu, kde jsem si jej mohl vyzvednout - pohopitelně krabice nebyla ani otevřená a mikrofon měl výrobní číslo o několik set vyšší než můj druhý. Ale tento má alespoň ovládací prvky :-) Eshop music-city? NEVER MORE!!!
-
Nedoporučuje obchod
One of my speaker stand sent to me broken and I sent it back to the change this is the 8th day still waiting for the new one. worst part is this mail you have sent to me: Now we have ongoing inventories so I'll send it next week. This is unprofessional
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Sháněl jsem narychlo Dunlop mxr talkbox - v music city 3ks skladem za cenu o 900 lepší, než většina konkurentů - to je radost
- Zaslaný kus měl sáček s hadicí zavázaný na uzel a na pedálu bylo poznat, že byl používán - zvrchu lehké oděrky, zespodu černé hrany. Nevím jestli to je orvané nebo obarvené od černé podložky, každopádně pokud prodávám použité zboží, tak by mě hanba fackovala vydávat ho za nové. A u zboží jehož část se strká do pusy dvojnásob. Takže zklamání. Nicméně pedál jsem potřeboval rychle a nějaká dezinfekce se taky našla, takže řešit to už nebudu...
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se, zboží nebylo použité, pouze rozbalené a vystavené na prodejně a kolegové z prodejny nám na e-shop bohužel tuto informaci nepředali. Věříme, že příště s námi budete mít lepší zkušenost.
Michal P. - Music City
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Nákup se neuskutečnil. Zboží nabízené jako bezvadné bylo v neprodejném stavu po reklamaci. Jako omyl se to dá pochopit, ale to, že po zrušení objednávky se zase objevilo v prodeji a může si ho objednat někdo další, aniž by to tušil, to mi hlava nebere... a až bude zboží po repasi, tak se prodá jako nové? Nejsem typ zákazníka, co by prudil a stěžoval si, na druhou stranu byli všichni do telefonu příjemní, ale když po tomhle přide dotaz, zda jsem spokojená s nákupem, tak co mám napsat? Dvě hvězdičky za to, že mě to nenechali zaplatit a vracet... Ale nakonec jsem raději nakoupila jinde.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se za komplikace s Vaší objednávkou. Dostupnost na e-shopu byla upravna. Po opravě nástroje bude zboží zařazeno jako B-Stock. Děkujeme za upozornění a Vaší recenzi. Věříme, že příště s námi budete mít lepší zkušenost.
Michal Pejznoch - Music City
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
I kdyz bylo zboží skladem, nepřišlo rychle, jak jsem očekával. Kdyz jsem chatoval s infolinkou, bylo mi řečeno, ze se musi kompletovat. Ten clovek na druhe straně nebyl moc milý. A o kompletovani nebylo v objednávce ani slovo. Potreboval jsem dodání do dvou dnů a místo toho přišlo skoro za tyden. Takze jsem velmi nrspokojeny
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s Vaším nákupem u nás spokojený. Ve Vaší objednávce bylo více položek na různých skladech, proto kompletace trvala déle, než je obvyklé. Za prodlení Vaší objednávky se omlouváme a děkujeme za pochopení.
Michal Pejznoch - Music City
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Ačkoliv obchod deklaroval, ze má zboží skladem. stále není dodáno.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
moc se omlouváme za pozdní vyřízení Vaší objednávky způsobené technickou chybou. Vaší objednávku zpracujeme co nejdříve a dáme Vám vědět.
Děkujeme za pochopení.
Michal Pejznoch
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace prodejců je neprofesionální, zboží od objednání 19.2. do 3.3. nedorazilo a z obchodu nepřišla žádná informace o pozdržení doručení objednávky.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se za zdržení objednávky kvůli technické chybě. Zboží bude neprodleně nachystáno k vyzvednutí.
Děkujeme za pochopení.
Michal Pejznoch - Music City
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- ochota
- rychlost vyřízení objednávky
- nedodržení domluvy
- neznalost produktu
Zaměstnanci reagují na dotazy a požadavky vstřícně. Bohužel, ne příliš profesionálně - jako kdyby prodávali zboží, kterému moc rozumí. Kupoval jsem klasickou kytaru Cordoba C5. Když jsem se ptal, jestli je možné nastavit vzdálenost strun od hmatníku, tak mi tvrdili, že to možné není. Což je samozřejmě špatná informace, protože všechny Cordoby mají výztuhu krku. Pak jsem je požádal o seřízení kytary a výměnu strun, to se bohužel nestalo, i když mi to slíbili. Kdyby tuhle kytaru prodávali v Kytary.cz, tak to koupím u nich.
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
moc se Vám omlouváme za mylné informace i za kolegy z prodejny, kteří struny zapomněli vyměnit. Věřím, že příště s námi budete mít mnohem lepší zkušenost.
Michal P.
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
Přišlo jiné zboží než jsem objednala a doposud nepřišla má objednávka
Reakce obchodu MUSIC CITY
Dobrý den,
omlouváme se za špatně poslanou objednávku. Správné zboží už je na cestě.
Michal P.
[email protected]