Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • Nic nefunguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádost o hodnocení mi přišla už vícekrát, ale zakoupené zboží stále nikde.. obchod vůbec nekomunikuje ani, nevím, zda mi zboží vůbec někdy dorazí... v tuto chvíli to vypadá na neseriozní obchod
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Představoval bych si lepší komunikaci.
    Objednávka zboží potvrzena 11. 10. 2024.
    Datum doručení 23. 10 .2024.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Očekával bych lepší komunikaci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová informovanost. Za tyden nebyli schopni prevezt zbozi na prodejnu. Kdyby alespon se nekdo ozval a informoval ale nic.

    Stornoval jsem a objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhůta, špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka po týdnu ještě nebyla předána ani dopravci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velký výber.
    • Ak by som nevolal čo je s mojou objednávku. tak sa asi nedočkám. Ak niečo objednám tak čakám že mi to bude potvrdené. Musel som volať a potvrdiť
    • Potom ma neinformovali, že už produkt není
    • A zase ak by som nevolal,tak mi nepovedia že na další produkt sa čaká..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách bylo uvedeno, že nabízený produkt je skladem, za pár dnů mi přišla zpráva, že se dodávka objednaného zboží zpozdí nejméně o 2 týdny... ☹️ Alespoň, že mně dali vědět.

    Zatím nebudu hodnotit, až mi přijde objednané zboží, rád se vyjádřim.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace se zákazníkem byla reaktivní

    Piano jsem si zde objednala, protože se ukazovalo, že jsou 2 kusy skladem. Dva dny po objednání mi volali, že skladem není, že mi mohou poslat piano ze showroomu (které tam stojí bůh ví jak dlouho a kdokoliv na něj mohl hrát za stejnou cenu) nebo počkat měsíc na dodání. Počkala jsem.

    Musela jsem ale několikrát volat nebo psát a komunikace byla tristní. Chtěla jsem ověřit stav objednávky u jejich externího dodavatele a aby mi zavolali zpět. Nic se neudálo. Jakákoliv odezva by byla v tu chvíli super.

    Piano nakonec dorazilo. Jsem s ním velmi spokojená. Zákaznický zážitek je ale nula s tímto obchodem a mrzí mě to. Protože, kdyby lidé v Music City jednali jinak se zákazníkem, určitě bych obchod doporučila (viz to, co jsem zmínila výše), zvážila bych možná piano ze showroomu (pokud by zde byla nějaká sleva jako např. na Alze).

    Dorazilo měsíc po objednání 22/4.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nejsou schopni vyřídit jednoduchou objednávku.

    První nákup u nich byl zároveň poslední.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si tlumeni na buben k dnesnimu dni, zadna zpprava, zadne zbozi k vyzbednuti neni! Tahle firma jde rok od roku do vetsi prd#le!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem objednal 6.3.2024 a dodnes tj. 12.3.2024 nedorazilo. Pokaždé mi někdo lhal že už příští týden bude. Nakonec se někdo přiznal že někdo asi objednávku nepřeposlal takže nemohla ani přijít. Tak snad ten příští týden. Je to šaškárna. Netušil jsem že je něco takového i možné..

    Reakce obchodu MUSIC CITY

    Dobý den,

    omlouváme se za zpoždění Vaší objednávky. Piano je nyní na cestě od dodavatele. Jakmile dorazí, obratem Vám jej zašleme.
    Děkujeme za pochopení.

    Michal P.
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodání
    • První zkušenost a hned nefunkční produkt

    Produkt nelze hodnotit, protože je nefunkční. Při prvním zapojeni vše ok, podruhé už se zapnout nepodařilo. Zboží zasláno zpět s tím, ze bude opraveno technikem. Termín vyřízení jsem bohužel nedostal a protože se jednalo o dárek, cely nákup pak tímto ztrácí smysl.. očekával bych zaslání nového produktu, nebo refundaci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na e-shopu je možné objednat zboží
    • Napoprvé vám přijde špatné zboží
    • Následně zjistíte, že zboží ve slevě inzerované jako nové je ve skutečnosti zánovní
    • Pro slevu z důvodu jiného stavu není prostor, po asertivnímu naznačení dalšího řešení nabídnuta sleva v dalším mailu
    • “Zánovní zboží je ve 100procentním stavu” …až na to, že už při vyndavání z krabice slyším chrastění součástek a zboží je samozřejmě nefunkční
    • Občas si spletou fakturační a dodací adresu, ale to je ve finále to nejmenší

    V den psaní recenze nemám zboží, čekám na vracení peněz, strávil jsem tím neskutečně mnoho času a mám z toho hovno. Na e-shopu nikdy znovu nenakoupím, doporučuji pouze masochistovi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodáno a ani po 10ti dnech peníze nevráceny zpět. Smutný příběh.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dORAZILO MI JINÉ ZBOŽÍ FAKTUROU NA JINÉHO ODBĚRATELE.
    • Objednáno 13.12. 14.12. 14.12 dodáno jiné zboží .Odpověď na reklamaci výměnu zboží řešili týden. Odvezli to co dodali omylem, objednané a zaplacené zboží dosud 23. 12. nemám. Byl jsem ubezpečen, že Vánoční dárek pro vnučku dorazí.-...
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Už týden čekám na zásilku a ještě nedorazila

  • Nedoporučuje obchod

    Bylo mi dodáno jiné zboží,než sem si objednal.Čekám zvaší strany na reklamaci.Dorničák

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávka se po týdnu stále zpracovává, od konkurence bych produkt měl doma za 2 dny po objednání...