• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nedodali zboží, neodpověďěli na dotaz
    • nereagovali na výzvu storna objednávky, nevrátily peníze
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena?
    • Nekomunikují
    • Pokud komunikují tak stejně nic nedodrží

    Reklamoval jsem telefon. Reklamace se nestihla za měsíc (vůbec se nikdo neozval) několikrát jsem se dovolal a vždy mi bylo slíbeno vrácení peněz, ale nikdy nic nepřišlo. Teď už se nedá ani dovolat. Vypadá to, že půjdu podat trestní oznámení...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce nereaguje. Neodepisuje na maily, ani na SMS. Hovory nezvedá.
    • Platba za vrácené zboží trvala měsíc.

    Mobil který jsem si objednal (Nokia 3310) nepodporoval češtinu. Prodejce na tuto skutečnost neupozornil. Když jsem odstoupil od smlouvy a mobil odeslal zpět, prodejce do 14 dnů platbu nevrátil. Nereagoval na maily ani na SMS, ve kterých jsem ho žádal o informaci, kdy částku pošle zpět. Hovory mi nezvedal. Částku vratil 28 dnů od vrácení zboží. Žádné vysvětlení ani omluva ze strany prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem vrátila ve 14 denní lhůtě, doposud se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nezájem o zákazníka
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo ani za tři týdny. Na uvedené číslo se nedá dovolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatný popis telefonu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nevidím
    • Musel jsem jim napsat aby mi doručily zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nizka cena
    • Dodán špatný produkt
    • Dlouhá doba dodání
    • Neprofesionální zákaznický servis

    Objednala jsem zde telefon Xiaomi na zaklade nejvyhodnejsi ceny. Toto je dukaz, ze bohuzel nizka cena se projevi nekde jinde, v tomto pripade na urovni (ne)komunikace se zakaznikem.
    Zbozi jsem uhradila prevodem z uctu ihned po objednani pres E-shop (11.12.). Ackoliv dostupnost zbozi byla uvedena skladem, zadne info o expedici jsem v nasledujicih dnech neobdrzela. 14.12. Jsem proto poslala na info adresu email, kdy bude zbozi doruceno. Dostala se mi odpoved, ze zbozi bude tehoz dne expedovano. 18.12. Odpoledne jsem obdrzela info o doruceni balicku na parcel shop. Jake bylo po vyzvednuti (20.12.) moje zklamani, kdyz jsem zjistila, ze jsem obdrzela jiny telefon (lacinejsi verzi s nizsi operacni pameti, bez podpory evropskeho LTE), nez jsem objednala a zaplatila!! Ihned jsem napsala email na prodejce, at mi prosim situaci vysvetli. Navic nikde nebylo uvedeno nic alespon anglicky, vsude pouze cinske znaky. Nekolikrat jsem se take pokousela prodejce kontaktovat telefonicky. Bohuzel, ackoliv linka je aktivni, nikdo na moje mnohacetne pokusy o telefonat a opakovane prosby v emailu o vysvetleni situace nereagoval. Bylo mi pouze emailem sdeleno, ze se jedna o telefon, ktery jsem si objednala. Pritom vim, ze globalni verze telefonu s podporou LTE ma na krabici oznaceni "global version". Prodejce i nadale nekomunikoval, aby situaci vysvetlil. Od smlouvy jsem odstoupila a produkt zasilam zpet. Lituji, ze jsem s duverou objednala telefon pres tento e-shop. Chapu, ze chyby se deji (zamena produktu), nerozumim ale, proc se e-shop vyhyba komunikaci se zakaznikem. Vysoce neduveryhodny eshop. OPRAVDU NIKOMU NEDOPORUCUJI!!!!!! OTRESNA ZAKAZNICKA ZKUSENOST!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • TRAGÉDIE, HRŮZA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    TRAGÉDIE!!! Zboží nedorazilo, na telefon nikdo nereaguje nebo je obsazený či vypojený. Na email také nereagují. Po 10 pracovních dnech od objednávky se nic neděje a zboží nikde !!Na tomto eshopu NIKDO NENAKUPUJTE !!!!!!!!!!!!!Takovýto přístup jsem zatím nikde nezažila. O to hůř když máte zboží jako vánoční dárek pro dítě. STRAŠNÉ!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží mi bylo doručeno hned a komunikace s obchodem na začátku byla dobrá.
    • Předem domluveno, že dostaneme doklad s rozpisem DPH. Zboží jsem koupila v listopadu a do dnešní doby 20.12. po urgencích telefonem, aby opravili doklad, a to i mailem, my nebylo ani na mail odpovězeno. Mobil mi nezvedá nikdo.
  • Nedoporučuje obchod

    • Přišlo použité zbozi

    Na vrácení penez se čekalo tri týdny

    Reakce obchodu www.mobilsmart.cz

    Vážený zákazníku,

    ze zákona máme 14 dní na vrácení platby od přijetí odstoupení. Vzhledem k tomu, že se jedná o anonymní recenzi a nemáme bližší informace, nemůžeme se k dané záležitosti vyjádřit.

    Děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem



    Mobilsmart.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení zboží
    • nelze stáhnout formulář pro vrácení zboží
    • telefonní vyžádání formuláře muselo proběhnout opakovaně
    • obchod se rozhodně nehrne do jakéhokoliv potvrzení přijetí vráceného zboží

    Zboží dorazilo vcelku rychle. Bohužel mnou objednaný Sony Xperia Z3 Compact dorazil v neoriginální pomačkané krabičce. Takový telefon jsem se rozhodla neakceptovat a pokusila se odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu (což umožňují obchodní podmínky).
    S vrácením telefonu byla drobná potíž. Obchod mi poslal formulář na vrácení zboží velice neochotně (obchod se tváří, že tento formulář jde stáhnout z jejich stránek, ale není tomu tak, musela jsem si ho několikrát telefonicky vyžádat). Samozřejmě, že s vrácením peněz obchod otálel jak nejdéle mu jeho obchodní podmínky umožňovaly, ale nakonec peníze vrátili.
    Jednání obchodu mi rozhodně nepřipadalo fér a na rovinu, vše zbytečně protahovali a celkově na mě jednání obchodu nepůsobilo dobrým dojmem.

    Reakce obchodu www.mobilsmart.cz

    Vážený zákazníku,

    prostřednicvím našeho eshopu jste zakoupila mobilní telefon Sony Xperia Z3 Compact - Eco box. V popisu produktu bylo uvedeno, že Eco box znamená bez originální krabice a zboží je dodáváno v náhradní krabici, proto zde byla snížená i cena.

    Na základě Vašeho odstoupení od kupní smlouvy, Vám byla vrácena částka zpět na účet.

    Děkujeme za pochopení.

    S přátelským pozdravem




    Mobilsmart.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Huawei P9 Lite Dual SIM White který mi poslali nepodporuje softwarově funkci dvou simkaret. Zboží reklamuji.

    Huawei P9 Lite Dual SIM White který mi poslali nepodporuje softwarově funkci dvou simkaret. Zboží reklamuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Neuvádí pravdivé informace o záruce zboží, až z faktury se dozvíte, že záruka je pouze 12 měsíců
    • Příslušenství v balení telefonu nepasuje
    • Nabízí 250,-Kč za pozitivní recenzi - kupčení s pozitivními recenzemi
    • EU Distribuce prý znamená, že nelze odečíst DPH - opět se nedozvíte dopředu, ale až z faktury

    Rozhodně nedoporučuji ! Zboží bylo okamžitě vráceno, zatím žádné informace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Telefon připravený pro slovenský trh, zjevně rozbalený - návod (ve slovenštině) upatlaný, bez sluchátek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena telefonu.

    Katastrofální komunikace. Maily se vrací, na telefony nikdo neodpovídá, dovolal jsme se až na popáté, jinak mě nikdo nekontaktoval, zboží přišlo až za týdne od zaplacení na mojí urgenci, na www není formulář na dostoupení od smlouvy dodací podmínky jsou zmatené. Jak tento obchod může získat certifikát zákazníků, moc nechápu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    Nic nepřišlo.

    Reakce obchodu www.mobilsmart.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla vytvořená na bankovní převod. Zboží expedujeme až po připsání platby na našem účtu. Objednávka nebyla do dnešního dne z Vaší strany uhrazená, z tohoto důvodu jsme ji neexpedovali.

    Pokud chcete změnit způsob platby, kontaktujte nás.

    S pozdravem



    Mobilsmart.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Cena

    Absolutne nejhorsi zkusenost s e-shopem v CR. Objednavka byla dodana spatne - misto Huawei dual sim White mi byl dodan Huawei single sim Black, a jeste k tomu v nejake pofiderni neoriginalni krabici s polovinou prislusenstvi. Psala jsem na reklamaci, neodpovedeli, volala jsem tam tedy v pondeli 28.8.. Bez jakekoliv sebemensi omluvy za pochybeni mi rekli, at to poslu zpet, ze mi mobil vymeni, nebo vrati penize. Tak jsem se ptala, jestli mi stihnout spravnou objednavku dodat nejpozdeji do patku 1.9., jelikoz se jedna o darek k narozeninam a tudiz to musim do te doby mit (vzhledem k tomu, ze doslo k jejich pochybeni, bych taky cekala, ze za tyden zvladnou vymenu provest). Slecna me ujistila, ze pokud odeslu ten den, tak bez problemu. Mobil jsem hned v pondeli odeslala, v utery 29.8. dle sledovani zasilky ho meli v rukou. A ticho po pesine. Na muj e-mail s prosbou o urychlene odeslani nikdo nereagoval. Zavolala jsem tedy v patek, kde to vazne. Slecna mi rekla, ze informace o me objednavce v danou chvili nema, ale ze to zjisti a behem toho dne zavola zpet, coz byla sprosta lez, od te doby se nikdo neozval. Zkousela jsem volat v pondeli 4.9., ale to uz mi nikdo nebral telefon(ackoliv jsem volala vickrat, a samozrejme vzdy behem i tak celkem kratke pracovni doby 10-16). Pak jsem odcestovala sluzebne do zahranici a behem te doby mi bez jakehokoliv upozorneni od obchodu prijde e-mail od PPL, ze mi budou dorucovat nejaky balicek 7.9.. Zbytek jsem popsala v hodnoceni dopravce...
    Nakonec jsem tedy nastesti dostala spravnou objednavku, ale jednani e-shopu me dokonale znechutilo. Ja rozumim, ze chyba se muze stat, to by mi nevadilo, ale ze se za celou dobu nikdo neni schopny se ani jednim slovem omluvit, nemluve o snaze vcas chybu napravit, a jeste k tomu zakaznikovi primo lze, to jsem opravdu nezazila.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nepřišlo a na email obchod nereagoval.

    Reakce obchodu www.mobilsmart.cz

    Vážený pane Valchář,

    Vaše objednávka byla vytvořená na bankovní převod a do dnešního dne neevidujeme platbu na účtu. Platební pokyny Vám byly zaslány v potvrzovacím emailu k objednávce.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem



    Mobilsmart.cz