Reklama
Přihlásit se a přidat příspěvek
  • To snad není možný jak pořád lžete! A snažíte se obhájit podle svýho aby vám to lidi uvěřili :D už po několikáté píšu že vada je na mobilu dole u rohu v pravé straně kde se mobil nabíjí.. Nechápu proč tady píšete něco o displeji s tím to nemá nic společného píšete úplně něco jinýho a jsme zase u toho.. Byl sem po několikáté na prodejně Praze 5!! Poslali mě doprdele.. Šel sem na Prahu 1 o pomoc!!!. Ty mi dali 2 možnosti buď ode mě koupí vadný mobil za 8000 nebo ať lžu na inzerátu, a mám udělat co Praha 5 lhát a prodat.. A na to nemám žaludek!! Proto sem ho raději nechal na prodejně!!! Sice sem přišel o peníze víc jak 8000kc ale mám čistý svědomí že neokradu druhý lidi o peníze že mám zatajit o vadě.. To děláte jen vy :) a nejsem jediný kdo si stěžuje nejsem jen já a od teď budu komentovat veškerou diskuzi protože si nic jiného nezasloužíte!!

  • Adam Raymann:

    Srdečně Vás zdravím, pane Raymanne, kontaktuji Vás jako člen vedení společnosti s cílem uzavřít a vyřešit Váš případ.

    Dovolím si shrnout vývoj a poznatky ke zde diskutovanému problému, který na mne eskalovala kolegyně, slečna Wohlmuthová.

    Mobilní telefon Sony Xperia XZ1 jste zakoupil na naší prodejně Praha 5 - Nádražní dne 17. 10. 2017. Jednalo se o nový telefon. Telefon byl na naší prodejně zakoupen v rámci maloobchodního prodeje, nejednalo se o vyzvednutí elektronické e-shop objednávky.

    Dne 19. 10. 2017 jste zde vyjádřil svou nespokojenost a kolegyně s Vámi začala Váš podnět řešit. Dále se Vás několikrát snažil zkontaktovat i vedoucí prodejny Praha 5 - Nádražní, přičemž cílem bylo pouze to, abyste se dostavil s telefonem na prodejnu, abychom mohli telefon prohlédnout a následně navrhnout řešení celého problému.
    I přes vaše tvrzení musím bohužel konstatovat, že jste se na prodejnu nedostavil, vedoucímu prodejny nebral telefony a kolegyni, které jste telefon vzal, jste řekl, že "věc řešit nehodláte" a telefon opakovaně zavěsil (naposledy dnes ráno).

    Telefon jste dne 22. 10. 2017 prodal jako použitý na naší prodejně Praha 1 - Poříčí, přičemž tento telefon byl ohodnocen, jako telefon bezvadný - tedy mmj. i bez jakýchkoliv vad na displeji.
    Nerozumím tomu, proč jste se rozhodl telefon prodat, když se Vás neúspěšně pokoušelo zkontaktovat několik našich zaměstnanců s cílem vyřešit Váš problém.
    Zároveň musím konstatovat, že telefon jsme Vám prodali bez jakýchkoliv vad (což je jasně patrné i z popisu jeho stavu při výkupu).

    V neposlední řadě bych uvítal, kdyby byl z Vaší strany zájem o konstruktivní řešení celé situace, který bohužel v níže psané komunikaci nevidím. Pokud máte zájem situaci vyřešit, kontaktujte prosím slečnu Wohlmuthovou, která je s Vámi schopna situaci vyřešit k Vaší spokojenosti i nyní, kdy již telefon nevlastníte.


    Děkuji a přeji Vám pěkný den

    David Hlavsa


  • Mobil Pohotovost: tak už asi po 10x vám to napíšu ono to asi nestačí.. Já jsem byl několikrát na Prodejně Praze 5, vždycky se mi tam vysmáli, a na rovinu mi řekli ať tam nechodím že mi budou stejně zamítavat reklamace.. Vedoucí už mě jednou taky poslal někam takže nechápu proč s takovým vedoucím mám znova něco řešit.. Nejsem jediný kdo má s váma problémy. Mobil sem dal jako použitý výrobek na Praze 1 za 9000kc že mi víc nedají.. Nebo mi narovinu řekli ať udělám co Praha 5.. Prodat to na inzerátu a o vadě mobilu lhát.., a z toho sem byl v šoku.. Teď aspoň vím jak to chodí u vás.. Přišel sem o 8000kč jenom kvůli MP!! To že sem naštvaný mám na to právo!!! Na mém místě by byl naštvaný každý měsíc, a to koukám ani nejsem sám.. ale určitě budu psát diskuze jak tady tak jinde.. Za ty peníze o co jste mě okradli budu určitě psát, a nezbavíte se.. Budu na straně lidí co je okradete nebo poškodíte! To děláte jen vy! Papa.

  • Adam Raymann:
    Vážený pane Adame,
    ano přístroj jste u nás zakoupil a ano snad možná vykazuje vadu, ale nikdy jste u nás na pobočce Anděl nebyl a tento problém neřešil. Když Vám vedoucí pobočky volá na Vámi uvedené číslo, tak Vy ho nezvedáte, když Vám já píšu, aby jste se dostavil na pobočku, že budeme vše řešit co nejlépe pro Vás , tak mě neustále píšete, že už tam nepůjdete a že to dáte na kriminálku atd. Bohužel já už opravdu nevím, jak Vám pomoci. Velice ráda bych s Vámi vše dořešila, ale když Vy neustále opakujete dokola to samé, tak je to těžké:(.

    Prosím tedy pokud si rozmyslíte celou věc a rozhodnete se na pobočku jít a odkázat se na pana vedoucího, tak Vám určitě rád vyhoví jak nejlépe to půjde.

    Děkuji za pochopení a v tuto chvíli jsme k věci řekla vše.

    Pěkný den,
    Šárka Wohlmuthová
    Mobil Pohotovost

  • Monika z Brna: Já vám absolutně rozumím aspoň pro příště víte že s MP už nikdy nic nekupovat.. Já dopadl hůř prodali mi za 17000kč mobil s vadou a poslali mě několikrát někam... a paní Wohlmuthová to je bez komentáře ta každýmu píše že každýmu pomůže přitom je to spíš naopak.. takže se vám nedivím.. o problému na stránkach fb se každý stěžuje určitě tam taky něco napište. Je mi velice líto co se vám přihodilo a snad v jiném obchodě to bude mnohem lepší :)

  • Adam Raymann: Oni si melou pořad svou že mobil spadl,přitom já jsem ho měla v pouzdře odolne proti narazu,a vubec podotikam VUBEC mi nespadl,nevim co mám dělat.Mobil je v zaruce a pořad tvrděj že jsem ho mechanicky já poškodila.Bud ho vimeni za stejný mobil a model nebo aby to opravili na vlastni naklada.Sam ste četl co mi psala pani Wohlmutová

  • Monika z Brna: ani se vám nedivím na MP si stěžuje tisíce lidí a nejste sama kdo má problémy.. Rozhodně už nic nekupujte v MP.

  • Paní Wohlmuthová, už sem vám několikrát psal do emailu že sem na prodejně byl 4x!!!! Prodejně sem nabídl ať mi vymění mobil za nový nebo ať to opraví na svoje náklady, nebo si nechám poškození mobil ale chci 20% z ceny zpět. Vždycky se mi vysmáli do ksichtu a poslali mě víte kam.. Vedoucí to řešit nechtěl!!. Musel sem to řešit na jiné prodejně v Praze ty mi akorát nabídli že ho vykoupí jako použitý u když je zánovní.. Bohužel poškození mobil sem nechtěl takže sem tam mobil nechal.. Sice sem dostal 9000kč ale kvůli vám sem přišel o 8000kč díky prodejně Praze 5!!. Takže s tím obchodem už nechci mít nic společného!!! a určitě budu psát recenze a psaní diskuzí jak tady tak na Fb každý se na vás stěžuje, a lidi budu podporovat!!.

  • Monika z Brna:
    Dobrý den Moniko, již jsme Vám napsala vyjádření do mailu. Vyjádření z autorizovaného servisu je pro nás směrodatný. Mobilní telefon jeví známky mechanického poškození. Jsem ochotna v rámci dobrých vztahů Vám cenový návrh ponížit o 300Kč. Pokud budete mít zájem, tak mě neváhejte kontaktovat do mailu.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,
    Šárka Wohlmuthová
    Mobil Pohotovost
    [email protected]

  • Dobry den, tak tady uz NIKDY NIC NEKOUPIM, duvod mobil ktery nespadl a displej v rohu praskl tak na reklamaci bylo technikem receno MOBIL SPADL MA PRASKLI DISPLEJ OD PADU ,POD BATERKOU JE PRASKLINA-TA TAM NEBYLA a optavu si mam zaplatit sama. Mobil stal 1890 kc a oprava ma stat 1170 kc a to je praskli jen dotikovej displej, bylo primo psané v meilu.Takze pokud to neopravi nebo nevimeni kus za kus tak to předám vidím instancim.Mobil je v záruce a uz je to druha oprava.

  • Adam Raymann:
    Dobrý den Adame, již jsem Vás kontaktovala na mailu a snažila se s Vámi najít řešení a přístroj Vám vyměnit. Vy o tuto službu z mé strany zřejmě nemáte zájem. Jelikož mi neustále odmítáte se slovy, že to dále řešit nebudete a dáte na COI a PCR. Tím pádem Vás poprosím neuvádějte zde nepravdivé informace. Na pobočce o Vás nikdo neví a ani vedoucímu dané pobočky nezvedáte přes upozornění mobilní telefon, aby jsme se mohli domluvit na řešení. Bohužel v tuto chvíli, ač bych Vám opravdu ráda pomohla nemohu pro Vás udělat víc.
    Pokud se rozhodnete spolupracovat při řešení problému, tak mě neváhejte kontaktovat.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Šárka Wohlmuthová
    Mobil Pohotovost

  • Byl sem zase na prodejně, a museli o mobilu vědět dopředu.. Protože dnes váš prodejce Černovlasý kudrnatý kluk se mi vysmál do ksichtu a řekl mi že mobil nedají na opravu nepošlou zpátky k výrobci, a že mi budou pokaždé zamítávart reklamace.. Takhle drze mi to řekl, a podle výrazu. Vysmátý prodejce to vypadalo jako kdyby o tom věděli dopředu s tím mobilem a že mlčeli když sem mobil zaplatil. Potomhle co sem byl na prodejně to budu řešit přes kriminálku a inspekci!! Sem zvědaví jestli se budou smát až tohle bude řešit soud a kriminálka. A podle heureky jak se tady tisíce lidí stěžují nejsem sám kdo má. Mp problémy!!!

  • Já si upřímně myslím, že jak vám Sony poslal rozbalený mobil tak toho využil někdo z vašich zaměstnanců na Praze 5. si mobil třeba vyzkoušel, a např mu mobil spadl na zem.. Raději to dál zpátky a nikomu nic neřekl aby neplatil škodu.. A pak sem dostal mobil já.. Nebo sem dostal mobil zánovní. Každopádně teď mám mobil za 17000kč který je zničený, a nikdo to nechce dát ani na opravu na náklady prodejny z Prahy 5. Řešit to určitě budu protože 17 tisíc je spoustu peněz a za ty peníze každý očekává nerozbalený mobil a zcela nepoškozený mobil!! A bohužel u mp se tohle stává jak to vidím. Budu to muset řešit přes kriminálku

  • Dobrý den, nový teda rozhodně není protože sem dostal mobil už rozbalení.. Prodejce mi řekl že Sony to tak posílá.. Já vůbec nechápu jak můžete od výrobce vzít telefon když je rozbalení.. Mám u rohu dole prasklinu a už to řeším už od 17.10... Na prodejně mi řekli že mi s tím nikdo nepomůže a ať to řeším přes policii a to taky udělám přišel sem o 17000kc a mám ještě do toho zničený telefon

  • Adam Raymann:
    Dobrý den Adame,
    z naší strany Vám byl prodán 100% přístroj který je nový. Bohužel nevím, co myslíte tím "v rohu je dírka". Může to být dírka, kterou mají telefony na mikrofon, nebo nějaký senzor. Nebo máte namysli prasklinu? Prosím kontaktujte mě do mailu [email protected] a prosím o uvedení Vašeho telefonního čísla. Domluvíme se na dalším postupu.

    Děkuji moc a přeji pěkný den,
    Šárka Wohlmuthová
    Mobil Pohotovost

  • Mobil pohotovost vůbec nedoporučuji!!! 17.10 sem udělal objednávku č 3111250111. přes net mobil Sony xperia XZ1 nový za 16990kč. k vyzvednutí na prodejně Praha 5. Pan prodejce vzal Teda mobil ze skladu, a byl sem v šoku, krabice ani nebyla zabalena ani štítky neměla.. Prodejce mi řekl že můžu být v klidu že výrobce Sony to takhle někdy posílá, a že není použitý takže sem mu věřil.. Po otevření krabičce sem zjistil vadu na mobilu.. U rohu je dírka.. Takže už mi bylo jasný že prodejce mi lhal a že mi prodal použitý mobil.. Když sem tam přijel o vysvětlení že jak je možné mít mobil za 17000 a je tam vada?.. tak mi na to nedokázali odpovědět, a řekli mi že na tohle není možné ani reklamace nic.. Takže to budu muset řešit přes kriminální policii a inspekci protože sem jednoznačně poškozenej a prodejna Praha 5 na mě udělal podvod s mobilem.. Schválně sem zajel na jiné prodejny jako např Alza Datart Mall, a ukázali mi mobil úplně zabalený, a že se to museli určitě mp vymyslet... Takže sem vážně v šoku že mám rozbitý mobil za 17000 a je použitý.. Tady vidíte jak to u mp chodí takže si mobily tam nekupujte pokud nechcete dopadnout jako já.. Doufám že se mi na tohle někdo vyjádří.. Děkuji Rayman. [email protected].

  • Vladimír Pokorný:
    Srdečně Vás zdravím Vladimíre, velice se omlouvám za komplikace při řešení Vaší reklamace. Celou věc jsem řešila s daným servisem, a pokud samozřejmě vada nebude opravena do data 13.10. (tj. 30 den reklamace), tak Vám bude vrácena celá částka bez odkladu.

    Za arogantní chování, které není slučitelné s naší firemní politikou, se vám velice omlouvám a věřím, že se již nebude opakovat.



    Ještě jednou se omlouvám a přeji Vám příjemný den.



    Šárka Wohlmuthová

    Mobil Pohotovost

    [email protected]

  • Neuvěřitelná drzost prodavače na prodejně v Plzni Olympii.

    Při vyzvedávání reklamace mi bylo řečeno, že byla vyměněna pouze základní deska, ačkoliv jsem reklamoval i výrobní vadu na displeji a odchlípnuté krycí sklo fotoaparátu. Při namítnutí, že se nejedná o vyřízenou reklamaci, jsem dostal arogantní odpověď, že reklamace je vyřízená a musí založit reklamaci novou kvůli zbylým závadám.
    Všechny tři závady jsou popsané v reklamačním protokolu a v podstatě dvě z nich byly naprosto ignorovány.
    Když jsem se domáhal svých práv a žádal dořešení stávající reklamace, mladý muž se se mnou začal hádat, že to prostě neudělá a že se buď založí reklamace nová nebo si odnesu neopravený telefon.

    Během této debaty se jednou i nechtěně prořekl, že reklamace vlastně není vyřízená, aby následně vše zase popřel...

    Výsledkem tedy je, že telefon jsem nechal na pobočce a má další cesta vede na ČOI, jelikož reklamace není vyřízena, pokud nejsou vyřešené všechny závady či. V tomto případě se jedná o vady prokazatelně výrobní, což u mého modelu lze jednoduše dohledat na internetu a výrobce tyto vady odstraňuje na své náklady.

    Tímto dávám společnosti čas do 3.10.2017 reagovat a věc vyřešit. V opačném případě budu 4.10.2017 postupovat, jak jsem nastínil.

  • Andy Kučera:
    Dobrý den, již jsme Vám reagovala na FB stránkách. Bohužel je potřeba přístroj reklamovat a my Vám samozřejmě poskytneme zápůjční telefon.

    Přeji Pěkný den.

    Šárka MP

  • Monika z Brna:
    Dobrý den,
    prosím o kontaktování do mailu [email protected] a domluvíme se na řešení celé situace. Do reklamace Vám samozřejmě přístroj přijmeme a zápůjční telefon poskytneme. To jaký bude konečný rozhodnutí servisu o reklamaci Vám nemůžeme říci předem.

    Děkuji za pochopení a přeji pěkný den.

    Šárka Wohlmuthová
    Mobil Pohotovost
    [email protected]