Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Ani po 3 pracovních dnech nebyli schopni objednávku zkompletovat a odeslat. Vše bylo skladem. Nakonec jsem objednávku stornoval.

  • Koupila jsem si ladičku, která nefungovala. Po reklamaci pořád nefungovala a po další reklamaci mi měli poslat peníze ale neposlali ani peníze a ani ladičku.

  • Objednal jsem a online jsem zaplatil zboží,které deklarovali,že je skladem.Ukázalo se,že skladem není a dodací lhůta je 2měsíce.Objednávku jsem stornoval a odstoupil od kupní smlouvy.Jen jsem zvědav,jak dlouho budu čekat na vrácení peněz,protože komunikace s obchodem je katastrofální.Ještě jsem se s takovým přístupem při svém nakupování přes internet nesetkal!Možná ještě jedna rada na závěr.Máteli pevné nervy klidně tady nakupujte.Já už tady nakupovat nebudu!

  • V prodejně Music City v Brně na Kobližné jsem koupil sluchátka AKG K371. Obsluha byla velmi ochotná, v pohodě mi nechali poslechnout pro srovnání ještě jiná sluchátka AKG K275, jak dlouho jsem chtěl. Dali mi po mém upozornění i nejnižší cenu na internetu. Obchod jednoznačně doporučuji pro jeho velmi dobrý přístup k zákazníkúm.

  • Obchod jako každý jiný, jen si dejte pozor na vrácení zboží, když ptáčka chytají pěkně mu zpívají - není pravda že máte 30 dnů na vyzkoušení zboží a pak ho lze vrátit....prostě Vám strhnou z ceny nějakou částku aby to šlo vrátit, budou se vymlouvat že je to poškrábano, ze z hygienických duvodů a kdoví co ještě..mi se stalo že jsem objednal stojan na svetla, ten mi ale nevyhovoval a vrátil jsem jen přišel mi email že stojan je poškrábaný, že je špinavý od hlíny atd...takže mi stojan poslali zpet dokonale jsem ho prohlédl a zjsitil ze skrábanec je od toho jak je stojan složen proste se šroub dotýká stativu pri složení a ta hlína byla rez z vnitřku trubky....

    proto dusledně varuji pokud budete cokoli vracet tak to zkoušejte jen v rukavicích a dělejte fotky nebo video pri vybalování abyste meli důkaz ze zboží bylo v takovém stavu jak jste jej dostali....

  • Komentář smazán na žádost autora

  • Dopis do Music City, samozřejmě bez odpovědi:
    Dobrý den,
    dovolte mi malou recenzi mého posledního nákupu ve Vaší prodejně. Zarezervoval/objednal jsem si u Vás dva nástroje s vysvětlením v poznámce, že neprodleně přijedu a vyberu jeden z nich. Oba kusy byly označené jako doprodej, měly zvýhodněnou cenu, ovšem nikde nebylo uvedeno, že se jedná o displej kusy s vadami, opotřebením a poškozením. Že se jedná o 100% "funglovky", mi bylo potvrzeno i při telefonu s personálem před cestou do prodejny. První rozčarování se dostavilo, když jsem viděl levnější model poškrábaný, umaštěný, zaprášený, s odprýsklým lakem na hraně nástroje, druhý - dražší kus byl neskutečně umaštěný, špinavý a záprášený taktéž, s pokročilejší korozí na tremolu a místech, kde se pravděpodobně dotýkaly ruce zkoušejících zákazníků. Po jakéms-takéms akceptování volby u dražšího modelu a zdůraznění prodavači, že si zakládám na stavu nástroje a zacházení s ním, popadl kytaru, došel k přední části prodejny, kde ji bezostyšně položil, jak se říká "na pankera" lesklým lakem přímo na sklo pultu, krkem přes stůl taktak, že nespadla na zem. Přitom pouzdro, přinesené ze skladu, pohodil vedle na podlahu. Po zdvořilém upozornění, že to není nejvhodnější metoda, jak zacházet s nástrojem, že by se to mohlo zespodu poškrábat - se mne snažil ne neochotný, ale velice laxní prodavač ujistit, že na tom stole se tomu nic nestane. Zřejmě si myslel, že jsem úplný idiot a jeho kolegové, dle jejich výrazu asi také.
    Velice mne mrzí, že obsluhu v prodejně provádí na první pohled nekvalifikovaný personál, složený z typických českých "zívačů", co neumí zacházet se zbožím, u kterých je cítit, že si uvedeného zboží, natož platících zákazníků, absolutně neváží (viz. nástroje v naprosto nelichotivém stavu v době, kdy si má přijet zákazník vybrat - malá utěrka a minuta práce s očištěním by nikoho nezabila, zvláště u nástroje v kategorii okolo 30 tisíc). Pochopil bych, kdyby byla v prodejně hektická situace a personál by nevěděl, kam dřív skočit. Danou hodinku, kterou jsem na prodejně strávil, by se dalo podle výrazů personálu nazvat "Nudou v Brně". Za poslední roky jsem u Vás nakoupil několik dražších nástrojů a mnoho příslušenství v plné ceně a kondici. Pokud se věcí nedotkla lidská ruka, bylo vše ok. V dnešním, trochu odlišném případě nemám z nákupu ani trochu dobrý pocit, především z personálu, jeho přístupu k věcem a lidem (pokud jde o nástroj - i přes různé nedostatky je po očištění pro mne vcelku akceptovatelný). V obchodě, i když s jinými komoditami (audiotechnika), pracuji přes 13 let a jak u dostupného, tak luxusního zboží jsem si takto laxní přístup jak ke zboží, které prodávám, tak ke klientovi, nikdy nedovolil. Tedy chtěl bych tímto říct, že nadále u Vás nakupovat již opravdu nehodlám.

  • Jen krátce, koupil jsem si přímo na obchodě kytaru, se kterou jsem se moc nesžil a po nějakém čase jsem se jen zkusmo optal, bez velkých očekávání, jestli by nebylo možné nástroj vyměnit. Podotýkám, že kytar mám víc a tenhle kus mi prostě nesedl, takže byl v perfektním stavu ještě s foliema na snímačích. Bylo mi řečeno, ať ho dovezu, že se mrknou. Uznali že je ok a umožnili mi výměnu za jiný model, který pro mě nazávazně objednávali, neb nebyl skladem. S novým kusem jsem spokojený. Takže vše super, kluci v odd. kytar jsou free, netlačí na pilu, nechají vás ve zkušebně jak dlouho chcete, ceny na krámě jsou stejné jako na netu a nakonec ještě najdete vždy nějakou blbůstku co se hodí...
    Jedinou slabinou je to parkování, fakt musíte mít štěstí, ale dá se zaparkovat i o kus dál.