Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- V kamenné prodejně v Českém Těšíně jsem poškozený výrobek reklamoval, kde mi vadný výrobek bez problemu vyměnili.
- PPL nedoručilo objednávku na adresu, jak bylo uvedeno v objednávce , v meilu uvedli nesjízdnost cest, po rozbalení jsem zjistil, že čerpadlo je rozbité a tudiž nepoužitelné. Nedoporučuji e-shop.
- Zásilku jsem musel vyzvednout ve sběrném místě PPL
-
Nedoporučuje obchod
- Online systém stavu zboží je pouhý odhad ... stavy neodpovídají realitě ... nemožnost ověřit telefonicky na prodejně a v cool centru rovněž neřeknou ...
- Musel koupit jiné zboží ...
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Zákazníci byli informováni prostřednictvím zaslané notifikace, že u objednávek přijatých od 20.12.2024 budeme tyto objednávky zpracovávat a vyřizovat až po 1.1.2025. Taktéž u Vaší objednávky vytvořené dne 21.12.2024 byl zákazník o této skutečnosti informován. V návaznosti na Váš písemný podnět , Vám bylo doporučeno operátorkou zákaznického servisu , zakoupit toto zboží na prodejně dne 21.12 prostřednictvím osobní návštěvy prodejny, kde bylo toto zboží skladem. V následujících dnech a v průběhu vánočních svátků byly naše prodejny uzavřeny a nebylo již možné zboží zakoupit.
Velice se Vám omlouváme za případné komplikace a děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Set 2 kusy dekorace s řetězem, jsem reklamovala, z důvodu špatného podstavce u menší dekorace. Prodejna mi nabídla pouze výměnu za vystavený kus. Zboží jsem měla jako dárek, chtěla jsem celý nový produkt. Na Vaši lince mi doporučili si objednat tento produkt přes e shop na prodejnu.
Vše pokračovalo dobře - objednávka atd., ale na prodejně mi poté bylo sděleno, že zboží již není na skladě. Došlo k výměně pouze malého kusu. Doma jsem opět zjistila, že vyměněný, vystavený kus má jen 10 led (uvádíte 15). Dne 20. 12. 2024 došel e-mail, že má objednávka č. OPE-1734451925 byla stornována. -
Nedoporučuje obchod
- Nabizi dopravu ktera neni vhodna pro typ zbozi.
Obejdnavala jsem od nich 1x - vyzvednuti na prodejne zpoplatneno (nakup za skoro 6000 kc), jedina doprava zdrama byl PPL parcel shop - pro me mene komfortni nez vyzvednuti na prodejne ale ok.
Doruceni bylo odmitnuto protoze byl predmet prilis velky, aby ho vydejni misto akceptovalo!!!! Tyden jsem se dohadovala s dopravcem. Nerozumim zpoplatnenmu vyzvednuti na prodejne pri platbe predem!Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Při vytvoření objednávky s osobním odběru zboží v kamenné prodejně se můžete setkat s povinností uhradit manipulační poplatek. Nejedná se však o poplatek za dopravu, neboť osobní odběr není formou dopravy, ale jde o poplatek, který je spojen opravdu s manipulací – tedy přichystáním, vyskladněním a kontrolou zboží. V případě, že se chcete při nákupu zboží manipulačnímu poplatku vyhnout, máte možnost si na zákaznické lince ověřit aktuální dostupnost poptávaného výrobku a nákup uskutečnit přímo v kamenné prodejně bez předem vytvořené objednávky. Je však nutné počítat s tím, že u obrátkového zboží může dojít k rychlé změně skladové zásoby a po návštěvě prodejny nemusí být skladem Vámi požadovaný počet, popř. může dojít k vyprodání dané položky.
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Do dnešního dne zboží nebylo doručeno do obchodu v Jaroměři a čekáme na vyrozumnění.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Mrzí nás pokud Vás prodejna informovala s časovou prodlevou o připravenosti Vaší objednávky.
Dle námi dostupných informací je Vaše objednávka OPE-1733231242 pro Vás po dobu 5 dni připravena k odběru v prodejně Jaroměř, Po-Pa 9-18, So-Ne 9-17. Zákazníkovi byla dne 12.12. odeslána zpráva o možnosti vyzvednutí zboží.
Za případné komplikace se Vám velice omlouváme a děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
- Paní na telefonu nerozumí technice
- Dlouhé dodání
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
V případě objednávky nízkoobrátkových náhradních dílů, které nemají skladovou dostupnost na našem e-shopu, doporučujeme našim zákazníkům osobně se obrátit na nejbližší servisní středisko, kde jsou servisní technici připraveni určit správnou kompatibilitu ND k danému stroji, jelikož specifikace ND po telefonu je mnohdy obtížná a operátor nemá k dispozici všechny rozkresy ND k jednotlivým strojům.
Náhradní díl je poté možno objednat prostřednictvím servisu buď z Centrálního skladu nebo přímo od dodavatele. O předpokládaném termínu dodání ND je zákazník informován prostřednictvím servisního střediska.
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
- Lanko s plynem ještě nepřišlo a možná že si objednám jinde,čekám jak vůl a nic nedodává, objednat to jinde už bych ho měl dávno dohadovat 3 dnu
Špatný obchod neváží si zákazníků!
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Mrzí nás pokud nastala časová prodleva v doručení Vámi objednaného zboží. Dle námi dostupných informací došlo k expedici objednávky dne 8.12. a následně dne 10.12. došlo k převzetí zboží zákazníkem.
Za případné komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
U Mountfieldu nakupuji již takřka 20 let, vždy jsem byl spokojen, tentokrát ne. Věnec byl poškozený. Odpadlé šišky byly vloženy do skleněných kalíšků na svíčky. Věnec jsem si opravil.
Nicméně ten, kdo zásilku balil o poškození prokazatelně věděl. Takoví zaměstnanci kazí vaše dobré jméno.
Očekávám omluvu a návrh kompenzace za způsobené problémy.
Mgr. Roman Novák -
Nedoporučuje obchod
Dárkový poukaz Nešel elektronicky, musel být doručen fyzicky a navíc v celkem velkém balíčku...
-
Nedoporučuje obchod
- jiné horší krmivo než bylo objednáno
-
Nedoporučuje obchod
- Dotazník přijde dřív než zboží. Ani nejsou schopni napsat, že zboží bude mít zpoždění. Člověk si to musí zjistit sám, když zjistí, že zboží mu nedošlo termín který byl slíbený.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Přijměte naši omluvu za nepatrnou prodlevu v doručení Vámi objednaného zboží.
Dne námi dostupných informací došlo dne 22.11. k předání zboží přepravci k jeho doručení.
Tento termín předpokládaného doručení byl uveden i v zaslané notifikaci, kterou zákazník obdržel při příjmu jeho objednávky. Vzhledem k tomu, že však smluvní přepravce nedoručuje během víkendu, došlo k doručování následujícího pracovního dne a následně 27.11. došlo k převzetí zboží zákazníkem.
Za případné komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení,
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
E-shop sliboval doručení zboží na prodejnu do 5-ti pracovních dnů, a po zavolání na prodejnu z toho je nakonec více než 14 dní !
-
Nedoporučuje obchod
29.9.2024 jsem objednal a zaplatil.Dnes je 20.11.2024 nemám nic jen mi dvakrát týdně příjde e-mail o změně termínu dodání.Absolutní zklamání.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Velice se Vám omlouváme za tuto nepříjemnost. Z důvodu nedostupnosti Vámi objednaného zboží a na základě opakovaných posunů návozů od dodavatele Vám byly opakovaně zasílány informační zprávy o aktuálním stavu objednávky s informací o očekávaném naskladnění zboží. Vzhledem k tomu, že termín naskladnění byl pro Vás neakceptovatelný byla objednávka v návaznosti na Váš požadavek stornována.
Za tuto skutečnost se Vám velice omlouváme a doufáme, že se v budoucnu tato situace nebude opakovat.
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
- Nefungující pokračování platby nákupu přes platební brány. Musel jsem udělat stejnou objednávku ještě jednou s platbou dobírkou. Nákup se mi tak prodražil a ještě jsem byl upomínán, že mám zapltit tu původní objednávku, kterou nebylo možné stornovat. PJ
Nákupy v kamenné prodejně OK, ale eShop divný.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Je nám líto, jelikož jsou platební údaje automaticky generovány přímo v platební bráně, po uzavření webové stránky není možný zpětný náhled platebních pokynů. V tomto případě doporučujeme vyzkoušet možnost provedení opakované úhrady pomocí webového odkazu, který naleznete v doručené notifikaci týkající se potvrzení přijetí objednávky. Pokud se Vám opakované uhrazení nezdaří, doporučujeme vytvoření nové objednávky a původní stornovat prostřednictvím emailové adresy [email protected].
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Zboží objednáno přes eshop, dodání 2až 5dnů a nic ani email o spozděni.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v dodání zboží, která nastala z důvodu posunu návozů od dodavatele.
Dle námi dostupných informací byla objednávka z Vaší strany již stornována v důsledku pozdního naskladnění a neinformovaní zákazníka o posunutí termínu dodání.
Za tuto skutečnost se Vám velice omlouváme a doufáme, že se jednalo o ojedinělou situaci, a že nám v budoucnu zachováte svoji přízeň.
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Po vybalení zboží jsem zjistil, že je poškozené. Snaha o reklamaci byla velice složitá.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Velice se Vám omlouváme za tuto negativní zkušenost s dodáním poškozeného zboží.
V tomto případě má zákazník možnost uplatnit reklamaci na Vámi nejbližším servisním středisku nebo prodejně Mountfield, nebo e-mailem na adrese [email protected]. V případě poškození zásilky musí kupující sepsat s přepravcem protokol o poškozené zásilce a ten bez zbytečného odkladu zaslat na výše uvedenou e-mailovou adresu, nebo poštou na adresu prodávajícího.
Dovolujeme si Vás požádat o Vaši součinnost a sdělit nám z jaké příčiny byla pro Vás reklamace výrobku velice složitá, rádi celou záležitost prověříme. Váš požadavek ohledně prověření postupu reklamace prosím zašlete prostřednictvím e-mailu [email protected].
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Nabíječka přišla,ale baterie z rideru se dá vyjmout jen velmi komplikovaně, musíte odejmot kryt s nabíjecím konektorem,takže samotnou nabíječku mimo rider už nenabijete, takže když se vám v zimním období vybije - doma tak smůla! ! Přístup k baterii je katastrofální. Nechápu proč někdo dělá věci horšími než jaké byly předtím!! Jo a jako perlička - rider už nemá ruční startování !
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi.
Velmi nás mrzí, pokud nejste s naším výrobkem spokojený. Podle našich systémových informací byla obsahem Vaší objednávky pouze nabíječka baterie, která Vám byla v pořádku doručena přepravní společností následující den po vytvoření objednávky.
Je nám líto, ale jelikož v podnětu neuvádíte bližší informace k zahradnímu rideru, jako je např. přesné označení stroje, rok zakoupení a další detaily, nejsme schopni se Vám bez těchto informací k dané záležitosti blíže vyjádřit. Obecně lze říci, že v průběhu let prochází výrobky/stroje určitou inovací, což se může projevit například změnou ovládání, rozsahem funkcí nebo designu.
Abychom mohli ověřit všechny možnosti nabíjení baterie u Vašeho stroje, prosíme Vás o zaslání veškerých informací a kontaktních údajů na e-mailovou adresu [email protected]. Následně vše prověříme a budeme Vás co nejdříve informovat.
Děkujeme Vám za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Sauna není na skladě přitom na internetu byla skladem. Týden nás o tom nikto neinformoval, ani email, ani sms, nic. Po týdnu jsem sama zavolala a bylo mi řečeno, že se naskladni o týden. Nevadí nám počkat ale vadí nám, že jsme s tím nepočítali a nikdo se neobtěžoval nás informovat.
-
Nedoporučuje obchod
- nejsou fér
Nabídnou zboží, které nemají a přitom si od vás vezmou peníze. Slíbí doručení na nějaký den a pak jej neustále odkládají. Peníze si vzali před cca měsícem a zboží pořád nikde.
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v dodání zboží, která nastala z důvodu posunu návozu od dodavatele.
Dle námi dostupných informací proběhne naskladnění zboží v polovině listopadu.
Chápeme, že tato skutečnost je pro Vás nepříjemná , děkujeme za Vaši trpělivost a věříme, že i přes tyto komplikace nám zachováte svoji přízeň.
Pokud je však pro Vás termín dodání zboží neakceptovatelný, dovolujeme si Vás požádat o zaslání storna objednávky.
Děkujeme za pochopení.
Váš Mountfield -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Lanovod byl uvedený jako náhradní díl pod sekačkou, ale pro daný stroj je krátký - patří k jiné sekačce
Reakce obchodu Mountfield
Dobrý den,
děkujeme za zaslanou recenzi.
Pro přesnou kompatibilitu ND k danému stroji doporučujeme navštívit nejbližší servisní středisko nebo nás kontaktovat prostřednictvím zákaznické linky, kde jsou naši technici či operátoři připraveni poradit a vyhledat správný ND k požadovanému výrobku. Nabídka ND na e-shopu je spíše orientační, pro přesnou specifikaci ND je v některých případech nutnost znát přesný typ označení stroje, rok výroby či jeho model.
V tomto případě bychom Vám doporučili uplatnit reklamaci prostřednictvím e-shopu nebo na nejbližší prodejně Mountfield.
Váš Mountfield