Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Součástky jsou předražené

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Náhradní díly, které používá servis do servisních zakázek, nebo je nabízíme našim zákazníkům k objednání na servise jsou originální náhradní díly, které splňují všechny technické parametry podle specifikace výrobce. Abychom zajistili kvalitní díly z kvalitního materiálu, na které můžeme také poskytnout řádnou záruku, nakupujeme tyto díly přímo od výrobce stroje. V žádném případě bychom si nedovolili našim zákazníkům nabízet díly podřadné kvality, které nejsou schváleny výrobcem konkrétního stroje. Takový postup by mohl vést k předčasnému opotřebení některých funkčních součástí a v horším případě i k poškození stroje. Ani našim zákazníkům nedoporučujeme používat neoriginální náhradní díly pro stroje u nás zakoupené.

    Věřím, že naše vysvětlení přijmete a v budoucnu budete i nadále používat pro opravy strojů originální náhradní díly. Každý servisní technik vám potvrdí, že je to jediná cesta k dlouhodobé životnosti a udržení užitných vlastností každého stroje. Cena náhradních dílů v určitých případech může být zdánlivě vyšší. Z dlouhodobého hlediska se taková investice ale nakonec vždy vyplatí.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod napsal špatnou adresu a zaplacené zboží zatím nedorazilo...

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Velice se Vám omlouváme za komplikace s dodáním Vámi objednaného zboží.
    Dle námi dostupných informací došlo k doručení zboží v pondělí 4.11.2024.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    Do dne 31.10.2024 mi mělo být doručeno zboží, které jsem si objednal. Nikdo z Mountfieldu se mi neozval, že zásilka bude dodána později.

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v dodání zboží, která nastala z důvodu posunu návozů od dodavatele.
    Na základě Vašeho požadavku byla objednávka stornována a úhrada vrácena.

    Za způsobené komplikace se Vám omlouváme.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Po více než 14 dnech od objednávky zboží zatím nedorazilo a dnes byl posunut termín doručení o další 4 dny. Jiné e-shopy se snaží mnohem více a doručení zboží trvá par dnů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obyčejnou plachtu na bazén v říjnu označenou jako skladem na 23 prodejnách e shop dodá za 4 týdny v době kdy všichni zazimovávají bazény oni zřejmě zadaly jejich výrobu v Číně. Nejdelší dodací lhůta na světě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Nepřišla celá objednávka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogance na zákaznické servisu.Totalni ignorace emailu.V případě reklamace Mountfield nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Řetěz na pilu nebyl na eschopu ale prý pouze v 6ti prodejnách. Tudíž k možnosti byl jenom osobní nákup, nikoli dovoz. Vybral jsem si Tábor, kde měl být po objednávce k vyzvednutí do 24 hodin. Ale nebyl tam, museli ho shánět na jiné prodejně a jel jsem si pro něj až třetí nebo čtvrtý den na základě SMS. Navíc jsem zjistil, že je předražený (přes 700,-Kč) , ve Stihlu ho mají za 503,-Kč

  • Nedoporučuje obchod

    Matrace měla být dle eshopu výšky 14 cm a byla vysoká cca 10 cm

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Mrzí nás pokud zakoupený výrobek nesplňuje Vaše očekávání.

    Vzhledem k tomu, že se jedná o komprimované matrace doporučujeme po rozbalení nechat 72 h odpočinout , kdy se matrace "dotáhne" do uvedených rozměrů. Rozměrová tolerance (výška) komprimovaných matrací je 10% z uvedené výšky.
    Pokud se však domníváte, že matrace nedosahuje požadovaných rozměrů, prosím uplatněte reklamaci.

    Osobou určenou k přijímání a vyřizování reklamací matrací prodávaných prodávajícím je společnost Hilding Anders Česká republika a.s., Branská 329, 514 01 Jilemnice, IČO: 26173212.
    Kupující je oprávněn vytknout vadu matrace telefonicky na tel. č. 736 752 320 nebo 734 523 372, anebo e-mailovou zprávou zaslanou na [email protected].
    Pro uplatnění reklamace matrací můžete využít reklamační protokol
    https://www.mountfield.cz/vse-o-nakupu/reklamacni-rad

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • akční slevy 50% na všechno
    • celý sortiment není skladem

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.
    U Vaší objednávky se jedná o nákup s tzv. odloženým termínem výdeje, kdy je objednávka expedována až po naskladnění objednaného zboží.
    O předpokládaném termínu doručení a dostupnosti zboží je zákazník vždy informovaný již při vytváření objednávky, tak i tuto informaci obdrží v zaslané notifikaci o jejím přijetí.
    U Vámi vytvořené objednávky je předpokládaný termín naskladnění k datu 31.10.2024 (což bylo potvrzeno i v zaslané notifikaci, kterou jste obdržel).
    Pokud je pro Vás však termín předpokládaného doručení neakceptovatelný, dovolujeme si Vás požádat o případné zaslaní storna Vaší objednávky.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    • nemá
    • po objednáni a zaplaceni žádná reakce obchodu
    • 4 dny po předpokládaném datu dodání jsem dotazován na spokojenost s výrobkem, který stále nebyl dodán
    • v 7 dnech 2x dotaz na spokojenost, prodejce má peníze, objednavatel nemá nic, tomu se nedá říkat “dobrý obchod”
    • na zákazníkově kontě Mountfield ani není informace, že by produkt byl předán dopravci

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v dodání zboží, která nastala z důvodu časového posunu naskladnění zboží od dodavatele. Následně patrně z tohoto důvodu došlo ke stornování objednávky z Vaší strany na základě Vašeho požadavku.
    Hodnocení nákupu je odesíláno automaticky systémem po uplynutí určité doby od uskutečnění nákupu/objednávky, proto v případech, kdy má zákazník objednané zboží s odloženým výdejem může nastat situace, kdy zákazník nejprve obdrží hodnocení produktu, a až poté produkt v deklarovaném termínu.

    Za způsobené komplikace se Velice omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nedá se do prodejny zatelefonovat

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Všechny telefonické linky na prodejny, nebo servisní střediska jsou přesměrovány na naše kontaktní centrum, jelikož se technici věnují zákazníkům, kteří prodejnu, nebo servis navštíví osobně.
    Naši školení operátoři Vám dokáží podat informace ohledně aktuálních skladových zásob na jednotlivých prodejnách, stavu vytvořených objednávek, servisních zakázek, reklamací, technických informací a mnoho dalšího. V případě, že nastane situace, kterou v danou chvíli operátor není schopen s Vámi vyřešit, zadává interní požadavek na řešení vzniklé situace kompetentním pracovníkům k vyřízení.
    V případě, že nastane situace, kdy se na zákaznickou linku nemůžete dovolat (dlouhá čekací doba), je tato nepříjemná situace pravděpodobně způsobena aktuálně probíhající akcí, kdy je evidovaný zvýšený počet zákaznických dotazů – za tuto nepříjemnost se Vám velice omlouváme, ale vždy se snažíme se zákazníkem dotaz vyřídit pokud možno v co nejkratším čase, ale především co nejkvalitněji.
    I v tomto případě však máte možnost zákaznickou linku kontaktovat prostřednictvím e-mailu ([email protected]), popř. prostřednictvím on-line chatu, který je pro zákazníky dostupný na našich webových stránkách.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu nic hodnotit... zboží jsem ještě neobdržel.

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v dodání zboží, která nastala v důsledku posunu návozů Vámi objednané položky od dodavatele a tím k posunu naskladněn zboží. Dle námi dostupných informací dojde k naskladnění AKU Řetězové pily Greenworks GD24CS30 24V v nejbližších dnech (očekáváme okolo 8.10.) , poté se Vaše objednávka bude obratem expedovat. O následné expedici zboží budete poté informován prostřednictvím zaslané notifikace.

    Za nastalé komplikace se velice omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Moje negativní hodnocení je dáno stavem uvedené objednávky.Zboží objednané téměř před týdnem zatím nedorazilo.

    Dobré.

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    U Vámi vytvořené objednávky se jedná o nákup s tzv. odloženým termínem výdeje, kdy je objednávka expedována až po naskladnění všech objednávaných položek. O předběžném termínu vyřízení je zákazník informovaný jak při vytváření objednávky, taktéž má tuto informaci uvedenou v notifikaci o přijetí.
    U Vámi vytvořené objednávky je předpokládaný termín naskladnění k datu 4.1.2025 (což bylo potvrzeno i v zaslané notifikaci, kterou jste obdržel).
    Vzhledem k tomu, že termín dodání zboží byl pro Vás neakceptovatelný, byla položka, která čekala na naskladnění na základě Vašeho požadavku stornováno a zbytek objednávky bude v nejbližších okamžicích expedován.

    Za případné komplikace se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží jsem objednával 9.8. s tím, že jedna věc bude dodána začátkem září, protože nebyla skladem.

    Od té doby se mi prodloužil termín doručení již několikrát. Mělo se doručovat včera, bohužel nic a dnes ráno další email o změně termínu na 7.10. .

    Objednané zboží bylo v hodnotě přes 7 tis Kč a potřeboval jsem ho koncem září. Bohužel jsem byl nucen si za další náklady toto nářadí zapůjčit.

    Objednával jsem již po několikáté a termín zřídka kdy dodrželi, ale jednalo se o zpoždění pár dní, tak jsem to neřešil, ale nyní mi trpělivost už dochází.

    Dám tomu šanci do příštího týdne, pak objednávku stornuji a zboží objednám jinde.

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v doručení Vaší objednávky z důvodu opakovaného posunu návozu zboží dodavatelem. Dle námi dostupných informací již došlo k naskladněni zboží a objednávka byla předána přepravci k jejímu doručen. Obě dvě zásilky se k dnešnímu nacházejí na Parcel shopu v Jičíně ke mé zákazník možnost si zásilku převzít.
    Zákazník byl v průběh dodání informovaný o přepokládaných termínech naskladnění zboží na Centrální sklad.

    Za způsobené komplikace se Vám velice omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Hodnocení obchodu z hlediska objednaného druhu zboží nelze provést, neboť objednávka potvrzená obchodem a uhrazená dne 26.09.2024 nebyla dosud doručena a ani nebyla podána zpráva, kdy se tak stane.

    Doposud jsem byl s obchodem spokojen až na poslední doposud nevyřízenou objednávku.

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zaslanou recenzi.

    Velice se Vám omlouváme za časovou prodlevu v dodání zboží, která nastala v důsledku posunu návozů jedné Vámi objednané položky od dodavatele a tím k posunu naskladněn zboží. Dle námi dostupných informací bude Baterie Green Cell 4AA naskladněna počátkem příštího týdne (7.10.2024) , poté se Vaše objednávka bude obratem expedovat. O následné expedici zboží budete poté informován prostřednictvím zaslané notifikace.

    Za nastalé komplikace se velice omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nevím, proč se obchod ptá na spokojenost, když zboží ještě nedorazilo. To by snad v dnešní době PC mohli vědět, jak je to s objednávkou...

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    U Vámi vytvořené objednávky se jedná o nákup s tzv. odloženým termínem výdeje, kdy je objednávka expedována až po naskladnění všech objednávaných položek. O předběžném termínu vyřízení je zákazník informovaný jak při vytváření objednávky, taktéž má tuto informaci uvedenou v notifikaci o přijetí. U Vámi vytvořené objednávky je předpokládaný termín naskladnění k datu 10.10.2024 (což bylo potvrzeno i v zaslané notifikaci, kterou jste obdržel).

    Hodnocení nákupu je odesíláno automaticky systémem po uplynutí určité doby od uskutečnění nákupu/objednávky, proto v případech, kdy má zákazník objednané zboží s odloženým výdejem může nastat situace, kdy zákazník nejprve obdrží hodnocení produktu, a až poté produkt v deklarovaném termínu.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • K nákupu náhradních nožů k traktoru u vás zakoupeného jsem musel absolvovat dva maily a osobní návštěvu k tomu, abych se dopracoval označení ND a mohl ho objednat přes e-shop. Skladem nejsou.

    Pokud nemusím, s ohledem na dříve zakoupené zboží, vyhýbám se vašemu obchodu obloukem.

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Pro určení přesné kompatibilitu ND je potřeba znát typové označení stroje popř. bližší informace např. ze štítku motoru. Pokud se jedná o starší stroj a zákazník nezná přesné typové označení , doporučujeme obrátit se na nejbližší servisní středisko, kde jsou naši technici připravení poradit s případnou kompatibilitou náhradního dílu a poskytnout zákazníkovi informace o možném objednání či způsobu dodání požadovaného náhradního dílu.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Dodání bylo v pořádku ale produkt je funkční jen částečně.
    Časovač a jeho nastavení je velmi podivné jelikož zadat dny sečení jednotlivě nefungovalo až když jsem zadal všechny dny a ty které nechci zrušil potom to fungovalo.
    Po 14dnech ale robot nevyjel.
    Nože mají být volné a pohyblivé ...to ale znamená po každém sečení čistit!

    Reakce obchodu Mountfield

    Dobrý den,

    děkujeme za zaslanou recenzi.

    Těší nás Váš zájem o naše výrobky . Každý výrobek je opatřen návodem k použití kde zákazník nalezne pokyny pro správnou údržbu stroje, tak aby výrobek splnil jeho funkčnost a očekávání zákazníka .
    Pokud však dojde k nějaké závadě, případně si zákazník není jistý správným používáním, je možné se obrátit na náš servis. K technickému stavu Vašeho stroje se na základě Vašeho popisu nemůžeme vyjadřovat, v tomto případě bychom Vám doporučili obrátit se na nejbližší servisní středisko, kde Vám naši technici jsou schopni poskytnout bližší informace k případným potížím stroje. Všechny naše výrobky máme odzkoušené a za jejich kvalitou, při správném způsobu použití, si jako specialista na zahradní techniku stojíme.

    Děkujeme za pochopení.

    Váš Mountfield

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Každý týden zboží posouvají již mám doručení až v roce 2025....to pes má hladovět? nechápu přístup.