Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Neuznávají relamace, chtěl jsem opravit uvolněný nabíjecí konektror a poslali mi fotku z oxidované základní desky, která s tím nemá vůbec nic společného. Jako bývalý technik u Vodafonu, to mohu říct z naprostou jistotou. Je to klasická výmluva a doporučuji si zaplatit soudního znalce. Peníze se Vám vrátí i z opraveným přístrojem.
    Firma je shodná podle IČ: 04270673 s Mobilpoint Express a s Mobilsalon, kde jsou opravdu špatné recenze. Samozřejmě si píšou sami pozitivní hodnocení. Tuto firmu vůbec nedoporučuju, je to podvodná firma. Pozor .

  • Objednala jsem zboží a přišel mi email že moji objednávku evidují. Za tři dny email že odesílají. Po dalších třech dnech mi přišel email, že je objednávka zrušena. Tak co to má znamenat? V tomto obchodu už nikdy nenakoupím!

  • Také mám s nimi problém, prosinci loňského roku jsme zakoupil mobilní telefon Z1 a již několikrát jsem ho posílal na reklamaci. Vždy mi přišlo že závada nebyla nalezena.Jsem přesvědčen že závadu nechtějí uznat,nechtěji vracet peníze. Ignorují moje e-maily.Telefon se mi neustále restartuje a vypíná a je pro mne nepoužitelný.

    Celou záležitost mám v úmyslu řešit soudně .

  • vladimir benes: nápodobně ;) snad jim ČOI dá, co si zaslouží

  • podal jsem návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu (ADR) při ČOI, podal jsem též podnět na ČOI, tak uvidíme, myslím, že tohle již překročilo meze slušného obchodu. Od mobilsmart jsem koupil 3 telefony (2x Xperia Z1 compact a jednu Galaxy S6), ale srát na hlavu fakt nemam zapotřebí. Martine, díky za nový elán a uveřejnění případu 100% shodného s mým.

  • vladimir benes: V případě, že vyhrajeme soudní řízení, což vyhrajeme, musí nám zaplatit i advokáta. Já jim telefon posílal k reklamaci 17.8., 19.8. si ho převzali a 31.8. mi napsali, že přijali mobil k reklamaci. Upozornil jsem je, že doufám, že reklamace běží k datu přijetí, což mají uvedeno i v reklamačním řádu na jejich stránkách, ignor. 21.9. píšu, že odstupuji od smlouvy a oni, že reklamační lhůta běží od 31.8., protože měli firemní dovolenou!!! Jak mi bylo potvrzeno, nás to zajímat nemusí, je to jejich problém. Navíc věděli předem, že jim mobil budu posílat, mohli mě informovat. Pak bych to neřešil. Když jsem jim tím argumentoval, už se neoháněli tím, že běží reklamace od 31.8., ale napsali mi:
    Dobrý den,

    dle Vámi zaslaných podkladů bylo zjištěno, že dne 20. 11. 2014 jste uzavřel kupní smlouvu s firmou Poltrade Mobil, s.r.o. na nákup mobilního telefonu Sony Xperia Z3 Dual Black prostřednictvím webových stránek mobilsmart.cz. Tyto webové stránky od 01. 01. 2016 odkoupila firma Mobilpoint Express, s.r.o., u které se dovoláváte svého práva na odstoupení do kupní smlouvy. Nicméně firma Mobilpoint Express, s.r.o. se závazála, že bude přebírat reklamace firmy Poltrade Mobil, s.r.o. do vypršení jejich platnosti, avšak nejsme povinni vracet finanční prostředky v rámci kupní smlouvy, která s naší firmou Mobilpoint Express, s.r.o uzavřená nebyla.

    Pokud chceste odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny, musíte kontaktovat firmu Poltrade Mobil, s.r.o., s kterou jste kupní smlouvu uzavřel.

    Vyřízená reklamace Vám bude odeslána na adresu uvedenou v reklamačním protokolu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem


    Mobilpoint Express, s.r.o.
    reklamační oddělení

    Volal jsem do dTestu i na Spotřebitelskou linku, dali mi za pravdu, že nemůžou převzít e-shop jenom s částečnými závazky. Navíc reklamační lhůtu nedodržel Mobilpoint Express a ani se nedrží vlastního reklamačního řádu.

    Dám jim ještě max měsíc, aby měli šanci se účastnit mimosoudního sporu. U soudu by nám pak mohli vytknout, že neměli tu možnost. Ale ještě se pozeptám.

  • Martin Piatka: jeste musim ofotit reklamacni protokol doma a vecer to tez leti na COI, zakoupil jste mobil v predeslem roce? Soudne se s Vami klidne svezu. Poptam kdyztak kamarada advokata, jestli by to nechtel delat. Asi to bude stat nejakou tu korunu, ale srat si na hlavu si nenecham i kdyby to melo stat penize a ja to z nejakeho duvodu prohral.

  • Mobilpoint Express s.r.o.: vy šmejdi, já vás kontaktoval a ignorujete požadavek na odstoupení. tak tady laskavě nelžete, už se těším, až se potkáme u soudu a k tomu dostanete pokutu od ČOI, která vás snad donutí dodržovat zákony ČR!!!

  • vladimir benes: též jsem trochu po tom bádal, v podstatě jenom změnili název, aby páchali zlo i nadále

  • Jitule336: těž mě ignorují, mobil jsem dostal po 40 dnech, i když jsem s tím nesouhlasil! Převzal jsem ho od kurýra, aniž bych věděl, jak reklamace dopadla, nevyrozuměli mě o vyřízení. Čekám na reakci ČOI, poté budu řešit soudně. Pochybuji, že mimosoudně budou chtít komunikovat. Přeju jim brzký konec!!!! Hajzlové

  • Děláte si ze mně legraci, nebo čekáte, že celou věc předám policii? Přečtěte si laskavě emaily ode mne. Vypadá to , že se mnou odmítáte komunikovat. Pokud do tří dnů nebude částka na účtu, podniknu i právní kroky.Ze zákona máte na vyřízení reklamace 30 dní, vám to trvá 70 dní.
    Vas obchod bych nedoporučila ani nepříteli.

  • Dobrý den
    Před měsícem jsem poslala na odstoupení Nokii 530
    a stále se nic neděje. Zkouším se dovolat na uvedené kontakty ale nikdo to nezvedá,tak mám strach abych nepřišla o telefon i o peníze :(

  • Doman: uz to nejak dopadlo? mam stejnej problem a vse se odkazuje na prodej webu a jineho majitele pred 1.1. 2016. Cekam na dopis od poltrade mobil, ale myslim si ze je to jedna a tataz firma.

  • Samsung Galaxy S6 za cca 14000, po 32 dnech odeslano odstoupeni od smlouvy, ovsem pry jsem mobil koupil u jineho prodejce od ktereho oni jen koupili web stranky (schvalne nerekli eshop), nejakym procesem sice vyrizuji reklamace, disponuji razitkem puvodniho obchodu (Poltrade s.r.o), sidli na stejne adrese, ale penize mi vratit odmitli, ze pry jsou jen prostrednik. Prodej probehl 1.1.2016. To je pekny, podle me se bude "prodavat" kazdy rok, aby se reklamace ztizily na maximum.
    Kdyz jsem se ptal na kontakt na Poltrade mobil, dostal jsem "pry" kdysi fungujici telefonni cislo, WTF?

    Odeslal jsem jeste jeden dopis Poltrade mobilu, ale podle me jasny material pro COI, pripadne soud. Pokud mam razitko puvodniho obchodu, pripadne jsem prostrednikem v reklamacich, musim mit mezi sebou nejaky vztah (smluvne ostreny). Ta usetrena tisicovka mi za to nestoji, bude to beh na delsi trat.

    Mobil Expert i Poltrade sidli spolu s asi 200 dalsimi firmami na adrese
    Platnéřská 88/9 PRAHA 1 - STARÉ MĚSTO 110 00 PRAHA 1

    Takze pokud mate litr navic, tak ho investujte, protoze telefony se proste kazi, software nefunguje, firmy sou pomale a lhuty kratke.

    0 hvezd!

  • Moje dcera se z telefonu radovala pouhé dva dny.
    Horní lišta se pohybuje sama od sebe nahoru a dolů, seká se při každém dotyku,takže naprostý aušus.
    Už vím že jsem udělala velkou chybu že jsem tady nakoupila, tak alespoň varuji ostatní před nákupem v Mobilsmart.

  • S nákupem u této firmy jsem velice nespokojena.
    Nefunkční spodní část displeje a zapadlé tlačítko ovládání hlasitosti.Jak je možné že nový telefon vykazuje hned dvě závady? Zaměstnanci firmy asi ani nevědí co jim prochází rukama když jsou schopni toto poslat.

  • U tohoto prodejce jsem nakoupil poprvé a byl asi největší omyl v mém životě.
    Nedoporučuji.

  • Zásadně nedoporučuji tento obchod.Co se týče reklamaci, s vysokou pravděpodobností je vyřídí zamítnutím. Asi nemají reklamačního technika,nebo mají svůj důvod proč je neřeší.

  • Jo,když čte člověk recenze a pak si přečte tady diskuse tak neví která bije dokud si něco nekoupí,jako já:
    Jiné IMEI na krabičce a jiné na telefonu-
    Displej nereagoval na dotyk-
    Poslal jsem TO zpátky. A ptám se- kde se berou ty pozitivní recenze,ty hvězdy?

    Horší eshop neznám.

  • Jiří Hoš:

    Dobrý den,

    Vámi vrácené zboží jsme poslali na expertizu do autorizovaného servisu a celou záležitost reklamujeme u našeho dodavatele.

    Platba za vrácené zboží, Vám byla dnes odeslána zpět na účet, jak jste byl informován emailem.

    S pozdravem


    MobilSmart.cz