Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Tak sem napsal znova na heureku, drzost obchodu uz nezna mezi, i stejne recenze se 100%. Myslim, ze to bude brzo smazano, i ty overeny zakaznici, budou provereni. Takhle to dal nejde. Myslim, ze budu apelovat na Heureka, aby obchod vyradili.

    MobilSmart: jojo budete to mit tezke, nevim jestli se to za tu jednu S6 vyplatilo ;-). Ale ted uz je to jedno, jdu po vas.

  • Alena: nedivím se, taky jsem se nedovolala a na e-mail začli reagovat až po mém sdělení, že jdu na policii...

  • Alena Riegerová: vitejte v klubu, tohle uz je fakt na zavreni obchodu COI

  • Tak mi včera přišel telefon po reklamaci. Telefon jsem reklamovala ihned po uvedení do provozu (špatný mikrofon - nikdo mě neslyšel). Vyjádření servisu - závada se neprojevila. Po převzetí telefonu jsem ho chtěla zapnout a nelze, v domnění, že je vybitý jsem ho dala na nabíječku. Nic, telefon nelze ani po pokusu o nabití zapnout. Ihned jsem kontaktovala reklamační oddělení na tel. 728728678 v uvedené pracovní době 10-16 h. Nikdo to nezvedal, proto jsem posílala email, bez odpovědi. Dnes posílám telefon k opětovné reklamaci.

  • 2JS: muzete mi poslat nejake podklady? bych se s trestnim oznamenim pridal

    dekuji,
    Vladimir Benes

  • Tak se zda se zase mnozi 100% recenze, tak uvidime jak se k tomu Heureka.cz postavi nyni.

    Jak tento obchod ja jen nemam rad ;-)
    Vladimir

  • chtěla jsem si objednat Samsung J3 ...ale jak čtu příspěvky v diskusi tak nevím,nevím

  • Tak jsem napsal na heureku, a recenze jsou ty tam :-) Olalaaa..

    Mobilsmart: jeste stale mi nechcete vyridit reklamaci? Budete to mit bez Heureky tezsi nez si myslite

  • vladimir benes: rekl bych, ze si to tam haze obchod sam pod anonymnimi nebo vymyslenymi e-mailovymi adresami...jsem rad, ze mi vratili penize, ikdyz jsem cekal presne 14dni a objednal si telefon jinde a uz v poradku...tam nic nebrat!!!

  • jeee.. ty 100% recenze tam pribejvaj jak zizaly po desti.. to je zajimavy.. a Ivan pise: "rychlé jednání jsem zažila prvně" asi je to devce :-)
    myslim ze dalsi kandidat na smazani.. jen nevim kde reportovat

  • Jee, smazana recenze za spriznenost s obchodem :-) jak pravdive.. KONECNE.. myslim, ze si obchod zaslouzi byt nekde pod 70%

  • Prodavaji smejdy, zrejme Polske, objednal jsem si S7 Edge a prisel mi telefon, ktery byl v neoriginalnich foliich, s neorigo prislusenstvim, obyc nabijecka, navic nefunkcni, chybel USB konektor, obyc sluchatka, navic krabice byla prelepena, nevim, zda nebyl pouzivany ci co se s nim delo, ale tam uz nekoupim nikdy nic! Po overovani u Samsungu se nejednalo o CR distribuci, ale EU distribuci. Komunikace temer nulova, telefon nikdo nebere, na e-mail odpovidaji az po vyhrozovani policii, penize za vraceny telefon nakonec poslali, ale az po 14 dnech!!! Nemel jsem ani mobil, ani penize. A uz se pomalu smiroval s variantou soudniho rizeni. DEJTE SI POZOR!!! Ne vse levnejsi, je dobre! Radeji si tu tisicovku pridejte a kupte si origo urcen pro CR distribuci...

  • Vlastní zkušenost s reklamací: - telefon se vrátil po 28 dnech, takže lhůta splněna. Opravený a s protokolem. Měla jsem z toho velké obavy, ale nakonec vše ok. Tak snad už teď vydrží. Jinak měsíc bez telefonu je nepříjemná věc, ale hlavně, že vše dopadlo OK. Nebudu se bát objednat telefon další.

  • Zdravim,
    Rozhodně nic nekupovat, koupil jsem u nich LG G5, s vadou základní desky-baterie se vybiji i pri vypnutem displeji, asi za 30 minut je fuč, poté ale je telefon možné zapnout znova a baterie ukazuje vysoke procento. No telefon jsem poslal na reklamaci, resp. jsem šel na adresu osobně s tím, že chci vrátit peníze. Ano jsou to poláci pokud to někoho zajímá. Ale mobil jsem vrátil ne úplně originálně zabaleny a ne zafoliovany, což pan řekl že shazuje cenu mobilu o 1000kč takže mi vrátí o tisicovku míň. Nějak jsem to skousnul a nehadal jsem se řekl jsem že ok. ( peníze zatim neprisly snad prijdou) co je ale nejhorší tak si stěžoval že takhle rozbaleny mobil už neprodá jako nový. Jako vážně? Chcete zkažený mobil znova prodávat? A až prodate někomu vadný kus tak mu zase vratite o 1000 míň než zaplatil a tak dokola?
    NIKDY SI U NICH NIC NEOBJEDNAVEJTE. A pokud by se nahodou na jejich webu objevil LG G5 v barvě titan grey tak počítejte že bude s vadou kterou jsem popsal.

  • Je dost pravdepodobne, ze telefon jiz v nejakem podobnem stavu byl, pripadne byl po reklamaci a nebyl dobre uzavren. Tohle je nevymozitelny problem. Pokud jste nakoupil ve firme mobilsmart a trvalo to dele jak 30 dni, muzete odstoupit od smlouvy nehlede na to, jak dopadla reklamace.

  • Docela mě tu děsíte, poslala jsem telefon na reklamaci minulý týden... budu informovat.

  • Dobrý den,

    mám s nimi také problém s reklamací. Zakoupil jsem v jejich obchodě 13.12.2016 mobilní telefon Sony Xperia Z3 , který je vodotěsný do 1,5 m, a odolný proti prachu. Jenže telefon mi lehce, opravdu lehce 18.12. 2016 zmokl, a přestal fungovat. Poslal jsem ho tedy na reklamaci která samozřejmě trvala déle než 30 dní, ale dostal jsem zpět telefon se zprávou že je zkorodovaná základní deska, tak že mi reklamaci neuznávají. Jak se sakra může do vodotěsného telefonu dostat voda kvůli které by zkorodovala základní deska? Mám z toho takový dojem, že to na své zákazník jen zkouší. Nemohl by mi někdo, komu také poslaly fotky zkorodované základní desky ty fotky poslat pro porovnání? Děkuji

  • Co taky čekat, Český Těšín.Mobil který mají všude okolo 9 tisíc ,tady stojí 7500,-,to je asi nějak divný,takže tady po těch recenzích nekoupím ani h.

  • Vy budete nekoho strasit s trestnim oznamenim za poskozeni dobreho jmena?

    A co vase reklamace ktere trvaji znacne pres 30 dni, kde se dale odvolavate na Poltrade mobil (btw velmi levny business model jak neuznavat reklamace) ? Mate nekolik dalsich velice povedenych praktik.

    Vy zadne dobre jmeno nemate. A ty recenze co si tady pisete abyste se dostali nad 80% sou taky k pousmani

    Tesim se na vaseho pravnika u soudu!
    Vladimir Benes

  • Ali-baba Nowak:

    Dobrý den,

    záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

    - mechanickým poškozením (např. pádem, nadměrným tlakem apod.),
    - použitím nevhodných, popř. pro daný typ výrobku nedoporučovaných baterií a zdrojů či nevhodných obalů/pouzder a jiného příslušenství,
    - ve spojení výrobku s nestandardním příslušenstvím,
    neodborná instalace, zacházení, obsluha, nebo zanedbání péče o zboží,
    - instalací nebo používáním výrobku v rozporu s návodem k obsluze či jeho použitím pro jiné účely, než je pro tento typ obvyklé,
    - neodbornou manipulací, popř. zásahem do výrobku nepovolanou osobou,
    - poškozením stykem s přírodními živly (např. stykem s vodou, ohněm, žárem apod.), oxidací, znečištěním a poškozením v důsledku živelních či jiných lokálních jevů (např. bouřky, přepětí v síti apod.),
    - elektrické přepětí (zjištěné dle servisní diagnostiky výrobce, či viditelně spálené součástky nebo plošné spoje),
    - běžným opotřebením (u baterií mobilních telefonů zejména ztráta kapacity běžným opotřebením či opotřebení krytu, nebo klávesnice telefonu běžným používáním), vadnými bateriemi,
    - skladováním mimo rozsah teplot: přístroj: –25 °C až 55 °C, baterie: 0 °C až 49 °C,
    - používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy stanovenému prostředí,
    - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s všeobecnými zásadami, je výrobek používán v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci producenta na webových stránkách ke zboží,
    - byl výrobek používán v rozporu s účelem, k němuž je určen,
    - zboží bylo poškozeno působením počítačového viru,
    - byla zjištěna nedovolená manipulace či falšování záručního listu a dokladů o koupi,
    - na opotřebení výrobku (nebo jeho dílů) způsobené jeho obvyklým používáním,
    - poškození způsobené ohněm, vodou, elektřinou nebo jinou živelnou událostí,
    - vady způsobené užíváním v rozporu s účelem, k němuž je výrobek určen,
    - nesprávným používáním výrobku, nedodržením návodu k obsluze a nedostatečnou údržbou,
    - vady vzniklé mechanickým poškozením výrobku,
    - zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí,
    - vady vzniklé neodborným zásahem do výrobku nebo neodbornou opravou výrobku,
    - porušení ochranných či záručních pečetí, čárových kódů a nálepek, pokud na nebo ve výrobku jsou,
    - poškození zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami prodávajícího
    - u výrobků prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla sjednána nižší cena.

    Autorizovaný servis Vám reklamaci zamítl na základě oxidace (stopy vlhkosti) na základní desce. Byla Vám zaslána fotografie, která toto tvrzení potvrzuje. Pokud nesouhlasíte s rozhodnutím servisu, nechte si vypracovat znalecky posudek, jak Vám již bylo sděleno v telefonickém rozhovoru.

    Dále Vás chceme upozornit, že máto právo na svůj objektivní názor, ale nemáte právo poškozovat dobré jméno naší firmy. V takovém případě bychom byli nuceni na Vás podat trestní oznámení za poškození dobrého jména naší firmy a pro pomluvu a celou záležitost řešit soudní cestou. My Vás také neoznačujeme za podvoníka, když pošlete na rekamaci zařízení, které bylo poškozeno Vaší vinou.

    S pozdravem



    MobilSmart.cz