-
vladimir benes: A to jste nekupoval ten SG v CZ distribuci? Kupovat smart nad 10t v distribuci EU by mě napadlo maximálně v kamenné prodejně nebo na jejím e-shopu. Ale stejně jsem se z příspěvku nedozvěděl, kde jste přišel na to, že příští rok bude nový majitel. :D
-
z historie:
dle Vámi zaslaných podkladů bylo zjištěno, že dne 08. 07. 2015 jste uzavřel kupní smlouvu s firmou Poltrade Mobil, s.r.o. na nákup mobilního telefonu Samsung Galaxy S6 prostřednictvím webových stránek mobilsmart.cz. Tyto webové stránky od 01. 01. 2016 odkoupila firma Mobilpoint Express, s.r.o., u které se dovoláváte svého práva na odstoupení do kupní smlouvy. Nicméně firma Mobilpoint Express, s.r.o. se závazála, že bude přebírat reklamace firmy Poltrade Mobil, s.r.o. do vypršení jejich platnosti, avšak nejsme povinni vracet finanční prostředky v rámci kupní smlouvy, která s naší firmou Mobilpoint Express, s.r.o uzavřená nebyla.
Takze zde zaprve:
1. prodej webu a nikoliv podniku (toto musi byt podlozeno v rejstriku listin a solidni prodej takhle vzdy vypadat bude, prodej webu je jen svinstvo), takze veskere reklamace na puvodnim majiteli coz je Poltrade nyni prepsan na VASYL KESHCHAK Ukrajina. Clovek nadosazitelny, reklamace a odstoupeni nemozne.
Sidlo na stejne adrese jako nynejsi Mobilpoint Express. Platnerska Ulice v Praze. Puvodni majitel z Bielsko-Biała Polso.
http://rejstrik-firem.kurzy.cz/rejstrik-firem/DO-02371065-poltrade-mobil-sro/#id_sekce_osoba
Korespondenci neprebiraji, komunikace pres datovou schranku zablokovana.
2. Firma Mobilpoint Express. Sidlo na stejne adrese. Majitel KRZYSTOF JAN JAWORSKI jako nahodou ze stejneho mesrta jako puvodni majitel poltradu. Bielsko-Biała, Polsko.
Firma dale pouzivala razitko Poltrade.
3. Model odstrihnuti se od reklamaci samozrejme umozni prodavat s nizsi cenou. Casto tez vracene kousky. Doukud neni problem a nutno reklamovat, tak samozrejme obchod OK.
4. Obchod nabizi uplatu za kladne recenze. Toto je proti podminkam Heureka.cz.
Ja jsem v obchode koupil 3 telefony, 2x Sony Xperia Z1 Compact, kterym se nastesti nic nestalo a jednu Galaxy S6 ktera bohuzel odesla. reklamace trvala skoro 50 dni, bez jakehokoliv oznameni, a s naslednym odstoupenim od smlouvy na firmu ktera je prepsana na Ukrajinu.
Chcete vic detailu? Klidne poslu. -
vladimir benes: Asi těch nepodvodných bylo víc. Možná to vzít opačně: aby Heureka odstranila podvodné (anonymní) záporné recenze a komentáře v diskusi. Třeba jich bude taky víc. :D
-
jan vachousek: Jak jste dopadl na zastoupení LG s vaším tvrzením o hodně známé výrobní vadě jejich výrobku? Docela bych se divil, kdyby vám po tomto komentáři uznal výrobce reklamaci. :D
-
vladimir benes: On bude příští rok vlastnit obchod někdo jiný? A prozradíte nám, kdo to bude? A můžete, prosím, dát odkaz, kde jste koupil tu křišťálovou kouli, ze které to předvídáte? Jo a proč tu recenzi nenapíšete do recenzí? Ono vám to nejde, nebo co?
-
Proč recenze na obchod nepíšete, vážení nespokojení zákazníci, do recenzí, ale jen do diskuse? Že by to bylo tím, že jste si ve skutečnosti v obchodě nic nezakoupili? Který e-shop tedy doporučujete jako nejlepší? Můžete mi to poslat SZ, aby jste zdenedělali reklamu na cizích stránkách. Díky.
-
Také bohužel nedoporučuji obchod, komunikace hrozná, nejprve mi poslali nesprávný typ telefonu, na své náklady jsem ho musela zaslat zpět. Pak mi ho poslali správně, ale s anglickou nabíječkou, trvalo více než měsíc než jsem po x emailech a telefonátech z nich dostala správnou nabíječku. Teď čekám na uhrazení poštovného, které jsem musela platit. Uvidím, jestli se dočkám.
-
Musím ocenit férové jednání obchodu. Dodání zboží i vyřízení reklamace proběhlo rychle a bez jakýchkoliv problémů ze strany obchodu. Proto nerozumím negativním komentářům zde. Já jsem obchod upozornila na drobnou vadu zboží, obchod reagoval ihned a moje žádost o vrácení peněz byla do týdne vyřízena. Jak jsem psala, takového jednání si cením.
-
Firma u které pracuji přímo z obchodů balíky vyzvedá.....takže se moc nebojím že bych je nenašel a navíc vidím kolik denně toho posílají a zpět jim chodí fakt jen minimum
-
teste se az jako ja budete pristi rok reklamovat a obchod uz bude vlastnit nekdo jiny a s vasi reklamaci si vytrou.. me se to stalo u S6, S8 Plus stoji jeste o neco vic.
Reklamovat u firmy ktera neprebira postu a majitel je ukrajinec je velice slozite, ne li nemozne -
Zakoupil jsem samsung s8 plus a vše v naprostém pořádku
-
NEDOPORUČUJI!!!!
RADĚJI SI PŘIPLAŤTE A BUDETE V POHODĚ!
Z téhle stránky jsem ze začátku byla nadšená, našla jsem si telefon, který jsem si posléze objednala. Telefon došel do pár dní. Funkčnost už byla horší. Při dání SIM telefon nereagoval takže vlastně nepoužitelný. Sice byl celkem rychlý a uměl krásně fotit ale to bylo tak jedinné. Byla jsem nucena se obrátit na reklamaci. Dnes je to 37 dní od podání reklamace a telefon nikde... dnes jsem posílala i dopis o odstoupení kupní smlouvy. Po telefonu mi ji slečna zamítnula! přitom na ni mám ze zákona nárok, proběhla z mé strany diskuze s právníkem. Pokud peníze nedojdou do 7 dní tak budu tuhle stránku udat na ČOI a popřípadě i na jiných stránkách.
takže už NIKDY NIKDY NIKDY VÍC!
NEUDĚLEJTE STEJNOU CHYBU JAKO JÁ!!!! -
Připojuji se k ostatním, nízké ceny, ale to je vše.Koupila jsem Sony Xperia Z3 Compact asi tak po 2 měsících mám špatný a nebo žádný signál ( ze strany operátora vše v pořádku )A vyřízení reklamace s tímto obchodem je na velmi dlouhou dobu, pokud k tomu vůbec dojde. Tel. mám již doma, ale stále je to stejné, budu zasílat na další reklamaci.
Tento obchod by měla ČOI zavřít, jejich jednání je do nebe volající. Vůbec tady těm recenzím nevěřte. -
neuznani reklamace je od vas abych tak rekl sproste. telefon nikdy s vodou do kontaktu neprisel. Tato porucha telefonu LG je vyrobni vada a to hodne znama. zkusim zavolat na zastoupeni LG a stezovat si tam, treba mi neco poradi.
Vedel jsen ze telefon se v takovem obchode nekupuje a stejne jsem to udelal. mate pravdu, patri mi to. -
Pozadal jsem Heureku o opetovne odstraneni pozitivnich podvodnych recenzi, o pruzkum vyhrozovani od obchodu napadenim hackery a nasledne tez o odstarneni spamu v diskuzi, aby bylo videt na diskuzi.
Tak snad Heureka zareaguje a tento obchod jiz konecne vyradi z vyhledavani.
Vladimir Benes -
Odporná firma! Koupili jsme mobil pro syna, poslali jiný. Neskutečné obštrukce s vrácení peněz! S tímhle přístupem jsem se doposud nesetkal! Lhůta pro vrácení peněz uplynula a nic. Bude následovat předžalobní výzva poté žaloba. Pokud chcete mít nervy v klidu nic zde nekupujte!
-
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda vám při reklamaci přišla nějaká zpráva od firmy, že jim zásilka přišla nebo podobně. Před týdnem jsem jim poslala mobilní telefon na reklamaci, v pátek už byl dodaný, ale žádná zpráva mi od firmy nepřišla. -
Tak myslim, ze jsem v minulem emailu Heureku podcenil. Good Job!!! Takhle se na ty sajrajty musi.
-
Marek Grycz: Tak jsem opet napsal na heureku, tak uvidime jestli to nejak promazou, zda se mi, ze jim trosku dochazi ochota ty recenze mazat.
Viz email z 26.6:
děkuji Vám za informaci. Daný obchod jsem tímto prověřila a nevykazuje známky nekalosoutěžního jednání. Falešné hodnocení jsou detekovány naším systémem, jak dochází k detekci Vám bohužel nemohu sdělit jelikož se jedná o interní informaci.
Danému obchodu bylo zasláno z naší strany upozornění z porušení obchodních podmínek dne 12.5.2017. Obchod bude z naší strany průběžně kontrolován a v případě zjištění nekalosoutěžního jednání budou vůči obchodu vyvozený důsledky.
Eshop nedisponuje certifikátem Ověřeno zákazníky, tudíž je na profilu s recenzemi přístupné tlačítko "Přidat recenzi", tudíž daný eshop může v tuto chvíli hodnotit jakýkoliv uživatel, který si jej na Heurece dohledá. O tomto uživateli tedy nemáme k dispozici žádné údaje. -
:D chce se mi v vás smát vy v mobilmartu! Když už si píšete recenze sami tak to delejte nenápadně :D vždy během 10 minut přibudou 4 nebo 5 100% nebo 90% recenzí.. Pak 2 dny nic a znova :D jste směšní, snad vás brzo zavřou. Jo a lidi, nic u nich nekupujte ;)